home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 112861 gange)
morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #180: 26 Aug 2012, 10:16 »

Når filen er lagt ind i den rigtige mappe, hvordan finder jeg det så inde i spillet ? Smiley
Logged

morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #181: 26 Aug 2012, 10:31 »

Når filen er lagt ind i den rigtige mappe, hvordan finder jeg det så inde i spillet ? Smiley

Lige meget, fandt ud af det Opstemt
Logged

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #182: 13 Sep 2012, 11:54 »

Har kigget siderne igennem men synes ikke jeg kan finde det..

En fyr som Balotelli, hvad vil du sætte ham til, det må være stor angriber ikke??
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #183: 21 Sep 2012, 20:52 »

Ved du hvordan du får den Naturlige Form gjort bedre? Noget siger mig at den også afgør hvor godt de kan træne, og jeg synes nemlig ikke mine spillere træner så godt som håbet. (Jeg har lavet mine egne træningsprogrammer, men da setupet minder om dit træningsprogram valgte jeg at skrive det her  Wink)
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Oliver1216
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #184: 22 Sep 2012, 08:35 »

Når jeg går i for at se mit holds træning står der feks. 25 spillere i styrke, hvad betyder det, og kan man fjerne det?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #185: 25 Sep 2012, 22:18 »

Ved du hvordan du får den Naturlige Form gjort bedre? Noget siger mig at den også afgør hvor godt de kan træne, og jeg synes nemlig ikke mine spillere træner så godt som håbet. (Jeg har lavet mine egne træningsprogrammer, men da setupet minder om dit træningsprogram valgte jeg at skrive det her  Wink)
Du kan vist ikke direkte træne den naturlige form, den er jo, ja naturlig Rullende Øjne Kig især på determination, professionalisme (usynlig, men tit fortæller din træner/scout dig om han er enten/eller), work-rate og ambition(igen usynlig). Ret mig endelig hvis ambitionerne ikke spiller ind i ovennævnte - læste jeg blot tidligere.
En anden detalje er naturligvis, hvis spilleren har nået sit potentiale, så kan han ikke blive bedre, med mindre han falder i andre stats....
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #186: 25 Sep 2012, 22:23 »

Du kan vist ikke direkte træne den naturlige form, den er jo, ja naturlig Rullende Øjne Kig især på determination, professionalisme (usynlig, men tit fortæller din træner/scout dig om han er enten/eller), work-rate og ambition(igen usynlig). Ret mig endelig hvis ambitionerne ikke spiller ind i ovennævnte - læste jeg blot tidligere.
En anden detalje er naturligvis, hvis spilleren har nået sit potentiale, så kan han ikke blive bedre, med mindre han falder i andre stats....

Kan der selvfølgelig være noget om, men jeg synes bare at mine spillere træner under niveau. Så vist jeg ved(har læst det på fm-base eller sådan noget) spiller det bare en rolle for hvor godt de træner. Men jeg er ikke ekspert her. Skal måske sætte arbejdsbelastningen ned eller sådan noget?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #187: 26 Sep 2012, 21:10 »

Kan der selvfølgelig være noget om, men jeg synes bare at mine spillere træner under niveau. Så vist jeg ved(har læst det på fm-base eller sådan noget) spiller det bare en rolle for hvor godt de træner. Men jeg er ikke ekspert her. Skal måske sætte arbejdsbelastningen ned eller sådan noget?
Kan du give eksempler på hvilke spillere det drejer sig om?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #188: 26 Sep 2012, 21:29 »

Kan du give eksempler på hvilke spillere det drejer sig om?

Det er ikke udpræget de samme træningsprogrammer der fejler. Eksempel vis viser Jordan Henderson og Daniel Agger nedadgående trænings niveau mens Craig Bellamy har fremgang  Huh
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #189: 29 Sep 2012, 03:35 »

Det er ikke udpræget de samme træningsprogrammer der fejler. Eksempel vis viser Jordan Henderson og Daniel Agger nedadgående trænings niveau mens Craig Bellamy har fremgang  Huh
Henderson bør blive bedre (kender ikke hans pot. og ability), især kamptræningen er vigtig og undgå skader. Har du specialtræning på dem eller træner du foretrukne træk eller høj taktikforberedelse, så du tager mange procenter fra træningsdelen?
Skal lige tilføje jeg også nogle gange oplever nedgang, men det sker ofte, når spilleren lige er steget i en høj, vigtig skill, som der trænes individuelt. Det tolker jeg som regel til han skal falde i nogle af de andre skills for at stige i den ønskede og da den betyder mere falder de måske kun små decimal-tal i de øvrige... Form og morale har vist også noget at sige ift. træningen.
Logged

EbbeEbbeEbbeSAND
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #190: 22 Apr 2017, 13:47 »

Hej Cesc

Jeg sidder og gamer noget FM12 - men download linket virker ikke længere - er det muligt du kan gøre det tilgængeligt igen? Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #191: 22 Apr 2017, 15:48 »

Hej EbbeSand,
Jeg tvivler på, at Cesc har disse træningsprogrammer liggende stadigvæk, da det trods alt snart er 6 år siden at spillet udkom.
Bare så du ikke skal vente i for langt tid. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010