home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 126778 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #30: 26 Feb 2012, 13:53 »

Det kan være, at det er mig, der er blind - men hvilken række ligger Shrewsbury i? Opstemt
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #31: 26 Feb 2012, 14:25 »

Det kan være, at det er mig, der er blind - men hvilken række ligger Shrewsbury i? Opstemt

Det står tihvertifalder ikke med stort i overskriften ;-)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #32: 26 Feb 2012, 14:27 »

Joh, det var da det, det gjorde Smiley Tror bare jeg så småt hopper i seng igen..
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #33: 01 Mar 2012, 19:16 »

2014/15 - Shrewsbury - Blue Square Premier (8. sæson)
3. plads (27-9-10, 124-74)

Endnu en gang var der masser af både til- og afgange. Den eneste jeg gav penge for, var £12K for en DC, mens der i alt blev solgt spillere for £450K. Bestyrelsen solgte den anden halvdel af min tidligere midtbaneduo til Dundee for £230K, og derudover accepterede de bud på 2 andre spillere - jeg havde dog i forvejen tilbudt dem til andre klubber. Jeg signede den ene af de to angribere jeg havde lånt fra Port Vale i sidste sæson permanent, og lånte den anden igen. Lånte endda også endnu en angriber fra dem. Ham som brækkede skinnebenet i sidste sæson var årets store spiller, da han endte med 49 mål i 46 kampe. Hans kontrakt udløber efter denne sæson, så jeg håber at han også vil skifte permanent.

Traditionen tro scorede vi masser af mål, og allerede efter 39 kampe rundede vi 100 kasser i ligaen. Desværre så det lige så bekendt ud med antallet af indkasserede mål, og vores kampe var generelt underholdende (7-0, 7-1, 2 x 6-0, 6-1, 2 x 5-5 bare for at nævne et par stykker). Vi lagde ud med 3 nederlag, men kæmpede os stille og roligt opad, og nåede til sidst en fin 3. plads. I playoff-semifinalerne var vi foran 2-1 ved halvleg ude mod Stevenage, men tabte 3-2 efter at have brændt et straffe 5 minutter før tid. Hjemme vandt vi 2-1 efter at have fået et mål annulleret 2 minutter før tid, og da udebanemål ikke tæller her, tabte vi i den efterfølgende straffesparkskonkur rence. I FA Trophy-finalen var vi foran 2-1 ved halvleg, men tabte 3-2.

Arse.

Efter sæsonen blev jeg tilbudt en ny 2-årig kontrakt til en uændret løn. Jeg mente ikke at jeg havde fortjent en lønforhøjelse, så jeg accepterede uden tøven.

FA Cup 1. runde: Bury 4-2 Shrewsbury
FA Trophy-finale: Kidderminster 3-2 Shrewsbury
Setanta Shield-kvartfinale: Stevenage 2-1 Shrewsbury

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #34: 01 Mar 2012, 20:09 »

Tidligere klubber

Workington - Fin sæson i Workington, som endte på en 4. plads i Blue Square North. I playoff-semifinalerne blev Hucknall slået ud, mens man i finalen måtte se sig slået af Gateshead. I FA Trophy nåede de i øvrigt til 3. runde, hvor de blev slået ud af... Shrewsbury.

« Seneste Redigering: 02 Mar 2012, 08:32 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #35: 03 Mar 2012, 21:14 »

2015/16 - Shrewsbury - Blue Square Premier (9. sæson)
1. plads (26-12-8, 110-61)

Før sæsonen forventede bestyrelsen blot en respektabel placering, men for at få lidt mere luft i lønbudgettet overbeviste jeg dem om at jeg kunne give dem en ’title challenge’. I modsætning til sidste sæson lå vi fremme i toppen lige fra start, og da vi nåede sidste runde, skulle vi blot bruge 1 point ude mod Billericay for at sikre titlen og oprykningen. Med 1-1 var 1 point lige hvad vi fik, og til bestyrelsens store overraskelse er vi dermed at finde i League Two i næste sæson. Straks efter oprykningen blev jeg sat i forbindelse med managerjobbet i Blackpool, som ligger til nedrykning fra League One.

Sjovt nok rundede vi 100 mål i ligaen efter 39 kampe endnu engang, og selvom totalen ikke helt nåede samme højder som sidste sæson, er det absolut godkendt. Topscoreren fra sidste sæson - som jeg i øvrigt først lige har opdaget er nordirer - var igen den store spiller. Jeg fik som håbet hentet ham på en permanent kontrakt, og denne gang scorede han 51 mål i 54 kampe. Forsvaret så for en gangs skyld lidt bedre ud, og med 61 indkasserede mål havde vi det femtebedste forsvar i ligaen.

