home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold vil du helst læse om/spille med
Anzhi
- 2 (20%)
Bate
- 3 (30%)
Fc Fyn
- 4 (40%)
Fremad Amager
- 1 (10%)
Antal Stemmer: 10

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil 2  (Læst 10940 gange)
philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Videregivende spil 2
« : 15 Jan 2012, 11:45 »

Hej drenge Smiley
Tænkte om vi ikke skulle få et videregivende spil op at stå vi skal vel være 5-6 stykker og med hensyn til holdet kunne det godt være noget mere udfordrende så som den danske 2.division eller en østeuropæisk liga.
Skriv hvis i er friske Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jan 2012, 14:50 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #1: 15 Jan 2012, 12:14 »

Philips kunne du ikke give tråden et andet navn så man kan kende forskel på de 2??
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #2: 15 Jan 2012, 12:34 »

Til Sj1986: Er gjort
Kom så folkens er der ikke nogen der vil være med Smiley
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #3: 15 Jan 2012, 13:07 »

Har du nogle forslag til hold osv..
Logged


Anges
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #4: 15 Jan 2012, 13:14 »

Alt efter hvem der bliver valgt, kan jeg måske godt lokkes med.
Logged

Følg viljen!

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #5: 15 Jan 2012, 14:04 »

Tak for det Phillips. Jeg vil gerne være mere her også. Hvis de folk der er med er seriøse og virkelig vil være med her og er aktive i tråden
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #6: 15 Jan 2012, 14:14 »

Et par ideer kunne være:
Fremad Amager: De har en del eks-superligaspillere og en udemærket økonomi for et 2.divisionshold.
Bate Borisov: Det burde være nemt at vinde alt med dem i Hviderusland men udfordringen i Europa er stor.
Anzhi: De har en masse penge og Etoo, men deres rep er stadigt ikke særligt stort så det er stadigt lidt af en udfordring
Har i nogen forslag?
Til Sj: Jeg er fuldt seriøs omkring det dog skal i fra min side ikke regne med at jeg gør særligt meget ud af opdteringerne. De bliver mere sådan klubtråds-agtige en blog-agtige
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #7: 15 Jan 2012, 14:20 »

Altså alle de der østlande siger mig intet, men man skal jo aldrig afvise noget nyt.. Skulle man selv komme med et forslag til et hold så kunne det da være sjov og se hvor langt man kunne drive det med FC Fyn og deres forsvarstalent Niclas Vemmelund. Der ligger selvfølgelig en stor udfordring i dem, men det er jo også en del af gamet.
Logged


philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #8: 15 Jan 2012, 14:26 »

Altså alle de der østlande siger mig intet, men man skal jo aldrig afvise noget nyt.. Skulle man selv komme med et forslag til et hold så kunne det da være sjov og se hvor langt man kunne drive det med FC Fyn og deres forsvarstalent Niclas Vemmelund. Der ligger selvfølgelig en stor udfordring i dem, men det er jo også en del af gamet.
Fc Fyn kunne også være sjovt hvis der kommer et par forslag mere så laver jeg en afstemning er selv hooked på BATE, men jeg spiller også næsten aldrig i England og Spanien og hvad det ellers hedder. Så jeg er nok lidt speciel på den måde  Wink
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #9: 15 Jan 2012, 14:47 »

Jamen FC Fyn, Fremad Amager, Bate og Anzhi.. er det ikke nok hold at vælge imellem??
Logged


philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #10: 15 Jan 2012, 14:52 »

Så er afstemningen lavet dem der allerede har vist interesse for projektet må gerne lige skrive om de stadigt er intereserede og hvad for en sæson de ønsker personligt kunne jeg godt tænke mig anden søson
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #11: 15 Jan 2012, 14:54 »

jeg er klar, men hvordan med tid pr sæson?? og hvordan med spillerhandler - taktik osv. hvordan griber vi det an
Logged


philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #12: 15 Jan 2012, 14:56 »

jeg er klar, men hvordan med tid pr sæson?? og hvordan med spillerhandler - taktik osv. hvordan griber vi det an
Det komer vel meget an på hvilken klub vi vælger tid pr sæson vil jeg sige at en uge burde være nok har man ikke tid når det bliver ens tur så må man finde en at bytte med
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #13: 15 Jan 2012, 14:57 »

Det er ikke lige nogen hold jeg er intresseret i at spille med, så jeg melder fra igen.. Håber i får et godt spil
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil 2
« Svar #14: 15 Jan 2012, 14:59 »

Det er ikke lige nogen hold jeg er intresseret i at spille med, så jeg melder fra igen.. Håber i får et godt spil
Det er helt iorden hvis det har et andet hold so du gerne vil spille med så skriv det bare så længe det ikke er i en liga som halvdelen af siden har haft et save i  Smiley
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010