home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101194 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #405: 17 Feb 2012, 19:39 »

Altså... normalt har vi 7-8 jernmænd, der faktisk kan løbe i 90 minutter (jeg inkluderer ikke mig selv her, da jeg stod ret meget stille sidste kamp). Resten er jo af mere 'menneskelig' natur, der falder ud af kampene i ny og næ Smiley

Det største problem er at der er så stor forskel på hvor meget folk holder sig til kampplanen! Jeg blev vildt irriteret sidste gang, da vi aldrig fulgte den plan vi havde lagt xD

Men sådan er det! Sommerbold handler om hygge og sjov, og (desværre for mine omgivelser) synes jeg også det er sjovt at brokke mig højlydt fra min lille plads i centerforsvaret xD
Der var sgu da flere end 7-8 stykker der løb rundt sidste gang? Tunge

Men jeg brokker mig ikke over nogle, det handler først og fremmest om at have det sjovt. Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #406: 17 Feb 2012, 19:46 »

Det taktiske oplæg - jo, jo, fint skal det være!

Og til mit forsvar, hvis jeg har brug for det, så fulgte jeg den ikke pga. vi havde en smørhandske på mål (vk).

Du fik nok aldrig hørt kampplanen, efter at jeg blæste hovedet af dig. Zone når jeg laver det bedste Schmeichel udkast til dig, så står du bare og glor og venter på bolden så den bliver taget.. Du er UBRUGELIG Tunge
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #407: 17 Feb 2012, 19:46 »

Der var sgu da flere end 7-8 stykker der løb rundt sidste gang? Tunge

Men jeg brokker mig ikke over nogle, det handler først og fremmest om at have det sjovt. Wink

Jeg vil sige det sådan, at der var enkelte der løb konstant i 90 minutter crazy

Så er der en stor gruppe der arbejder hele kampen, ja, men det foregår ikke højt tempo hele tiden (det kan man jo heller ikke forvente). Men ja, de fleste er da aktive i samtlige 90 minutter! Det er fedt at vi faktisk kan få folk til det til en hyggekamp Peace


@Gazl: det skal nu heller ikke misforstås. Jeg er ikke typen der råber af enkeltpersoner. Det er jeg stærk modstander af. Men jeg blev sgu irriteret over at vi gang på gang prøvede det samme angreb der tydeligvis ikke gav resultater xD
Især fordi vi havde lagt en anden plan i halvlegen! Men bare rolig - jeg mener man kommer længere med gulerod end med pisk, så jeg vil til hver en tid hellere giv folk et klap på skulderen end jeg vil kritisere dem!


EDIT

Du fik nok aldrig hørt kampplanen, efter at jeg blæste hovedet af dig. Zone når jeg laver det bedste Schmeichel udkast til dig, så står du bare og glor og venter på bolden så den bliver taget.. Du er UBRUGELIG Tunge

 funny
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #408: 17 Feb 2012, 19:48 »

Jeg vil sige det sådan, at der var enkelte der løb konstant i 90 minutter crazy

Så er der en stor gruppe der arbejder hele kampen, ja, men det foregår ikke højt tempo hele tiden (det kan man jo heller ikke forvente). Men ja, de fleste er da aktive i samtlige 90 minutter! Det er fedt at vi faktisk kan få folk til det til en hyggekamp Peace


@Gazl: det skal nu heller ikke misforstås. Jeg er ikke typen der råber af enkeltpersoner. Det er jeg stærk modstander af. Men jeg blev sgu irriteret over at vi gang på gang prøvede det samme angreb der tydeligvis ikke gav resultater xD
Især fordi vi havde lagt en anden plan i halvlegen! Men bare rolig - jeg mener man kommer længere med gulerod end med pisk, så jeg vil til hver en tid hellere giv folk et klap på skulderen end jeg vil kritisere dem!


EDIT

 funny
Ja, okay. Så misforstod jeg lidt dit indlæg eller læste ikke ordentligt efter. Tunge

Men der bliver ikke kritiseret ret meget, synes jeg. Og det er også sådan, det burde være.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #409: 17 Feb 2012, 19:56 »

Ja, okay. Så misforstod jeg lidt dit indlæg eller læste ikke ordentligt efter. Tunge

Men der bliver ikke kritiseret ret meget, synes jeg. Og det er også sådan, det burde være.

Jeg sidder og er lidt tipsy, så det kan meget let tænkes at jeg ikke formulerer mig klart Wink

Men nej, stemningen er altid super! Folk skal ikke blive skræmt af det jeg skriver! Jeg er bare stadig irriteret over at jeg endnu har til gode at spille to gode kampe i træk, og det går nok lidt ud over min vurdering af kampen i almindelighed! Men på plussiden kan siges, at statistisk set spiller jeg en meget bedre kamp næste gang xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #410: 17 Feb 2012, 20:00 »

Du fik nok aldrig hørt kampplanen, efter at jeg blæste hovedet af dig. Zone når jeg laver det bedste Schmeichel udkast til dig, så står du bare og glor og venter på bolden så den bliver taget.. Du er UBRUGELIG Tunge

Det er sguda klart, når jeg skal have bolden i fødderne, og ikke løbe efter den. Jeg har aldrig kunne løbe (udover efter busser og toge). Du demonstrerer igen din sathed, ligesom du gjorde på banen ved et af Ghert Inzaghis mål.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #411: 17 Feb 2012, 20:12 »

