Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
0 Brugere, 847 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
Ubådens Kamp (Pause til efter blog-konkurrence)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Forfatter
Emne: Ubådens Kamp (Pause til efter blog-konkurrence) (Læst 29279 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Ubådens Kamp
«
Svar #75:
20 Feb 2012, 19:03 »
Citat af: TripleX9 20 Feb 2012, 18:44
Er faktisk overrasket over, at de ikke bare sagde ja tak til de penge. Tror det var 2.sæson hvor økonomien var okay. Sidste sæson havde de sgu nok sendt ham afsted.
Elsker at lave gode handler, rig eller fattig klub, er bare fedt at lave en god handel. Det betyder bare meget mere for en knap så velhavende klub.
I sommers blev jeg budt 65 mill for Marcao min unge DM, som nu har spillet 1½ år i klubben. Han er allerede bedre end Capue, som jeg hentede for 100 mill i første sæon. Havde hentet en portugiser en som bredde på DM-pladsen. Valgte at sælge ham igen efter et halvt år og så beholde mit eget talent. Nogen gange vil man bare helst ikke af med dem, selvom de kan give en god fortjeneste, Men alle har sin pris
Har prøvet flere gange med mindre klubber at måtte slippe min største stjerne på holdet, for hvad jeg anser som småpenge... det er surt... fx for længe siden i Ajax (FM08-10 stykker), der røg Huntelaar for 150 i en sæson, sæsonen efter røg min nye topscorer Eddie Johnson og sæsonen efter røg endnu en fra holdet, som jeg bar ikke kunne undvære, men man lærer at udvikle stjerner i en fart...
Ja, altid fedt at tjene pengene, men det skal bar ikke ske på bekostning af ens chancer i ligaen...
Tja man har vel altid en forkærlighed for egne talenter
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #76:
20 Feb 2012, 20:01 »
Citat af: Highbury 20 Feb 2012, 19:03
Har prøvet flere gange med mindre klubber at måtte slippe min største stjerne på holdet, for hvad jeg anser som småpenge... det er surt... fx for længe siden i Ajax (FM08-10 stykker), der røg Huntelaar for 150 i en sæson, sæsonen efter røg min nye topscorer Eddie Johnson og sæsonen efter røg endnu en fra holdet, som jeg bar ikke kunne undvære, men man lærer at udvikle stjerner i en fart...
Ja, altid fedt at tjene pengene, men det skal bar ikke ske på bekostning af ens chancer i ligaen...
Tja man har vel altid en forkærlighed for egne talenter
Føler sgu ikke ligefrem at klubben har samme ambitioner som en selv, hvis den flere gange i træk trumfer salg igennem af de bærende profiler. Tror du man kan blive både formand og manager i år 2090?
Nej, nemlig.. ikke meget fedt i at jeg skaffer en milliard og vi så skal spille Liga Adelante året efter
, på den anden side, hvis det skete, blev jeg sgu nok fyret alligevel
Åh ja tak, egne talenter. Havde to unge portugisere i Napoli. Sgu en skam det var regens hehe
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #77:
20 Feb 2012, 21:54 »
1 FEBRUAR
Det har været en lidt blandet periode og et ualmindeligt stille transfervindue. Klubben kommer for første gang, siden Jon Dahl Tomasson overtog managerposten, ikke i pokalfinalen. Det blev to nederlag på 2-1 til ærkerivalerne Valencia. Resultat ser nu ud til at irritere fansne mere end manageren og holdet. Der er slet ingen tvivl om at Ligaen samt Champions League klart overskygger Pokalen.
Villareal var en tur på Camp Nou. Det blev til en mareridtsstart, hvor David Villa bankede bolden i kassen efter 2 minutter. Resten af kampen sad Villareal på chancemæssigt, og endda også boldbesiddelse, hvilket man ikke ser ofte på Barca's hjemmebane. Lucas Andersen scorede efter 47 minutter på en dyb stikning, til 1-1. Dette blev også kampens resultat, som Jon virkede ret godt tilfreds med.
LIGAEN
Villareal fører stadig Ligaen med 1 point ned til Real Madrid, der dog har spillet en kamp færre. Det tyder mere og mere på, at kampen på El Madrigal mellem netop de to hold, bliver afgørende i mesterskabskampen. Barcelona er nu 9 point efter Villareal.
Transfervinduet har som sagt været forholdsvist roligt. Der var på forhånd forhandlet med nogle unge spillere, til både b-hold og a-holdet. Samtidigt har man sagt farvel til to spillere, som en del af programmet med at gøre klubbens økonomi bedre. Der er et transferoverskud denne sæson på indtil videre næsten 300 mill. Det skal dog nævnes at nogle af disse handler involverer aftaler om, at køberne kan betale over x-antal måneder.
