home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  <3 the game #SLUT
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: <3 the game #SLUT  (Læst 30177 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #76
« Svar #165: 31 Jan 2012, 23:23 »

♥ the game


77: Hårdt arbejde i vente

Før sæsonen lå det nok ikke i kortene, at vi skulle vinde mod hold som Chelsea og de to Manchester hold. Den seneste form havde dog sat forventningerne i vejret, det faldt hurtigt til jorden igen. Vi fik virkelig kærligheden at føle i toppen af ligaen, topholdene undervurdere os ikke længere, de var 100 % forberedte og opsatte. Vi fik ikke et ben til jorden og løb ind i 3 velfortjente nederlag.

Selvom vi måske ikke havde forventet sejre i topkampene, så var skuffelsen stadig rigtig stor og moralen på holdet faldt kraftigt. Eksperterne fik ret, vi blev knækket og det fik konsekvenser i de efterfølgende kampe. Nu kom jeg virkelig på arbejde og skulle finde mine pædagogiske og psykologiske kompetencer frem, holdet var helt nede i kulkælderen. Der skulle arbejdes med hele holdet både kollektivt og individuelt.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #77
« Svar #166: 31 Jan 2012, 23:42 »

ærgeligt med de seneste kampe, men hvilke resultater du har fået lavet med West Ham ellers
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #77
« Svar #167: 31 Jan 2012, 23:55 »

ærgeligt med de seneste kampe, men hvilke resultater du har fået lavet med West Ham ellers

Ja det er sq gået ganske fint men der er også mange sindssyge regens når man når til 2019..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #77
« Svar #168: 31 Jan 2012, 23:57 »

♥ the game


78: Forskelsbehandling

For at behandle alle ens, så skal man behandle alle forskelligt. Nogen har brug for en alvorlig opsang, andre har brug for en støttende skulder og andre igen skal man lade være i fred og lade dem arbejde med tingene selv. Ens for alle er dog Gung-Ho konceptet, der handler om teamwork og harmoni i flokken samt fælles mål. Så jeg samlede holdet til en afstemning af forventningerne til hinanden og med fokus på vores målsætning. Alle var enige, vi skulle arbejde hårdt for sagen og støtte hinanden, hvis vi skulle nå vores mål. Evnerne havde vi jo, nu handlede det bare om troen på det og sammenhold. Derefter tog jeg et hav af personlige sammentaler med forskellige spillere.

Den unge Dennis Holm-Nielsen havde været udsat for en del kritik i pressen og flere af klubbens trænere forslog vi skulle droppe ham og give ham en længere pause. Det var jeg imod, Dennis havde brug for en støttende skulder og tilliden fra sin manager og resten af holdet. Jeg havde fuld tiltro til ham udadtil i pressen, efter kampene og fortalte ham personligt at jeg troede på hans evner.

Kevin-Prince Boatengs enorme erfaring og ambitiøse væsen gjorde, at min tilgang til ham var mere hård og lige på, han fik en opsang og reaktionen var som forventet. Han tog det til sig og knoklede derefter som en sindssyg på træningsbanen og det udmøntede sig også i kampene.

Sådan gennemgik jeg hele truppen, spiller for spiller, hvor jeg så på deres alder, erfaring, personlighed og styrker. Nogle lod jeg være i fred, andre fik opsang, andre igen en tillidserklæring. Inden vi så os om, så blomstrede holdet igen og alle gav sig 100 %. Moralen steg og spillet på banen var igen fantastisk. Og med 4 kampe igen levede drømmen om europæisk fodbold stadig.





Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #77
« Svar #169: 01 Feb 2012, 00:20 »

Ja det er sq gået ganske fint men der er også mange sindssyge regens når man når til 2019..

Det har du ret i Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #78
« Svar #170: 01 Feb 2012, 07:34 »

Det bliver spændende at se hvordan det går i de sidste 4 kampe af sæsonen. Bliver det en 5. plads, lykkes det at holde fast i 6. pladsen eller falder formen og du ender op som nr. 9?

Med lidt held er der i hvert fald 9 point ud af de sidste 3 kampe og så er det Euro League fodbold næste år  Thumbs Up
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #78
« Svar #171: 01 Feb 2012, 09:17 »

♥ the game


79: Ikke en trøstepræmie

Som Man Utd fan har jeg i årevis anset Euro League som tabernes turnering, en turnering for holdene der bare ikke var gode nok i toppen, en slags trøstepræmie til hold som ikke havde det der skulle til. Det gjorde jeg ikke i år, for vi følte os ikke som tabere men som vindere. Sæsonen var slut og selvom vi led to skuffende nederlag i de to sidste kampe, så vi endte på en fantastisk 6. plads som udløste Euro League billetter. Euro League billetterne var ikke en trøstepræmie men vores medaljer om halsen som bevis på en exceptionel flot sæson.

