home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101374 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #255: 16 Jan 2012, 22:00 »

Neymar du er alt for hurtig. Det er et generelt problem med dig, synes jeg råbte "rolig" op til flere gange sidst vi var sammen? Smiley

Oh, you are so funny, mr. VK. Så du, at jeg taggede dig i et indlæg?  Djævel

Jeg vil bare være på vinderholdet.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #256: 16 Jan 2012, 22:01 »

Det eneste der er at komme efter, er at du tydeligvis har et intenst og ekstremt korrupt samarbejde med Milan Webb Wink.. For uden hans hjælp, havde jeg allerede holdt buret rent i min debut   Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #257: 16 Jan 2012, 22:02 »

Oh, you are so funny, mr. VK. Så du, at jeg taggede dig i et indlæg?  Djævel

Jeg vil bare være på vinderholdet.

Fuck dig Tunge Grin.. Du tør jo aldrig spille når jeg udfordrer dig, din kylling Cool

Så skal du være på mit!  Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #258: 16 Jan 2012, 22:03 »

Flink og jeg kommer os, vi er begge målmænd !
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #259: 16 Jan 2012, 22:03 »

Du kunne også bare lade hver med at levere et drop i den anden og tredje kamp Tunge
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #260: 16 Jan 2012, 22:03 »

Forandring fryder jo som man siger Wink.. Synes vi havde et bedre samarbejde i første kamp, end sidste gang.. Sidste gang gik vi galt af hinanden ved to indlæg, hvor du åbenbart ikke troede jeg havde den selvom jeg var der Opstemt.. Men det er jo hva der sker.

Kunne egentlig være godt at revanchere det med en toppræstation, og et sublimt samarbejde som vi havde i første kamp Thumbs Up

Jeg må blankt erkende at jeg ikke hørte dig gøre krav på bolden i den ene situation, og i den anden kunne jeg ganske enkelt ikke nå at reagere crazy

Når det så er sagt, så spillede jeg generelt en rigtig dårlig kamp. Jeg var sløv til at læse spillet og især boldens bane. Til den historie hører jo så også, at jeg ikke havde spillet en reel kamp siden sidst vi spillede sommerbold (hvilket egentlig var Efterårsbold), og før den kamp var det også laaang tid siden jeg sidst havde stået på grønsværen. Nu håber jeg jo på at have en måned eller to i benene næste gang, og det må alt andet lige hjælpe på det!

Og ja, det er faktisk rigtigt hvad Lars siger... han har en ret pæn statistik efterhånden! De seneste to kampe har han jo gjort det fremragende!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #261: 16 Jan 2012, 22:04 »

Fuck dig Tunge Grin.. Du tør jo aldrig spille når jeg udfordrer dig, din kylling Cool

Så skal du være på mit!  Peace
Jo, jeg plejer bare at lave noget andet, når du inviterer mig  Hævet Øjenbryn

Og det kunne da godt ske. Afhænger da af, hvem de tre forsvarsspilere skal være sammen med (4 hvis Peast er klar Wink Thumbs Up ), de var ikke for sjove.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #262: 16 Jan 2012, 22:05 »

Flink og jeg kommer os, vi er begge målmænd !

Hyggeligt! Men deltagerlisten er faktisk fyldt op, så jeg kan ikke gøre så meget andet end at skrive jer op på standbylisten Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #263: 16 Jan 2012, 22:05 »

Shaft@£
Du kan jo ikke sige det i sidste kamp var et drop Tunge.. Jeg kunne jo ikke gøre noget anderledes? Bolden havde været min hvis ikke den havde taget den knold, og det er sgu svært at gøre noget ved Grin..

Det i anden kamp var skidt ja, men tilgengæld reddede jeg mit hold massivt i den øvrige del af kampen, så det opvejer det. Har dog aldrig lagt skjul på at jeg af og til laver en fejl, men det er også fordi jeg vil involvere mig i alt, mens du bare står og agerer stregmålmand dit store læs Tunge Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #264: 16 Jan 2012, 22:06 »

Hyggeligt! Men deltagerlisten er faktisk fyldt op, så jeg kan ikke gøre så meget andet end at skrive jer op på standbylisten Smiley

Og så er vi allerede to målmænd......
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #265: 16 Jan 2012, 22:06 »

Flink og jeg kommer os, vi er begge målmænd !

Jeg er ikke helt sikker på om jeg må der.. Jeg tror min kontrakt siger, at hvis der sker noget til hyggebold, skal jeg selv betale skaderne.. Men vil lige snakke med vores Coach om det Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #266: 16 Jan 2012, 22:07 »

Jeg holder buret rent! Det er dét som tæller VK! At jeg så hiver den ene feber redning efter den anden op, ja det jo ikke min skyld, eller er det ;-)

Og btw. så mener jeg vidst jeg leverede mere end hvad jeg burde til den kamp hvor du var skadet hvor du var min lille cheerleader på sidelinien. I hvert fald stod jeg ikke blot på linien og tog alt, men var også ude i feltet etc mere end jeg nogensinde havde prøvet før!
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #267: 16 Jan 2012, 22:08 »

Jeg er naturligvis også på!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #268: 16 Jan 2012, 22:09 »

Jeg må blankt erkende at jeg ikke hørte dig gøre krav på bolden i den ene situation, og i den anden kunne jeg ganske enkelt ikke nå at reagere crazy

Når det så er sagt, så spillede jeg generelt en rigtig dårlig kamp. Jeg var sløv til at læse spillet og især boldens bane. Til den historie hører jo så også, at jeg ikke havde spillet en reel kamp siden sidst vi spillede sommerbold (hvilket egentlig var Efterårsbold), og før den kamp var det også laaang tid siden jeg sidst havde stået på grønsværen. Nu håber jeg jo på at have en måned eller to i benene næste gang, og det må alt andet lige hjælpe på det!

Og ja, det er faktisk rigtigt hvad Lars siger... han har en ret pæn statistik efterhånden! De seneste to kampe har han jo gjort det fremragende!
Synes sgu du spillede en fin kamp, Pluto. En god forsvarssspiller at have. Men hvis du selv føler, du kan forbedre dig, er det jo bare super. Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #269: 16 Jan 2012, 22:09 »

Shaft@£
Du kan jo ikke sige det i sidste kamp var et drop Tunge.. Jeg kunne jo ikke gøre noget anderledes? Bolden havde været min hvis ikke den havde taget den knold, og det er sgu svært at gøre noget ved Grin..

Det i anden kamp var skidt ja, men tilgengæld reddede jeg mit hold massivt i den øvrige del af kampen, så det opvejer det. Har dog aldrig lagt skjul på at jeg af og til laver en fejl, men det er også fordi jeg vil involvere mig i alt, mens du bare står og agerer stregmålmand dit store læs Tunge Kys

Sidste gang var det hele vores hold der gik ned efter anden scoring. Det var en skændsel at holdet bare faldt sammen! Jeg savner vildskab og vilje når man kommer bagud! Sur

Men altså.. I to er jo ild og vand som keeper-typer Grin
Nichlas råber hele tiden og er noget mere sprællemand end Lars, men til gengæld er Lars jo bundsolid og gør det ikke sværere end det er crazy

Lidt som at sammenligne JC med Wiland! Elsker JCs attitude og tilstedeværelse, men Wilands kvaliteter kan man vist ikke diskutere Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010