home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 PAUSE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 PAUSE  (Læst 33841 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #8 Testere søges!
« Svar #105: 23 Jan 2012, 03:55 »

10: Opdatering


Vi nupper lige en sidste ændring her i nat Wink

Backproblemet er ikke løst endnu, de defensive backs har hjulpet, men der kan stadig gøres mere. Når vi spiller på en smal bane, samtidig med at vi spiller meget kompakt, kommer spillerne til at befinde sig MEGET langt inde på banen. Ved at give bredde 4-5 hak til højre dækker alle spillere en lille smule bredere hvilket giver modstandernes fløje lidt mindre plads at arbejde på. Smiley

Derudover opsnappede jeg lige endnu et våben mod fløjene i biblen. Følgende er citeret direkte fra denne bibel:

MI = Modstanderindstrukt ioner

Denne MI er et fremragende værktøj til at bekæmpe trusler fra fløjspillerne. Den vigtigste ting er at tænke på hvilken type angriber/e du spiller imod.

Høje og Langsomme Angribere: MI fløjene til at gå indad
Små og Hurtige Angribere: MI fløjene til at gå udad
Høje og Hurtige Angribere: MI fløjene til at bruge svageste ben


Det der menes med dette er at man skal bruge modstanderindstrukt ionerne til at få fløjen til at gå den forkerte vej, set med fløjens øjne. Kan vi få dette til at fungere kunne det være et vigtigt våben.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #10
« Svar #106: 23 Jan 2012, 13:10 »

11: Upload af 1. taktik


Har lige simuleret en sæson med QPR - som ellers altid er suverænt bundhold i PL. Selv om jeg simulerede ALT og det normalt giver dårligere resultater, endte holdet til min store ovarraskelse på en vanvittig 7. plads i PL!  Shockeret Så efter de seneste finpudsninger ser det ud til at vi har ramt et godt match i engelsk fodbold i hvert fald! Så tror simpelthen jeg uploader den her taktik som den er nu, da alt vores hårde arbejde ikke skal være spildt. Så har vi en dansk, engelsk taktik der i hvert fald virker der, og så laver vi simpelthen en ny taktik helt fra bunden af, med den formation vi nu finder, til spanske, italienske, franske hold osv. Smiley

Her kommer den:



I downloader og bruger den som det passer jer, selvom den egentligt er "færdig" er i stadig mere end velkomne til at skrive her i tråden om hvordan det går - både hvis det går godt og skidt! Hvem ved, måske er der nogen der opdager en ændring der gør den endnu bedre? Så derfor kan det ikke udelukkes der kommer en opdatering mere af den. Den er som sagt testet i Danmark og England med succes, derfor vil vi anbefale du bruger den der. Du kan selvfølgeligt sagtens bruge den alle andre steder også, hvor den ikke er dårlig, men bare knap så effektik. Der er helt sikkert også masser af lande hvor den virker ligeså godt eller måske endda bedre end England og Danmark. Finder i dem ville det være fantastisk hvis i lige meldte tilbage her i tråden.

Nu vil vi gå i gang med at skabe en taktik der rammer lande som Spanien, Italien osv. Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #10
« Svar #107: 23 Jan 2012, 13:41 »

11: Upload af 1. taktik


Har lige simuleret en sæson med QPR - som ellers altid er suverænt bundhold i PL. Selv om jeg simulerede ALT og det normalt giver dårligere resultater, endte holdet til min store ovarraskelse på en vanvittig 7. plads i PL!  Shockeret Så efter de seneste finpudsninger ser det ud til at vi har ramt et godt match i engelsk fodbold i hvert fald! Så tror simpelthen jeg uploader den her taktik som den er nu, da alt vores hårde arbejde ikke skal være spildt. Så har vi en dansk, engelsk taktik der i hvert fald virker der, og så laver vi simpelthen en ny taktik helt fra bunden af, med den formation vi nu finder, til spanske, italienske, franske hold osv. Smiley

Her kommer den:



I downloader og bruger den som det passer jer, selvom den egentligt er "færdig" er i stadig mere end velkomne til at skrive her i tråden om hvordan det går - både hvis det går godt og skidt! Hvem ved, måske er der nogen der opdager en ændring der gør den endnu bedre? Så derfor kan det ikke udelukkes der kommer en opdatering mere af den. Den er som sagt testet i Danmark og England med succes, derfor vil vi anbefale du bruger den der. Du kan selvfølgeligt sagtens bruge den alle andre steder også, hvor den ikke er dårlig, men bare knap så effektik. Der er helt sikkert også masser af lande hvor den virker ligeså godt eller måske endda bedre end England og Danmark. Finder i dem ville det være fantastisk hvis i lige meldte tilbage her i tråden.

Nu vil vi gå i gang med at skabe en taktik der rammer lande som Spanien, Italien osv. Smiley
Har efterhånden spillet i England i mange forskellige spil, og jeg har aldrig set QPR ende lavere end nr. 15 i første sæson. De plejer som regel at ende omkring midten. Men flot resultat ellers.
Logged

welbz is dat guy

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #10
« Svar #108: 23 Jan 2012, 13:51 »

Har efterhånden spillet i England i mange forskellige spil, og jeg har aldrig set QPR ende lavere end nr. 15 i første sæson. De plejer som regel at ende omkring midten. Men flot resultat ellers.