A-hold
Ernesto Egea
(lejet med købsoption)
Ferit Caglin
(6,75 mill)
B-hold
Julio Ferriz
(16 mill)
Magnus Martinsson
(3 mill)
Muhamed Fawzy
(Fri)
«
Seneste Redigering: 20 Feb 2012, 21:58 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #78:
21 Feb 2012, 01:50 »
Fuck pokalen! Hvis du kan snuppe ligaen vil det da være så meget bedre
Og så må jeg da sige at du har fundet nogle fornuftige spillere... køb spanieren du har lejet...
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #79:
21 Feb 2012, 07:02 »
Super god og spændende blog - men bare så du ved det hedder klubben Villarreal
Men godt skrevet og perfekt længde på opdateringerne - spændende
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #80:
21 Feb 2012, 09:40 »
Citat af: Highbury 21 Feb 2012, 01:50
Fuck pokalen! Hvis du kan snuppe ligaen vil det da være så meget bedre
Og så må jeg da sige at du har fundet nogle fornuftige spillere... køb spanieren du har lejet...
Ja er enig skide være med pokalen ..
....
Vil også gerne købe ham... men optionen hedder 75 mill, så ved ikke... men han stats ser jo gode ud. Første kam han havde, valgte han lige at løbe bolden ud over baglinjen to gange i træk... tror han er for hurtigt til hans egne evner lige nu
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #81:
21 Feb 2012, 09:41 »
Citat af: Hcan 21 Feb 2012, 07:02
Super god og spændende blog - men bare så du ved det hedder klubben Villarreal
Men godt skrevet og perfekt længde på opdateringerne - spændende
Mange tak for Roserne, og for oplysningen. Havde jeg virkeligt ingen idé om. Fedt at du vidste det
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #82:
21 Feb 2012, 14:58 »
Update kommer i aften, når jeg er hjemme.
Men kan da lige sige, at det stadig er tæt i Ligaen.
Real Madrid har været på El Madrigal, og Villarreal har været en tur på Old Trafford. Vandt selvfølgelig begge kampe
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #83:
21 Feb 2012, 20:14 »
DET SPIDSER TIL...
Med 9 kampe tilbage i ligaen, og fuld gang i Champions League kvartfinalerne, kan man vist roligt sige, det begynder at spidse til for Villarreal og Jon Dahl Tomasson. Det er nu, holdet skal vise sin styrke. Måske endnu mere bevise, at de er ved at være en af de 3 i Spanien og ikke bare en efterfølger til Barca og Real Madrid. Klubben, fans og spillerne begynder at snuse pokalen forude. En enorm eufori indhylder disse dage den "lille" by.
LIGAEN
På trods af at Villarreal ikke har været fuldt ud suveræne de sidste par måneder, fører holdet Ligaen med 3 point ned
til Real Madrid. Barcelona er også 3 point efter, men har dog spillet en kamp mere.
Den største skuffelse indtil videre i denne sæson, var helt sikkert nederlaget ude mod Sporting. Det var et hold uden gejst. Virkede mest som om, at spillerne efterhånden troede, at dette bare var endnu en nem sejr. Nederlaget var fuldt fortjent og måske sundt nok for et sejrsvant hold, inden de afgørende kampe i sæsonen.
KAMPE
Det blev også til en drabelig gyser på El Madrigal mellem nummer et og to i Ligaen. Det var et utroligt tæt opgør, med lige fordeling af chancer men dog et spilovertag til Villarreal. 7 advarsler og 1 enkelt mål blev det til. Der skulle gå 91 minutter før Villarreals Pavel Niakhaichyk kanonerede bolden op i nettaget efter en frispilning fra Shaqiri.
Det er en kæmpe forløsning her efter kampen. Jeg utrolig stolt af den vilje og fight, spillerne havde i hele kampen. Med blik på kampens betydning var det en rigtig mandfolketest, og spillerne bestod på fantastisk vis - John Dahl Tomasson
Det skulle blive til endnu en flot skalp for Villarreal. Turen gik til Old Trafford. En lige kamp hvor de fleste nok forventede at Villarreal ville grave sig ned. Men Jon havde valgt en knap så højt pressende taktik, men stadig kontrollerende. Med næsten 60% af spillet, må man sige det lykkedes. Det blev til en flot 2-1 sejr i England, og nu syder og koger det hjemme i Villarreal, inden returopgøret.
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #84:
22 Feb 2012, 19:33 »
El Submarino Amarillo
...SKUDT I SÆNK
Det, der tydede på, skulle være SÆSONEN, endte katastrofalt. Villarreal havde alle chancerne for at snuppe mesterskabet. Man øjnede endda også en Champions League finale. Men Alt forsvandt, Ubåden bliver virkeligt skudt i sænk.
Jeg er målløs. Det er så skuffende. Vores drømme sæson ender nu med at blive vores eneste uden en titel. Vi havde det hele foran os på et sølvfad, og alt er væk
- Jon Dahl Tomasson
Mareridtet startede den 17 april. En periode med 4 ligakampe der sammenlagt kun gav 1 point. Holdet blev mere og mere usikkert spillende. Om det var nerver, eller hvad det var, er ikke til at sige. Alle omkring holdet er rystede. Samme periode gav også et sammenlagt nederlag til Real Madrid i CHL-semifinalen.
