home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100876 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #690: 11 Mar 2012, 13:50 »

For lige at gøre de useriøse hoveder til skamme som kun følger kost og løbeplaner i den sidste måned og kun træner et par gange om ugen og når at spille 4-5 kampe kan jeg oplyse om at jeg absolut ingen fodbolde har rørt over vinteren, men når at spille noget hyggebold en enkelt søndag (hvis jeg får slæbt mig afsted) og bruger bilen til al transport over 2 meter, så bare vær klar til at blive rundbarberet. That's how good I am.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #691: 11 Mar 2012, 13:53 »

Hvis Gazl scorer ved kampen skal han dopingtestes, så Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #692: 11 Mar 2012, 20:10 »

For lige at gøre de useriøse hoveder til skamme som kun følger kost og løbeplaner i den sidste måned og kun træner et par gange om ugen og når at spille 4-5 kampe kan jeg oplyse om at jeg absolut ingen fodbolde har rørt over vinteren, men når at spille noget hyggebold en enkelt søndag (hvis jeg får slæbt mig afsted) og bruger bilen til al transport over 2 meter, så bare vær klar til at blive rundbarberet. That's how good I am.
Du skal ikke brokke dig. Det er fandme hårdt at prøve at komme i form! 5 kilometer i dag har nu sat sine spor på mine ben, som ikke kan bevæge sig resten af dagen og jeg derfor er nødsaget til at ligge på sofaen, hvor det eneste spiselige er en pose chips og en cola Wink

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #693: 11 Mar 2012, 20:15 »

Til folk der ønsker at pudse formen lidt, (ja jeg ved godt, at I er ligeglade Søgaard og Hawk Tunge) kan jeg anbefale 10-20-30-løb. Det er udviklet af Jens Bangsbo og er en sikker vinder, hvis man vil forbedre sin form. I kan med en simpel Google-søgning læse meget mere om det.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #694: 11 Mar 2012, 20:16 »

Til folk der ønsker at pudse formen lidt, (ja jeg ved godt, at I er ligeglade Søgaard og Hawk Tunge) kan jeg anbefale 10-20-30-løb. Det er udviklet af Jens Bangsbo og er en sikker vinder, hvis man vil forbedre sin form. I kan med en simpel Google-søgning læse meget mere om det.
Det kan godt være du løber fra os på fodboldbanen, men så snart de 90 minutter er ovre, så løber mig og Hawken dig over ende, når der skal våde varer indenbords!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #695: 11 Mar 2012, 20:18 »

Det kan godt være du løber fra os på fodboldbanen, men så snart de 90 minutter er ovre, så løber mig og Hawken dig over ende, når der skal våde varer indenbords!
Jajajajaja, for søren da!

Jeg kan ikke klare så meget som jer granvoksne mænd. Jeg gør også klogest i at lade vær at forsøge. Tunge
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #696: 11 Mar 2012, 20:24 »

Jajajajaja, for søren da!

Jeg kan ikke klare så meget som jer granvoksne mænd. Jeg gør også klogest i at lade vær at forsøge. Tunge
Jeg vil ellers gerne se dig gøre forsøget!

Men jeg regner da også med at intensivere træningen lidt, så jeg kan holde til mere end 20-30 minutter ad gangen på banen.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #697: 11 Mar 2012, 20:26 »

Til folk der ønsker at pudse formen lidt, (ja jeg ved godt, at I er ligeglade Søgaard og Hawk Tunge) kan jeg anbefale 10-20-30-løb. Det er udviklet af Jens Bangsbo og er en sikker vinder, hvis man vil forbedre sin form. I kan med en simpel Google-søgning læse meget mere om det.
Bruger du det selv? Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #698: 11 Mar 2012, 20:29 »

Bruger du det selv? Smiley
Ja, det gør jeg da. Jeg synes, det er super effektivt og kan klart mærke forbedringer.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #699: 11 Mar 2012, 20:30 »

Bruger du det selv? Smiley
Da jeg spillede fodbold brugte vi tit noget ligende og i forhold til fodbold, så er det en super træning, fremfor det lange monotome løb. Så man kommer i super fodboldform, samtidig med man stadigvæk opnår en god grundform.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #700: 11 Mar 2012, 21:45 »

Jeg er også i gang med at træne mig op. Mine armkræfter er første prioritet lige nu. Skal have styrke for at klare de forskellige skud. Derfor består træningen hver evig eneste dag minimum af, at løfte en carlsberg op til munden. Gerne to eller tre dåser hvis der skal trænes hårdt!
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #701: 12 Mar 2012, 09:29 »

Til folk der ønsker at pudse formen lidt, (ja jeg ved godt, at I er ligeglade Søgaard og Hawk Tunge) kan jeg anbefale 10-20-30-løb. Det er udviklet af Jens Bangsbo og er en sikker vinder, hvis man vil forbedre sin form. I kan med en simpel Google-søgning læse meget mere om det.

Det tror jeg faktisk at jeg vil prøve! 1 minuts løb lyder lige som noget for mig!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #702: 12 Mar 2012, 09:53 »

Intervaltræning er altid godt.

Nu fremgår det sikkert også som information i din henvisning, Jakob, men jeg siger det lige alligevel. Når det foregår over så få meter, bliver træningen meget intens, og derfor skal dine muskler restituere ordentligt, så sørg endelig for ikke at overbelaste muskler og led, og få den nødvendige hvile. Samtidig skal man huske at variere disse intervalløb med alm. løb, da intensiv træning ikke er godt alene.

Er selv begyndt fra i dag af, at både styrke-og løbetræne, så jeg er total fit til kampen, hvor jeg naturligvis kommer til at brillere Peace
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #703: 12 Mar 2012, 10:10 »

Det tror jeg faktisk at jeg vil prøve! 1 minuts løb lyder lige som noget for mig!
Ja, øvelsen tager reelt kun 1 minut, hvis du kun løber i 1 minut så kommer du desværre nok ikke i form. Tunge
« Seneste Redigering: 12 Mar 2012, 10:24 af Jakob E » Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #704: 12 Mar 2012, 23:22 »

Ej øv! Skuffet Nu har jeg ellers lige prøvet den øvelse i det ene minut i dag. Spild af tid!
Logged


Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010