Skide være med om man kan spille fodbold, bare man har det sjovt, der er god stemning, man har et par bajsere på sidelinjen og man har entusiasmen. Det fedeste fra min side bliver helt klart at møde så mange af de tosser herfra som man har svinet til over nettet i så lang tid Tunge Især nogle af de individer som jeg har haft skrevet meget med, og haft mine ture med, det bliver herligt! Fuck jeg glæder mig! Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #412: 17 Feb 2012, 20:13 »

Skide være med om man kan spille fodbold, bare man har det sjovt, der er god stemning, man har et par bajsere på sidelinjen og man har entusiasmen. Det fedeste fra min side bliver helt klart at møde så mange af de tosser herfra som man har svinet til over nettet i så lang tid Tunge Især nogle af de individer som jeg har haft skrevet meget med, og haft mine ture med, det bliver herligt! Fuck jeg glæder mig! Smiley

Kan jeg sgu godt forstå! Det er dog småt med bajsere før og under kampen Wink

Men jeg glæder mig sgu også til at se dig! Har jo misset to crewtræf hvor mødet havde været oplagt Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #413: 17 Feb 2012, 20:15 »

Kan jeg sgu godt forstå! Det er dog småt med bajsere før og under kampen Wink

Men jeg glæder mig sgu også til at se dig! Har jo misset to crewtræf hvor mødet havde været oplagt Peace

Ja, nu skal jeg jo også køre hjem, så det bliver nok ikke til så meget.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre om dem der skal køre med mig er friske på at vi bliver i kbh. natten over og fester igennem og så kører hjem dagen efter i stedet? Og hvis svaret fra alle er ja, om nogen fra københavn kan lægge plads til 4 friske heteroseksuelle (jeg ved dog ikke helt med Jakob?) ungersvende?

Ja, du har undgået mig lidt pluto, men så må jeg jo bare tage til noget du arrangerer, så kan du ikke gemme dig mere! Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #414: 17 Feb 2012, 20:17 »

Just win, baby. Det er det eneste, som betyder noget for mig.

Ej, det bliver satme sjovt at se, hvem der gemmer sig bag skærmene og især dem, som man har snakket lidt med herindefra. Jeg tror, at jeg er så über-rusten, da jeg ikke har spillet i over halvandet år, men nu må vi se. Det er trods alt heller ikke det, som det handler om! Det bliver i hvert fald hyggeligt - og så kan jeg ikke vente til at Gazlgor spurte rundt på banen!

Og mht. til København er jeg selvfølgelig frisk, hvis der er stemning for det!  Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #415: 17 Feb 2012, 20:18 »

Jeg gemmer mig sgu ingen steder Wink

Jeg har bare været bange for det farlige Jylland Wink

Men nu er jeg blevet 21 (Shockeret), så hvis kalenderen er åben er jeg frisk på en tur til det jyske Peace

Altså - jeg bor på Frederiskberg (lang pokker i vold fra banerne) på 9 kvm, så jeg har IKKE plads, desværre. Men jeg er da sikker på at vi kan holde en fest bagefter, og så er det da bare at finde en sofa eller tre et sted? Ved ikke hvor mange udeboende der kommer fra København der deltager under Sommerbold?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #416: 17 Feb 2012, 20:22 »

Det bliver en genial dag.. Glæder mig til, langt om længe, at møde Hawken fra Nordjylland(eller Skørping er det nok nærmere) samt de andre tossehoveder her fra siden.. Bliver sjovt at smide jer allesammen helt af H.... til crazy Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #417: 17 Feb 2012, 20:26 »

Det bliver en genial dag.. Glæder mig til, langt om længe, at møde Hawken fra Nordjylland(eller Skørping er det nok nærmere) samt de andre tossehoveder her fra siden.. Bliver sjovt at smide jer allesammen helt af H.... til crazy Grin

Jeg ved du joker, men der findes ikke udvisninger i Sommerbold xD

Hvis folk skal kyles ud, er det fordi de øvrige 25 spillere mener nogen er trådt 100 % over grænsen. Men jeg glæder mig til at se hvilke frispark og lignende du får dømt Peace

Jeg mener jo stadig at jeg havde en skuldertackling på 26-sorensen-10, der ganske vist var ren, men stadig var alt for hård til at spillet bare kunne køre videre. Var han faldet var der HELT sikkert frispark xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #418: 17 Feb 2012, 20:27 »

Efter at have spillet indendørs bold de sidste 5 søndage, føler jeg mig dælme klar! Opstemt
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #419: 17 Feb 2012, 20:28 »

Jeg ved du joker, men der findes ikke udvisninger i Sommerbold xD

Hvis folk skal kyles ud, er det fordi de øvrige 25 spillere mener nogen er trådt 100 % over grænsen. Men jeg glæder mig til at se hvilke frispark og lignende du får dømt Peace

Jeg mener jo stadig at jeg havde en skuldertackling på 26-sorensen-10, der ganske vist var ren, men stadig var alt for hård til at spillet bare kunne køre videre. Var han faldet var der HELT sikkert frispark xD

Hvem sagde noget om udvisninger? crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010