home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 112994 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #165: 08 Jun 2012, 23:01 »

Når man downloadet filen hvordan bruger man det så i savet?

Kan man bruge i et save man er i gang med?

FM11 var dit første managerspil udover en enkelt udgave af Fifa manager så er er ikke helt hjemme.

Ja, det kan du skam godt. Virkningen af træningen begynder lige fra når du sætter den ind i spillet.

Jeg er yderst tilfreds med træningsprogrammern e og oplever ofte forbedringer i stats!:)
Jeg bruger dit træningsprogram i alle mine spil.

Dejligt at høre du bruger den i alle spil - er sgu' glad for den kan hjælpe til! Dejligt du får bedre spillere af den!

Kan kun erklære mig enig med ovenstående!
Samtlige spillere oplever progressive udviklingsforløb. Den herlige Tom Cairney, som nu har været i klubben 1½ år er nu steget hele tre gange i hans personlige fokus, afleveringer. Jeg brokker mig skam ikke.

Lækkert at Cairney er blevet så meget bedre! Må siges at være dejligt når man oplever fremgang ved en spiller, især når det er så meget som du har.

Held og lykke fremover med træningen.

Er lige startet med træningen i mit Lyngby save, venter på resultater. Skal nok vende tilbage med feedback.

Jeg glæder mig til at høre hvad du har at sige om den. Håber du får udviklet dine spillere rigtig godt!
Logged

kristianrosenkilde
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #166: 21 Jun 2012, 22:42 »

Fuck jeg er træt af min computer(e).... Nu har jeg i et par prøvet og hente træningen men det endnu ikke lykkedes for mig til nogen af spillene... Har gjort alt med gemme den schedules og aldrig kan jeg finde den i spillet under træning om importer og al det shit. Har winrar og det hele.. Er det bare mig som er en idiot til computere? Når kigger på computeren har jeg filen ligge under schedules, men når jeg vil importe er filen konstant tom når jeg åbner fm.... HJÆLP! JEG EN SPADE Opstemt
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #167: 28 Jun 2012, 01:09 »

Har du tjekket du åbner den rigtige mappe inde i spillet, for jeg har nemlig to mapper under Dok. som den selv har lavet, den ene er næsten tom, men er den spillet selv åbner først, den anden er alle mine gemte ting i... Tjek lige det..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

kristianrosenkilde
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #168: 30 Jun 2012, 15:51 »

jo det har jeg tjekket... men jeg har kun den ene mappe... og den er som sagt tom når jeg åbner den i spillet
Logged

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #169: 07 Jul 2012, 01:27 »

Jeg har en regen der har 20 i acceleration og 19 i hurtighed, ville det være klogest at sætte ham som stor angriber, eftersom han har hurtigheden? Smiley
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #170: 07 Jul 2012, 11:40 »

Jeg vil prøve dette trænings program i det AS Saint-Etienne save jeg starter på her om lidt. Jeg vil skrive mine erfaringer når jeg har set en forskel! Smiley 
Logged

Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #171: 09 Jul 2012, 16:27 »

Linket virker ikke mere
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #172: 09 Jul 2012, 17:39 »

Prøvede dette trænings skema i et save jeg havde med man utd, men alle mine spillere blev sure over at de mente at de trænede for hårdt.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at ændre det?
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #173: 09 Jul 2012, 18:09 »

^^
Sætte intensiteten ned. :-)
Logged

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #174: 03 Aug 2012, 16:52 »

stærkt, virker suverænt! mange tak for hjælpen cesc, og skide god og kreativ idé! ;-)
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Fbarbes
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #175: 04 Aug 2012, 08:36 »

Hej Cesc. Mine spillere brokker sig over træningen og synes den kunne være bedre. Mine forsvarsspillere og angrebsspillere er utilfredse pga. dette. Hvad kan jeg gøre for at gøre det bedre og hvad med ungdomstræning?
Logged

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #176: 04 Aug 2012, 09:38 »

stærkt, virker suverænt! mange tak for hjælpen cesc, og skide god og kreativ idé! ;-)

Mange tak for det!!!!!!!!!