Pengemæssigt ser det til gengæld rigtig skidt ud. Bestyrelsen har været nødt til at skyde penge i klubben et par gange, og pt. er der stadig et minus på næsten £400K i banken. Vi skal vist håbe på en massiv stigning i indtægterne, nu hvor vi er tilbage i Football League.

PS: Jeg hader Kidderminster.

FA Cup 4. kvalifikationsrunde (replay): Shrewsbury 1-2 Kidderminster
FA Trophy 3. runde (replay): Kidderminster 2-1 Shrewsbury
Setanta Shield-semifinale: Accrington 4-3 Shrewsbury

« Seneste Redigering: 03 Mar 2012, 21:30 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #36: 03 Mar 2012, 21:34 »

Tidligere klubber

Workington - Endnu en god sæson i det nordvestlige England, og denne gang går Workington hele vejen. Med 4 point ned til Nuneaton på 2. pladsen vinder Workington Blue Square North, og skal igen bide skeer med de store drenge i Blue Square Premier fra næste sæson.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #37: 07 Mar 2012, 16:45 »

2016/17 - Shrewsbury - League Two (10. sæson)
22. plads (12-11-23, 95-104)

Som nogle ved, er chancerne for overlevelse i League Two større end i andre ligaer, da der blot er to nedrykningspladser. Dette skulle vise sig at blive vores held, for jeg var også nødt til at fortælle bestyrelsen før sæsonen at vi med sikkerhed ville undgå nedrykning, blot for at få lidt ekstra i lønbudgettet. Alle spilleres kontrakter havde jo naturligvis en klausul som sikrede dem en væsentlig lønforhøjelse i tilfælde af oprykning.

Vi spillede faktisk en god sæson (7-1 over Colchester og en højst overraskende sejr på 5-0 over rækkens førerhold Blackpool var højdepunkterne), og med 95 scorede mål havde vi rækkens næstbedste angreb. Vi var dog selvfølgelig også klart det dårligste forsvar i ligaen med hele 104 indkasserede mål. Slutplaceringen synes jeg ikke afspejler vores egentlige styrke, og efter min mening var vi ekstremt uheldige i rigtig mange kampe. Efter af have kigget på stillingerne for tidligere sæsoner, satte jeg som mål at 45 point burde kunne sikre os overlevelse. Det viste sig at holde stik, og de 47 point var nok til at ende 4 point fra nedrykning. Min angriberduo var selvfølgelig endnu engang de bedste spillere - nordireren scorede 40 mål i 49 kampe, og hans walisiske makker endte med 26 scoringer i 48 kampe.

Økonomisk er det gået fra skidt til værre. De massive lønninger opvejes ikke af ca. 1.000 ekstra tilskuere til hver hjemmekamp, og spillersalg var der ikke det store af i denne sæson. Der var heller intet cup-eventyr hvor vi kunne have scoret kassen, og sæsonens overskud på £175K er udelukkende pga. ’investments’ fra bestyrelsen, som i denne sæson beløb sig til mere end £300K.

I løbet af sæsonens sidste måned blev jeg sat i forbindelse med stort set alle klubber i League One, men da overlevelsen var sikret, blev jeg tilbudt en ny 2-årig kontrakt. Jeg overbeviste dem om at jeg skulle have en lønforhøjelse fra £600 til £650 om ugen, og skrev herefter under.

FA Cup 2. runde: Shrewsbury 0-1 Yeovil
Carling Cup 1. runde: Shrewsbury 2-3 Swansea
Johnstone’s Paint Trophy 1. runde: Shrewsbury 1-4 Yeovil


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #38: 07 Mar 2012, 16:51 »

Tidligere klubber

Workington - Det lader til at Workingtons nye manager er bedre end mig, for med en trup som absolut ikke er bedre end min var, og hvad der ligner en standard 4-4-2-taktik, har de nu opnået deres bedste placering siden spillets start, i form af en flot 14. plads i BSP. Af uransagelige årsager har de også fået lokket assistenttræneren for det polske landshold til at være assistent for dem samtidig.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #39: 07 Mar 2012, 17:03 »

Nu hvor de første 10 sæsoner af spillet er gået, tænkte jeg det kunne være på sin plads med et lille recap af hvordan det er gået:



Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #40: 09 Mar 2012, 23:47 »

Spændende med Shrewsbury Thumbs Up og superlækkert at du overlevede.. Det er vel snart tid til en ny update? Rullende Øjne Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #41: 10 Mar 2012, 00:07 »

Spændende med Shrewsbury Thumbs Up og superlækkert at du overlevede.. Det er vel snart tid til en ny update? Rullende Øjne Thumbs Up

