home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Minimalistic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic  (Læst 129110 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #60: 19 Mar 2012, 23:00 »

2021/22 - Southampton - League Two (15. sæson)
9. plads (20-11-15, 78-61)

Så er jeg tilbage i League Two. Det startede überskidt, og med kun 2 sejre i de første 8 kampe lå vi minsandten og rodede omkring nedrykningsstregen. Midtvejs i sæsonen begyndte vi heldigvis at spille mere som vi burde, og vi kravlede stille og roligt op omkring playoff-pladserne. Det viste sig dog at det var for sent vi fandt det gode spil frem, og vi måtte nøjes med en 9. plads.

Scoop #1: Elfenbenskystens landsholdsmålmand, hentet for £45K i Brighton. Scoop #2: En 30-årig islandsk landsholdsangriber, hentet i Gretna for £130K. Han slog alle klubrekorder for mål og Man of the Match-kåringer, og toppede også assistlisten. 38 mål i 54 kampe blev det til.

For en gangs skyld var der lidt succes i en pokalturnering, da vi i Johnstone’s Paint Trophy gik hele vejen. Vi slog temmelig ufortjent Leyton Orient ud i semifinalen via 1-0 hjemme og 1-2 ude, men i finalen var sejren på 4-2 efter forlænget spilletid mod Darlington fra League One helt fortjent. Min første turneringssejr.

Det lignede længe endnu et kort ophold i en klub, men sejren i Johnstone’s Paint Trophy og den gode slutspurt i ligaen må have gjort udslaget - inden sæsonens sidste kamp blev jeg tilbudt en ny 3-årig kontrakt, og den blev nærmest underskrevet inden den landede på bordet.

FA Cup 2. runde: Swindon 3-2 Southampton
Carling Cup 1. runde: Millwall 5-2 Southampton
Johnstone’s Paint Trophy-finale: Southampton e4-2 Darlington


Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #61: 19 Mar 2012, 23:02 »

Tillykke med den nye kontrakt :-D
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #62: 19 Mar 2012, 23:07 »

Jo tak, jeg var også meget lettet da tilbuddet kom!
Logged



FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #63: 19 Mar 2012, 23:26 »

Spændende læsning, g00n Smiley

Jeg ser frem til snart at høre mere fra The Saints.

KIU Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #64: 19 Mar 2012, 23:43 »

Tidligere klubber

Workington - Stor succes for Workington, som med en sejr i allersidste spillerunde lige nøjagtig når at kravle op på førstepladsen, og sikrer sig dermed direkte oprykning til Blue Square Premier.

Shrewsbury - Efter et par gode sæsoner dumper Shrewsbury ned i tabellen, og med 5 nederlag i træk slutter de på en skuffende 16. plads. De vandt 4-1 hjemme mod os, men fik til gengæld prygl med 5-1 på St. Mary's.

Fulham - Fulham fortsætter fremgangen og ender på en 4. plads, blot 3 point fra oprykning til Premier League. De når helt frem til playoff-finalen, hvor Millwall dog knuser PL-drømmen med en sejr på 1-0.

« Seneste Redigering: 25 Mar 2012, 21:51 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #65: 24 Mar 2012, 00:48 »

2022/23 - Southampton - League Two (16. sæson)
5. plads (23-10-13, 93-69)

Fik i denne sæson solgt spillere for hele £1,1M, og købt ind for blot £7K. Derudover lånte jeg et par spillere i min parent club Liverpool. En af disse, en venstre fløj, gjorde det ganske udmærket. Derudover var det igen mine frontmænd som stjal billedet. Min garvede islænding slog nok engang klubrekorderne (sine egne) for både mål, assists og MoM-kåringer, og makkeren, som i øvrigt også spillede for mig i Shrewsbury, endte på 26 mål. Sidst men ikke mindst havde jeg en klippe i forsvaret, som desværre ikke har ønsket at forlænge kontrakten - han forlader os formentlig i sommerpausen.

