home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100768 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #840: 20 Mar 2012, 18:53 »

Du vil stadig være en gevinst, for flertallet der er med er også i dårlig form. Forskellen er bare at du har en god teknik og overblik, hvilket mange ikke har Wink

Jeg selv inklusiv!
Hold nu op med at være så selvkritisk! Du er jo et teknisk vidunder fra en anden verden. Synes faktisk du spillede meget godt og fik organiseret bagkæden fint. At det så ikke var nok, er jo en selvfølge, når modstanderholdet har et så stærkt og sprudlende offensivt kort i form af Nordentoft! Intet at gøre... Tunge
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #841: 20 Mar 2012, 18:53 »

Det er næsten unfair at en af dem i bedst form er en af dem som skal lave mindst Opstemt.. Jeg kommer jo til at få dårlig samvittighed når Søgaard efter første "spurt" må lade sig udskfite pga en fiber i baglåret Grin Kys

Hvis jeg får en fiber, så kommer jeg bare op i angrebet og leget Inzaghi og står i det lille felt og sætter indersiden på, når indlæggene kommer Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #842: 20 Mar 2012, 18:54 »

Nordentoft du var ingen udfordring at ordne, da du hele tiden skulle have fire berøringer mere på bolden end nødvendigt.. Hej Nani Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #843: 20 Mar 2012, 18:56 »

Haha Nicklas hvis bare du var lige så god til fifa som du er til at drille mig Wink Wink

Av av av !! Eller lave damer så ville han være Heffie Wink

Nordentoft du var ingen udfordring at ordne, da du hele tiden skulle have fire berøringer mere på bolden end nødvendigt.. Hej Nani Wink

AV AV AV Opstemt Han er i stødet i dag Wink
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #844: 20 Mar 2012, 18:57 »

Nordentoft du var ingen udfordring at ordne, da du hele tiden skulle have fire berøringer mere på bolden end nødvendigt.. Hej Nani Wink
Det sidste tager jeg som et kompliment, selvom jeg godt ved at det ikke er din hensigt, forpulede Scourser!  Djævel

Men enig, jeg fik ikke så meget ud af mine mange berøringer, og det er noget, jeg vil ændre på til denne gang! Du skal ikke vælge mig, Nichlas! Jeg vil owne dig!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #845: 20 Mar 2012, 18:58 »

Hold nu op med at være så selvkritisk! Du er jo et teknisk vidunder fra en anden verden. Synes faktisk du spillede meget godt og fik organiseret bagkæden fint. At det så ikke var nok, er jo en selvfølge, når modstanderholdet har et så stærkt og sprudlende offensivt kort i form af Nordentoft! Intet at gøre... Tunge

Som jeg har sagt tidligere, så havde jeg store mangler den dag og spillede under niveau. Eller rettere - det er jo nok mit niveau nu, men jeg har spillet LANGT bedre før.

For det første så var jeg idiot til at læse høje bolde, så jeg kunne ikke håndtere dem ordentligt. Min boldomgang var rusten, for både førsteberøringerne og afleveringerne sad skævt i forhold til hvad de normalt gør fra min side. Min placeringsevne var jeg tilfreds med, selvom der var nogle svipsere. Sidst men ikke mindst plejer jeg at kommunikere MEGET mere med mine medspillere. Her var det jo nærmest bare én lang gang 'hold linien' eller 'fald ned'. Jeg plejer også at være bedre til at rose mine medspillere, og det var der ikke nok af sidst.

Så selvom jeg påskønner at folk synes jeg leverede en ok kamp, så pisser det mig stadig af når jeg ikke spiller op til mit bedste. Men med to kampe på næsten lige så mange år kan det vel ikke være anderledes -.-
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #846: 20 Mar 2012, 18:59 »

Det sidste tager jeg som et kompliment, selvom jeg godt ved at det ikke er din hensigt, forpulede Scourser!  Djævel

Men enig, jeg fik ikke så meget ud af mine mange berøringer, og det er noget, jeg vil ændre på til denne gang! Du skal ikke vælge mig, Nichlas! Jeg vil owne dig!
Naturligvis er det alt andet end et kompliment Wink  Cool

Og nej skal nok lade være med at vælge dig, den tager vi på banen Opstemt.. Hahaha har snart så mange dueller kørende at jeg ender med at stille op alene Grin  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #847: 20 Mar 2012, 19:01 »

For at du ikke skal blive ensom skal jeg nok stå i dit forsvar xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #848: 20 Mar 2012, 19:02 »