Den ekstra turnering betød også, at vi skulle ud og gøre truppen bredere, og med det store potentiale holdet havde vist, så havde vi drømme om mere. Vi ville rigtig gerne være med i kampen om Champions League billetterne til næste sæson, det krævede dog en forstærkning eller to. Det ville også være muligt nu, for en 6. plads i Premier League åbner op for et lidt større spillermarked.

Men inden jeg skulle i gang med arbejdet med truppen, så var det tid til sommerferie. For selvom vi elskede livet i England, så kunne vi efterhånden godt bruge lidt sol på kroppen. Det er sq grænser for hvor meget regn man magter i løbet af et år.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #79
« Svar #172: 02 Feb 2012, 19:30 »

♥ the game


80: Stort potentiale

3 ugers ferie fløj af sted og arbejdet kaldte. Truppen skulle forstærkes til den kommende sæson. 2 nye indkøb plus et par unge talenter fra eget akademi blev flyttet op i truppen, og vi kom frem til vores 25 mand store 1. holds trup. En trup der rummede et enormt potentiale, derfor var forventninger også store. Vi ville som minimum gentage succes fra sidste sæson og opnå Europæisk fodbold, målsætningen var at gå et skridt op og kæmpe med om billetterne til Champions League.

Den første spiller vi hentede ind var til midterforsvaret, for Matías Silvestre var i sin karrieres efterår og vi skulle sikres til fremtiden. Så vi hentede den 23 årige franske landsholdsspiller Patrick Thomas. Vi måtte slippe 17 mio. £ for den unge forsvarsspiller. Til 9er positionen hentede vi endnu en franskmand, den 19 årige Ismail Gherbi, som oprindelig er offensiv midtbanespiller men hans kompetencer passer perfekt til rollen som ”Den falske 9er” og vi har omskolet ham til angriber.

Start 11eren

Bænken + Back Up
« Seneste Redigering: 02 Feb 2012, 20:02 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

FannsiMall
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: <3 the game #80
« Svar #173: 02 Feb 2012, 19:57 »

Skal der ikke stå 17 mio Wink
♥ the game


80: Stort potentiale

3 ugers ferie fløj af sted og arbejdet kaldte. Truppen skulle forstærkes til den kommende sæson. 2 nye indkøb plus et par unge talenter fra eget akademi blev flyttet op i truppen, og vi kom frem til vores 25 mand store 1. holds trup. En trup der rummede et enormt potentiale, derfor var forventninger også store. Vi ville som minimum gentage succes fra sidste sæson og opnå Europæisk fodbold, målsætningen var at gå et skridt op og kæmpe med om billetterne til Champions League.

Den første spiller vi hentede ind var til midterforsvaret, for Matías Silvestre var i sin karrieres efterår og vi skulle sikres til fremtiden. Så vi hentede den 23 årige franske landsholdsspiller Patrick Thomas. Vi måtte slippe 170 mio. £ for den unge forsvarsspiller. Til 9er positionen hentede vi endnu en franskmand, den 19 årige Ismail Gherbi, som oprindelig er offensiv midtbanespiller men hans kompetencer passer perfekt til rollen som ”Den falske 9er” og vi har omskolet ham til angriber.

Start 11eren

Bænken + Back Up

Skal der ikke stå 17 mio Wink
Logged

I <3 Man Utd and Cardiff

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #80
« Svar #174: 02 Feb 2012, 20:02 »

Skal der ikke stå 17 mio Wink Skal der ikke stå 17 mio Wink

Jo ellers ville det nok have været overpris  Opstemt
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

FannsiMall
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: <3 the game #80
« Svar #175: 02 Feb 2012, 20:39 »

Jo ellers ville det nok have været overpris  Opstemt
Ja, 170 mio måske lige i overkanten Wink
Logged

I <3 Man Utd and Cardiff

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #80
« Svar #176: 04 Feb 2012, 20:08 »

