home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  <3 the game #SLUT
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: <3 the game #SLUT  (Læst 30170 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #71
« Svar #150: 29 Jan 2012, 19:03 »

Tak for den pæne respons, det er jeg glad for...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #71
« Svar #151: 29 Jan 2012, 19:59 »

Kommer der en update idag ?? Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #71
« Svar #152: 29 Jan 2012, 20:06 »

Kommer der en update idag ?? Smiley

Ja går i gang med at lave en nu her..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #71
« Svar #153: 29 Jan 2012, 20:29 »

♥ the game


72: London

Tilbage i 2007 fik jeg en rejse af min kæreste i 30års fødselsdagsgave, det var en tur til London. Det var en fantastisk tur, hvor jeg trak min højgravide kæreste rundt i storbyen og viste hende alt hvad London havde at byde på, alt fra shopping til fodbold og musicals. Hun forelskede sig straks i byen og det samme gjorde jeg og siden hen har vi været i der et hav af gange. Nu havde vi muligheden for at flytte dertil og det passede alle i familien godt. Konen var ovenud lykkelig over, at mit næste job var i London. Det samme var min søn, for han elskede som sin far Premier League fodbold og nu kunne han se det live hver eneste uge. Premier League manager det var jo den store drøm og når det nu ikke kunne blive Man Utd, så var det her det næstebedste. Jeg kunne vente med at komme i gang og konen havde det på samme måde, nu skulle hun på hus-shopping og så i London, det kunne ikke blive bedre.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #72
« Svar #154: 29 Jan 2012, 21:16 »

♥ the game


73: Forever blowing bubbles

På turen til London trak jeg kæresten med ind og se fodbold, man kunne ikke tage en tur til London uden at se Premier League fodbold. Vi fik billetter til West Ham mod Chelsea og det var min første live Premier League kamp. Da vi kom ind på tribunen, gik der et sus igennem mig, hårene rejste sig på min arm og fik gåsehud over hele kroppen. 35 000 West Ham fans stod op og skrålede Forever blowing bubbles. Jeg var solgt og siden da, så har jeg haft en svaghed for West Ham, selvom jeg er Man Utd fan. Nu havde jeg muligheden for at stå i spidsen for West Ham og den mulighed kunne jeg ikke sige nej til. Og når det nu ikke kunne blive Man Utd, så var West Ham det næstbedste.

Efter en smuttur nede i Championship tilbage i 2011-12 sæsonen, så kom holdet hurtigt ovenpå igen og har skabt ganske fornuftige resultater siden hen. Blandt andet vandt de helt sensationelt FA Cuppen i 2012.



Nu lå holdet dog igen under nedrykningsstregen i Premier League efter 13 kampe, det kostede André Villas-Boas jobbet som manager. Nu skulle jeg få holdet tilbage på sporet, og sikre at holdet ikke skulle en tur mere ned i Championship.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #73
« Svar #155: 29 Jan 2012, 22:46 »

Spændende klubvalg
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #73
« Svar #156: 30 Jan 2012, 08:11 »

Super spændende klubvalg, den havde jeg ikke lige set komme! Men tror din gung ho stil passer fint til dem Smiley

Bruger du egentlig stadigvæk den taktik som på din taktik blog, eller har du tweeket den lidt?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #73
« Svar #157: 30 Jan 2012, 08:25 »

Super spændende klubvalg, den havde jeg ikke lige set komme! Men tror din gung ho stil passer fint til dem Smiley

Bruger du egentlig stadigvæk den taktik som på din taktik blog, eller har du tweeket den lidt?

Ja jeg bruger Gung-Ho som jeg lavede i taktik bloggen
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #73
« Svar #158: 30 Jan 2012, 08:53 »

♥ the game


74: Juleprogrammet

Jeg havde været i klubben i lidt over en måned, og vi stod nu foran juleprogrammet. En periode jeg havde glædet mig rigtig meget til. At stå i spidsen for et Premier League hold på Boxing Day, det var et kæmpe stort øjeblik. Endnu større blev det, da det var en hjemmekamp mod rivalerne Tottenham. En kamp vi var underdogs i på papiret men selvtilliden på holdet var stor og moral var helt i top. Siden min ankomst til klubben var vi stormet frem og stemningen var fantastisk i omklædningsrummet. 5 sejre ud af 6 mulige.



3 dage senere var det mod endnu en lokalrival, nemlig Arsenal, det kunne bare ikke blive større end det. Jeg havde selvfølgelig inviteret alle gutterne over til juleprogrammet, og jeg håbede, at jeg denne gang kunne give dem en uforglemmelig oplevelse på Boxing Day. Rammen var i hvert fald til det, for Upton Park var i storform. Klubbens fans havde virkelig fået troen tilbage og det kunne vi mærke, da vi trådte ind på banen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: <3 the game #74
« Svar #159: 30 Jan 2012, 09:12 »

jaaa, genialt klubvalg!!!!!
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: <3 the game #74
« Svar #160: 30 Jan 2012, 09:14 »

Da jeg selv følger West Ham United rimelig tæt, synes jeg dette klubvalg er fantastisk Thumbs Up
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #74
« Svar #161: 30 Jan 2012, 22:37 »

♥ the game


75: Drømmestart

Det blev en fantastisk jul i det engelske, som var kirsebærret på toppen efter en eventyrlig flot december måned. En måned med rene sejre som udløste månedens manager prisen, jeg kunne ikke have bedt om en bedre start på livet i Premier League.


