home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 113143 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #45: 27 Dec 2011, 22:21 »

Har nu brugt din træning i et halvt års tid i Man Utd, og den virker fantastisk! Spillerne stiger hele tiden, de eneste der falder er Giggs og andre ældre spillere, men det er jo helt naturligt. Og ved ikke om det har noget med din træning og gøre, men mine spillere er konstant i suveræn form, og kommer sjældent under 90%, så det er bare en ekstra bonus! Rigtig god træning, som jeg helt sikkert vil benytte mig af i mine fremtidige spil.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #46: 27 Dec 2011, 23:14 »

Er jeg glad for at høre Michael! Tror faktisk godt det kan have noget med min træning at gøre, for jeg oplever det også selv - hvilket jeg tror er fordi jeg ikke har alt for meget træning i det fysiske! Det gør jo, at spillerne ikke bliver lige så udmattet. 

Fedt at høre!
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #47: 28 Dec 2011, 10:45 »

Har du måske ret i, men var nu dem der var mest imponerende, og som sagt kun på 4 måneder ca.. Hvor en af dem var en pause.. Men når den er kørt ordentlig ind, så skal jeg nok komme med opdatering, også på de ældre spillere.. Til sidst skal man også huske at der er stor forskel på trænere og faciliteter i AaB og f.eks Arsenal! Så syntes stadigvæk det er udemærket, og bedre end det plejer at være, så er godt tilfreds.
Ja, okay. Har ikke endnu prøvet at spille med hold fra de mindre turneringer, så det kan godt være jeg nu ser det som en selvfølge at de unge spillere altid stiger i starten af sæsonen. Det har du nok ret i  Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #48: 30 Dec 2011, 17:58 »

Har folk flere resultater af træningen?

Jeg vil meget gerne se det, så jeg kan se hvad jeg kan gøre bedre. :-)
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #49: 30 Dec 2011, 20:06 »

Jeg har oplevet med Sunderland at nogle af mine spillere klagede over træningsmængden. Det er dog kun nogle få indtil videre så ved ikke om det bare er et tilfælde. Holder øje med træningen og vender tilbage med mere feedback senere Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #50: 30 Dec 2011, 20:07 »

Har nu brugt din træning i et halvt års tid i Man Utd, og den virker fantastisk! Spillerne stiger hele tiden, de eneste der falder er Giggs og andre ældre spillere, men det er jo helt naturligt. Og ved ikke om det har noget med din træning og gøre, men mine spillere er konstant i suveræn form, og kommer sjældent under 90%, så det er bare en ekstra bonus! Rigtig god træning, som jeg helt sikkert vil benytte mig af i mine fremtidige spil.

Taget dit avatar in mente, er det bare en endnu større skændsel, at du spiller med United.

- men det ser spændende ud!
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #51: 30 Dec 2011, 20:33 »

Det ser super spændende ud! Smiley Det ser så spændende ud at jeg lige nu sidder og overvejer om jeg skal slette mit save med Manchester United, hvor jeg har stor succes, med 9 sejre ud af 9 i Premier League med en målscore på 29-2. Tabte community Shield 1-0 til City, 2 sejre og 1 uafgjort i Champions League.

Ved godt din træning virker i allerede startede saves, men synes det er mere fedt hvis man har sådan noget indstillet HELT fra start. Oplever I andre stor succes med de trænings kategorier her? Smiley

Iøvrigt, kan man ikke et eller andet sted (hvor?) se hvor meget spilleren er steget i de forskellige stats? Smiley
- Her tænker jeg på. Når du trykker på "vis ændringer" kan du jo kun se hvilke stats spilleren er steget i. Men det ville jo være rart at vide hvor meget spillerne er steget i de forskellige stats. Man kan jo ikke lige huske alle stats på alle sine spillere før/efter  Opstemt
« Seneste Redigering: 30 Dec 2011, 20:49 af Kennodinho » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #52: 30 Dec 2011, 23:29 »

Selvom Wigan ikke har de bedste trænings omgivelser eller trænere så vil jeg prøve at tage et ss af James McCarthy, Victor Moses og Franco di Santo og så vil jeg tage et ss af dem efter sæsonen Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #53: 30 Dec 2011, 23:57 »

Jeg har oplevet med Sunderland at nogle af mine spillere klagede over træningsmængden. Det er dog kun nogle få indtil videre så ved ikke om det bare er et tilfælde. Holder øje med træningen og vender tilbage med mere feedback senere Smiley

Hvis det er i sommerpausen, altså lige efter sommerpausen i starten af sæsonen, eller i juletiden - er det ikke noget særtilfælde, og også noget jeg selv oplever. Jeg tager mig dog ikke så meget af det, da spilleren alligevel ser ud til at være i god form og klar på kampe med næsten 100 % fit.

