home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 126959 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #45: 11 Mar 2012, 10:19 »

Tidligere klubber

Workington - Status quo for Workington. Samme pointantal som i sidste sæson, og endnu en solid 14. plads i Blue Square Premier. I FA Trophy nåede de helt til semifinalerne, hvor de med nederlag på 0-3 og 1-4 måtte se sig slået af Dorchester.

Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #46: 11 Mar 2012, 10:20 »

Tak for indblik i dine spillere.. lyder godt Thumbs Up

Og til din sidste update.. Det er godt skrevet, men jeg håber da du har mod på endnu en sæson i Shrewsbury.. det lyder til at du "bare" mangler en stabil keeper og en solid forsvarsgeneral.. Peace

Men men men.. det er helt op til dig.. Jeg er helt sikkert med Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #47: 11 Mar 2012, 10:33 »

Jeg har kontrakt for endnu en sæson, og den har jeg selvfølgelig tænkt mig at efterleve. Det er måske ikke tydeligt nok skrevet, men jeg mente at jeg efter næste sæson ville se på mine muligheder Smiley

I mine øjne HAR jeg jo allerede en stabil keeper og en forsvarsgeneral - i hvert fald hvis man kigger på deres attributes, og mine træneres bedømmelser af dem. Problemet er nok nærmere at mine taktiske instruktioner får dem til at faile...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #48: 12 Mar 2012, 16:54 »

2018/19 - Shrewsbury - League Two (12. sæson)
8. plads (25-5-16, 88-70)

Efter 2 nederlag i de første 2 kampe så det ud til at skulle blive en skidt sæson, men 9 sejre i træk senere befandt vi os pludselig på førstepladsen, hvor vi forblev et godt stykke tid. Det var utroligt tæt i toppen, og det meste af sæsonen lå vi skiftevis til automatisk oprykning og på en playoff-plads. Med 5 kampe tilbage ligger vi lunt i svinget, men så rammes vi af skader til flere nøglespillere - begge mine backs og min nye målmand. 4 kampe og 1 point senere kan vi ende lige fra nr. 3 til nr. 9, og da sidste kamp også byder på et nederlag, ender vi som nr. 8 - lige udenfor playoff-pladserne, kun pga. en dårligere målforskel end Burnley og Crewe.

Der er pludselig penge i kassen, ikke mindst pga. spillersalg for £800K. Min målmand ville af en eller anden grund ikke forlænge kontrakten, så jeg hentede Crewes keeper på en fri transfer, og lod dem købe min for £110K. God handel, ikke mindst fordi forsvaret lige pludselig begyndte at spille bold herefter. Noget af en indflydelse han havde, og desværre blev hans fravær alt for afgørende i de sidste kampe af sæsonen.

Jeg sagde at der skulle ske noget drastisk hvis ikke jeg skulle søge videre efter denne sæson. Det var ligefør det skete, men efter den enorme skuffelse til sidst, har jeg valgt at lade min kontrakt løbe ud. Forhåbentlig kan jeg få et job i League One, nu hvor det glippede med Shrewsbury.

Pokalturneringerne var bare en perlerække af dårlige lodtrækninger.

FA Cup 1. runde (replay): Shrewsbury 1-2e Coventry
Carling Cup 1. runde: Leyton Orient 4-2 Shrewsbury
Johnstone’s Paint Trophy 2. runde: Shrewsbury 3-5 Stoke


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #49: 12 Mar 2012, 16:57 »

Tidligere klubber

Workington - En lille nedgang for Workington, som denne gang ender på 18. pladsen i Blue Square Premier. De er dog godt med fremme i Setanta Shield, hvor de til sidst må lade livet i semifinalen mod Stevenage.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #50: 12 Mar 2012, 19:55 »

Job Update

Efter sidste sæson begyndte jeg så småt at kigge efter interessante jobs, og jeg erklærede min interesse i adskillige League One-klubber, og endda også et par enkelte bundklubber fra Championship. I de fleste tilfælde fik jeg dog at vide at der ikke var de store chancer, og en enkelt gang stod der at jeg under ingen omstændigheder ville kunne få jobbet.

