home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '16' The Gunners
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: '16' The Gunners  (Læst 16431 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #30: 01 Feb 2012, 16:37 »

Nu har jeg i hvert fald kigget alle updates igennem og slettet fonten og skrevet den igen, så nu skulle det gerne være ens Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #31: 01 Feb 2012, 16:41 »

Det er stadigvæk ikke ens hos mig. Har kigget din update igennem og kan se, at du har brugt samme font. Så det er mærkeligt. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Dida
Gæst
 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #32: 01 Feb 2012, 16:50 »

ja det er godt nok lidt mystisk Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #33: 01 Feb 2012, 19:27 »



Islandsk stjernefrø til Arsenal
23 l 07 l 2011 - London


Efter købet af Marek Hamsik, vil nogle sikkert sige at Arsenal havde forstærket midtbanen nok. Det lader
dog ikke til at være tilfældet, eftersom de netop har investeret i endnu en midtbane. Denne gang er det dog en lidt mere offensiv af slagsen, nemlig den unge Gylfi Sigurðsson.

Gylfi blev hentet i den tyske klub, Hoffenheim, for et beløb på hele 75.000.000 kroner. Gylfi nåede blot en enkelt sæson i Hoffenheim, men alligevel blev det til hele 29 kampe og ni kasser, fra den unge midtbane. Gylfi er blot 21 år gammel, og har tiden på sin side. Han har da også allerede fået debut for landsholdet, og spillet hele 5 kampe for det Island.

Det er dog ikke første gang Gylfi sætter sine fodboldstøvler i England. Han har rent faktisk spillet hele fem sæsoner i det engelske. Tilbage i år 2006 blev han hentet fra Island til engelske Reading, hvor han var i to sæsoner, før han blev lejet ud til første Shrewsbury og sidenhen Crewe. Derefter vente han tilbage til Reading, hvor han spillede yderligere to sæsoner med 42 kampe og 17 kasser. Det var nok til at vække interesse hos Hoffenheim, som smed 38.000.000 kroner efter den unge gut, som allerede sæsonen efter kunne sælges for det dobbelte.

"Jeg er glad for at være tilbage i England. Jeg har altid følt mig godt tilpas i det engelske. Det er flinke mennesker der bor herovre, og så er sproget jo bare let at snakke. Det er utroligt stort for mig at komme til Arsenal, som virkelig er en af jordens største klubber. Jeg glæder mig meget til at bære kanonen på mit bryst og forsvare hele klubbens ære," Fortæller Gylfi Sigurðsson.

« Seneste Redigering: 02 Feb 2012, 16:19 af Dida » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '6' The Gunners
« Svar #34: 01 Feb 2012, 19:48 »

Interessant køb af Sigurosson, mine erfaringer er at det både kan blive fugl eller fisk med ham...

Kan godt lide købet af Hamsik, synes dog også at Napoli tager sig fornuftigt betalt for deres midtbane... Valgte selv et billigere alternativ i Dzagoev, der også er yngre...
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' The Gunners
« Svar #35: 01 Feb 2012, 19:52 »

Sigurosson er vild. I mit spil med Swansea nåede han 11 mål og 19 assists i første sæson. Desværre gider han ikke til klubben efter lejeopholdet.
Logged

welbz is dat guy

Dida
Gæst
 
Sv: '6' The Gunners
« Svar #36: 01 Feb 2012, 21:13 »

Interessant køb af Sigurosson, mine erfaringer er at det både kan blive fugl eller fisk med ham...

