home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '16' The Gunners
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: '16' The Gunners  (Læst 16434 gange)
Dida
Gæst
 
'16' The Gunners
« : 29 Jan 2012, 20:42 »



Mr. Wenger trækker sig tilbage
11 l 06 l 2011 - London

Den respekterede manager, Arsené Wenger, valgte i dag at ligge taktiktavlen på hylden og indstille sin karriere som manager. Wenger er efterhånden ved at være en aldrende mand, og fylder 62 år til oktober. Alder
skulle dog ikke være grunden til Wengers afsked. Angiveligt var han træt af, at køre rundt i de samme riller og vil ikke længere være i London.

"Jeg har i dag valgt at trække mig tilbage, fra min position som manager i Arsenal FC. Jeg har nu haft min chance, og det er på tide at overlade roret til en ny og unge manager. Jeg har været utrolig glad for min tid i Arsenal, og samtidig stolt over de resultater jeg har skabt med klubben. Jeg har nu købt mig en vingård hjemme i Frankrig, hvor jeg nu vil nyde resten af mine dage," beretter en bedrøvet Arsené Wenger.

Rygterne fyr nu frem og tilbage, om hvem der skal overtage managerpositionen efter Wenger. Uanset hvem det bliver, får han nogle store sko at udfylde. Det er dog ikke fordi, at Arsenal har et hav af managers gemt oppe i ærmet, men et af de helt store rygter, går på at den tidligere Arsenalspiller, Tony Adams, kunne tænke sig at overtager cheftrænerjobbet. Tony Adams vil helt klart være en populær beslutning blandt klubbens mange fans verden over.

"Vi er naturligvis meget skuffet over at Wenger vælger at forlade os. Vi har her i klubben været rigtig glade for hans arbejde, og det vil vi gerne takke ham for. Nu går jagten ind på en ny manager, og vi har naturligvis en smule travlt, da det kommende transfervindue snart åbner. Vi har sat alle resurser ind, for at finde en ny og kompetent manager," fortæller bestyrelsesformand, Peter Hill-Wood. 
« Seneste Redigering: 27 Feb 2012, 19:03 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: The Gunners
« Svar #1: 29 Jan 2012, 20:43 »


- Updates -


1. Update - Mr. Wenger trækker sig tilbage
2. Update - Morten Olsen overtager i Arsenal
3. Update - Koscielny drager mod syd
4. Update - Dann indtager London
5. Update - Ung slovak til Arsenal
6. Update - Islandsk stjernefrø til Arsenal
7. Update - Arsenal klar til Champions League
8. Update - Trupgennemgang
9. Update - Premier League skudt i gang
10. Update - Tre sejre i træk
11. Update - Nummer to i England
12. Update - Videre fra gruppespillet
13. Update - Vi ligger nummer et
14. Update - Tre gange Tottenham
15. Update - Arsenal overrasker mod Barcelona
16. Update - Premier League nærmer sig sin afslutning

- Statistik -


Penge solgt for: 75.000.000 kr.
Penge købt for: 425.000.000 kr.
Flest kampe spillet:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Topscore:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Assists:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
« Seneste Redigering: 27 Feb 2012, 19:04 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: The Gunners
« Svar #2: 29 Jan 2012, 21:39 »



Morten Olsen overtager i Arsenal 
25 l 06 l 2011 - London


Den forhenværende professionelle fodboldspiller og nuværende fodboldtræner, Morten Olsen, blev i dag præsenteret
som ny cheftræner i den engelske storklub, Arsenal FC. Efter Arsenals tidligere manager, Wenger, valgt at trække sig tilbage og nyde livet på sin vingård i Frankrig, har Arsenal været på jagt efter en afløser. Det har de så fundet i Morten Olsen.

"Vi kontaktede Morten Olsen, for omkring en uge side, for at spørge om han kunne være interesseret i jobbet som cheftræner for Arsenal. Vi gav ham efterfølgende to dage til at tænke over tingene. Da Morten Olsen så ringede tilbage, og fortalte, at han var klar til at sige jobbet som dansk landsholdstræner op, blev vi naturligvis meget glade. I dag fik Olsen så sat sin underskrift på diverse papirer, og han kan nu kalde sig cheftræner hos Arsenal," fortæller bestyrelsesformand, Peter Hill-Wood.

