home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101312 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #315: 17 Jan 2012, 09:05 »

Jeg troede du agerede doven bulgarer oppe i modstanderens målfelt? Grin

Nej det er mig der gør det... har alligevel ikke luften eller evnerne til andet.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #316: 17 Jan 2012, 09:31 »

Hvor er det dog godt at have fået to veteraner med, når den ene nu siger at han kun kan finde ud af at flæske og den anden siger at han har bruge for iltflaske til at holde sig gående crazy

Okay, ovenstående er måske lidt overfortolket, men... Wink

Det bliver mega sjovt, og jeg glæder mig til at se alle de nye ansigter! Også selvom de siger de ikke kan noget (for det kan vi andre heller ikke)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #317: 17 Jan 2012, 09:58 »

Jeg hører da om hævafleveringer, feberredninger og piruetter, så helt ringe er I da ikke Tunge

Jeg kan ikke øvrigt ikke 'kun' flæske! Jeg kan også ramme nærmeste brændnællemark (I jylland), hav eller bil hver gang jeg hakker den væk, alt efter hvad der er nærmest.  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #318: 17 Jan 2012, 10:00 »

Jeg hører da om hævafleveringer

Det lyder godt nok som et fedt koncept.
Logged



Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #319: 17 Jan 2012, 10:05 »

Zones scoring var, hånden på hjertet, lige så meget held! Den blev ramt helt perfekt, og selvom nogle kan gøre det oftere end andre, så er det de færreste deltagere til sommerbold der konsekvent kan hamre sådan nogen i kassen Wink

Det var nu ikke 100% held. Jeg havde op til kampen lavet en del lignede mål, dog på en langt mindre bane. Tunge
Jeg stemmer dog for, at lave et lignede mål på den kære VK, gerne næste gang, for så, at lave den jubelscene RvN havde mod Andorra. Hævet Øjenbryn

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #320: 17 Jan 2012, 10:10 »

Jeg kunne godt fristes til at deltage Wink
- Hvordan er jeres fodbold niveau? - Og ikke mindst fysik? - Bliver jeg mæjet ned?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #321: 17 Jan 2012, 10:19 »

Jeg hører da om hævafleveringer, feberredninger og piruetter, så helt ringe er I da ikke Tunge

Jeg kan ikke øvrigt ikke 'kun' flæske! Jeg kan også ramme nærmeste brændnællemark (I jylland), hav eller bil hver gang jeg hakker den væk, alt efter hvad der er nærmest.  Thumbs Up

Altså... vi har to dygtige keepere. De er i hvert fald i stand til at hive flere gode redninger frem når de skal bruges, og dengang VK var ude med en skade var der slet ingen tvivl om at det kunne mærkes på det hold, der ikke havde Shaft. At Bave havde en god portion hæl og tå betyder ikke at vi alle kan! Men fair nok, der er nogle deltagere der kan mere end andre. Det generelle niveau vil jeg dog mene er giver plads til alle Peace

Jeg kunne godt fristes til at deltage Wink
- Hvordan er jeres fodbold niveau? - Og ikke mindst fysik? - Bliver jeg mæjet ned?

Niveauet er hyggebold med en snært af seriøsitet. Begge hold vil vinde, men ikke for enhver pris. Så svinestreger er naturligvis bandlyst, selvom der skal være plads til nærkampe. Fysisk vil jeg tro 75 % render rundt med en kondi på nulpunktet, mens de øvrige 25 % er godt kørende. Det er et arrangement hvor alle kan deltage, uanset form og år på en fodboldbane. Du bliver IKKE mejet ned.

Men vi har desværre et fyldt holdkort, men jeg kan skrive dig på standbylisten. Så vil du blive kontaktet hvis der er en der falder fra, hvorefter det er først-til-mølle med deltagelse (standby-pladser dog foran nye tilmeldinger i tråden).
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #322: 17 Jan 2012, 14:12 »

Selvom min kondi er lig nul, betyder det ikke at jeg ikke kan score det tilfældige drømmemål xD
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #323: 17 Jan 2012, 15:17 »

Altså... vi har to dygtige keepere. De er i hvert fald i stand til at hive flere gode redninger frem når de skal bruges, og dengang VK var ude med en skade var der slet ingen tvivl om at det kunne mærkes på det hold, der ikke havde Shaft.
Niveauet er hyggebold med en snært af seriøsitet.

Kys

Men synes faktisk det er mere end bare en snært. Sidste gang blev der i hvert fald gået til vafflerne med tacklinger og skulderskub. Folk kommunikerede godt, og holdene lagde taktik og alt muligt. Det virkede specielt i første halvleg som om ingen havde lyst til at tabe, og jeg selv fik også lige kærligheden at føle da jeg var langt ude i feltet og snuppe en dyb stikning.. Hvorefter sørensen, og en fra mit hold brager ind i mig en af dem med støvlen lige i hovedet på mig Grin..

Selvfølgelig pasaser vi på hinanden og så videre, men der er vidst ingen tvivl om at alle vil vinde Opstemt.. Sådan har det i hvert fald været de gange jeg har været med  Thumbs Up ( Og sådan bør det også imo være Grin )
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #324: 17 Jan 2012, 15:30 »

Så kan det da godt være at min opfattelse af seriøs fodbold er lidt anderledes end sådan som virkeligheden forholder sig Opstemt

Jeg synes vi plejer at spille på et meget hyggeniveau, men stadig med det mål at vi vil vinde kampen. Men okay - jeg er så heller ikke typen der kan gå ind til noget uden at have hjertet med, så det kan godt være at jeg har for høje forventninger til 'hyggeniveau'.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #325: 17 Jan 2012, 17:06 »

Det eneste der er at komme efter, er at du tydeligvis har et intenst og ekstremt korrupt samarbejde med Milan Webb Wink.. For uden hans hjælp, havde jeg allerede holdt buret rent i min debut   Cool

Hvem er han? Ham har jeg aldrig hørt om Huh
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #326: 17 Jan 2012, 19:09 »

Er der en præmie for bedst lobbede mål over VK?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #327: 17 Jan 2012, 20:42 »

KOM AN Grin Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #328: 17 Jan 2012, 22:05 »

Puha, efter at have set den danske håndboldkamp her til aften, så ser jeg uhyre meget frem til at prøve kræfter med Milan. Uden at have noget kendskab, så kan det kun være bedre end det jeg så idag...
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #329: 19 Jan 2012, 13:30 »

Puha, efter at have set den danske håndboldkamp her til aften, så ser jeg uhyre meget frem til at prøve kræfter med Milan. Uden at have noget kendskab, så kan det kun være bedre end det jeg så idag...

Swizz, det er vel ikke nu at jeg så skal nævne at jeg er serber? Djævel
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010