home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101392 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #270: 16 Jan 2012, 22:10 »

Hyggeligt! Men deltagerlisten er faktisk fyldt op, så jeg kan ikke gøre så meget andet end at skrive jer op på standbylisten Smiley

Synes du nu også det  Wink crazy

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #271: 16 Jan 2012, 22:11 »

Jaja i 7.mands Lars.. Kom videre, det har vi alle prøvet Wink

Ej du stod fandme godt der, det var helt sindsygt. Du fyldte godt nok også hele målet næsten, men sikke mange kanonredninger du havde Grin.. Det manglede bare at du havde lavet en Zone, og havde scoret crazy Grin

Men vi har begge vundet to og tabt to, så statistik set står vi lige Hævet Øjenbryn

Faktisk ikke nogen helt skæv sammenligning Pluto, typemæssigt kan det sgu nok sagtens passe på Lars og jeg, selvom Lars da også af og til bevæger sig ud fra stregen Wink Grin

Hansen@ Det synes jeg Opstemt.. Kunne være sjovt at møde dig, og se hvem det er man prygler i fifa gang på gang crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #272: 16 Jan 2012, 22:13 »

Synes sgu du spillede en fin kamp, Pluto. En god forsvarssspiller at have. Men hvis du selv føler, du kan forbedre dig, er det jo bare super. Wink

Tak, men tro mig, det var ikke en god kamp fra min side. Jeg var ikke nok til stede. Jeg vil gerne råbe meget mere og har normalt en noget bedre boldomgang (dog uden på nogen måde at skulle lege kreatør). Jeg havde bare nok fokus på min egen præstation til at jeg kunne lege forsvarsdirigent xD

Synes du nu også det  Wink crazy

Har jeg grund til at synes andet? Du må tro hvad du vil, men jeg er altså ikke typen der hænger mig i fortiden. Men hvorfor prøver du nu igen at bringe det på bane? (du behøver ikke svare, for tråden handler ikke om hvad du tror jeg mener om dig)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #273: 16 Jan 2012, 22:15 »

Jaja i 7.mands Lars.. Kom videre, det har vi alle prøvet Wink

Ej du stod fandme godt der, det var helt sindsygt. Du fyldte godt nok også hele målet næsten, men sikke mange kanonredninger du havde Grin.. Det manglede bare at du havde lavet en Zone, og havde scoret crazy Grin

Men vi har begge vundet to og tabt to, så statistik set står vi lige Hævet Øjenbryn

Faktisk ikke nogen helt skæv sammenligning Pluto, typemæssigt kan det sgu nok sagtens passe på Lars og jeg, selvom Lars da også af og til bevæger sig ud fra stregen Wink Grin

Hansen@ Det synes jeg Opstemt.. Kunne være sjovt at møde dig, og se hvem det er man prygler i fifa gang på gang crazy

Lars var et møgdyr i den kamp Grin

Zone scorede en sand perle af et mål, men med de chancer vi havde og den defensive styrke vi faktisk havde (der spillede jeg en god kamp btw xD) burde vi jo have vundet klart! Men det er hvad der sker når man har Vesper på mål, der ikke kunne nå op til sammenføjningen ;P
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #274: 16 Jan 2012, 22:17 »

Jeg er naturligvis også på!

Jeg må desværre sætte dig på standby, så Skuffet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #275: 16 Jan 2012, 22:17 »

Lars var et møgdyr i den kamp Grin

Zone scorede en sand perle af et mål, men med de chancer vi havde og den defensive styrke vi faktisk havde (der spillede jeg en god kamp btw xD) burde vi jo have vundet klart! Men det er hvad der sker når man har Vesper på mål, der ikke kunne nå op til sammenføjningen ;P

Jeg hjalp også Lars, og serverede øl for ham hver gang han var arbejdsløs, så det var nok derfor han ikke tænkte så meget men bare gjorde det Wink.. Kan specielt huske en redning han havde helt ude ved stolpen selvom han havde taget skridtet den anden vej.. Selvom det bare var 7.mands var det satme vildt Opstemt.. Fortjent MOM der!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #276: 16 Jan 2012, 22:19 »


Har jeg grund til at synes andet? Du må tro hvad du vil, men jeg er altså ikke typen der hænger mig i fortiden. Men hvorfor prøver du nu igen at bringe det på bane? (du behøver ikke svare, for tråden handler ikke om hvad du tror jeg mener om dig)

Slaaaaaap af Pluto, du har fri og syng en glad melodi.