Som sagt valgte Morten Olsen for få dage siden, at sige sit job som landstræner op. Det kommer som et stort chok for hele fodbolddanmark og også for DBU. Dengang var der dog ikke andre en Olsen selv og Arsenal, der vidste noget om aftalen mellem de to parter.

 "Jeg er utroligt glad og beæret, over at få chancen som cheftræner her i Arsenal. Det er en rigtig stor klub, med mange traditioner og kun de bedste af de bedste, får muligheden for at træne sådan en stor klub. Jeg vil gøre mit bedste i bestræbelserne på at gøre Arsenal til den største klub i England og senere hen verden," fortæller den stolte nye Arsenaltræner.

« Seneste Redigering: 01 Feb 2012, 16:35 af Dida » Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #3: 29 Jan 2012, 22:03 »

Meget, meget spænende med gamle Morten O i føresæddet, i sådan en klub.. Det bliver spændende med hensyn til spilfilosofi?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #4: 29 Jan 2012, 22:29 »

Undskyld, men starter du ikke blogs op, HELE TIDEN? .. Svært at gide og læse dine blogs, når man ikke ved hvor lang tid de holder.. Bare min mening ..
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #5: 29 Jan 2012, 22:44 »

Sjovt du hiver Morten Olsen den gamle hiphopper ind i trænerstolen. Bliver sjovt at se om han kan hive noget ekstra ud af de forkældede popdrenge fra London eller om han falder sammen med klubben.

Regner du med at købe dansk?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #6: 29 Jan 2012, 22:46 »

Undskyld, men starter du ikke blogs op, HELE TIDEN? .. Svært at gide og læse dine blogs, når man ikke ved hvor lang tid de holder.. Bare min mening ..

Hvorfor skal du altid hate? Bare fordi han laver flere blogge end dig eller hvad? Hvor er det dog bare dansk...

Vi hepper på dig, Morten!!!11one
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #7: 29 Jan 2012, 22:48 »

Hvorfor skal du altid hate? Bare fordi han laver flere blogge end dig eller hvad? Hvor er det dog bare dansk...

Vi hepper på dig, Morten!!!11one

Du skal altid være så hård ..
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #8: 29 Jan 2012, 22:57 »

Spændende at se hvor du fører Arsenal hen... Men håber at du vil gøre dem ære i forsøget...

Må indrømme at jeg (kort) standsede op da du nævnte Mr. Arsenal i din første update Wink

Men følger da med i rejsen med The Gunners Wink selvom jeg ikke mener Olsen hører til i London...
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #9: 30 Jan 2012, 09:35 »

Først kommer du med en blog om mit favorithold Brøndby, og så stopper du.. Men så er det i orden at du så starter med det andet favorithold. Nu må du bare ikke stoppe! :-)

Glæder mig til at følge denne blog.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #10: 30 Jan 2012, 09:40 »

Det må være en eller anden form for rekord. Men interessant med MO i Arsenal!
Logged



Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #11: 30 Jan 2012, 10:24 »

Endnu en blog fra din side, Dida.

Jeg håber at du kan holde denne kørende i længere tid, end de forhenværende, da du får lavet nogle gode blogs generelt. Spændende med Olsen i Arsenal, omend jeg anser det som værende en smule urealistisk. Men man hvad sgu aldrig i London!  Wink

Dit skriftlige niveau er rigtig fint, og din opsætning er pæn og overskuelig, selvom din skriftstørrelse bør sættes ned i din 2. update, således at det er samme størrelse som den første.

Jeg vil følge din færden i det engelske.  Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #12: 30 Jan 2012, 20:32 »

Meget, meget spænende med gamle Morten O i føresæddet, i sådan en klub.. Det bliver spændende med hensyn til spilfilosofi?
Det må du venter med at se Smiley
Undskyld, men starter du ikke blogs op, HELE TIDEN? .. Svært at gide og læse dine blogs, når man ikke ved hvor lang tid de holder.. Bare min mening ..
Det kan du have ret i, men du bestemmer heldigvis også selv om du vil følge Smiley
Sjovt du hiver Morten Olsen den gamle hiphopper ind i trænerstolen. Bliver sjovt at se om han kan hive noget ekstra ud af de forkældede popdrenge fra London eller om han falder sammen med klubben.