Seriøst?! I mit spil ender de ALTID med nedrykning. Da jeg spillede med Norwich, endte de med sølle 16 point for sæsonen?
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 Ny taktik
« Svar #109: 23 Jan 2012, 17:29 »

Hej, så har jeg færdigspillet 2.sæson med Wolves.

Dummede mig i FA Cuppens 3.runde, hvor jeg stillede op med den "offensive" taktik på udebane, selvom jeg var favorit, det kostede.
Røg ud i 2.knockout runde i EL-Leauge til Arsenal.

Blev nr.5 i PL, så det er jeg ret tilfreds med.

I 2.sæson efter jul, begyndte mine angribere dog at hænge i bremsen, ved ikke lige hvad der gik galt, men de scorede ihvertfald ikke lige så meget som tidligere.

Mine indstillinger på den offensive taktik vil jeg her give et rids af:
Filosofi er balanceret, lige om i den normale.
Strategi har jeg ændret til "Kontrollerende", da jeg mener man som favorit skal styre spillet mere.
Breden har jeg stadigvæk sat til snævert, dog en tak højere end den anden.
Tempo er sat lige i midten.
Og så har jeg sat kontra angreb til ja. - Da jeg mener det er taktikkens force.

Jeg har ikke ændret på de overordnet indstillinger for spillernes pligter og roller.

Backsne har jeg sat to hak frem i metalitet, og har ikke ladet dem skære ind i banen.
Midterforsvarene har jeg ikke ændret.(Udover de standard indstillinger som "Kontroler" giver.)

Ankermanden er blevet sat to hak frem i "Metalitet" og "Kreativ frihed".

MCH(Boldvindende) er "Metaliteten" blevet kørt frem til et hak før offensiv.
"Kreativ frihed" er blevet kørt to hak frem.

MC(Felt til felt) ingen ændringer. Ingen ændringer  - offensiv nok.

MCV(Central midtbanespiller) Ingen ændringer - Offensiv nok

BoCH((Komplet) - Ingen ændringer

BoCV(Skarpretter) - "Kreativ frihed" to hak frem

Som I kan se har jeg ikke lavet mange ændringer, og taktikken er blevet mærkbart bedre, har kørt med zoneopdækning.

Jeg vil nu stoppe med Wolves, og istedet har jeg kastet min kærlighed på Vauxhall fra Blue Square Bet North, som er spået en 24.plads. De må ægte underdøgs, så dem glæder jeg mig til at prøve kræfter med denne underdogs taktik Smiley

Skal jeg uploade nogen SS?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 Ny taktik
« Svar #110: 23 Jan 2012, 17:37 »

DEn nyeste taktik der er uploadet er "Underdog" taktikken ikke? Og ikke en hvor man er favorit engang imellem vel? Bare lige for at være sikker.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 Ny taktik
« Svar #111: 23 Jan 2012, 17:52 »

DEn nyeste taktik der er uploadet er "Underdog" taktikken ikke? Og ikke en hvor man er favorit engang imellem vel? Bare lige for at være sikker.

Jo det er underdog taktikken Smiley Når du begynder at kunne spille kontroller og ender som nr. 5 er du ikke bundhold længere. Så glæder mig til at høre fra Vauxhall Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 Ny taktik
« Svar #112: 23 Jan 2012, 17:53 »

Skal jeg uploade nogen SS?

Gerne, hvis du viste lidt statistik og sådan. Kunne du evt. sige hvad der virkede rigtigt godt og hvad der virkede knap så godt? Så vi kan få den pudset helt til Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 PAUSE
« Svar #113: 03 Feb 2012, 17:23 »

Vauxhall fungerede slet ikke. Men nok lige så meget fordi ens spillere var på deltid, og meget fungerede ikke.
Så helt dernede fungere den ikke, hvis ikke man har de rigtige spillere.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 PAUSE
« Svar #114: 15 Jun 2012, 20:24 »

Er det bare mig eller kan man ikke længere downloade den på Rapidshare?
Logged

jeg lever for fck

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 PAUSE
« Svar #115: 15 Jun 2012, 22:04 »

Det er vidst ikke bare dig, jeg kan heller ikke. Da jeg ikke længere har taktikken, må du have fat i Sir Jeppe Nielsen Smiley
Logged

SotD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: MBJ og Sir JN's Underdog [Taktik blog] #11 PAUSE
« Svar #116: 01 Sep 2013, 11:47 »

Kan en eller anden hjælpe med at finde denne taktik? Jeg kunne godt tænke mig at teste den på en lidt anderledes måde, nemlig med Rosenborg, som jo ellers er en af favoritterne til ligaen. Jeg vil dog gerne have fuld kontrol over defensiven, så jeg måske kan bruge taktikken til de internationale kampe!
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010