Stort set hele sæsonen lå vi til playoff, men det var tæt, og helt indtil sidste kamp kunne vi nå at choke og ende udenfor pladserne. Vi sluttede dog af med en sejr, og en deraf følgende 5. plads. Vi havde tidligere mødt Barnet 7 gange uden at tabe, men den første semifinale bød på et nederlag på 4-3. Godkendt, eftersom vi var bagud 3-0 efter 57 minutter. Returen vindes nemt med 4-1, til trods for at de scorer med deres eneste skud på mål efter blot 3 minutter. I finalen på Wembley møder vi MK Dons, og efter et antiklimaks af 120 fantastisk kedelige minutter vinder vi straffesparkskonkur rencen med 3-1, og er dermed tilbage i League One.

I pokalturneringerne mødte vi næsten udelukkende hold fra de øvre rækker.

FA Cup 3. runde: Plymouth 3-0 Southampton
Carling Cup 1. runde: Leyton Orient 4-3 Southampton
Johnstone’s Paint Trophy 2. runde: Aldershot 5-3 Southampton


« Seneste Redigering: 25 Mar 2012, 21:44 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #66: 25 Mar 2012, 21:52 »

Tidligere klubber

Workington - Workington formår at holde sig i Blue Square Premier, da de ender på en 19. plads, 5 point over nedrykningsstregen.

Shrewsbury - Meget skuffende sæson for Shrewsbury, som næsten hele sæsonen ligger under nedrykningsstregen. En god slutspurt i de sidste 4 kampe sikrer dem dog endnu en sæson i League Two, da de kravler op 20. pladsen, 4 point over stregen.

Fulham - Supersæson i Fulham, som med en målscore på +1 i forhold til Oldham lige nøjagtig snupper den sidste playoff-plads. 2-1 hjemme og 4-1 ude over Stoke sikrer dem endnu en finale på Wembley, og minsandten om ikke Everton prygles med 5-2 - dermed er Fulham tilbage i Premier League for første gang siden 2013/14.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #67: 27 Mar 2012, 23:01 »

2023/24 - Southampton - League One (17. sæson)
11. plads (19-7-20, 82-75)

10 spillere ud for samlet £550K, 10 spillere ind for samlet £75K. Det er især sjovt når man arrangerer et par transfers som går igennem i januar-transfervinduet, og så glemmer alt om dem. Pludselig fik jeg 3 nye spillere, og én af dem kan jeg i hvert fald ikke bruge. Det er ikke så nemt, når man er ved at blive senil.

I ligaen gik det såmænd over al forventning, hvor vi nærmest skiftedes til at vinde og tabe. Vi peakede på 4. pladsen efter 15 spillerunder, men fandt herefter nok vores reelle niveau. Fra 38. runde og fremefter lå vi på 11. pladsen, som også skulle blive vores endelige placering. Som en positiv overraskelse var nedrykning aldrig et tema, og vi endte 20 point over stregen - og 15 point fra playoffs.

Selvom min islandske gejser endte på 29 mål i sæsonen, er han som 33-årig ved at løbe tør for damp. Så jeg har hentet en erstatning - som er 30. Ellers har jeg satset meget på den gamle garde, og det har da også virket fint. Min ivorianske landsholdsmålmand er også snart moden for en udskiftning, og det er egentlig også ved at være belastende at han hele tiden skal til Afrika.

Pokalturneringerne blev syltet.

FA Cup 2. runde (replay): Forest Green 2-1 Southampton
Carling Cup 2. runde: Portsmouth 3-1 Southampton
Johnstone’s Paint Trophy S-semifinale: Leyton Orient 2-1 Southampton


« Seneste Redigering: 30 Mar 2012, 13:46 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #68: 28 Mar 2012, 21:47 »

Tidligere klubber

Workington - Stor fremgang for Workington, som med en 8. plads i Blue Square Premier opnår deres bedste placering siden spillets start.

