home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 09:53:49 warmon Blogkonkur... [32] Journeyman - Førs...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23311
  1 Bruger, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132795 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: HenryJames45
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 114555 gange)
MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #105: 22 Jan 2012, 14:38 »

Hvordan gør jeg så de begynder at træne programmet, efter at jeg har lagt det ind i den rigtige mappe? Undskyld mine mange spørgsmål!
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #106: 22 Jan 2012, 20:33 »

T.Iglemose - Jo jo, det giver skam god mening. Har også altid selv haft den samme opfattelse Smiley Havde engang en spiller (regen), for mit AGF hold, som gjorde alt det du har skrevet og han blev en kæmpe stjerne (hans potentiale var 195), han blev så god at Real Madrid bød 400 mio. kr. for ham  crazy Så havde jeg en anden spiller (også regen) som havde stort set samme potentiale, men han spillede ikke helt så godt og han havde nogle skader, så han nåede ikke at få fuldt udbytte af hans potentiale (mest af alt fordi jeg begyndte at spille FM 2012).
Super - var din 195 pot. dansker på dit AGF hold?
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #107: 22 Jan 2012, 23:43 »

Må siges, at det er mere end godkendt for den efterhånden gamle Ambrosini Smiley

Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #108: 23 Jan 2012, 21:05 »

Super - var din 195 pot. dansker på dit AGF hold?
Ja han var på mit hold, men han var ikke dansker. Han var fra Afrika og jeg fik ham i 2016 eller sådan noget  Tunge
Logged

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #109: 26 Jan 2012, 20:03 »

Downloadet og skal prøves!

Det lyder meget spændende, vil skrive hvordan det går! Wink
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

nedzbedin10
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #110: 26 Jan 2012, 21:01 »

Nu har jeg ikke købt FM12 eller FM11 men har FM10. Jeg synes dog det er al for kedeligt ved ikke hvorfor? Kunne jeg ikke hente en opdagting
hvor alle spillere, spiller hvor de spiller. Fx i FM10 så spiller Zlatan stadig i Barca, kan ikke gøre så jeg kan hente en opdagting og så gøre at han spiller i A.C Milan? 
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #111: 27 Jan 2012, 16:25 »

Nu har jeg ikke købt FM12 eller FM11 men har FM10. Jeg synes dog det er al for kedeligt ved ikke hvorfor? Kunne jeg ikke hente en opdagting
hvor alle spillere, spiller hvor de spiller. Fx i FM10 så spiller Zlatan stadig i Barca, kan ikke gøre så jeg kan hente en opdagting og så gøre at han spiller i A.C Milan? 
Ikke på denne tråd du spørger om sådan noget. Prøv herinde: http://fmfreaks.dk/index.php?board=140.0
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #112: 21 Mar 2012, 17:45 »

Hey Cesc!

Jeg overvejer at sætte intensiteten op, ville det være ekstremt dumt? Jeg tænker på om det kommer konsekvenser: f.eks. træthed eller skader.. Self vil jeg ikke sætte træning op på intensivt, men bare et par hak op ad  Tunge

- Og så forstår jeg ikke at du har fokus på forsvars træning i dit målmands program?
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #113: 24 Mar 2012, 13:29 »

Nok et virkelig dumt spørgsmål, men hvordan får man den ind i spillet, efter man har lagt den i mappen??
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #114: 24 Mar 2012, 13:54 »

Nok et virkelig dumt spørgsmål, men hvordan får man den ind i spillet, efter man har lagt den i mappen??
Håndter skemaer under træning --> Importer --> Så dobbeltklikker du på CESC Træning Smiley
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #115: 24 Mar 2012, 15:35 »

Jeg kan slet ikke finde importer knappen Smiley
Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #116: 25 Mar 2012, 18:33 »

Jeg kan slet ikke finde importer knappen Smiley

"KLUBNAVN" > "TRÆNING" > Vælg fane "PROGRAMMER" (de andre valg er "SPILLERE" og "TRÆNERE") > "HÅNDTER SKEMAER" (den sidder ved siden af "NYT TRÆNINGSPROGRAM") > "IMPORTÉR"

@Cesc:
Kan du gå lidt i dybden med HVORFOR du har lavet programmerne som du har.. Fx. hvorfor har en hurtig angriber brug for forsvarstræning og hvad skal en centerforsvar med træning i afslutninger?

Spørgsmålene kan måske lyde hånende, men tag ikke dette som kritik. Jeg spørger fordi det kan være du ved noget, jeg ikke gør Wink
« Seneste Redigering: 25 Mar 2012, 18:37 af Zuika » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #117: 25 Mar 2012, 21:12 »

Forsvarstræningen til angriberne og til målmanden er pga. den forbedrer placeringsevnen.

Det er i mine øjne vigtigt at en angriber kan placere sig rigtigt, og det samme gælder en målmand. Men især en angriber skal kunne placere sig ordentligt, da det vil give endnu flere mål fra spilleren.

En centerforsvar skal træne afslutninger pga. den kategori træner afslutninger. Det gør hovedstødene i den modsatte ende fra spilleren endnu bedre, hvis du trækker ham med ham på hjørne.

Håber det er svar nok.
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #118: 25 Mar 2012, 21:14 »

"KLUBNAVN" > "TRÆNING" > Vælg fane "PROGRAMMER" (de andre valg er "SPILLERE" og "TRÆNERE") > "HÅNDTER SKEMAER" (den sidder ved siden af "NYT TRÆNINGSPROGRAM") > "IMPORTÉR"

@Cesc:
Kan du gå lidt i dybden med HVORFOR du har lavet programmerne som du har.. Fx. hvorfor har en hurtig angriber brug for forsvarstræning og hvad skal en centerforsvar med træning i afslutninger?

Spørgsmålene kan måske lyde hånende, men tag ikke dette som kritik. Jeg spørger fordi det kan være du ved noget, jeg ikke gør Wink



OHHHH!

tak
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #119: 25 Mar 2012, 23:58 »

Forsvarstræningen til angriberne og til målmanden er pga. den forbedrer placeringsevnen.

Det er i mine øjne vigtigt at en angriber kan placere sig rigtigt, og det samme gælder en målmand. Men især en angriber skal kunne placere sig ordentligt, da det vil give endnu flere mål fra spilleren.

En centerforsvar skal træne afslutninger pga. den kategori træner afslutninger. Det gør hovedstødene i den modsatte ende fra spilleren endnu bedre, hvis du trækker ham med ham på hjørne.

Håber det er svar nok.
Jeg tror du bytter lidt rundt på "off the ball" og "positioning", da angriberens vigtigste funktion i denne sammenhæng er off the ball, hvor jeg ser positioning som den defensive andel, når modstanderen har bolden. Hvis jeg ikke har overbevist dig, tænker jeg du kan træne position som individuel træning og derved undgå stigninger i markering og tackling, så potentialet kan bruges på andre mere vigtige skills Hævet Øjenbryn

Det skal lige siges jeg har haft samme overbevisning for år tilbage, men da alle angribernes placeringsevne stort set er under 10, så tænker jeg den ikke er anvendelig i den offensive del.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010