Det ser super spændende ud! Smiley Det ser så spændende ud at jeg lige nu sidder og overvejer om jeg skal slette mit save med Manchester United, hvor jeg har stor succes, med 9 sejre ud af 9 i Premier League med en målscore på 29-2. Tabte community Shield 1-0 til City, 2 sejre og 1 uafgjort i Champions League.

Ved godt din træning virker i allerede startede saves, men synes det er mere fedt hvis man har sådan noget indstillet HELT fra start. Oplever I andre stor succes med de trænings kategorier her? Smiley

Iøvrigt, kan man ikke et eller andet sted (hvor?) se hvor meget spilleren er steget i de forskellige stats? Smiley
- Her tænker jeg på. Når du trykker på "vis ændringer" kan du jo kun se hvilke stats spilleren er steget i. Men det ville jo være rart at vide hvor meget spillerne er steget i de forskellige stats. Man kan jo ikke lige huske alle stats på alle sine spillere før/efter  Opstemt

Du må skam helt selv om, hvad du gør. Men du kan da fint spille videre. Det gør ikke den HELT store forskel på 2 måneder. Og jo, det kan man godt et sted. Har ikke lige spillet åbent, men det er inde under træning på den spiller du til tjekke hvert fald.

Selvom Wigan ikke har de bedste trænings omgivelser eller trænere så vil jeg prøve at tage et ss af James McCarthy, Victor Moses og Franco di Santo og så vil jeg tage et ss af dem efter sæsonen Opstemt

Det lyder spændende. Det er nogen rigtig gode navne du nævner der, så jeg håber de udvikler sig til stjerner med programmet. Held og lykke i Wigan. Fedt klubvalg anyway!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #54: 31 Dec 2011, 12:13 »

Jeg har lige downloadet din træning, har før brugt den med succes i de tidligere versioner.

Vil nu bruge den i mit Brøndby spil, vender tilbage med en melding om udviklingen Smiley
Men udfra folks kommentare her, så virker det lovende Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #55: 31 Dec 2011, 14:25 »

Kan man ikke markere flere spiller på én gang, og så smide dem ind i den trænings kategori hvor man ønsker dem? Smiley
- Eller skal man ind på hver og en spiller og sætte det på træningsprogrammet? Smiley

Er 2 måneder inde i mit Manchester United save, og har besluttet at jeg vil afprøve din trænings kategorier der i, og så vende tilbage med feedback på udviklingen Smiley

Cesc og andre som har prøvet træningen igennem længere tid, hvordan med skader, oplever du det tit? Smiley Jeg tænker på, at i forhold til standard træningen så træner spillerne mere hårdt og intenst i de trænings kategorier du har lavet. Oplever du så oftere skadet end normalt? Smiley

Iøvrigt, er det så muligt at slette standard trænings kategorierne, eller skal an bare lade dem være, uden der så er nogle der bruger dem til træning? Smiley
« Seneste Redigering: 31 Dec 2011, 14:47 af Kennodinho » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #56: 31 Dec 2011, 15:09 »

Kan man ikke markere flere spiller på én gang, og så smide dem ind i den trænings kategori hvor man ønsker dem? Smiley
- Eller skal man ind på hver og en spiller og sætte det på træningsprogrammet? Smiley

Er 2 måneder inde i mit Manchester United save, og har besluttet at jeg vil afprøve din trænings kategorier der i, og så vende tilbage med feedback på udviklingen Smiley

Cesc og andre som har prøvet træningen igennem længere tid, hvordan med skader, oplever du det tit? Smiley Jeg tænker på, at i forhold til standard træningen så træner spillerne mere hårdt og intenst i de trænings kategorier du har lavet. Oplever du så oftere skadet end normalt? Smiley

Iøvrigt, er det så muligt at slette standard trænings kategorierne, eller skal an bare lade dem være, uden der så er nogle der bruger dem til træning? Smiley

Squad - Training - Flueben på dem du vil rykke - Højreklik på en af de markerede spillere - Og så squad kategori i spillermenu, training og den kategori du vil rykke dem over i.

Logged


Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #57: 01 Jan 2012, 12:58 »

Iøvrigt, er det så muligt at slette standard trænings kategorierne, eller skal an bare lade dem være, uden der så er nogle der bruger dem til træning? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #58: 01 Jan 2012, 15:01 »

Desværre Kennodinho.. Det er ikke muligt! Det er lidt træls.....
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #59: 01 Jan 2012, 15:02 »

Okay Smiley Så må standard kategorierne bare blive liggende, uden nogen af mine spillere træner i dem! Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010