Jeg har desværre ikke rigtig haft så meget tid de sidste par dage, så er kun nået 7-8 kampe ind i 11. sæson - jeg får forhåbentlig spillet lidt i weekenden, og med et snit på lidt under 3 dage pr. sæson, burde der ikke gå længe Wink
Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #42: 10 Mar 2012, 00:27 »

Skønt.. Ser jeg frem til.. Kunne man evt. få et indblik i spillermaterialet? altså bare stjernerne og evt. talenterne?
Logged

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #43: 10 Mar 2012, 11:31 »

Jooo, det kan du da godt - det bliver bare uden screenshots og player naming Wink

Som det nok bemærkes, er mine største stjerner de offensive kræfter. Min foretrukne angrebsduo lige nu er en 22-årig waliser og en 25-årig nordirer, som efterhånden har været i klubben en del sæsoner på den ene eller den anden måde. Begge har været lånt i Port Vale i 2 sæsoner, og er derefter skiftet permanent på en fri transfer, efter deres kontrakter udløb. Waliseren har pt. i alt scoret 88 mål i 141 kampe for Shrewsbury, mens min absolutte stjerne fra Nordirland er oppe på 163 mål i 176 kampe.

På midtbanen har jeg en højre fløj (26-årig englænder), som jeg lånte i 3 sæsoner i Blackburn, inden han ligeledes skiftede permanent efter kontraktudløb. Han er noteret for 76 assists (og 43 mål) i 224 kampe.

Inde på den centrale midtbane har jeg også en rigtig god spiller, som er det offensive omdrejningspunkt. Englænder, 25 år og hentet gratis i Kilmarnock for 4 sæsoner siden. Han ligger konstant over 7 i snit, og byder ind med både mål og assists regelmæssigt. I indeværende sæson er han startet fantastisk, og har efter 13 kampe scoret 7 mål, lagt op til yderligere 6, og har en rating på 7,46.

Defensivt ser det som bekendt halvskidt ud, men det er ikke pga. spillernes attributes i hvert fald. De ser hver især rigtig gode ud, og mine trænere vurderer de fleste til at være gode League One-spillere. Det viser de bare ikke på banen, så det er nok min taktik den er gal med.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2012, 09:27 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #44: 11 Mar 2012, 10:16 »

2017/18 - Shrewsbury - League Two (11. sæson)
16. plads (13-16-17, 109-104)

Spillere solgt for £250K, spillere købt for £10K. Min scout fandt nogle rutinerede udlændinge i Skotland, og det var en blandet fornøjelse. En portugiser blev fast mand på den defensive midtbane, en hollænder blev habil indskiftningsspille r  som AM R/ST, og den jeg havde mest brug for - en DC fra Sierra Leone - floppede totalt. Jeg er ikke den store taktiker, og jeg må jo gøre et eller andet galt, når samtlige forsvarsspillere samt målmand konsekvent ikke lever op til deres ellers fremragende attributes. Det er meget sigende at vi på 16. pladsen har ligaens suverænt bedste angreb - og suverænt dårligste forsvar.

Som sædvanlig blev det en underholdende sæson, og vores kampe var som regel igen rene målorgier. Det har tilskuerne også fundet ud af, og gennemsnittet steg til ca. 3.300 pr. hjemmekamp. Nedrykning var aldrig rigtig på tale, og det meste af sæsonen lå vi omkring midten af tabellen. En halvsvag periode til sidst betød dog at vi røg lidt længere ned, men en 16. plads er helt sikkert godkendt. Nordireren på top endte med 36 kasser i 45 kampe, mens waliseren ved siden af desværre havde en skadesplaget sæson. Overraskende nok fik jeg derfor lov til at låne en skotsk angriber fra Arsenals U18-hold imens, og han bidrog med 18 mål. Målene var i denne sæson fordelt mere rundt på holdet, og 5 forskellige spillere scorede 10+ mål.

Min kontrakt udløber efter næste sæson, og med mindre der sker noget drastisk, kunne jeg godt se mig selv drage videre herefter. Jeg er ved at gå lidt i stå i Shrewsbury (og bliver mere og mere frustreret over forsvaret), og når man ser sig selv blive nævnt som mulig manager for hold som Coventry og Sheffield U, bliver man da smigret.

Økonomi og pokalturneringer: Arse.

FA Cup 2. runde: Cheltenham 4-2 Shrewsbury
Carling Cup 1. runde: Shrewsbury 3-4 Fulham
Johnstone’s Paint Trophy-kvartfinale: Charlton 3-2 Shrewsbury


« Seneste Redigering: 12 Mar 2012, 14:11 af g00n » Logged



Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010