Hej Cesc. Mine spillere brokker sig over træningen og synes den kunne være bedre. Mine forsvarsspillere og angrebsspillere er utilfredse pga. dette. Hvad kan jeg gøre for at gøre det bedre og hvad med ungdomstræning?

Hey Fbarbes!
Jeg oplever det også engang i mellem at mine spillere ikke har ambitioner nok om at blive en bedre fodboldspiller. Jeg ignorerer det, og jeg hører ikke spillerne brokke sig gentagende gange. Jeg har indstillet træningen efter at spillerne skal yde noget og blive bedre fodboldspillere, dem der brokker sig oplever jeg heller ikke har dårlig form eller noget. Det er bare små tøser som ikke vil yde optimalt til træningen! Jeg bruger træningen i alle mine spil, og jeg hører det sjældent efter jeg har ignoreret det første gang.

Ungdomstræning kommer der desværre intet af, da jeg ikke har den store erfaring med at lave det.

Håber det hjælper!
Logged

Fbarbes
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #177: 04 Aug 2012, 16:11 »

Mange tak for det!!!!!!!!!

Hey Fbarbes!
Jeg oplever det også engang i mellem at mine spillere ikke har ambitioner nok om at blive en bedre fodboldspiller. Jeg ignorerer det, og jeg hører ikke spillerne brokke sig gentagende gange. Jeg har indstillet træningen efter at spillerne skal yde noget og blive bedre fodboldspillere, dem der brokker sig oplever jeg heller ikke har dårlig form eller noget. Det er bare små tøser som ikke vil yde optimalt til træningen! Jeg bruger træningen i alle mine spil, og jeg hører det sjældent efter jeg har ignoreret det første gang.

Ungdomstræning kommer der desværre intet af, da jeg ikke har den store erfaring med at lave det

Håber det hjælper!

Det er hjælper en del. Super rart at få svar på sine spørgsmål og ja de er sku lidt nogle tøser i mit spil (Jeg er Liverpool og jeg er total LFC mand, men stadig de tuder, bare ikke Agger, Carra, Gerrard:-)

Ruben Rochina gav jeg fri transfer efter anden sæson, da han blev ved med at brokke sig over dårlig træning. Han brokkede sig konstant og til sidst ville han ikke være i klubben. Sindsygt.
Logged

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #178: 04 Aug 2012, 16:20 »

Det er hjælper en del. Super rart at få svar på sine spørgsmål og ja de er sku lidt nogle tøser i mit spil (Jeg er Liverpool og jeg er total LFC mand, men stadig de tuder, bare ikke Agger, Carra, Gerrard:-)

Ruben Rochina gav jeg fri transfer efter anden sæson, da han blev ved med at brokke sig over dårlig træning. Han brokkede sig konstant og til sidst ville han ikke være i klubben. Sindsygt.

Det var så lidt!

Wow, hvor vanvittigt med Rochina. Han er ellers en fremragende spiller! Du er sgu' en kontant manager! ;-)

Hvem har du ellers hentet til Liverpool, og hvordan er det gået?
Logged

Fbarbes
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #179: 04 Aug 2012, 18:49 »

Det var så lidt!

Wow, hvor vanvittigt med Rochina. Han er ellers en fremragende spiller! Du er sgu' en kontant manager! ;-)

Hvem har du ellers hentet til Liverpool, og hvordan er det gået?

Ja var måske lidt hård ved ham, Han kostede også kun 77,5 mil. (AV for satan, det er mange dask), men til 150 k. i uge, så gik det. I første sæson blev jeg nr. 5 i PL og vandt Europa League. Jeg hentede Diego (50 mil) i Wolfsburg og Vsrajlko (27 mil) i Dinamo og Fowler, da jeg er alt for meget Liverpool fan:-) 2. sæson ligger pt. nr. 5 igen og med 9 kampe igen, er i kvartfinale i EL. Indkøb i 2. sæson D. Sturridge (21 mil.), A. Johnson (21 mil.), V. Moses (43 mil.), Rochina (77,5 mil.), N. Chalobah (50 mil.) (Chelsea talent) plus et hav af regens.

Er der nogen hold du kan anbefale at være, som der er en god udfordring i? Hvem spiller du med?
Logged

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010