Kan godt lide købet af Hamsik, synes dog også at Napoli tager sig fornuftigt betalt for deres midtbane... Valgte selv et billigere alternativ i Dzagoev, der også er yngre...
Håver på en fulg så Smiley
Og ja Hamsik var dyr, men forhåbentligt pengene værd.
Sigurosson er vild. I mit spil med Swansea nåede han 11 mål og 19 assists i første sæson. Desværre gider han ikke til klubben efter lejeopholdet.
Det er også min erfaring Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '6' The Gunners
« Svar #37: 02 Feb 2012, 15:38 »



Arsenal klar til Champions League
25 l 08 l 2011 - London


På grund af Arsenals fjerdeplads sidste sæson, har klubben kvalifikaceret sig til Champions League
Champions League
Gruppe A:
Barcelona
Shakhtar
Lille
Otelul
Gruppe B
AC Milan
Valencia
Twente
Sturm Graz
Gruppe C
Arsenal
Marseille
Basel
Napoli
Gruppe D:
Chelsea
CSKA Moscow
Dortmund
Trabzonspor
Gruppe E:
Zürich
Porto
Zenit
København
Gruppe F:
Real Madrid
Lyonnais
Ajax
Dinamo
Gruppe G:
Manchester United
Leverkusen
Olympiakos
BATE
Gruppe H:
Inter
Villarreal
Manchester City
Haifa
bedst placerede slutspil. I dette slutspil, skulle Arsenal møde det italienske storhold, nemlig Udinese. En kamp som endte med at blive meget tæt, men alligevel kunne Arsenal trække sig sejrrigt ud af opgøret, og er nu klar til Champions League gruppespillet.

Den første kamp blev spillet hjemme i egen hule, på Emirates Stadium, hvor lidt over 60.000 tilskuere var mødt op, for at overvære den spændende kamp. Og publikum fik virkelig noget for penge, da det blev en kamp med massere
af mål. Allerede efter blot elve minutter kunne målkongen Antonio Di Natale bringer gæsterne i front. Det rystede dog ikke Arsenal, og efter en halvtimes spil udlignede Alex Song til pausestillingen 1:1. Anden halvleg var ikke mange minutter gammel, før Udinese fik smidt Neuton ud. Nu så Arsenal pludselig sit snit til at hive sejren hjem, og det gjorde de skam også. Hamsik, Ramsey og Chamakh fik læderet i kassen og så endte det hele med en flot og sikker 4:1 sejr til Arsenal.

Det hele så ud til at være afgjort, da Arsenal mødt op på Friuli i Udinese. Arsenal skulle dog blive klogere. Kampen startede stille og roligt og efter en god halvtime, kunne Marek Hamsik hamre bolden i kassen, efter et kæmpe drop af Udinese målmanden. Udinese svarede dog hurtigt igen, og to hurtige kasser, sikrede at hjemmeholdet kunne gå til pause foran 2:1. I anden halvleg jagtede italienerne de to sidste mål, som vil sikre forlænget spilletid. Det blev dog ikke til andet end det ene af dem, da Sissoko i overtiden gjorde det til 3:1.

Nu er Champions League grupperne så blevet trukket, og Arsenal er havnet i gruppe C. En spændende grupper, hvor Arsenal naturligvis er det stærkeste hold. De tre yderligere hold er Basel, Napoli og Marseille. Som sagt en spændende grupper, som bestemt ikke bliver en dans på roser for Arsenal. Basel skulle de helst kunne vinde begge opgør i mod, men de to andre hold, blev straks værre. Marseille har et rigtig stærkt hold, og Arsenal skal virkelig være forsigtige når de møder franskmændene. Napoli har ligeledes et godt hold. Det hjælper dog lidt på det, at Arsenal netop har købt Napolis helt store stjerne, Nemlig Hamsik. Det bliver dog alligevel en svær kamp mod italienerne.

Sidste års vindere, Barcelona, er havnet i gruppe A sammen med Shaktar, Lille og Otelul. En forholdsvis let gruppe, som Barcelona burde vinde sikkert.  Også det danske hold FC København er kommet i gruppespillet og de er endt i gruppe E, som må siges at være den mest uforudselige gruppe. Gruppen består af Zürich, Porto, Zenit og København. Derfor er det ikke usandsynligt at FCK kan lykkedes med at gå videre, og en tredjeplads burde i hvert fald være realistisk.

Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' The Gunners
« Svar #38: 02 Feb 2012, 15:49 »

Fin blog.

