|
Shaft
|
|
Skal vi ikke lige have lidt ekstra drama som optakt.... Jeg har fået mig enten en fiber eller en muskelforstrækning i ballen.... Men mon ikke det er ovre om en måned, selvom jeg ikke ligefrem holder den i ro 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antchev
|
|
Jo  !! Den er iorden om 4 uger !  Det er godt du rent faktisk har 6 til at komme ovenpå så mon ikke ! Suuuper !!
|
|
|
|
|
|
Månedens bruger: Oktober 2010
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Skal vi ikke lige have lidt ekstra drama som optakt.... Jeg har fået mig enten en fiber eller en muskelforstrækning i ballen.... Men mon ikke det er ovre om en måned, selvom jeg ikke ligefrem holder den i ro  Så må du hellere holde dig fra buddy shake i en periode, så du kan blive klar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SC30
|
|
Så må du hellere holde dig fra buddy shake i en periode, så du kan blive klar.  Haha, made my day 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Lars har seriøse glasben... eller baller... whatever xD Du bliver sgu da aldrig Superligaspiller hvis du skal være skadet i tide og utide  Men det er da positivt at det sker nu, så du kan nå at være klar til kampen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Nu løb han jo ikke fandens meget i sidste kamp, så mon ikke det går. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Antchev
|
|
Lars har seriøse glasben... eller baller... whatever xD
Så tror jeg ikke vi andre behøver vide mere om jeres små julelege bag lukkede døre 
|
|
|
|
|
|
Månedens bruger: Oktober 2010
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Nuvel jeg ikke skal løbe, men det gør stadigvæk enormt ondt at gå, og dermed vil jeg ikke kunne kaste mig. Og så vil jeg ikke kunne stille meget op som målmand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Jaja så kommer undskyldningerne allerede på forhånd.. Kender typen  .. Aner jeg en desperat mand som frygter for sit kommende nederlag?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
... eller en mand der vil have dit nederlag til at fremstå så meget desto mere ynkeligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Vi fik hermed afgjort at Pluto skal på Shafts hold  Jeg er (næsten) ligeglad, for I er begge to klassekeepere  Og når I ovenikøbet begge to er fantastisk gode venner, så er verden jo rosenrød  Dog er det længe siden jeg har haft Lars bag mig, så kan ikke huske om han er en god dirigent... Det foretrækker jeg jo at have xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Jamen så skal du jo vælge mig  Øv da...  Hvorfor har vi ikke en anden på FmF der er en klassekeeper! Ville gerne have Lars som makker i forsvaret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|