Det bekymrede mig en del, og jeg blev efterhånden bange for at beslutningen om at forlade Shrewsbury måske ikke var den rigtige. Derfor overraskede det mig gevaldigt, da der ud af det blå et par dage senere lå et særdeles attraktivt tilbud i min indbakke.

Tilbuddet kom fra Fulham. De var endt som nr. 8 i Championship de sidste 2 sæsoner, og mente åbenbart at jeg er mand for at føre dem til noget større. Jeg har fået en 2-årig kontrakt på £3.200 om ugen (£2.550 mere end i Shrewsbury), men blot et transferbudget på små £90K.

Truppen er desværre en flok aldrende, overbetalte gimper, og lønbudgettet er allerede kraftigt oversteget. Jeg er derfor gået i gang med at forsøge at afhænde de værste syndere, og hele transferbudgettet er flyttet over til løn. Så må vi se hvor hurtigt jeg kan smadre denne klub.

« Seneste Redigering: 17 Mar 2012, 21:35 af g00n » Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #51: 12 Mar 2012, 20:41 »

Haha, det var sgu noget af et spring. Men kanon fed udvikling, og super fedt at de tør ansætte dig, manden uden taktiske evner... Wink

Glæder mig til at læse videre Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #52: 12 Mar 2012, 21:24 »

Fuldstændig vanvittig ansættelse.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #53: 16 Mar 2012, 21:53 »

2019/20 - Fulham - Championship (13. sæson)
16. plads (13-7-16, 64-68) - fyret 3. marts 2020

Fra kampe mod Morecambe og Rushden gik jeg til at skulle spille mod hold som Everton og Newcastle. Desværre var det med et hold som havde en helt forkert sammensætning af både truppen og økonomien. Alt for mange gamle back up-spillere til en alt for høj løn, gjorde at jeg desværre ikke kunne få sat mit eget præg på holdet - og jeg havde mest af alt lyst til at skifte hele holdet ud. Tosserne var dog noget nær usælgelige, for der var sjovt nok heller ingen andre hold som gad betale deres ustyrlige løn.

Vi lå hele tiden i den nederste halvdel af tabellen, og det var endda selvom jeg faktisk syntes vi spillede ret godt. Til gengæld har jeg slet ikke tal på hvor mange gange vi bragte os foran i en kamp, blot for at se modstanderne score på deres første 2 eller endda 3 chancer, og derefter snuppe sejren. Yderst frustrerende.

Da jeg i januar endelig fik plads til at signe et par rigtig gode spillere, begyndte spillet også at flyde bedre. Faktisk var vi inde i en rigtig god stime med kun 1 nederlag i 8 ligakampe - men så skulle vi møde nr. 1, Middlesbrough, på udebane. En ydmygelse på 6-1 var nok for bestyrelsen, og jeg blev prompte fyret. Dermed går jobjagten ind igen, og mon ikke jeg må indstille mig på at skulle en række eller to nedad igen. Det var sjovt så længe det varede!

PS: Foran 4-2 mod Liverpool i FA Cuppen med 18 minutter igen? Det kan jeg også fucke up.

FA Cup 3. runde: Fulham 4-5 Liverpool
Carling Cup 1. runde: Southampton 1-0 Fulham


Logged



Lavezzi
Gæst
 
Sv: Minimalistic
« Svar #54: 16 Mar 2012, 22:12 »

Det er typisk, man altid bliver fyret, når man selv føler, det går bedst og man egentlig har det sjovest. Er du ikke klar på et Serie A/Serie B-eventyr?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #55: 16 Mar 2012, 22:14 »

Det er typisk, man altid bliver fyret, når man selv føler, det går bedst og man egentlig har det sjovest. Er du ikke klar på et Serie A/Serie B-eventyr?

Jeg har kun de britiske nationer samt Irland med her Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #56: 16 Mar 2012, 23:20 »

Tidligere klubber

Workington - Endnu et skridt nedad for Workington, som glider yderligere 3 pladser ned i tabellen, og dermed fra næste sæson igen er at finde i Blue Square North. Måske var den nye manager ikke ret meget bedre end mig alligevel?

Shrewsbury - Shrewsbury var igen med i toppen af League Two, og i modsætning til mig chokede de ikke til sidst, men endte på en playoff-givende 6. plads. Til gengæld kom de ikke længere end det, men tabte 2-1 ude og 3-2 hjemme mod Tranmere i semifinalerne.