Lige en enkelt ting, nu hedder han Sigurðsson, og hvis du ikke skal bruge ð, vil jeg anbefale dig til at brude d, som er den bogstav der ligner mest Smiley. (Ihvertfald her på Færøerne)
Logged

Kolo Abib Touré

Dida
Gæst
 
Sv: '7' The Gunners
« Svar #39: 02 Feb 2012, 16:18 »

Fin blog.

Lige en enkelt ting, nu hedder han Sigurðsson, og hvis du ikke skal bruge ð, vil jeg anbefale dig til at brude d, som er den bogstav der ligner mest Smiley. (Ihvertfald her på Færøerne)
Mange tak, det er også rigtig, det vil jeg lige få rettet Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '7' The Gunners
« Svar #40: 02 Feb 2012, 19:37 »



Trupgennemgang
01 l 09 l 2011


Nu er transfervinduet lukket i, og det er på tide at gøre status for Arsenals trup, op til sæsonen 2011/2012.  Arsenal har været særdeles aktive på årets transfervindue, og hentet hele tre spillere til klubben, for en samlet sum på 425.000.000 kroner. Derudover har klubben solgt en enkelt spiller, nemlig Laurent Koscielny, som røg til málaga for 75.000.000 kroner. En håndfuld spilere er også blevet lejet ud til diverse laver rangerende klubber i England.

Arsenal har i mange år haft problemer på målmandsposten, og man skal mange år tilbage, for at finde den sidste verdensklassemålman d i startopstillingen for Arsenal. Op til denne sæson har Arsenal hele fire friske fyre at gøre godt med, nemlig Fabianski, Almunia, Mannone og Szczesny. Sidst nævnte må dog siges at være det absolutte førstevalg. Szczesny er blot 21 år gammel, og har et stort potentiale. Han er stærk i luften og dominere målfeltet. Der er helt sikkert fremtid i Szczesny, men om Arsenal har tålmodighed til at lade ham udvikle sig og give ham kampe er svært at sige. En ting er dog sikkert, Szczesny er førstevalg frem til vintertransfervindu et, og så må vi se om Arsenal vil investere i en ny keeper til den tid. Andenvalget er der dog straks mere tvivl om. Skal man satse på den rutinerede Almunia, eller vælge en af de yngre keepere i form af Fabianski eller Mannoe
Lukasz Fabianski   -   Manuel Almunia   -   Vito Mannone   -   Wojciech Szczesny



Også i forsvaret er Arsenal ganske godt besat. Her spiller holdet med en firmandskæde, som består af to backs og to centraleforsvarer. Hvis vi starter fra højreside, finder vi den 28-årige Bacary Sagna. Han skal nu til at i gang med sin femte sæson i Arsenal og han har altid været fast mand på højreback positionen. Han er en hurtig back, som er dygtig både i det defensive og offensive. Den første og bedste af de to centraleforsvarsspi llere, må siges at være Thomas Vermaelen. Han er 25 år gammel og kommer fra Belgien. Den store midtstopper skal i gang tredje sæson i Arsenal, efter en skuffende sidste sæson, hvor det kun blev til tre kampe. Vermaelen er en dygtig tackler og også god i luften.

Ved siden af Vermaelen spiller fyrtårnet Per Mertesacker. Med sine 198 cm stikker han godt op i vejret og forhindrer de fleste trusler i luftrummet. Mertesacker er 26 år gammel og skal i gang med sin første sæson i Arsenal. Helt ude på venstreback finder vi den 28-årige André Santos, som ligesom Mertesacker skal i gang med sin første sæson i Arsenal. Santos er rigtig dygtig offensiv og kan faktisk også godt spille en fløj. I Det defensive halter det dog en smule, men alt i alt er Santos en rigtig dygtig back.
Thomas Vermaelen   -   Sébastien Squillaci   -   Scott Dann   -   Johan Djourou   -   Per Mertesacker   -   Bacary Sagna   -   André Santos   -   Kieran Gibbs



På midtbanen spiller Arsenal med hele fem styks. To centrale og tre offensive. Den første af de to centralemidtbaner er nyindkøbet Marek Hamsik. Hamsik blev hentet i Napoli for et svimlende beløb, og skal nu i gang med sin debutsæson i Arsenal. Han er blot 24 år gammel og kan gå hen og blive en af de allerstørste i Arsenal. Ved siden af ham ligger den spanske midtbanespiller, Mikel Arteta. En 29-årig gammel midtbane, som har masser af erfaring og er generelt bare en rigtig dygtig midtbanespiller. Han har dog aldrig fået så meget som en enkelt kamp for det spanske landshold.

Den offensive midtbanetrio består af Gervinho, Sigurðsson og Arshavin. Hvis vi starter fra højreside af, finder vi den 24-årige spiller fra Elfenbenskysten, nemlig Gervinho. En spiller med masser af speed og gode drible evner. Den centrale af de tre offensivemidtbaner, er den blot 21-årige  Sigurðsson. Han blev hentet til klubben i dette transfervindue, og det hele er derfor meget nyt for den unge gut, men når først han kommer ind i rutinen, skal han nok blive en stor gevinst for Arsenal. På venstre fløj finder vi den russiske landsholdspiller, Andrey Arshavin. Manden er efterhånden ved at være godt oppe i årene, men han er alligevel det klare førstevalg, når det kommer til venstrekant.
Alex Song   -   Emmanuel Frimpong   -   Francis Coquelin   -   Yossi Benayoun   -   Mikel Arteta   -   Aaron Ramsey   -   Marek Hamsik   -   Thomas Rosicky   -   Gervinho   -   Gylfi Sigurðsson



Helt på toppen spiller Arsenal blot med en enkelt mand. Alligevel er der hele fire gutter at vælge imellem. Theo Walcott, Park Chu-Young, Marouane Chamakh og Robin Van Persie. Fire rigtig dygtige angribere, som alle kæmper om at udfylde rolle som Arsenals enlige angriber.

Førstevalget må dog siges at være den hollandske landsholdsspiller, Robin Van Persie. Han er 28 år gammel og skal til at i gang med sin ottende sæson for Arsenal. Robin er kendt for at have en rigtig god målnæse, hvilket han blandt andet vidste sidste år, hvor han nettede hele 18 gange i hans 25 kampe. I år har næsen dog ikke slået til endnu, tros hans to kampe fra start.
Theo Walcott   -   Park Chu-Young   -   Marouane Chamakh   -   Robin Van Persie

Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '8' The Gunners
« Svar #41: 02 Feb 2012, 20:21 »

Ingen Song og Wilshere? :-(

Fem offensive tænkende midtbanespillere, det bliver spændende og se om du kan lukke af bagved.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '8' The Gunners
« Svar #42: 02 Feb 2012, 21:04 »

Ingen Song og Wilshere? :-(

Fem offensive tænkende midtbanespillere, det bliver spændende og se om du kan lukke af bagved.
Song skal nok få en masse spilletid, og jeg regner med at komme til at rotere en del. Grunden til Wilshere ikke er nævnt, er at han pt. er på reserveholdet, hvor han forsøge at blive en skade kvit, som pt. holder ham ude i op til 6 måneder Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '8' The Gunners
« Svar #43: 02 Feb 2012, 21:06 »

Song skal nok få en masse spilletid, og jeg regner med at komme til at rotere en del. Grunden til Wilshere ikke er nævnt, er at han pt. er på reserveholdet, hvor han forsøge at blive en skade kvit, som pt. holder ham ude i op til 6 måneder Smiley
Jeg tænker bare mere på, at du har ikke rigtig har nogen defensive midtbanespillere inde.

Det er derfor. Blev lige skuffet :-)
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '8' The Gunners
« Svar #44: 02 Feb 2012, 21:11 »

Arteta kan altid rykkes ned som defensivmidtbane, hvis det brænder på, og ellers i større kampe, hvor jeg regner med at komme mere under pres kan en gut som Song, Frimpong eller Coquelin starte inde Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010