Regner du med at købe dansk?
Tjae, hvis der kommer en spiller, der er god nok, så ja, men ellers har jeg ikke nogen plan om at gå specifikt efter danske spillere Smiley
Hvorfor skal du altid hate? Bare fordi han laver flere blogge end dig eller hvad? Hvor er det dog bare dansk...

Vi hepper på dig, Morten!!!11one
Det lyder godt Smiley
Spændende at se hvor du fører Arsenal hen... Men håber at du vil gøre dem ære i forsøget...

Må indrømme at jeg (kort) standsede op da du nævnte Mr. Arsenal i din første update Wink

Men følger da med i rejsen med The Gunners Wink selvom jeg ikke mener Olsen hører til i London...
Godt du følger med Smiley
Først kommer du med en blog om mit favorithold Brøndby, og så stopper du.. Men så er det i orden at du så starter med det andet favorithold. Nu må du bare ikke stoppe! :-)

Glæder mig til at følge denne blog.
Skal køre mit bedste for at holde den kørende Smiley
Det må være en eller anden form for rekord. Men interessant med MO i Arsenal!
Det er vel der omkring Smiley
tak, håber du følger (:
Endnu en blog fra din side, Dida.

Jeg håber at du kan holde denne kørende i længere tid, end de forhenværende, da du får lavet nogle gode blogs generelt. Spændende med Olsen i Arsenal, omend jeg anser det som værende en smule urealistisk. Men man hvad sgu aldrig i London!  Wink

Dit skriftlige niveau er rigtig fint, og din opsætning er pæn og overskuelig, selvom din skriftstørrelse bør sættes ned i din 2. update, således at det er samme størrelse som den første.

Jeg vil følge din færden i det engelske.  Smiley
Mange tak for rosen og godt du følger med Smiley Håber jeg kan holde den kørende længe Smiley
Godt spotte med skiftstørrelsen. Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '2' The Gunners
« Svar #13: 31 Jan 2012, 17:06 »



Koscielny drager mod syd
01 l 07 l 2012 - London


Det nye transfervindue havde knapt set dagens lys, før Arsenal og Morten Olsen, i samarbejde med spanske
Málaga, kunne præsentere den første handel. Den franske stopper Laurent Koscielny er fra i dag af fortid i Londonklubben, og skal nu slå sine folder i det spanske.

Morten Olsen har med det samme vist, at efter hans tiltræden i klubben, skal der nye boller på suppen. Den 25-årige Koscielny blev derfor sat til salg, og der gik ikke mange dage, før Málaga sendte et bud afsted på hele 75.000.000 kroner, som Arsenal naturligvis ikke kunne afvise. Koscielny har nu fået en kontrakt med Málaga, som gælder frem til sommeren 2015.

"Efter jeg kom til klubben, har jeg med det samme forsøgt at finde holdets svage punkter, og at få ryddet op på holdet. Klubben består, efter min mening, af alt for mange franskemænd og alt for få Englændere. Det vil jeg nu forsøge at rette op på," fortæller Morten Olsen.

Efter salget af Koscielny skal det blive interessant, at se om Morten Olsen har tænkt sig at hive en engelsk erstatning ind i stedet for. Rygterne går allerede på at Arsenal skulle være interesseret i Phil Jagielka fra Everton. Også de to guldfugle fra United, Phil Jones og Chris Smalling, nævnes i forbindelse med Arsenal. Aviserne nævner dog også den 23-årige Ryan Shawcross fra Stoke, som regnes blandt de største favoritter til overtage pladsen i Arsenal. 

« Seneste Redigering: 01 Feb 2012, 16:36 af Dida » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' The Gunners
« Svar #14: 31 Jan 2012, 17:17 »

Ikk så fedt for Ramsey at hente Shawcross...
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010