Fulham - Af en eller anden grund ville topholdet Cardiffs manager gerne ned og hjælpe Fulham lidt, og med ham ved roret fik de i sidste spillerunde rykket sig fra 16. pladsen til 14. pladsen via en sejr over QPR.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #57: 17 Mar 2012, 21:35 »

Job Update

Efter mit exit i Fulham, havde jeg sat næsen op efter jobs i League One, måske endda bundklubber i Championship. Jeg meldte min interesse i et væld af klubber, og langt de fleste gav mig kun en hånlig latter som svar. Selv når der en sjælden gang imellem stod at det ville være dumt ikke at overveje mig som manager, valgte de alligevel at ansætte en anden.

Jeg gik derfor på holiday og søgte samtlige ledige jobs. Det første interesserede hold var et bundhold i den nordirske 2. division. Aaarh. Derefter bundhold i Blue Square Premier. Aaaaarh.

Den 27. februar 2021 - efter knap et år som arbejdsløs - kom så endelig et tilbud som var værd at kigge på. Placeret lige over nedrykningsstregen på 20. pladsen i League One, en klub som jeg allerede havde fået afslag fra tidligere, ligger Southampton. Denne faldne storklub er i gang med deres 3. sæson i denne række, og de to forrige har budt på en 17. plads og en 9. plads. Medieprognosen for denne sæson var en 9. plads, så det er ikke helt godt. Økonomien ser dog fornuftig ud - der er penge i kassen, og man er under lønbudgettet.

Nu skal vi bare undgå at rykke ned efter de sidste 10 kampe, og så skal jeg satse på en genopbygning af endnu et halvgammelt hold.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #58: 18 Mar 2012, 00:00 »

2020/21 - Southampton - League One (14. sæson)
22. plads (12-15-19, 64-74) - ansat 27. februar 2021

Det er altid nederen at overtage et hold i slutningen af en sæson, så man stort set slet ikke kan sætte sit præg på holdet. Southampton havde en ultratynd trup, med kun lige de allermest nødvendige spillere for at kunne vælge en kamptrup på 16 spillere. Hvis alle vel at mærke var skadesfri.

10 kampe senere, og en statistik på 2-3-5, var nedrykningen en realitet. Som altid skulle det jo lige blive spændende til sidst - med en storsejr i sidste kamp, og lidt held i andre kampe, kunne vi faktisk have reddet os. Overraskende nok smadrede vi Scunthorpe med 5-1 på udebane, men da Mansfield vandt var det alligevel ikke nok. Det viste sig at hvis de blot havde fået uafgjort, og Scunthorpe ikke havde scoret deres trøstmål 5 minutter før tid, havde vi stadig været i League One.

I stedet skal en alt for stor klub ned i en alt for lille division. Jeg har arrangeret transfers af lidt tiltrængte forstærkninger, og hvis alt går som planlagt har Southampton efter sommerpausen et alt for godt hold til at skulle spille i den fjerdebedste række. Godt det samme, for ved underskrivelsen af min 2-årige kontrakt (til £1.800 om ugen) fik jeg at vide at Southampton skulle vinde League One inden for de 2 år. Det bliver nok svært nu.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #59: 18 Mar 2012, 00:19 »

Tidligere klubber

Workington - Det blev ikke til en hurtig tilbagevenden til Blue Square Premier for Workington, som gentager bedriften fra 2013/14 og ender på en 6. plads - lige uden for playoff.

Shrewsbury - Endnu en god sæson for Shrewsbury, som igen resulterer i en playoff-plads. Denne gang er de på 4. pladsen blot ét point fra direkte oprykning, men de taber endnu engang i playoffsemifinalern e  - 3-2 hjemme og 4-2 ude mod Luton.

Fulham - Fulhams nye manager har forældet holdet igen, og med en gennemsnitsalder på 28 lykkes det dem at opnå en ganske respektabel placering i Championship. De ender på en 7. plads, blot 3 point efter Millwall på den sidste playoff-placering. De når også til kvartfinalen af Carling Cuppen, hvor de taber til Reading.

Logged



Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010