home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 126936 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #15: 17 Feb 2012, 09:25 »

Jeg må sige at denne stil tiltaler mig rigtig meget... Jeg følger klart med...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #16: 19 Feb 2012, 01:03 »

2010/11 - Workington - Blue Square Premier (4. sæson)
21. plads (11-9-26, 62-93)

Med et transferbudget på £75K og et forhøjet lønbudget skulle der ske ændringer. Hele forsvaret samt målmanden blev udskiftet, men de eneste penge jeg brugte var £16K i kompensation for en 17-årig venstre back. 12 spillere blev fritstillet, 9 spillere signet, og Carlisle lånte mig 2 spillere. Vi var stadig crap. Eneste lyspunkt var den angriber som Carlisle lånte mig i forrige sæson - ham fik jeg signet permanent, og han scorede 24 mål i 36 kampe. Han er vurderet til at ville være en god signing for et League One-hold, så det er da næsten synd for ham at han skal spille i Blue Square North i næste sæson…

6 nederlag i de første 6 kampe gjorde at jeg skiftede formation, bare for at se om det hjalp. Det gjorde det ikke resultatmæssigt, men spillet var meget bedre - i stedet for fortjente slagtninger resulterede mange af kampene nu i højst ufortjente nederlag. Desværre giver begge dele kun 0 point, og efter næstsidste spillerunde var den skuffende nedrykning en realitet. Vi endte med at være 5 point fra redning. Den nye formation gjorde altså at vi lukkede præcis lige så mange mål ind som i sidste sæson, men scorede 11 mål færre. Godt arbejde.

FA Cuppen var desværre ingen pengemaskine i denne sæson, da vi røg ud i første ombæring efter en omkamp mod Grays. FA Trophy bød på to storsejre mod non league-hold og et nederlag til Weymouth. I Setanta Shield nåede vi helt til semifinalen, hvor vi tabte mod ligaens suveræne tophold, Aldershot. Disse mange kampe gjorde at vi i april skulle spille 3 kampe på 4 dage. Ikke så fedt. Sæsonen endte alligevel med et lille overskud på knap £50K, så hvis ikke jeg bliver fyret, kan det være vi kan få et stærkt hold i næste sæson.

« Seneste Redigering: 28 Feb 2012, 09:18 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #17: 21 Feb 2012, 17:21 »

2011/12 - Workington - Blue Square North (5. sæson)
1. plads (30-3-9, 98-50)

Jeg gik inden sæsonen ud fra, at min stjerneangriber ville være alt for god til dette niveau, og nærmest ene mand ville vinde kampene for os. Jeg fik ret. Taktikken blev skiftet tilbage til den gamle, hvilket indebar at jeg skulle finde et par nye fløje. En 20-årig englænder på højre og en 22-årig englænder på venstre endte med sammenlagt 28 assists, og føromtalte striker sluttede på 51 mål i 46 kampe i alle turneringer - og dertil 21 assists.

Efter 6 sejre i de første 6 kampe kunne man godt se hvor det bar henad, og herefter var vi aldrig lavere end 4. pladsen. Vi endte med at vinde ligaen 4 runder før tid, og sluttede i alt 15 point foran Stafford - som selv hjalp godt til med blot én sejr i deres sidste 8 kampe. Jeg fik endnu engang hentet en ny keeper, men indkasserede alligevel mere end et mål pr. kamp. Mange mål ser dog ud til at være en generel tendens i denne liga, da vi havde det fjerdebedste forsvar, og kun Stafford formåede at lukke færre end et mål ind pr. kamp (41 mål i 42 kampe). Stalybridge lod hele 101 mål passere.

Cups suck arse. Ude i første forsøg i FA Cuppen mod Witham (non league), ude i 1. runde af FA Trophy mod Tamworth (BSN), og ude af Setanta Shield i 5. runde mod Rochdale (BSP). Det gav ikke mange præmiepenge, og i en lavere liga end sidste sæson kommer der ikke så mange penge ind. Sæsonen har budt på et underskud på ca. £60K, men der er stadig £400K på bankbogen.

EDIT: Endnu engang glemte jeg kontraktforhandling erne - Inden sæsonafslutning blev jeg tilbudt en ny 3-årig kontrakt til £425 om ugen, en lønforhøjelse på £25. Jeg forhandlede dem op på £500, og sagde herefter ja tak.