LIGAEN
Det lykkedes dog at holde Barcelona bag sig, selv om de viste tænder sidst på sæsonen. En underlig situation for klubben, som denne overståede sæson ikke forventede noget, men pludseligt stod midt i det hele som favoritter, og så mistede alt igen.
Det hele skal bestemt ikke være negativt, selvom det kan være svært at finde det positive lige nu. Planen som blev lagt forud for sæsonen holdte stik. Klubbens økonomi er markant forbedret. Jon's store ønske har længe været at få et nyt stadion, og klubben har oplyst at et nyt stadion vil stå færdigt Juli måned 2018.
OVERSKUD
Det er en drøm for alle omkring klubben, der nu går i opfyldelse. Det betyder meget for fansne, at de kan se, klubben mener det alvorligt med at bliver nummer et i Spanien.
STADION
Flere sponsorater er væsentligt forbedret, samt indskydelse på over en ½ milliard kroner af Formand Fernando Roiq, giver virkeligt klubben rygstødet til for alvor at kunne markere sig nu.
Det er også en stor glæde, at tre af talenterne i klubben satte sig på årets spiller under 21 i Spanien. Pladserne 1,2 & 3 gik alle til klubben.
Som optakt til næste sæson forventes det, at der vil ske en pæn udskiftning på holdet i den kommende tid.
(Kommer nok en sommeropdatering som den sidste i denne uge, da jeg tager til Gladbach imorgen for at se fodbold
)
The Road Back To Anfield
Alfster
Blogmester
«
Svar #85:
22 Feb 2012, 19:39 »
Bittert at sølvtøjet smuttede.. Men vildt så mange mål du laver. Super fedt med det nye stadion..
Det kan vel kun ende med Guld i næste sæson...
Held og lykke ihvertfald
Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #86:
22 Feb 2012, 19:41 »
Citat af: Alfster 22 Feb 2012, 19:39
Bittert at sølvtøjet smuttede.. Men vildt så mange mål du laver. Super fedt med det nye stadion..
Det kan vel kun ende med Guld i næste sæson...
Held og lykke ihvertfald
Ja er sgu bittert når jeg havde alle chancer.. grrrrr .. men det skal sgu komme
Laver næsten altid plus 100 mål, men det betyder også noget i den anden ende. Men jeg dur ikke til at være for defensiv, selvom det nok var klogt nogen gange
Tak og i lige måde Alfster
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #87:
23 Feb 2012, 00:14 »
Surt at det hele gik i fisk til sidst... Men du fik da genereret et sundt overskud
Super at du får et nyt stadion, men havde du ikke allerede plads til ca 28.000??
Men nu har du jo bevist at du faktisk godt kan dominere ligaen, så næste sæson skal dine spillere bar ikk få gummiben... du har vel erfarne spillere nok i truppen??
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #88:
23 Feb 2012, 00:20 »
Citat af: Highbury 23 Feb 2012, 00:14
Surt at det hele gik i fisk til sidst... Men du fik da genereret et sundt overskud
Super at du får et nyt stadion, men havde du ikke allerede plads til ca 28.000??
Men nu har du jo bevist at du faktisk godt kan dominere ligaen, så næste sæson skal dine spillere bar ikk få gummiben... du har vel erfarne spillere nok i truppen??
Ja må sige økonomien ser lyserer ud... skal bare af med Gummibenene
... Jo har en del erfarne spillere, så skulle forhåbentligt lykkes.
Jo nedturen med det nye stadion er, at de bygger den til var det 39000 og noget.. og ikke 79.000, men det gamle kunne ikke udvides mere. har ikke haft valgmuligheden i over to sæsoner kun nyt stadion. Tror faktisk hvis jeg havde vundet titlen eller CHL, havde de måske bygget større. Ved ikke om det måske har indflydelse.
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #89:
23 Feb 2012, 00:31 »
Citat af: TripleX9 23 Feb 2012, 00:20
Ja må sige økonomien ser lyserer ud... skal bare af med Gummibenene
... Jo har en del erfarne spillere, så skulle forhåbentligt lykkes.
Jo nedturen med det nye stadion er, at de bygger den til var det 39000 og noget.. og ikke 79.000, men det gamle kunne ikke udvides mere. har ikke haft valgmuligheden i over to sæsoner kun nyt stadion. Tror faktisk hvis jeg havde vundet titlen eller CHL, havde de måske bygget større. Ved ikke om det måske har indflydelse.
Ved heller ikk om det har nogen indflydelse, kan vær at der er nogen her på siden der ved det? Men logisk set, vil du med en sejr i ligaen eller CL, kunne tiltrække et større publikum, og derfor ville der være basis for et større stadion... men ved ikk om det fungerer sådan i fm...
Du skal nok få sikret det mesterskab snart
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »