home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '16' The Gunners
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: '16' The Gunners  (Læst 16430 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: '3' The Gunners
« Svar #15: 31 Jan 2012, 17:20 »

hehe nej det kan du have ret i, det havde jeg helt glemt, men nu er han jo heller ikke købt endnu Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '3' The Gunners
« Svar #16: 31 Jan 2012, 18:00 »

Har lige lagt en afstemning op. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' The Gunners
« Svar #17: 31 Jan 2012, 18:04 »

Nej, ved godt du ikke har hentet ham, jf. bloggen, endnu... men ville bar li indskyde det... har selv overvejet ham en gang imellem, da han er blandt de bedre forsvars indkøb man kan lave i England, men har ikke hentet ham, da han mildest talt er hadet i klubben...

Sczcesny skal bar ha lov at stå... han er en super keeper både i fm og irl... massere af talent... er først begyndt at overveje hans plads en smule, da jeg hentede ter Stegen for en slik...

Men sælg dog spanieren, han er elendig...  Du ku jo bruge Sczcesny og Manone på målmandsposten...
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '3' The Gunners
« Svar #18: 31 Jan 2012, 18:36 »

Nej, ved godt du ikke har hentet ham, jf. bloggen, endnu... men ville bar li indskyde det... har selv overvejet ham en gang imellem, da han er blandt de bedre forsvars indkøb man kan lave i England, men har ikke hentet ham, da han mildest talt er hadet i klubben...

Sczcesny skal bar ha lov at stå... han er en super keeper både i fm og irl... massere af talent... er først begyndt at overveje hans plads en smule, da jeg hentede ter Stegen for en slik...

Men sælg dog spanieren, han er elendig...  Du ku jo bruge Sczcesny og Manone på målmandsposten...
Er skammer heller ikke i tvivl, om du følger med Smiley Men nu må vi se om det bliver Shawcross der kommer til Arsenal..
 og tak for dit svar omkring målmandspositionen
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '3' The Gunners
« Svar #19: 31 Jan 2012, 21:17 »



Dann indtager London
04 l 07 l 2011 - London


Blot fire dage efter slaget af Laurent Koscielny, kan Arsenal nu præsentere deres erstatning, i form af
Scott Dann. Dann blev hentet i Premier League klubben Blackburn, hvor han blot nåede en enkelt sæson. Dann var dog ikke helt billig, og før Arsenal kunne købe ham fri af Blackburn, måtte de smide en pengesum på hele 100.000.000 danske kroner.

Arsenal er et af de engelske hold, med færreste englændere på. Dann, Walcott, Gibbs og Wilshere, er de fire englændere som Arsenal har i førsteholdstruppen. Længere nede, på reserve- og ungdomsholdene, er der dog massere af englændere, som blot mangler den sidste udvikling, før de er klar til Premier League. Det tyder dog på at Morten Olsen har tænkt sig at gøre noget ved Arsenals problem, med de få englændere.

" Jeg er naturligvis bedrøvet over at skulle forlade Blackburn. Jeg har haft den bedste tid i Blackburn, og jeg vil aldrig glemme gutterne i klubben. Jeg føler dog det er på tide jeg tager skridtet videre og op af stigen. Jeg er sikker på at jeg vil komme til at nyde min tid i Arsenal, og at den forhåbentligt bliver lige så god som i Blackburn. Uanset hvad, vil jeg gøre mit bedste i Arsenal og kæmpe hårdt for spilletid," fortæller Scott Dann.

Arsenal skulle eftersigende være på jagt efter en ny midtbane, til at dække hulet efter Cesc Fábregas. I den forbindelse har spillere som Porto's Joao Moutinho, Toni Kroos fra FC Bayern, Thiago Motta fra Inter, Javi Martinez fra Athletic og Mario Götze fra Dortmund. Om det bliver nogle af dem er dog endnu uvis.

« Seneste Redigering: 01 Feb 2012, 16:32 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '4' The Gunners
« Svar #20: 01 Feb 2012, 14:21 »



Ung slovak til Arsenal
12 l 07 l 2011 - London


Den tidligere Arsenal manager, Wenger, blev tit beskyldt for ikke at ville finde muldvarpeskindet frem,
og investere i dyre stjernespillere, men i stedet købe middelmådige løsninger eller unge talenter. Der er Morten Olsen dog en anden type, og han har netop smidt hele 250.000.000 kroner efter Marek Hamsik fra Slovakiet.

Marek Hamsik er blot 23 år gammel og spiller på den centralemidtbane. Det er formentligt meningen at Hamsik skal gå ind og løfte arven efter Cesc Fábregas, efter han blev solgt til FC Barcelona. Marek blev hentet i den italienske storklub, Napoli, hvor han nåede hele fire sæsoner, og han vidste hurtigt at han var et af Serie A's største talenter. Nu har han fået kontrakt med Arsenal, som gælder frem til sommeren 2016.

"Jeg er rigtig glad for at det i dag lykkedes os at hente en så stor en stjerne som Marek Hamsik. Han er godt nok kun 23 år gammel, men har allerede bunker af erfaringer, efter langt over 100 Serie A kampe. Det er naturligvis meningen at Hamsik skal løfte arven efter Fábregas, og udfylde det store hul på midtbanen, som Fábregas efterlod sig," fortæller en glad Morten Olsen.

"Jeg er yderst tilfreds med at skifte til en så stor klub som Arsenal. Det er noget jeg har drømt om lige
siden jeg var en lille purk. Arsenal er helt klart et skridt op af karrierestigen og forhåbentligt kan de være
med til at vinde nogle trofæer til mig. Jeg vil komme til at savne Napoli, men jeg er sikker på at de vil
passe lige så godt på mig i Arsenal," fortæller Marek Hamsik. 
 
« Seneste Redigering: 01 Feb 2012, 16:31 af Dida » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #21: 01 Feb 2012, 14:23 »

At skyde K6 afsted, og så endda erstatte ham med Scott Dann er i mit hoved helt væk. Ellers fin blog.
Logged

welbz is dat guy

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #22: 01 Feb 2012, 14:34 »

Et bob bob køb af Scott Dann, og 100 millioner er mange penge. Men kan godt se meningen med det.

Hamsiiiiiiiiiiiiik! Av, av, av!

Er det meningen af du skifter skriftstørrelse i hver update?
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #23: 01 Feb 2012, 14:48 »

At skyde K6 afsted, og så endda erstatte ham med Scott Dann er i mit hoved helt væk. Ellers fin blog.
beklager, hvis transferne ikke falder i din smage, men tak for rosen Smiley
Et bob bob køb af Scott Dann, og 100 millioner er mange penge. Men kan godt se meningen med det.

Hamsiiiiiiiiiiiiik! Av, av, av!

Er det meningen af du skifter skriftstørrelse i hver update?
100 mio er meget ja, men tror på at Dann ikke skuffter Smiley
Håber av av av er positivt Smiley
Og skriftstørrelsen skulle da gerne være ens nu Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #24: 01 Feb 2012, 14:52 »

beklager, hvis transferne ikke falder i din smage, men tak for rosen Smiley 100 mio er meget ja, men tror på at Dann ikke skuffter Smiley
Håber av av av er positivt Smiley
Og skriftstørrelsen skulle da gerne være ens nu Smiley

Det er meget positivt ;-)

Ikke hos mig.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #25: 01 Feb 2012, 15:07 »

Det er meget positivt ;-)

Ikke hos mig.
godt Smiley
underligt, de er da alle i størrelse 10.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #26: 01 Feb 2012, 15:09 »

Mener skrifttype ;-)
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #27: 01 Feb 2012, 16:24 »

Så vidt jeg kan se, er skrifttypen da også ens? Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #28: 01 Feb 2012, 16:26 »

Skriftypen er ens i samme update, men de er ikke ens overall.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' The Gunners
« Svar #29: 01 Feb 2012, 16:32 »

Skrifttypen er ens ved mig.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010