♥ the game


81: Gung-Ho i blodet

Nogen af de mest mindeværdige hold igennem tiderne efter min mening, det har været holdene med de gyldne generationer. Hold der med mange spillere af egen avl, der har fået klubbens koncept ind med modermælken og skabt fantastiske resultater. - Hvem husker ikke Ajax tilbage i 90erne? Ajax der med et hold fyldt af unge talenter kom i to Champions League finaler, før Europas storklubber giv på rov i den hollandske klub. - Eller Man Utd’s gyldne generation med Giggs, Scholes, Neville, Beckham m. f. – Og så var der selvfølgelig Barcelona der for 10 år sad tungt på tronen som verdens bedste hold, ja måske det bedste hold nogensinde. Der med spillere som Messi, Xavi og Iniesta tryllebandt os alle med ren fodboldmagi. Tre historiske hold, der har vist, at med det rigtige koncept og med fokus på talentudvikling, så kan man skabe fodboldmagi der går over i historien.

En af årsagerne til min svaghed for West Ham, det har været deres arbejde på akademi, evnen til at udvikle sine egne talenter og skabe et hav af kommende Premier League stjerner. Den evne er dog gået tabt igennem de seneste 10 sæsoner, hvor man har prøvet at købe sig til succes. West Ham har været en banegård med et hav af spillere ind og ud sæson efter sæson. En tendens der ikke har gjort noget godt for klubben efter min mening. Det skal der gøres noget ved, det var på tide at udvide Gung-Ho konceptet, det var på tide at tænke på mere end succes på banen. Det var på tide at sætte mit fingeraftryk på tingene udenfor banen.

Vi havde nu en trup, der kunne være med i toppen af ligaen. Et hold med en god blanding af unge talenter af egen avl og spillere hentet udefra. Jeg ville dog gå skridtet videre, jeg ville skabe fodboldmagi, der ville gå over i historien. Jeg ville skabe et hold kun bestående af spillere af egen avl, et hold der kunne vinde Premier League og måske endda Champions League. Spillerne skulle have Gung-Ho ind med modermælken, de skulle have konceptet i blodet.

Der skulle satses 100 % på spillere af egen avl og jeg udtænkt nogle Dogme regler, som klubben skulle leve efter. Et Gung-Ho koncept der gik langt ud over spillet på banen, et koncept der skulle gennemsyrer alt i klubben, lige fra træningen, til transferpolitikken, til klubben faciliteter og økonomiske satsninger. Der skulle gå en rød streg igennem hele organisationen.

Nu skulle klubbens formand David Gold bare godkende ideen.



Forsættelse følger…
« Seneste Redigering: 04 Feb 2012, 20:10 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #81
« Svar #177: 05 Feb 2012, 09:40 »

♥ the game


82: Gung-Ho i blodet II

Motivationen var ved at være væk, alt gik efterhånden på rutine og jeg havde brug for nye mål. Jeg manglede inspiration og jeg ville mere end bare shoppe spillere og styre tropperne på banen. Jeg havde ikke involverede mig særligt meget i klubbens andre gøremål, jeg havde koncentreret mig om spillet på banen. Nu var tiden til at gå skridtet videre og jeg fremlagde mine ideer for formanden, David Gold.

1: Der må kun købes spillere der på sigt får status af egen avl – u18 spillere
2: Alle transferbeløb max 10 mio. £
3: Hvert år skal der bringes minimum 2 spillere af egen avl op i 1. holdstruppen.
4: I sæsonen 2025-26 må truppen kun indeholde spillere der har/får status som egen avl.
5: I sæsonen 2025-26 skal minimum 50 % af spillere være af engelsk nationalitet.


For at sådan et konceptet skal virke så skal der satses langt mere på.

1: Ungdomsfacilitetern e
2: Ungdomstræning
3: Ungdomsrekruttering
4: Træningsfaciliteter ne
5: Scoutningnetværket


David Gold var ikke ligefrem ukritisk og åd ikke ideerne råt. Han var meget skeptisk og var bange for at klubbens skulle miste den position, som vi havde tilkæmpet os. Det tog timer og atter timer at overbevise ham men til sidst lykkes det. Gung-Ho konceptet var sat i spil på alle planer. Planlægningen om at udvide klubbens trænings og ungdomsfaciliteter gik i gang, vi investerede straks penge i ungdomstræningen og satte klubbens spejdere i gang med at søge unge spillere i alle regioner i Europa og Sydamerika.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #82
« Svar #178: 05 Feb 2012, 10:02 »

Super spændene kocept. Det er sådan noget som er mega fedt. Er spændt på hvordan det kommer til at gå.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #82
« Svar #179: 05 Feb 2012, 12:51 »

Fedt glæder mig til at se hvordan det går Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010