home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmFreaks Års Awards 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Års Awards 2011  (Læst 16381 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #15: 09 Jan 2012, 14:18 »

Jeg ved i hvert fald, at det var sådan det blev gjort det første år. Og der var deltagerantallet vist meget højt. Året efter gik det over PB, og her faldt det en hel del. I hvert fald så vidt jeg lige husker, det er efterhånden længe siden crazy

Det er skam også rigtigt nok. Jeg tror at vi skiftede til denne måde da brugere begyndte at bitche over at der ikke var nok medbestemmelse på FmF og mente at visse brugere, tråde osv. var blevet overset. På denne måde er der færre nominerede men det er langt mere 'fair' og så må man vel gøre op med sig selv om man går efter stemmeprocent eller retfærdighed Tunge Ej, jeg er lidt ligeglad med hvilken metode der bliver valgt til næste år, der er fordele og ulemper ved begge. Smiley

I øvrigt må det siges at være en stor sejr for Jakob E med de to titler han ragede til sig - og heller ikke dårligt af VK.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #16: 09 Jan 2012, 14:22 »

Jeg er overbevist om, at den virkelige årsag til at det ikke var samme metode året efter, var at ingen kunne lave en afstemningsside.

Med 8 stemmer (ikke?) på årets crew, så ved jeg umiddelbart godt hvad jeg ville foretrække. 
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #17: 09 Jan 2012, 14:27 »

Jeg synes bestemt også, at dit forslag lyder meget bedre, JG. Det er også meget lettere at holde styr på, og hvis man som bruger skal stemme, så skal der også væsentligt mindre arbejde til at vælge ud fra en liste, fremfor at man selv skal finde alle de nominerede.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #18: 09 Jan 2012, 14:50 »

Er først lige begyndt at bruge siden igen, efter en lang pause, nu må vi se om det holder ved.

Så har intet begreb om hvad der er foregået sidste år.
Men tillykke til vinderne!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #19: 09 Jan 2012, 15:55 »

2011

2012



Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #20: 09 Jan 2012, 16:12 »

"Nominerede: Humørcrewet, At Bave slettede sin bruger, At man ikke måtte hedde JosepGuardiola, izzevaLs nye navn, At man skal bruge Steam for at spille FM12, ItalienLarsens eskapader"
Det er altså træls, at der lige er én person som skal ødelægge et fuldt hus med sin seriøsitet. Looking at you, Steam guy.

Derudover kunne det være sjovt og se hvilke brugere der har nomineret hvilket ting. Hvis I forstår sådan en lille en.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #21: 09 Jan 2012, 16:27 »

Vil ikke holde nogen stor takke tale, men jeg siger tak, fra både mig og Hansen!

Efter vi har vundet denne Award, er vi klar til at tage det til nye højder i 2012! Vi siger mange tak.. Det kunne aldrig være sket uden jer!

# HUMØRCREWET
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #22: 09 Jan 2012, 16:35 »

Efter vi har vundet denne Award, er vi klar til at tage det til nye højder i 2012!

Jeg er sikker på at der er mange som bliver vilde i trussen over ovennævnte.

Tillykke til diverse vindere! Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #23: 09 Jan 2012, 16:40 »

"Nominerede: Humørcrewet, At Bave slettede sin bruger, At man ikke måtte hedde JosepGuardiola, izzevaLs nye navn, At man skal bruge Steam for at spille FM12, ItalienLarsens eskapader"
Det er altså træls, at der lige er én person som skal ødelægge et fuldt hus med sin seriøsitet. Looking at you, Steam guy.

Derudover kunne det være sjovt og se hvilke brugere der har nomineret hvilket ting. Hvis I forstår sådan en lille en.

Jeg har nomineret lortesteam. Tunge
Logged



PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #24: 09 Jan 2012, 17:05 »

Jeg er sikker på at der er mange som bliver vilde i trussen over ovennævnte.

Tillykke til diverse vindere! Smiley

Der er allerede en del der har meldt sig frivilligt til at hjælpe! Så det bliver super!
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #25: 09 Jan 2012, 17:07 »

Der er allerede en del der har meldt sig frivilligt til at hjælpe! Så det bliver super!

Er det dig, Per?

g00n raus. Her må jeg støtte Lavezzi.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #26: 09 Jan 2012, 17:07 »

Er det dig, Per?

g00n raus. Her må jeg støtte Lavezzi.

Er det dig, Morten?
Logged


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #27: 09 Jan 2012, 17:24 »

Jeg er i chok over valget af årets blog.



Mange tak for ordene..... Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #28: 09 Jan 2012, 17:26 »




Jeg synes det var rigtigt at du vandt!  Thumbs Up
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Års Awards 2011
« Svar #29: 09 Jan 2012, 17:31 »

Nu er det et par år siden jeg har aktiv, mest i år 2008 og 2009.. Men hvor pokker er sådanne folk som AFC, KF, KNM, United-Styrer, Ghertesteas, John Spurs, Gosser og sådan nogen??

Men tillykke til vinderne.. Ved ikke en skid om det er fortjent, men regner jeg med Peace
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010