Jeg ville så gerne beholde begge ben på jorden men jeg må indrømme, at det var svært. Jeg var helt ekstatisk, for med de nye spillere der ankom 1. januar var jeg overbevist om, at holdet kunne opnå store ting. 4 nye spillere af høj kaliber som ville styrke holdet meget og vores målsætning var ikke længere at undgå nedrykning, nu så vi opad i stillingen og begyndte at drømme om europæisk fodbold.



De europæiske drømme var ikke bare tågesnak, for kvalitet i truppen var helt sikkert til det.

Start 11eren

GK – Jack Butland vogter mallet og den unge målmand er også landsholdreserve for Joe Hart. Som back up finder vi den rutineret Robert Green.

DR – Patrick Schiller er blevet hentet i Man Utd for 6 mio. £ og er et ungt talent med et stort potentiale.

DL – Roman Pavlik er som Schiller kun 21 år og et ungt talent. De to unge backs bliver dog suppleret af den mere rutineret Loris Néry. De tre kæmper om pladserne og jeg forventer en del rotation på de positioner, da de unge backs skal køres i stillingen stille og roligt.

DC – Matías Silvestre er holdet anfører og holdet anker. Med hans store rutine skal holde roen i det eller unge forsvar. Hans nye makker er nyindkøbte Dennis Holm-Nielsen og den unge dansker er hentet i Basel for 7,5 mio. £. Dennis Holm-Nielsen er en spiller jeg har fulgt tæt de seneste 4 år som landstræner og jeg er overbevist om han er en kommende verdensstjerne.

MCD – Holdets balancespiller er Mauro Topolovec som med sine 22 år er fremtidens mand men den påstand vil hans nærmeste konkurrent, den kun 18 årige Howard Federenko nok gerne skyde i jorden. Federenko vuderes af hele trænerstaben som en kommende verdensklassespille r, så vi er godt dækket ind på den position.

PM – Holdet playmaker er den nyindkøbte Achraf Sassi som uden tvivl er holdets største talent. Den unge spiller blev hentet i Man City for 7,5 mio. £, som vi anser som et røverkøb.

MCO – Det største scoop er uden tvivl på MCO positionen, hvor det lykkes os at hente Kevin-Prince Boateng på en free transfer. Hans store rutine og fantastiske løb uden bold bliver et kæmpe hit, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Som back til Boateng og Sassi finder vi gode gamle Mark Noble, som er klubmand helt ind i hjertet.

Wing – Raheem Sterling er en helt klassisk wing og hans spidskompetencer er fantastiske. Han enorme speed og gode løb uden bolden, gør ham til et farligt våben på kanten. Han er da også en del af det engelske landshold.

IF – På pladsen som Inside Forward finder vi den hollandske landsholdsspiller Nacer Barazite, som kan spille de fleste af de offensive positioner på holdet. Han er en af holdets helt store stjerner og han alsidighed er uundværlig.

9eren – Islands landsholdsangriber Kolbeinn Sigpórsson er holdet 9er, en position som nok er holdet svageste led men prisen på en verdensklasse 9er, er en pris som vi ikke kan betale i West Ham. Jagten på unge talenter til den posistion er gået ind, for skal vi opnå succes på den lange bane, så skal vi bruge et ekstraordinært talent på 9er positionen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #75
« Svar #162: 31 Jan 2012, 08:15 »

Cool hold jo Smiley

Og god start på livet i PL med West Ha,M
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Nicken
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: <3 the game #75
« Svar #163: 31 Jan 2012, 19:48 »

Fedt klubvalg! Er virkelig overrasket over kvaliteten af dit West Ham-hold.

Glæder mig til at se dine resultater imod dine rivaler Tottenham og Arsenal. De er jo nogle af de helt store!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #75
« Svar #164: 31 Jan 2012, 20:31 »

♥ the game


76: Drillepind?

Jeg havde en helt igennem fabelagtig start i West Ham, holdet spillede fantastisk og vi havde bevæget os fra en 18. plads op på 5.pladsen på lidt over 3 måneder. Vi havde siden min tilgang kun tabt en enkel kamp og vi var lige pludselig med i kampen om Champions League billetterne. Som bonus havde holdet også spillet sig i kvartfinalen i FA Cuppen, hvor modstanderen var Burnley. Det var jo helt exceptionelle flotte resultater og jeg var virkelig en stolt mand.



Jeg havde prøvet en del i min forholdsvise korte karriere, skotsk og italiensk mesterskab samt en VM finale var det blevet til. Man burde mene, at jeg havde fået lidt hård hud og styr på nerverne. Jeg var dog rystende nervøs, for jeg stod foran min store svendeprøve i Premier League. For således så programmet ud de næste 14 dage frem.



På den anden side havde vi intet at tabe som sådan, vi var på trods af den flotte form store underdogs og alle forventede vi ville knække nu. Den rolle som underdog passede mig fint, det havde jeg prøvet før og jeg ville elske, at være årets store drillepind i Premier League.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010