home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100956 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #660: 11 Mar 2012, 11:59 »

Lyder ikke rart. God bedring med det.  Smiley
 
Tak tak, VK.

Din form får et gevaldigt dyk, hvis jeg er på dit modstanderhold. Jeg kommer til at bombe kan jeg mærke!  Wink

Var ude og spille lidt bold i går med nogle venner, og formen skal forbedres kan jeg mærke. Den er langt fra så god som den har været tidligere, og jeg tager mig selv hårdt fat i nakken i den kommende uge og til fremover, hvor jeg vil følge en kostplan, løbe- og styrketræne.

Haha så skal du da få lov at være på modstanderholdet hvis du mener det så seriøst Opstemt.. Hehe men lidt løb, og så kan det da være du får lov at teste mig en enkelt gang, hvor jeg naturligvis klarer i brilliant stil Cool..

Personligt kunne jeg sgu godt tage en markspiller hvis det var. Føler mig i superfin form, og har for første gang i mange år gennemført en vintertræning og det kan mærkes.. God grundform, og god boldføling Smiley,. Så det skal nok blive sjovt.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #661: 11 Mar 2012, 12:00 »

Haha var du gået til frokost der Wink ?

Men det er jo også pivsvært at stå på kassen uden at man må bruge hænder Smiley. Kan huske jeg også for noget tid siden var i nørrebrohallen og spille super best cup.. Meget fed oplevelse, hvor vi dog desværre røg ud i kvartfinalen.. Men nåede da at blive helten i ottendelsfinalen hvor vi vandt en straffekonkurrence. . Tog to straffespark, og sparkede selv det sidste ind(Lidt heldigt men stadig) Grin.. Der måtte man bruge hænder Smiley.

Men dejligt du fik ros for din boldkontrol, det ser vi frem til at se mere til ved sommerbold Wink

Vi måtte også gerne bruge hænder, men det er jeg jo ikke god til xD

Jeg legede lidt sweeper keeper, og det var bare for let at udnytte, når vi manglede en forsvarsspiller (jeg var jo på kassen lige pludselig -.-). Vi havde 3 piger, hvor de to faktisk var gode nok oppe foran. Vi havde så en fisker, en taktisk totalt uintelligent spiller og to der var gode til fodbold. Som sidste mand på holdet havde vi så mig, der (klapper mig selv på skulderen) nok var en af de defensivt bedste spillere til turneringen.

Da jeg stod på mål havde vi én der arbejdede i forsvaret, mens to stod oppe foran og en løb forvirret rundt på midten! (det var 5 mod 5), så jeg vil også mene at jeg blev lidt solgt af mit forsvar. Men stadig - jeg er altså ikke målmand!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #662: 11 Mar 2012, 12:03 »

Haha så skal du da få lov at være på modstanderholdet hvis du mener det så seriøst Opstemt.. Hehe men lidt løb, og så kan det da være du får lov at teste mig en enkelt gang, hvor jeg naturligvis klarer i brilliant stil Cool..

Personligt kunne jeg sgu godt tage en markspiller hvis det var. Føler mig i superfin form, og har for første gang i mange år gennemført en vintertræning og det kan mærkes.. God grundform, og god boldføling Smiley,. Så det skal nok blive sjovt.
Jeg SKAL være i mod dig, Nichlas! Djævel

Vi måtte også gerne bruge hænder, men det er jeg jo ikke god til xD

Jeg legede lidt sweeper keeper, og det var bare for let at udnytte, når vi manglede en forsvarsspiller (jeg var jo på kassen lige pludselig -.-). Vi havde 3 piger, hvor de to faktisk var gode nok oppe foran. Vi havde så en fisker, en taktisk totalt uintelligent spiller og to der var gode til fodbold. Som sidste mand på holdet havde vi så mig, der (klapper mig selv på skulderen) nok var en af de defensivt bedste spillere til turneringen.

Da jeg stod på mål havde vi én der arbejdede i forsvaret, mens to stod oppe foran og en løb forvirret rundt på midten! (det var 5 mod 5), så jeg vil også mene at jeg blev lidt solgt af mit forsvar. Men stadig - jeg er altså ikke målmand!
Forventer en kræftpræstation fra din side, Pluto! Opstemt

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #663: 11 Mar 2012, 12:07 »

Det kommer du med stor sandsynlighed også DN! Jeg kan godt huske at du var en af vores eneste trusler i sidste kamp Wink
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #664: 11 Mar 2012, 12:08 »


Forventer en kræftpræstation fra din side, Pluto! Opstemt

Selvom jeg hellere vil gøre en KRAFTpræstation (det andet lyder ikke rart :S), så vil jeg da også sige at det forventer jeg af mig selv! Jeg spillede langt under niveau sidst, men det kan altså også krediteres manglende kampform. Jeg spiller jo ikke så tit som jeg gerne vil, og jeg har svært ved at finde fodboldklubber der har træningstider der passer mig Skuffet

Når det så er sagt, så er der også stor forskel på indendørs og udendørs forsvarsspil! Jeg er god til at dække op og til at dække min modstander af, og det er jo det man gør hele tiden til indendørs. Det er jo et udpræget duel-spil, hvor udendørs fodbold i højere grad er et spørgsmål om placeringsevne og så vinde de få dueller der opstår! Zoneforsvar kontra mandsopdækning er nøglen her, og jeg tror nu at jeg er bedst til sidstnævnte Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #665: 11 Mar 2012, 12:09 »

Nu vil jeg ikke starte noget, men Bave har lige kaldt dig, VK, for en ung Reina. Bare med flere kilo, mindre hår og færre clean sheets.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #666: 11 Mar 2012, 12:10 »

Sammenligningen er nok ikke helt skæv.. Selvom han ganske givet er en milliard gange bedre end mig Opstemt..

