home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  1 Bruger, 696 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101360 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #285: 16 Jan 2012, 22:28 »

Jeg tror gerne folk ville have holdt den, men pga træthed og manglende luft mister man koncentrationen og slår op i banen.. En ret naturlig reaktion på træthed.

Træthden viste sig jo også fra sit værste ansigt, da vi FORÆRER det andet hold en friløber i starten af anden Grin.. En vil hoppe op og heade den væk men snitter den kun bagud, sådan at den næste rammer bolden skævt med foden, sådan at bolden snyder bagerste mand og de kommer alene igennem.. Som jeg heldigvis nuppede Grin..

Selvom det var for sjov var jeg nok eksploderet hvis de havde scoret der for det var så dumt crazy

Det var én situation blandt mange i anden halvleg crazy

Jeg kan da også huske 2 gange jeg skulle være gået frem og headet bolden væk, men hvor jeg fejllæser boldens bane og derfor ender med at måtte jagte den i stedet... Og så var der jo tunellen... det var virkelig ikke min bedste kamp Skuffet

Men så er det jo godt at man har en god keeper og nogle stærke spillere omkring sig  Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #286: 16 Jan 2012, 22:29 »

Og alligevel tabte i fordi i ikke havde den bedste keeper. Skal vi ikke komme videre? :-D
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #287: 16 Jan 2012, 22:29 »

Det kan godt fejlfortolkes Grin

Men jeg forstår hvad du mener crazy

Det der irriterer mig allermest i dén henseende var, at vi lagde en slagplan i pausen, men af én eller anden grund var der ingen der forsøgte at følge den! Det var bare hoved under armen og fuld fart derudaf! Og så glemmer halvdelen af holdet at når man kan gå frem i banen skal man også være i stand til at gå tilbage! Der var du og Swizz altså det der holdt vores midtbane sammen! Ellers var vi da blevet kørt fuldstændig over!

Jeg tror at problemet var, at vi vist lagde 3 forskellige slagplaner i den pause, afhængigt af hvem du spørger. Og som den afsluttende detalje, så gjorde vi noget fjerde, idet at vi havde løbet os selv totalt træt som hold Smiley

Men når nu vi er ved den kamp, og når nu Shaft og VK ikke kan enes om deres niveau, så vil jeg også lige rette en ros mod hvids midterforsvar. Det var sq bundsolidt, og især tydeligt at de var vant til at spille på et højere niveau end de fleste andre der var på banen den dag. Vi fik reelt set kun sendt kuglen mod mål 3 gange i den kamp, langskud inkluderet.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #288: 16 Jan 2012, 22:32 »

De er så heller ikke med næste gang, da de var Berendts klubkammerater, og de trådte mere eller mindre til for at bringe os op på 13 mod 13. David (deres højre back mener jeg?) er med igen, men han er jo også ved at være rutineret i Sommerbold-regi Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #289: 16 Jan 2012, 22:33 »

Det var én situation blandt mange i anden halvleg crazy

Jeg kan da også huske 2 gange jeg skulle være gået frem og headet bolden væk, men hvor jeg fejllæser boldens bane og derfor ender med at måtte jagte den i stedet... Og så var der jo tunellen... det var virkelig ikke min bedste kamp Skuffet

Men så er det jo godt at man har en god keeper og nogle stærke spillere omkring sig  Opstemt

Man kan ikke spille lige godt hver gang, og du spiller jo ikke til dagligt så det forsvarer det meget godt Smiley.. Det var dog også min første kamp i to år, og synes egentlig hvis vi ser bort fra uheldet ved 1-0 målet, og de to gange vi misforstod hinanden at det gik bedre end jeg havde håbet på.. Nu spiller jeg dog regelmæssigt fodbold igen, og træner ofte på sjællandsserie niveau, så burde da kunne hæve niveauet en tak næste gang  Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #290: 16 Jan 2012, 22:35 »

Du stod en fin kamp, og man kunne ikke mærke at du var rusten Smiley

Det er faktisk imponerende med dig og Lars. I spiller altid på et godt niveau synes jeg. Men okay... det siger måske mere om os andre? xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #291: 16 Jan 2012, 22:36 »

Godt at høre VK. Så har du ingen undskyldninger for det spil du leverer, hvor imod jeg med skader det sidste halvandet år stadigvæk skal være glad hvis jeg har en dag uden problemer ;-)

Nå, sengen venter. Det bliver en fed kamp!
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #292: 16 Jan 2012, 22:39 »

Aaaarg. Vi startede da ellers som lyn pg torden i 2. halvleg. Jeg husker da i hvert fald en episode med en hælaflevering fra Bave efterfulgt af et giftigt indlæg fra mig til Anders (GE), der header bolden, så den ville kysse stolpen og gå ind, men Shaft fik på en eller anden måde formidlet sit kæmpe store korpus ned og reddet bolden. Jeg er sikker på, at vi havde kørt dem over, hvis den var gået ind. Wink
Det kan faktisk være, at hælafleveringen var en anden episode i starten af 2. halvleg, jeg er ikke sikker, men den bør stadig nævnes.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #293: 16 Jan 2012, 22:40 »

Kunne jeg mærke i starten, fordi jeg på mit første målspark på en eller anden underlig måde havde glemt hvordan man løfter bolden ordentligt Opstemt.. Kom dog heldigvis i tanke om det ved næste aktion, og havde ikke problemer med det resten af kampen Grin.
Men nu er det på en måde også lettere at være målmand uden så meget kamptræning da du ikke bliver belastet fysisk på samme måde. Her kan man mere køre på rutinen hvis man kan sige det sådan. Ude i marken tonser folk jo rundt, med minimalt iltniveau, og det gør alt andet lige at man ser mere rusten ud Peace

Lars@
Undskylder aldrig, forklarer blot  Kys Grin.. Men 110 % enig i det sidste, og sov godt  Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #294: 16 Jan 2012, 22:41 »

Hvem husker ikke Baves hælaflevering?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #295: 16 Jan 2012, 22:42 »

Peast så den vist aldrig Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #296: 16 Jan 2012, 22:44 »

Peast så ikke andet end min skygge den kamp, det er der vist ingen tvivl om. Cool
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #297: 16 Jan 2012, 22:44 »

I var også onde, sådan altid at søge ud i hans side allesammen. Dog meget smart taktisk træk Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #298: 16 Jan 2012, 22:45 »

Jeg kan godt huske at Bave var en rigtig lille snurretop i kampen, men jeg kan ikke huske så mange detaljer crazy

Han var i hvert fald et underholdende indslag rent spilmæssigt! Nu glæder jeg mig bare til at få Ashti med også Wink

Så er underholdningen sikret Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #299: 16 Jan 2012, 22:48 »

I var også onde, sådan altid at søge ud i hans side allesammen. Dog meget smart taktisk træk Cool
Altså jeg var højre wing og Bave var højre back. Peast spillede venstre back, så er det vist ikke så mærkeligt, at vi er derude. Tunge Det er ikke vores skyld, at deres venstre kant ikke kom hjem. Tunge
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010