Shrewsbury - Ligeledes fremragende sæson i Shrewsbury, som i lang tid toppede League Two, men til sidst måtte "nøjes" med 2. pladsen - som alligevel giver automatisk oprykning til League One. Det er også Shrewsburys bedste placering siden spilstart.

Fulham - Fulham klarede sig fint i deres tilbagevenden til Premier League, og de ender på en 14. plads med sikker afstand til nedrykningsstregen - og lige bag Arsenal. Top 4 i PL var i øvrigt West Ham, Portsmouth, Wigan og Bolton. Nice.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #69: 31 Mar 2012, 21:32 »

2024/25 - Southampton - League One (18. sæson)
8. plads (21-10-15, 91-86)

Min legendariske islænding blev released, den ivorianske landsholdsmålmand blev solgt for £200K, og så har jeg ellers for en gangs skyld haft spenderbukserne på. Hele £700K blev smidt efter en 22-årig skotsk AMC, som by far er min bedste spiller. Erstatningen på målmandsposten blev hentet gratis i Cheltenham, og i front blev min nye målmager hapset i Huddersfield - også ganske gratis. I alt købte jeg for £975K, men solgte for lidt mere, nemlig £1M.

Vi lagde godt ud, men hen mod midten af sæsonen dumpede ved ned lige over nedrykningspladsern e  i en meget tæt liga. Derefter gik det dog kun opad, og der var lige til det sidste chancer for at ende i playoff. Vi ender dog på en fin 8. plads, 3 point fra. Angriberen fra Huddersfield skulle vise sig at være en fuldgod erstatning, og han endte på 35 mål i 46 kampe. Makkeren nåede 34 mål i 50 kampe.

Bestyrelsen ventede igen til lige før sæsonens sidste kamp med at komme med et kontraktudspil, og denne gang fik jeg tusket mig til en lønforhøjelse på £400 om ugen. De næste 2 år er jeg dermed i Southampton til en ugeløn på £2.200.

FA Cup 4. runde: Ipswich 6-1 Southampton
Carling Cup 2. runde: Preston 4-2 Southampton
Johnstone’s Paint Trophy S-semifinale: Southampton 1-1p Gillingham


Logged



Naustratze
Gæst
 
Sv: Minimalistic
« Svar #70: 31 Mar 2012, 21:35 »

KIU, dejlig hygge at læse om dine eventyr Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #71: 31 Mar 2012, 21:49 »

Dejlig fortsættelse af din blog g00n Wink Følger skarpt med på sidelinjen Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #72: 31 Mar 2012, 22:06 »

Tidligere klubber

Workington - Workington kunne ikke følge op på den gode placering i sidste sæson, og gik i stedet helt i opløsning. En suveræn sidsteplads blev det til, og de er dermed tilbage i Blue Square North i næste sæson.

Shrewsbury - Svær sæson for Shrewsbury, som på intet tidspunkt i sæsonen lå over nedrykningsstregen. Deres højeste placering var en 22. plads efter 1. og 6. spillerunde, og de slutter på næstsidstepladsen - tilbage i League Two med dem.

Fulham - Alle gode gange 3 for mine tidligere hold, for Fulham var også under stregen i stort set hele sæsonen. De slutter næstsidst, og må tilbage i Championship. Bolton vandt det engelske mesterskab på en målforskel på +1 i forhold til Arsenal.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #73: 31 Mar 2012, 22:25 »

KIU, dejlig hygge at læse om dine eventyr Smiley

Dejlig fortsættelse af din blog g00n Wink Følger skarpt med på sidelinjen Wink

Tak for kommentarerne, gutter Smiley
Logged



Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic
« Svar #74: 31 Mar 2012, 23:06 »

Øv, nu havde jeg lige glædet mig til at spille på samme måde og så kan jeg ikke komme ind på siden med LLM-generatoren?!?  ticked off
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010