home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100705 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #855: 20 Mar 2012, 19:09 »

Noget helt andet er, - hvad gør folk egentlig efter kampen? Der var snakke om noget bytur så jeg, som der også var nogle der gjorde sidste år, så vidt jeg ved. Kunne være meget fedt, selvom jeg måske skal noget senere efter kampen, og derfor sikkert ikke kan tage med, men bare af ren nysgerrighed.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #856: 20 Mar 2012, 19:11 »

.. for flertallet der er med er også i dårlig form.

Aprpos form, så jeg er nærmest i mit livs form! Derfor regner da også med at den gode VK græder hele vejen hjem efter kampen :Q
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #857: 20 Mar 2012, 19:11 »

Ja, det er forfærdeligt ikke at spille optimalt. Også selv om det kun er sommerbold. Jeg er også glad for, at jeg deltager denne gang, så der burde være plads til forbedringer. Tunge

Men jeg synes, det er cool, at folk ikke bare er "ligeglade" med kampen forstået i den forstand, at man er træt af, at have spillet en dårlig kamp f.eks. Som sagt var jeg heller ikke helt tilfreds med mig selv sidste gang.
Enig.

Synes ellers du spillede en god kamp inde på den centrale, hvilket du også fik kredit for efter kampen, i form af den mest prestigefyldte kåring. Men det kan da være, at der er endnu mere i Jakob Lampard, - hvem ved!?  Wink

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #858: 20 Mar 2012, 19:14 »

I øvrigt vil jeg gerne sige, at såfremt nogle på mit hold skulle få lyst til at stå på kassen noget af kampen så kan vi sagtens finde ud af det..Det er ikke sådan at jeg har patent på målmandsposten bare fordi jeg er så skide god Wink..

Og siden jeg træner så ofte burde jeg godt kunne klare en tur ude i selve spillet crazy.. Men vil naturligvis helst stå, det er bare så man ikke er bange for at spørge Kys

Jaja, så kommer undskyldningerne til ikke at turde tage en fuld kamp mod mig, og dermed kan du give andre skylden for at du tabte igen...
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #859: 20 Mar 2012, 19:17 »

Du vandt trods alt kampens spiller, så selvom du også føler du spillede under niveau, så har du dokumentation på at de øvrige deltagere synes at du spillede suverænt (hvilket du også gjorde) Peace

Ærgerighed er det vigtigste man har som fodboldspiller Opstemt
Jamen det er jeg skam også glad for. Man ærger sig alligevel lidt, når man selv er bevidst om, at det måske ikke var ens livs kamp. Men så meget under niveau var det nu ikke, det var måske ganske ordinært, men jaaaa, alligevel. Wink

Enig.

Synes ellers du spillede en god kamp inde på den centrale, hvilket du også fik kredit for efter kampen, i form af den mest prestigefyldte kåring. Men det kan da være, at der er endnu mere i Jakob Lampard, - hvem ved!?  Wink

Det er jeg som sagt glad for, at folk synes. Smiley

Men ja, jeg skulle gerne kunne præstere lidt bedre på klubholdet.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #860: 20 Mar 2012, 19:19 »

Noget helt andet er, - hvad gør folk egentlig efter kampen? Der var snakke om noget bytur så jeg, som der også var nogle der gjorde sidste år, så vidt jeg ved. Kunne være meget fedt, selvom jeg måske skal noget senere efter kampen, og derfor sikkert ikke kan tage med, men bare af ren nysgerrighed.

Altså, os fra Aalborg og omegn tager i hvert fald i byen.

Og hvis jeg går fuldstændig død, VK, og vi er på hold sammen, kan det godt ske at jeg bliver nødt til at tage målmandsposten i et par dage.

Mine forcer er i øvrigt:

Alt

Mine mangler:
Jeg løber ikke længere end 3 meter uden en efterfølgende halvleg før næste løb.

Og jeg glæder mig meget til at blive valgt sidst - så kan man jo kun overraske Wink I øvrigt er jeg ca. 43 gange bedre end Søgaard. Så er det sagt.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #861: 20 Mar 2012, 19:21 »

Altså, os fra Aalborg og omegn tager i hvert fald i byen.

Og hvis jeg går fuldstændig død, VK, og vi er på hold sammen, kan det godt ske at jeg bliver nødt til at tage målmandsposten i et par dage.

Mine forcer er i øvrigt:

Alt

Mine mangler:
Jeg løber ikke længere end 3 meter uden en efterfølgende halvleg før næste løb.

