home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmFreaks Års Awards 2011
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Års Awards 2011  (Læst 16379 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
FmFreaks Års Awards 2011
« : 09 Jan 2012, 13:11 »


FmFreaks Års Awards 2011



Endnu et år er gået på hæld, og brugerne hungrer efter endnu en omgang års awards. Men før vi går over til de spændende resultater, så vil vi fra crewets side sige tak for et underholdende 2011. Det har været en sand fornøjelse nok en gang at kunne vende det sidste blad i kalenderen og tænke tilbage på alt hvad der er sket de sidste 12 måneder.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi er en anelse skuffede over antallet af nomineringer og (i det ene tilfælde hvor det kunne lade sig gøre) stemmer ved årets awards. Hvad den manglende opbakning til sagen skyldes er svært at sige noget om, men vi håber at der til næste år vil være en større entusiasme om det.

Og så har vi vist rablet længe nok! Lad øjnene glide forbi nedenstående linie og få at se hvem der har vundet de prestigefyldte awards!





Årets sjoveste freakssdebattør: verdenskrig

Minsandten om vi ikke har en forsvarende mester på vinderskamlen i år! Verdenskrig har igennem det sidste år formået at bevare skarpheden i sin tunge og på den baggrund generobret titlen som årets sjoveste freaksdebattør. At Brøndby og Liverpool til tider oplever lidt modgang kan vel næppe være gået nogen forbi, men med sin helt egen småaggressive stil formår verdenskrig at sprede smil blandt især de neutrale læsere af hans indlæg. Selv når holdene en sjælden gang tager en sejr, er det med kraftudtryk i hobetal, verdenskrig tiljubler sine mandskaber.

Nominerede: Skovlyst, TheX, KyleBrotzman, Verdenskrig

Årets tråd: Tiki-taka

To tråde kæmpede om prisen i år. Liverpool-tråden i det ene ringhjørne og Tiki-taka-tråden i det andet. Tiki-taka-tråden, der blev oprettet af Vondracek seks dage inde i 2011, vandt afstemningen komfortabelt. Trådens formål var at efterligne Barcelonas possession football, og det blev hurtigt en populær tråd hos brugerne. Mange brugere kom med inputs til tråden og kom også med deres eget bud på, hvordan man kunne skabe den bedste tiki-taka-taktik.

Nominerede: Liverpool-tråden, Tiki-taka

Årets freaksdebattør: Jakob E

Jakob E er en af de mest profilerede debattører på det her site, og gennem det sidste år kan det ikke have været nogen let opgave at undgå at støde på ham. Jakob er en terrier i diskussioner og er ikke typen, der giver sig uden kamp. Dette gør da også at folk er nødt til at have styr på deres argumenter, hvis de skal sætte Jakob til vægs. Der var dog yderst tæt kamp om guldet i denne award, hvor både Newton Heath og JKJ var med i feltet helt frem til den sidste stemme.

Nominerede: Szczesny, Zone 43, Metsu1, Newton Heath, JKJ, Jakob E, Gazlgor, Verdenskrig, Spezialized

Årets sjoveste tråd: Brøndby IF-tråden

Med blot to nominerede var det ikke svært at nå frem til vinderen i denne kategori. I Brøndby IF-tråden har klubbens egne i store perioder vendt sig direkte imod deres eget hold, eller rettere imod ledelsesstilen i klubben. Det er der blevet flere sjove indlæg ud af, som også objektive fans har kunnet grine lidt i skægget over. I modsætning har Bave-tråden måske haft en mere snæver målgruppe, hvor humoren er mere... intern? Brøndby-tråden blev i hvert fald enstemmigt valgt til årets sjoveste tråd.

Nominerede: Bave-tråden, Brøndby IF tråden


Årets mest positive oplevelse: Jakob Es udvikling

Om man generelt deltager i Jakob Es diskussioner eller ej, så må man imponeres over hans udvikling som debattør de sidste 12 måneder. Hvor han stadig er lige så passioneret som altid, har han det sidste års tid formået at gå fra en meget bombastisk form for argumentation til at være mere poleret og dermed lettere at diskutere med. Det er selvsagt kun en fordel for de mange debatter han trods alt deltager i, og det var derfor en overbevisende sejr, der tilfaldt Jakob E i denne kategori.

Nominerede: Jakob Es udvikling, Tonen mellem brugerne, Wicked Sicks ban, izzevaLs navneskifte, Engagementet i SC Egedal-tråden, Manchester United-tråden (lige efter deres skuffelse i CL)

Årets download: Berendts Databaser

Det kan selvfølgelig kaldes en lidt tam sejr, når Berendts databaser står som eneste nominerede, men omvendt kan man sige, at det er svært at konkurrere med en bruger der lægger så meget arbejde i FMs editor. Hvad enten det er transferopdateringe r eller scenarios Berendt strikker sammen, så kan man være sikker på, at det er veludført.