Vil dog mene at jeg ser langt bedre ud, og så er jeg ikke helt så tung i røven  Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #667: 11 Mar 2012, 12:11 »

Nu vil jeg ikke starte noget, men Bave har lige kaldt dig, VK, for en ung Reina. Bare med flere kilo, mindre hår og færre clean sheets.

I lol'ed crazy

VK er faktisk dygtig på kassen. Han skal bare være bedre til at læse græstæppet, så bolden ikke hopper over ham xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #668: 11 Mar 2012, 12:15 »

VK er faktisk dygtig på kassen. Han skal bare være bedre til at læse græstæppet, så bolden ikke hopper over ham xD

Nu er det jo en engangsforseelse heldigvis Wink. Men vil godt erkende at jeg nogle gange spiller med lige lovlig stor risiko i mit spil.. Det hænger sammen med at jeg til dagligt spiller på et hold hvor vi simpelthen skal spille os ud af alt.. Og til trænings laver vi sjældent andet end at træne pasningsspil.. Så det sidder på rygraden at man skal turde tage chancer  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #669: 11 Mar 2012, 12:16 »

Det kommer du med stor sandsynlighed også DN! Jeg kan godt huske at du var en af vores eneste trusler i sidste kamp Wink

Du så vidst ikke min Messi præstation...
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #670: 11 Mar 2012, 12:17 »

Det kommer du med stor sandsynlighed også DN! Jeg kan godt huske at du var en af vores eneste trusler i sidste kamp Wink
Jamen tak for kreditten, Lars, selvom jeg mener at jeg kunne bidrage med lidt mere, - var jo trods alt angriber og formåede ikke at komme på tavlen, trods vores komfortable 3-0-sejr. Dette bliver der dog rettet op på, når vi mødes i april.  crazy

Selvom jeg hellere vil gøre en KRAFTpræstation (det andet lyder ikke rart :S), så vil jeg da også sige at det forventer jeg af mig selv! Jeg spillede langt under niveau sidst, men det kan altså også krediteres manglende kampform. Jeg spiller jo ikke så tit som jeg gerne vil, og jeg har svært ved at finde fodboldklubber der har træningstider der passer mig Skuffet

Når det så er sagt, så er der også stor forskel på indendørs og udendørs forsvarsspil! Jeg er god til at dække op og til at dække min modstander af, og det er jo det man gør hele tiden til indendørs. Det er jo et udpræget duel-spil, hvor udendørs fodbold i højere grad er et spørgsmål om placeringsevne og så vinde de få dueller der opstår! Zoneforsvar kontra mandsopdækning er nøglen her, og jeg tror nu at jeg er bedst til sidstnævnte Wink
Fail fra min side!

Kunne være at jeg skulle søge ind på et stavekursus.  crazy

I'm on your team!

Du så vidst ikke min Messi præstation...
Du kontrollerede midtbanen, Nicklas! Det erindrer jeg i hvert fald tydeligt!  Tunge
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #671: 11 Mar 2012, 12:18 »

Jeg har nu heller ikke noget imod en keeper der tager chancer. Det hele ligger i attitude. En keeper der udstråler 'jeg har styr på det' gør at forsvaret kan slappe lidt af. Men en keeper, selvom han er dygtig, der bare udstråler den mindste usikkerhed kan gøre forsvaret VILDT meget ringere!

Jeg er altid tryg med dig på målet, selvom du lukkede 3 ind sidst. Det har noget at gøre med attitude.

Det er jo også derfor jeg stadig savner JC i FCK. Wiland er en dygtigere målmand, uden tvivl, men som type kommer jeg aldrig til at holde af ham.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #672: 11 Mar 2012, 12:24 »

Hehe er jeg glad for Thumbs Up.. Synes også at du er en god forsvarsspiller at have.. Selvom vi misforstid hinanden lidt sidst, men der havde ingen af os jo spillet fodbold i lang tid Smiley.

Men dem fra mit hold synes også jeg der er lidt Schmeichel over mig til tider.. En af dem sagde for nyligt " Gaarde man tør jo næsten ikke komme i nærheden af dig når du står dernede og råber" Grin.. Men så ophører sammenligningen med ham vidst også der crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #673: 11 Mar 2012, 12:24 »

Romerlys er forresten BANDLYST! Jeg vil ikke have sådan et i nakken(og jeg VED at VK kunne finde på at gøre det grundet hans utroligt store had til mig Skuffet )
Milan skal ha romerlys, romerlys romerlys, Milan skal ha romerlys op i røven  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #674: 11 Mar 2012, 12:25 »

Jeg glæder mig helt vildt, er i langt bedre form end jeg var sidste gang, det hjalp nok at jeg gik på alkoholstørke Wink glæder mig til at se jer igen og se de nye ansigter
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010