home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 113142 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #30: 25 Dec 2011, 17:28 »

Jeg smider det ind i mit Horsens save nu... Jeg er dog allerede i Oktober så det bliver først derfra sammenligningen kommer til at gå fra... Jeg regner med at sammenligningerne bliver på Frederik Rønnow som er mit faste valg mellem stængerne, Andre Bjerregaard som ikke spiller fast, og Alexander Juhl Andersen som er rotationsspiller.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #31: 25 Dec 2011, 17:44 »

Hvor meget har du sat kampforberedelsen til i perioden? Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #32: 25 Dec 2011, 20:14 »

Jeg smider det ind i mit Horsens save nu... Jeg er dog allerede i Oktober så det bliver først derfra sammenligningen kommer til at gå fra... Jeg regner med at sammenligningerne bliver på Frederik Rønnow som er mit faste valg mellem stængerne, Andre Bjerregaard som ikke spiller fast, og Alexander Juhl Andersen som er rotationsspiller.

Dejligt hold du spiller med ;-)
Og jeg glæder mig især til at se Rønnow, for jeg føler at mit målmandsprogram er et af de skarpeste af programmerne! Jeg håber du får en mega stor udvikling hos alle dine spillere!

Hvor meget har du sat kampforberedelsen til i perioden? Smiley

Middel/gennemsnitlig eller høj, jeg skifter lidt.. ;-)
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #33: 26 Dec 2011, 01:24 »

Når, jeg er lige gået ind i 1 sep, og har brugt din træning siden jeg startede.. Jeg fik lige en påmindelse fra den kære Pat Rice at nogen af mine spillere havde gjort det godt til træning.. Dog havde jeg ikke troet på det her :

Van Persie :


Gervinho:


Hold da op.. Synes det var vildt.. Har sat Van Persie som "Hurtig angriber", da det så ud til at det var den med mest teknisk træning..

Gervinho er sat som fløj ..

Synes lige du/I skulle se det her Wink
Logged


SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #34: 26 Dec 2011, 01:32 »

Alligevel god udvikling Opstemt
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #35: 26 Dec 2011, 01:36 »

Alligevel god udvikling Opstemt

+1 .. Jeg synes det var vildt  Thumbs Up
Logged


SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #36: 26 Dec 2011, 01:40 »

Når jeg får FM12, som jeg har vundet på PCMGeeks i deres julekonkurrence Opstemt. Så skal denne træning også prøves af!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #37: 26 Dec 2011, 02:02 »

 @ Flink14

Det er fandme vildt! Har faktisk været lidt utilfreds med den træning jeg har sendt til download her, men det viser da bare jeg kan være ret stolt af den! Håber begge de to stjerner udvikler sig og du får hentet mesterskabet til Emirates! Det kan vi godt trænge til! ;-)

Hold da fast!

@ SkjoldManden

Er glad for du gerne vil afprøve min træning. Du må gerne poste SS af udviklingen ligesom Flink har gjort når du kommer så langt. Og mange gange tillykke med sejren! Glæd til dig at spille FM12 - det er for dope!
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #38: 26 Dec 2011, 02:10 »

Jeg glæder mig også helt vildt, FM11 er ikke så sjovt mere, når alle i andre spill FM12 :p
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #39: 27 Dec 2011, 00:29 »

Andre der har oplevet noget fedt med træningen?

Jeg poster nok snart noget fra spilleren Jucilei fra Anzhi.. Han er fandme blevet god!
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #40: 27 Dec 2011, 08:34 »

Kan da også lige bidrage med det jeg har fået ud af din træning indtil videre! Har dog kun brugt den 4-5 måneder, så den har selvføgelig ikke givet helt vildt endnu, da der jo også har været en god lang pause i den periode. Dog er det fælles for alle, at de stiger, nogle mere end andre selvfølgelig..







Skal nok smide nogle flere op senere når den er ordenlig kørt ind, og jeg lige har fået hentet nogle bedre trænere.. Men indtil videre fungere den meget bedre end det jeg selv havde fået bikset sammen, så tommelfinger op herfra!


Logged

[Min signatur er for stor]

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #41: 27 Dec 2011, 09:13 »

Jeg har taget et SS af de lidt yngre spillere jeg har pt. i Liverpool, og så må vi se hvor meget de har udviklet sig efter et år Smiley
Jeg har STORE forventninger hehe Wink
Logged

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #42: 27 Dec 2011, 12:44 »

Jeg har også oplevet, at nogle spillere har fået grønne pile i alle stats. Min assistent har også flere gange givet mig beskeder om, at specielt Ramsey træner godt, men han har også fået en masse kampe. Alle spillere stiger på nær dem, som har været skadet, eller ikke har fået så mange kampe.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #43: 27 Dec 2011, 16:23 »

Kan da også lige bidrage med det jeg har fået ud af din træning indtil videre! Har dog kun brugt den 4-5 måneder, så den har selvføgelig ikke givet helt vildt endnu, da der jo også har været en god lang pause i den periode. Dog er det fælles for alle, at de stiger, nogle mere end andre selvfølgelig..







Skal nok smide nogle flere op senere når den er ordenlig kørt ind, og jeg lige har fået hentet nogle bedre trænere.. Men indtil videre fungere den meget bedre end det jeg selv havde fået bikset sammen, så tommelfinger op herfra!



Det er da ikke så overraskende at de unge spillere stiger i deres stats? Men hvis de havde steget lodret op af pilmæssigt, så havde jeg da været imponeret  Tunge
« Seneste Redigering: 27 Dec 2011, 16:24 af hoeven » Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #44: 27 Dec 2011, 21:01 »

Har du måske ret i, men var nu dem der var mest imponerende, og som sagt kun på 4 måneder ca.. Hvor en af dem var en pause.. Men når den er kørt ordentlig ind, så skal jeg nok komme med opdatering, også på de ældre spillere.. Til sidst skal man også huske at der er stor forskel på trænere og faciliteter i AaB og f.eks Arsenal! Så syntes stadigvæk det er udemærket, og bedre end det plejer at være, så er godt tilfreds.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010