Nominerede: Berendts Databaser

Årets blog: Warrenpoint Town F.C - mod nye mål af Nickmik

To blogs gjorde sig gældende her. Nickmiks blog "Warrenpoint Town F.C - mod nye mål" og T1des blog "Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)". Afstemningen tog Nickmiks blog sig af. Bloggen er ikke et grafisk mesterværk på nogen måde, men i stedet en dejlig simpel blog, når den er bedst. Bloggen nåede en imponerende længde på 381 updates, og havde altså lidt over 1 update om dagen i det år, den kørte. Bloggen er den mest læste nogensinde på vores side, og med 5 månedens blog awards i løbet af 2011 måtte den også blive årets blog.

Nominerede: Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham) af T1de, Warrenpoint Town F.C - mod nye mål af Nickmik

Årets bruger: Guldbrand

Guldbrand er nok en af sidens mest anerkendte brugere i kraft af det arbejde, han har lagt i at dele sine taktiske anskuelser med det øvrige site. Guldbrands Taktiske Teorier og hans store tilstedeværelse i diverse taktik-relaterede tråde har i store perioder været drivkraften i den afdeling på FmFreaks, og det er dermed helt fortjent, at Guldbrand løber med titlen 'Årets Bruger'. Fremover vil Guldbrand skulle bevise sit værd i en lidt anden rolle, idet han kort før nytår blev optaget som prospect i crewet. Newton Heath var længe med i opløbet, men blev i slutspurten sat til vægs af vinderen.

Nominerede: Verdenskrig, Guldbrand, KyleBrotzman, Newton Heath

Årets mest ligegyldige tråd: Bavetråden

Her var der ikke meget tvivl. Bave-tråden har en unægteligt snæver målgruppe, så objektivt set kan man diskutere hvordan det kan være den har formået at skabe så meget fokus på sig selv. Uanset hvad, så er det nok ikke den tråd man skal besøge hvis man søger de vises sten, omvendt kan man være sikker på at beboerne i tråden med glæde vil finde dem for dig. Med sin placering i børnehaven blev det vurderet at den anden nominerede til titlen var overflødig. Ellers var det en rimelig ensidig afstemning der tildelte Bavetråden sejren.

Nominerede: Bave-tråden, de fleste man kan finde i Børnehaven, OB-tråden, Opstart af et League 2-hold i England

Årets guide/artikel: Swizz CataRs guides til problemer med FM/Steam

Denne kategori modtog ingen nomineringer fra brugerne, og derfor skulle crewet ud i en lidt uvant situation. Vi kunne vælge at sige, at denne award ikke havde nogen vinder, eller vi kunne vælge en selv. Vi valgte så at gennemgå det producerede materiale, og valgte på baggrund heraf. Overvejelserne gik på hvad man skulle stemme ud fra. Vi valgte i sidste ende at tage en af de guides der har været flest brugere til mest mulig hjælp; Guides til problemer med FM/Steam. Efter FM er gået over til Steam-aktivering har det medfødt nogle problemer for en gruppe brugere, og denne guideserie har (forhåbentlig) gjort en forskel for denne brugergruppe. Derudover var Guldbrands 'De tre Angrebsmetoder' og Swizz CataRs 'Høj på kultur - ikke succes! del 2' med helt fremme til sidste stemme.

Årets mest fesne oplevelse: Humørcrewet
På trods af et godt initiativ og en i bund og grund smuk tanke fik Humørcrewet en lidt anderledes effekt på siden. Den uge, hvor det virkelig havde fokus på sitet, dalede stemningen gevaldigt og fik dermed den stik modsatte effekt, end den de involverede brugere havde ønsket. Da det til sidst nåede en smertegrænse var crewet nødsaget til at tage affære og lukke Humørcrewet. På trods af andre stærke alternativer blandt de nominerede var det derfor, fra et crewmæssigt synspunkt, ikke svært at vælge.

Nominerede: Humørcrewet, At Bave slettede sin bruger, At man ikke måtte hedde JosepGuardiola, izzevaLs nye navn, At man skal bruge Steam for at spille FM12, ItalienLarsens eskapader

Årets crewmedlem: plutonium

Nu til den sidste og måske vigtigste pris, i hvert fald den mest ærefulde, hvis man optræder i crewet. Det er nemlig her, hvor I kårer, hvem I mener har været det bedste crewmedlem i 2011. Fem mand havde modtaget en nominering, men kun to af de fem havde fået mere end 1 stemme. Den gode Søgaard, der desværre har forladt os, modtog to stemmer, mens vores allesammens yndlingshund, plutonium, modtog tre stemmer, som dermed sikrer ham titlen som årets crewmedlem. Pluto yder et enormt stykke arbejde på siden via hans funktion som bindeled mellem crew og bruger. I baglokalerne er han også en utrolig vigtig del af crewet og han har en finger med i de fleste beslutninger.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #1: 09 Jan 2012, 13:28 »

Det må være noget af en skuffelse for KyleBrotzman at være involveret i tre kategorier, men så alligevel ende uden en gevinst. Jeg hepper på ham i 2012, og måske jeg endda stemmer!