Naturligvis er det alt andet end et kompliment Wink  Cool

Og nej skal nok lade være med at vælge dig, den tager vi på banen Opstemt.. Hahaha har snart så mange dueller kørende at jeg ender med at stille op alene Grin  crazy

Jeg vil gerne være på holdet hvor vi alle er lidt som Mario Balotelli !! Dvs dit hold Nichlas Wink hehe
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #849: 20 Mar 2012, 19:03 »

For at du ikke skal blive ensom skal jeg nok stå i dit forsvar xD

Aaaaaaaaaaaltid ved dig - Altid bag dig. Til den dag døden skiller os ad PLUTO!  Hævet Øjenbryn  Kys

Haha okay Ashti, skal nok prøve at være bare lidt Mario den dag Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #850: 20 Mar 2012, 19:05 »

Som jeg har sagt tidligere, så havde jeg store mangler den dag og spillede under niveau. Eller rettere - det er jo nok mit niveau nu, men jeg har spillet LANGT bedre før.

For det første så var jeg idiot til at læse høje bolde, så jeg kunne ikke håndtere dem ordentligt. Min boldomgang var rusten, for både førsteberøringerne og afleveringerne sad skævt i forhold til hvad de normalt gør fra min side. Min placeringsevne var jeg tilfreds med, selvom der var nogle svipsere. Sidst men ikke mindst plejer jeg at kommunikere MEGET mere med mine medspillere. Her var det jo nærmest bare én lang gang 'hold linien' eller 'fald ned'. Jeg plejer også at være bedre til at rose mine medspillere, og det var der ikke nok af sidst.

Så selvom jeg påskønner at folk synes jeg leverede en ok kamp, så pisser det mig stadig af når jeg ikke spiller op til mit bedste. Men med to kampe på næsten lige så mange år kan det vel ikke være anderledes -.-
Synes du gjorde en fin figur, men at du så ikke selv er tilfreds, kan vel egentlig kun opfattes positivt, da det jo så umiddelbart betyder, at du indeholder en del mere.

Glæder mig til, at få spillet en god omgang bold!

Naturligvis er det alt andet end et kompliment Wink  Cool

Og nej skal nok lade være med at vælge dig, den tager vi på banen Opstemt.. Hahaha har snart så mange dueller kørende at jeg ender med at stille op alene Grin  crazy
VK mod resten af verden!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #851: 20 Mar 2012, 19:05 »

Aaaaaaaaaaaltid ved dig - Altid bag dig. Til den dag døden skiller os ad PLUTO!  Hævet Øjenbryn  Kys

Vi plejer i al fald at have det sjovt Opstemt

Vi skal også have spillet FIFA igen! Selvom du er klasser over mig plejer det at være gode kampe Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #852: 20 Mar 2012, 19:05 »

Synes du gjorde en fin figur, men at du så ikke selv er tilfreds, kan vel egentlig kun opfattes positivt, da det jo så umiddelbart betyder, at du indeholder en del mere.

Glæder mig til, at få spillet en god omgang bold! 

You and me both Wink

Det bliver en super kamp, og det vigtigste er at stemningen er i top, og det plejer ikke at være problemet Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #853: 20 Mar 2012, 19:06 »

Ja, det er forfærdeligt ikke at spille optimalt. Også selv om det kun er sommerbold. Jeg er også glad for, at jeg deltager denne gang, så der burde være plads til forbedringer. Tunge

Men jeg synes, det er cool, at folk ikke bare er "ligeglade" med kampen forstået i den forstand, at man er træt af, at have spillet en dårlig kamp f.eks. Som sagt var jeg heller ikke helt tilfreds med mig selv sidste gang.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #854: 20 Mar 2012, 19:08 »

Ja, det er forfærdeligt ikke at spille optimalt. Også selv om det kun er sommerbold. Jeg er også glad for, at jeg deltager denne gang, så der burde være plads til forbedringer. Tunge

Men jeg synes, det er cool, at folk ikke bare er "ligeglade" med kampen forstået i den forstand, at man er træt af, at have spillet en dårlig kamp f.eks. Som sagt var jeg heller ikke helt tilfreds med mig selv sidste gang.

Du vandt trods alt kampens spiller, så selvom du også føler du spillede under niveau, så har du dokumentation på at de øvrige deltagere synes at du spillede suverænt (hvilket du også gjorde) Peace

Ærgerighed er det vigtigste man har som fodboldspiller Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010