Og jeg glæder mig meget til at blive valgt sidst - så kan man jo kun overraske Wink I øvrigt er jeg ca. 43 gange bedre end Søgaard. Så er det sagt.

Got a high opinion about yourself, haven't you? Rullende Øjne
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #862: 20 Mar 2012, 19:21 »



Og jeg glæder mig meget til at blive valgt sidst - så kan man jo kun overraske Wink I øvrigt er jeg ca. 43 gange bedre end Søgaard. Så er det sagt.
Glæder mig til at se det Tunge

Men ja, vi regner med at vi enten forbliver samlet hele dagen eller hvert fald mødes senere igen og enten fejrer sejren eller drikker nederlaget væk Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #863: 20 Mar 2012, 19:38 »

Mit program for dagen:

Formiddag havde jeg tænkt mig at møde op ude hos Pluto med Ashti, hvis han ikke sover hele dagen.
Så skal jeg flæske Nichlas, inden kampen starter.
Så skal jeg brillere på banen. (Vild teknik og form, glæd jer)
Så skal jeg flæske Nicklas, inden kampen slutter.
Så skal jeg flæske Nichlas efter kampen.

Det er sådan ca. det. Thumbs Up

Glæder mig, VK!  Djævel Djævel Djævel
« Seneste Redigering: 20 Mar 2012, 19:41 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #864: 20 Mar 2012, 23:19 »

Mit program for dagen:

Formiddag havde jeg tænkt mig at møde op ude hos Pluto med Ashti, hvis han ikke sover hele dagen.
Så skal jeg flæske Nichlas, inden kampen starter.
Så skal jeg brillere på banen. (Vild teknik og form, glæd jer)
Så skal jeg flæske Nicklas, inden kampen slutter.
Så skal jeg flæske Nichlas efter kampen.

Det er sådan ca. det. Thumbs Up

Glæder mig, VK!  Djævel Djævel Djævel

Hahahahaha Opstemt Min plan er at T-bagge Nicklas (Neymar) så han får sig en fantastisk overraskelse allerede fra morgenstunden af Wink Derudover tæsker jeg min lille bitch inden vi tager du til Pluto !! Jaa det bliver en FANTASTISK DAG !! Glæder mig NJ  Kys  Djævel Hævet Øjenbryn
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #865: 20 Mar 2012, 23:25 »

Bare husk at jeg har planer om at være der klokken 10, så jo før I kan være der jo bedre! Jo mindre tid jeg sidder derude alene jo bedre Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #866: 20 Mar 2012, 23:28 »

Mit program for dagen:

Formiddag havde jeg tænkt mig at møde op ude hos Pluto med Ashti, hvis han ikke sover hele dagen.
Så skal jeg flæske Nichlas, inden kampen starter.
Så skal jeg brillere på banen. (Vild teknik og form, glæd jer)
Så skal jeg flæske Nicklas, inden kampen slutter.
Så skal jeg flæske Nichlas efter kampen.

Det er sådan ca. det. Thumbs Up

Glæder mig, VK!  Djævel Djævel Djævel
Skal du flæske dig selv?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #867: 20 Mar 2012, 23:31 »

Ja, jeg lagde godt mærke til det for lidt tid siden. Men når Nichlas ligger og tuder, må jeg jo tage den næste Nicklas. :Q
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #868: 21 Mar 2012, 08:18 »

Jaja, så kommer undskyldningerne til ikke at turde tage en fuld kamp mod mig, og dermed kan du give andre skylden for at du tabte igen...
Hvem var det som selv røg fra den ene plads til den anden til første arrangement Tunge Grin?

Og jeg siger jo også at jeg helst vil stå, men såfremt vi har andre på holdet som også gerne vil det, så kan vi snakke om det.. Så puds nu brillerne Shafta  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #869: 21 Mar 2012, 08:20 »

Mit program for dagen:

Formiddag havde jeg tænkt mig at møde op ude hos Pluto med Ashti, hvis han ikke sover hele dagen.
Så skal jeg flæske Nichlas, inden kampen starter.
Så skal jeg brillere på banen. (Vild teknik og form, glæd jer)
Så skal jeg flæske Nicklas, inden kampen slutter.
Så skal jeg flæske Nichlas efter kampen.

Det er sådan ca. det. Thumbs Up

Glæder mig, VK!  Djævel Djævel Djævel

Grin Grin Grin  Kys

Når jeg er færdig med dig sidder dine knæskaller ikke på benene mere  Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010