« Seneste Redigering: 28 Feb 2012, 09:18 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #18: 24 Feb 2012, 23:42 »

2012/13 - Workington - Blue Square Premier (6. sæson)
21. plads (11-10-25, 67-86)

15 spillere released/solgt for samlet £20K, 9 spillere signet for samlet £15K. Forstærkninger over hele linjen, men som sædvanlig stjal de forrige sæsoners topscorer billedet igen. Han endte med 20 mål i 35 kampe, trods 4 måneder ude med et brækket skinneben. En ny signing på den centrale midtbane gjorde pladsen til sin egen, og assistkongen på højrefløjen gjorde igen en god figur med 15 assists i alt.

Det lignede ret hurtigt noget jeg havde set før. 3 sejre i de første 4 kampe - ingen sejre i de næste 12. Herefter gik det nærmest kun nedad, og ikke siden 13. spillerunde var vi over nedrykningsstregen. Med 10 kampe igen lignede det en umulig opgave med 10 point op til redningen, men efter en flot stime med 17 point i 8 kampe var spændingen pludselig tilbage, og inden sidste runde var der blot 1 point op til York over stregen. Desværre var den sidste kamp mod de suveræne ettere fra Darlington, som med 103 point for længst havde sikret sig titlen. Vi tabte 0-2.

Midtvejs i sæsonen havde jeg mere eller mindre besluttet mig for, at hvis endnu en nedrykning skulle blive en realitet, ville jeg sige op. Mine manager-evner rækker åbenbart ikke til mere end at gøre Workington til et elevatorhold mellem de to nederste rækker i pyramiden, og det orker jeg ikke i længden. Jeg er i løbet af de sidste uger af sæsonen blevet sat i forbindelse med job i både Cheltenham, Barnet og Peterborough (alle fra League Two) og også føromtalte Darlington - så det ender nok med at det kun er et nyoprykket hold fra BSN/S som gider at ansætte mig. Under alle omstændigheder er det slut med Workington.

Forresten - cups suck arse.

FA Cup 4. kvalifikationsrunde: Workington 0-1 Darlington
FA Trophy 1. runde: Nuneaton 3-2 Workington
Setanta Shield-kvartfinale: Cambridge 1-0 Workington

« Seneste Redigering: 28 Feb 2012, 09:18 af g00n » Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #19: 25 Feb 2012, 10:38 »

Spændende og enkel opsætning.. god læsning og godt skrevet.. jeg læser med.. overvejer selv at starte et save med de samme ligaer - dog i fm12 og med rigtige navne.. hvor har du fundet random team generatoren? synes ikke jeg kan finde nogen der viker..

Og så kan jeg sagtens følge dig med dit farvel til Workington.. glæder mig til at se hvad du bliver tilbudt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #20: 25 Feb 2012, 10:40 »

Good call angående at det ikke handler om succes.
Jeg tror lige det er noget for dig så! crazy
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #21: 25 Feb 2012, 10:41 »

Spændende og enkel opsætning.. god læsning og godt skrevet.. jeg læser med.. overvejer selv at starte et save med de samme ligaer - dog i fm12 og med rigtige navne.. hvor har du fundet random team generatoren? synes ikke jeg kan finde nogen der viker..

Og så kan jeg sagtens følge dig med dit farvel til Workington.. glæder mig til at se hvad du bliver tilbudt.. Thumbs Up

Tak for det Jimmy - jeg har brugt "dud's LLM picker", som godt nok er til FM09, men heldigvis gav den mig et hold som også var brugbart i FM08:

http://dudllm.mywebcommunity.org/

Good call angående at det ikke handler om succes.
Jeg tror lige det er noget for dig så! crazy

Succes er for tabere... eller noget Tunge
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #22: 25 Feb 2012, 10:45 »

Har du egentlig nogensinde haft succes i FM g00n?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #23: 25 Feb 2012, 10:50 »

Har du egentlig nogensinde haft succes i FM g00n?

Ork ja. Alt hvad jeg rørte ved blev til guld i versionerne før det blev til FM. Gjorde Atalanta til det bedste hold i verden i CM01/02, og vandt UEFA Cuppen med finske KuPS i CM4. Sidenhen har jeg vist kun haft succes når jeg er startet med Arsenal.