Alting skal ikke tages seriøs, det lær du nok en gang Wink


Hansen@ Det synes jeg Opstemt.. Kunne være sjovt at møde dig, og se hvem det er man prygler i fifa gang på gang crazy

Hej Verdenskrig.

Er du ny herinde?

Første gang jeg bemærker dig, men velkommen. Hvis du en dag får lyst til en FIFA kamp, kan vi sikkert finde ud af det! Jeg kan kontaktes i PB, har du andre spørgsmål vdr. siden må du også gerne skrive ellers kan du kontrakte nogen fra Crewet.  Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #277: 16 Jan 2012, 22:20 »

Jeg hjalp også Lars, og serverede øl for ham hver gang han var arbejdsløs, så det var nok derfor han ikke tænkte så meget men bare gjorde det Wink.. Kan specielt huske en redning han havde helt ude ved stolpen selvom han havde taget skridtet den anden vej.. Selvom det bare var 7.mands var det satme vildt Opstemt.. Fortjent MOM der!

Det er der ingen tvivl om! Lars vandt den kamp. Zones scoring var, hånden på hjertet, lige så meget held! Den blev ramt helt perfekt, og selvom nogle kan gøre det oftere end andre, så er det de færreste deltagere til sommerbold der konsekvent kan hamre sådan nogen i kassen Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #278: 16 Jan 2012, 22:21 »

Tak, men tro mig, det var ikke en god kamp fra min side. Jeg var ikke nok til stede. Jeg vil gerne råbe meget mere og har normalt en noget bedre boldomgang (dog uden på nogen måde at skulle lege kreatør). Jeg havde bare nok fokus på min egen præstation til at jeg kunne lege forsvarsdirigent xD
Altid positivt at høre, at du ikke var tilfreds med dig selv. Det var vi ikke mange, der var på sort hold den dag. :-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #279: 16 Jan 2012, 22:22 »

Altid positivt at høre, at du ikke var tilfreds med dig selv. Det var vi ikke mange, der var på sort hold den dag. :-)

Du havde sgu ingen grund til at være utilfreds Jakob Smiley.. Sikke et løbearbejde, og sikke en vilje Opstemt.. Du løb jo for tre den dag, selvom du efter ti min kom ned og sagde " Jeg kan ikke mere" Grin Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #280: 16 Jan 2012, 22:23 »

Altid positivt at høre, at du ikke var tilfreds med dig selv. Det var vi ikke mange, der var på sort hold den dag. :-)

Det kan godt fejlfortolkes Grin

Men jeg forstår hvad du mener crazy

Det der irriterer mig allermest i dén henseende var, at vi lagde en slagplan i pausen, men af én eller anden grund var der ingen der forsøgte at følge den! Det var bare hoved under armen og fuld fart derudaf! Og så glemmer halvdelen af holdet at når man kan gå frem i banen skal man også være i stand til at gå tilbage! Der var du og Swizz altså det der holdt vores midtbane sammen! Ellers var vi da blevet kørt fuldstændig over!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #281: 16 Jan 2012, 22:24 »

Lol, Jakob løb sgu da ikke mange flere meter end mig :v
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #282: 16 Jan 2012, 22:24 »

Nej, det var derfor han vandt Kampens Spiller (eller var det kampens fighter?)  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #283: 16 Jan 2012, 22:25 »

Jeg tror gerne folk ville have holdt den, men pga træthed og manglende luft mister man koncentrationen og slår op i banen.. En ret naturlig reaktion på træthed.

Træthden viste sig jo også fra sit værste ansigt, da vi FORÆRER det andet hold en friløber i starten af anden Grin.. En vil hoppe op og heade den væk men snitter den kun bagud, sådan at den næste rammer bolden skævt med foden, sådan at bolden snyder bagerste mand og de kommer alene igennem.. Som jeg heldigvis nuppede Grin..

Selvom det var for sjov var jeg nok eksploderet hvis de havde scoret der for det var så dumt crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #284: 16 Jan 2012, 22:26 »

Lol, Jakob løb sgu da ikke mange flere meter end mig :v

Nej ikke i midtercirklen Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010