home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:52:43 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 123537 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller

Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #90: 19 Jan 2012, 20:40 »

T. Iglemose - Kan godt se at det er urealistisk at disse spillere stiger i deres stats, men det ville jo også bevise at træningen virkelig virker Wink Men så kan jeg komme med et andet bud på noget der vil bevise at Cesc træningen er god: Et screen shot af A. Ramsey efter 1 år, måske 2, og hvis hans stats så har steget markant, så kan man vel kalde træningen god.

Ved ikke med dine teorier.. Kom med nogle billeder der beviser dine påstande/teorier Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #91: 20 Jan 2012, 11:01 »

Cesc jeg har et problem med din træning, mine spiller brokker sig over de træner for hårdt, hvad kan jeg gøre ved dette?

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #92: 20 Jan 2012, 11:26 »

Jeg starter altid mit save ved at sætte den på 'meget høj'. Når taktikken(erne) er indøvet, sætter jeg den dog ned til 'medium' eller 'høj'.

EDIT: Som Marchang også skriver, plejer jeg også oftest at sætte dem til at øve samarbejde Smiley

Jeg kører den helt ned på lav, og så står den altid på samarbejde. Det har givet mig de bedste resultater, og samtidig tager man heller ikke for mange procenter væk fra den daglige træning.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 20 Jan 2012, 12:43 »

Syntes der er mange som viser billeder af unge spillere, f.eks. A. Ramsey herover (som er en af de største talenter i spillet), og derefter konkluderer at træningen er god. Det hænger ikke sammen. Bare de har potentialet og får spilletid så stiger unge spilleres stats automatisk.
Du har ret i, at der har været mange unge spillere her, så lad os prøve et screenshot med en ældre spiller:
Iker Casillas

Bare et lille eksempel  Thumbs Up

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #94: 20 Jan 2012, 15:35 »

Know112233 - Ahh, fedt! Lige hvad jeg ledte efter. Troede ikke han kunne blive bedre, hehe. Hvis han så bare ikke bliver dårlig på andre punkter, så er det jo glimragende Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #95: 20 Jan 2012, 17:39 »

Jeg er ikke rigtig aktiv mere på grund af manglende tid. Så er fedt at I holder liv i tråden!

Jeg har ikke rørt FM i 10 dage nu pga. træning, kæreste osv. - men pissefedt I holder dampen oppe alle sammen!

Håber der er endnu flere som vil vise deres resultater med træningen. Jeg har været ved at udarbejde en v.2'er lidt. Den kan I godt forvente er endnu bedre!

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #96: 20 Jan 2012, 18:07 »

Jeg er ikke rigtig aktiv mere på grund af manglende tid. Så er fedt at I holder liv i tråden!

Jeg har ikke rørt FM i 10 dage nu pga. træning, kæreste osv. - men pissefedt I holder dampen oppe alle sammen!

Håber der er endnu flere som vil vise deres resultater med træningen. Jeg har været ved at udarbejde en v.2'er lidt. Den kan I godt forvente er endnu bedre!

Kan du svare på det indlæg jeg lavede tidligere??? Mine spillere brokker sig over at træning er for hård? Har du en løsning til dette?

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #97: 20 Jan 2012, 21:46 »

Glemtee fuldstændig at give dig et SS, hoeven Wink

Her er endnu et eksempel på en lidt ældre spiller:

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #98: 21 Jan 2012, 19:46 »

Ved det dumt spørgsmål men hvordan kommer man ind hvor man kan gemme det? Smiley

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 22 Jan 2012, 01:28 »

T. Iglemose - Kan godt se at det er urealistisk at disse spillere stiger i deres stats, men det ville jo også bevise at træningen virkelig virker Wink Men så kan jeg komme med et andet bud på noget der vil bevise at Cesc træningen er god: Et screen shot af A. Ramsey efter 1 år, måske 2, og hvis hans stats så har steget markant, så kan man vel kalde træningen god.

Ved ikke med dine teorier.. Kom med nogle billeder der beviser dine påstande/teorier Smiley
Vil lige påpege jeg IKKE har forsøgt mig med træningen - men ja, hvis Ramsey (eller andre spillere), der stiger heftigt vil jeg vurdere det som god træning Thumbs Up
Kan ikke bevise mine teorier - men kom til at tænke på hvis f.eks. spilleren har 180 i potentiale og pt har f.eks. 120 i f.eks. en alder af 17 år - så udvikler han sig frem mod det maksimale potentiale, men det er ikke sikkert han nogensinde rammer sit max på 180. Han skal nok nå op på 155-165, men for at udvikle sig til superstjerne skal han have spilletid og på et højt niveau og så rammer han måske 170-175. Først når han spiller rigtigt godt (og holder sig fra skader) når han op på de sidste 175-180, der gør han bliver den store stjerne. Dårlig form/skader får ham til at falde i niveau og så må han starte forfra - håber du forstår min pointe (sorry jeg trak den ind i denne tråd om træning Cesc).

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 22 Jan 2012, 10:09 »

Oli - Lækkert med nogle "rigtige" beviser for at Cesc træningen er god!  Thumbs Up Bruger den også selv, så ser frem til at mine gamle drenge også kan få noget ud af træningen  Grin

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 22 Jan 2012, 10:24 »

T.Iglemose - Jo jo, det giver skam god mening. Har også altid selv haft den samme opfattelse Smiley Havde engang en spiller (regen), for mit AGF hold, som gjorde alt det du har skrevet og han blev en kæmpe stjerne (hans potentiale var 195), han blev så god at Real Madrid bød 400 mio. kr. for ham  crazy Så havde jeg en anden spiller (også regen) som havde stort set samme potentiale, men han spillede ikke helt så godt og han havde nogle skader, så han nåede ikke at få fuldt udbytte af hans potentiale (mest af alt fordi jeg begyndte at spille FM 2012).

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #102: 22 Jan 2012, 10:44 »

Skal man gøre noget når man har lagt det ind i denne mappe, eller er det så automatisk sat til? Smiley

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 22 Jan 2012, 10:52 »

Er begyndt at bruge træningen da jeg synes det var lidt sløjt det det trænings program jeg havde(fra FM2010 og FM2011)....og wupti nu stiger de meget mere  så det er bare kanon. Det gamle virkede da også men ikke med samme effekt

Chelsea FC

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #104: 22 Jan 2012, 10:53 »

kunne du ikke tænke dig at lave et til ungdomsspillerne Smiley

Chelsea FC

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010