EDIT: Nu spørger du jo så godt nok om jeg har haft succes i FM... hvilket der ret beset ikke har været så meget af. Ikke med de mindre hold i hvert fald. Bortset fra dette screenshot fra FM06, som jeg lige fandt:

« Seneste Redigering: 25 Feb 2012, 10:57 af g00n » Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #24: 25 Feb 2012, 11:48 »

Fantastisk blog g00n Wink Længe leve "Blogs fra de ældre udgaver" kategorien Wink Langt mere hyggeligere end det dersens nymodens gøgl.. Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #25: 25 Feb 2012, 12:01 »

Fantastisk blog g00n Wink Længe leve "Blogs fra de ældre udgaver" kategorien Wink Langt mere hyggeligere end det dersens nymodens gøgl.. Wink

Haha, mange tak Erzael! Spillene var altså også bare bedre i de gamle dage Wink

Jeg har i øvrigt fundet mig et nyt job...
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #26: 25 Feb 2012, 12:04 »

EDIT: Nu spørger du jo så godt nok om jeg har haft succes i FM... hvilket der ret beset ikke har været så meget af. Ikke med de mindre hold i hvert fald. Bortset fra dette screenshot fra FM06, som jeg lige fandt:



Den gang kunne vi også spille fodbold.
Men uden tvivl en flot præstation. Så kan du jo passende gøre det samme i FM12 Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #27: 25 Feb 2012, 12:28 »

Den gang kunne vi også spille fodbold.
Men uden tvivl en flot præstation. Så kan du jo passende gøre det samme i FM12 Wink

Jeg husker ikke alle omstændigheder omkring det save, men jeg overtog Silkeborg som bundklub inden den viste sæson Wink

Og jeg har absolut ingen intentioner om at anskaffe FM12 Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #28: 26 Feb 2012, 12:03 »

2013/14 - Shrewsbury - Blue Square Premier (7. sæson)
7. plads (23-9-14, 86-58)

Efter exit i Workington blev jeg tilbudt job i nyligt nedrykkede Shrewsbury, og efter at have forhandlet mig frem til £600 om ugen, blev tilbuddet accepteret. De lovede mig et lønbudget på £24K om ugen, men da jeg tog jobbet, var det på mystisk vis skrumpet til knap £17K. Stadig mere end 3 gange så meget som i Workington. Det var dog overskredet så rigeligt i forvejen, så første job var at skaffe mig af med overbetalte spillere. Dette betød bl.a. at den bedste angriber (på £2400 om ugen!) blev solgt.

Ca. en milliard spillere røg ud og ind, og midt i sæsonen oplevede jeg så for første gang at bestyrelsen handlede uden mit vidende, da de solgte vores bedste midtbanespiller til Motherwell for £240K - hvoraf Everton nappede 20%. Dog forståeligt nok, da der åbenbart er hul i bunden af klubkassen. I alt blev der i sæsonen solgt spillere for £600K, men her til slut har vi stadig et minus på knap £100K. Pga. det begrænsede lønbudget levede jeg meget på låneaftaler, og en ung angrebsduo fra Port Vale tog ligaen med storm. Indtil den ene måtte sendes tilbage med et brækket skinneben.

Efter en sløj start på sæsonen kravlede vi op omkring toppen, og lå på 3. pladsen et stykke tid. Herefter gik det støt nedad, og resten af sæsonen kæmpede vi bravt for at nå playoff-pladserne. Vi var dog hele tiden et skridt bagefter, og endte til sidst 5 point fra. Bestyrelsen forventede en ’title challenge’ (og en finaleplads i begge lortepokalerne), så de er ikke helt tilfredse. Jeg håber jeg stadig er her næste sæson, så placeringen kan forbedres.

FA Cup 2. runde: Forest Green 3-1 Shrewsbury
FA Trophy-semifinale: Rochdale 7-3 Shrewsbury (agg. 3-3, 0-4)
Setanta Shield 4. runde: York 2-1 Shrewsbury

« Seneste Redigering: 28 Feb 2012, 09:20 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #29: 26 Feb 2012, 12:58 »

Tidligere klubber

Workington - Den nye manager i Workington kunne ikke skaffe endnu en hurtig oprykning, og de endte på en 6. plads i Blue Square North, lige uden for playoff-pladserne. De gjorde heller intet væsen ud af sig i pokalturneringerne.

Logged



Sider: 1 [2] 3 4 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010