Men var der virkelig så få, der stemte/sendte ind? Måske man skulle gøre som den første gang igen, der fik vi da i hvert fald tonsvis af stemmer, men jeg ved ikke om det er muligt længere. Jeg tror, at man det år valgte nomineringerne fra crewets side, og så lod brugerne stemme (via en side, Sunbao lavede, men som fjernede alt det tidskrævende - man skulle blot vælge fra en rulleliste). Ok, på den måde kunne KyleBrotzman nok ende med at vinde hele skidtet, men hvis man nu vælger 4-5 fortjente nomineringer, så får man jo nok også en fortjent vinder i sidste ende Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jan 2012, 13:30 af JG7 » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #2: 09 Jan 2012, 13:30 »

Hvad tænker du? Smiley

Alle de gange jeg har været i crew har vi kørt det på denne måde til års awards, men hvis det før har været gjort anderledes så vil jeg mægtig gerne høre det Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #3: 09 Jan 2012, 13:30 »

Hvad tænker du? Smiley

Alle de gange jeg har været i crew har vi kørt det på denne måde til års awards, men hvis det før har været gjort anderledes så vil jeg mægtig gerne høre det Peace

Har opdateret Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #4: 09 Jan 2012, 13:32 »

Det er så absolut en mulighed! Så må man bare håbe at brugerne ikke kommer med et ramaskrig over at deres favorit ikke er nomineret af crewet crazy

Men det er absolut et godt alternativ, som vi skal have med i overvejelserne frem mod næste år!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #5: 09 Jan 2012, 13:34 »

Og hvad er der skidt ved jeg vinder det hele? Dog tager jeg ene og alene æren for sejren i Bave-tråden.

Ret lol jeg var nomineret i årets bruger.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #6: 09 Jan 2012, 13:35 »

Jeg ved i hvert fald, at det var sådan det blev gjort det første år. Og der var deltagerantallet vist meget højt. Året efter gik det over PB, og her faldt det en hel del. I hvert fald så vidt jeg lige husker, det er efterhånden længe siden crazy

Og hvad er der skidt ved jeg vinder det hele? Dog tager jeg ene og alene æren for sejren i Bave-tråden.

Ret lol jeg var nomineret i årets bruger.

Ingenting, puttemus Kys
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #7: 09 Jan 2012, 13:37 »

Jeg er i chok over valget af årets blog.

Desuden nominerede jeg da vist også nedbruddet som kostede en masse tråde til Årets Mest Fesne Oplevelse... Men det var måske ikke i 2011? Tunge
Logged



Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #8: 09 Jan 2012, 13:38 »

Ingen nominering til mig...Skuffet.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #9: 09 Jan 2012, 13:42 »

Jeg er i chok over valget af årets blog.

Desuden nominerede jeg da vist også nedbruddet som kostede en masse tråde til Årets Mest Fesne Oplevelse... Men det var måske ikke i 2011? Tunge

Der tror jeg vi skal have geden ind over..? Huh

Jeg ved hverken fra eller til om server nedbruddet i forbindelse med dette års awards  Ubeslutsom

EDIT
et kig på sidste års awards afslører dog, at servernedbruddet vandt i 2010, så jeg tror desværre din hukommelse har været lidt skæv her Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #10: 09 Jan 2012, 13:43 »

Server-crashet var årets mest fesne oplevelse i 2010, så det var ikke i 2011 Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #11: 09 Jan 2012, 13:46 »

Så er det nok derfor! Opstemt
Logged



JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #12: 09 Jan 2012, 13:46 »

Stort tillykke til alle vinderne Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #13: 09 Jan 2012, 13:58 »

Jeg er i chok over valget af årets blog.

Desuden nominerede jeg da vist også nedbruddet som kostede en masse tråde til Årets Mest Fesne Oplevelse... Men det var måske ikke i 2011? Tunge
Jo jo du nominerede det skam. Jeg glemte bare at udstille din begyndende alzheimers for resten af siden, men så er det godt, at du selv kan gøre det. Tunge

Og lige omkring det at KyleBrotzman skulle vinde det hele, hvis vi gjorde det på den anden måde, kan man vist kun sige; "mon dog?" til. Tunge

Nogen mente åbenbart, at du skulle vinde årets bruger, KB, så derfor står du på som nomineret.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2012, 14:00 af Enged » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #14: 09 Jan 2012, 14:14 »

Jo jo du nominerede det skam. Jeg glemte bare at udstille din begyndende alzheimers for resten af siden, men så er det godt, at du selv kan gøre det. Tunge

Alle ved alligevel at jeg er gammel. Nominerede det også kun fordi jeg kunne huske om nogen skrev noget om det kort forinden, og så var jeg lige for doven til at tjekke hvornår det egentlig foregik Opstemt
Logged



Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010