home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 18:46:23 Kenitho Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 687 Gæster Online.

Indlæg: 1132887 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101494 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #150: 16 Jan 2012, 00:22 »

Irriterende med dommer. Så er der mindre plads for mig, der skal være inde i midtercirklen det meste af tiden. Skuffet
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #151: 16 Jan 2012, 00:24 »

Du behøver ikke at bekymre dig Neymar.. Milan er altid alle andre steder end der hvor spillet foregår, mens han dømmer alt det som ikke skal dømmes, og ikke dømmer alt det som skal dømmes Wink

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #152: 16 Jan 2012, 00:26 »

Ja, jeg tror faktisk han har for meget fokus på sine egne løbemønstre end på angribernes off-side position xD

Måske vi skulle hænge et Røde Stjerne flag i en snor på pind, og sætte den fast i panden af ham! Så kan det være han bare løber i cirkler for at fange flaget crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #153: 16 Jan 2012, 00:29 »


Måske vi skulle hænge et Røde Stjerne flag i en snor på pind, og sætte den fast i panden af ham! Så kan det være han bare løber i cirkler for at fange flaget crazy

funny funny Der fik du mig sgu til at bryde ud i grin Grin ...

Epic skrevet, glæder mig til de lange hyl logger på. Så kan han se hvordan han bliver udstillet som en åben bog  Hævet Øjenbryn  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #154: 16 Jan 2012, 00:31 »

Nogle gange kommer det bare til mig Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #155: 16 Jan 2012, 00:38 »

Det vil sige, at første gang Newton nakker mig, så er det rødt? Tunge
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #156: 16 Jan 2012, 00:41 »

Nu har jeg det sådan, at så længe tacklingerne ikke er svinske, så er udvisninger bandlyst. Hvis nogen går så hårdt til den at vi sætter andres førlighed på spil (altså skader mere alvorlige end småknubs i miniklassen) så bliver de jo simpelthen bare bedt om at gå.

Men fordi en spiller laver to hårde tacklinger skal han da ikke se resten af kampen fra sidelinien. Det er jo ikke derfor vi samles Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #157: 16 Jan 2012, 00:44 »

Nu er det vist også på tide at sige, at Newton og jeg bare laver sjov og driller hinanden lidt. Bare så folk ikke er i tvivl. Wink Selvfølgelig skal vi ikke sparke hinanden ned. Men jeg glæder mig skam meget til kampen, og den intensitet der var sidste gang, var fin. :-)
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #158: 16 Jan 2012, 00:45 »

Skal I ikke sparke hinanden ned? Hvor kedeligt.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #159: 16 Jan 2012, 00:46 »

Skal I ikke sparke hinanden ned? Hvor kedeligt.
Nej, vi har i stedet planlagt grusomme ting mod dig.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #160: 16 Jan 2012, 00:48 »

Enig med Neymar Grin crazy

Glæder mig til dig Jakob vs Newton Grin Grin.. Det bliver årets opgør.. Vieira vs Keane - Lantz vs Linderoth - Remco vs Fall (Kan i se hvor jeg vil hen crazy )

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #161: 16 Jan 2012, 00:50 »

Nu er det vist også på tide at sige, at Newton og jeg bare laver sjov og driller hinanden lidt. Bare så folk ikke er i tvivl. Wink Selvfølgelig skal vi ikke sparke hinanden ned. Men jeg glæder mig skam meget til kampen, og den intensitet der var sidste gang, var fin. :-)

Nu da jeg kender dig lidt bedre på en fodboldbane end majoriteten af brugerne på siden var jeg nu ikke i tvivl Wink

Der har løbende været brok over Kaviedes, og det vil også blive gjort helt klart næste gang, at selvom det er i orden at gå til den, så kan det ikke være rigtigt at der er en der ALTID er klager over efter kampen. Selvom det ikke er 'over the top' så han flæsker folk, så skal det stadig bringes ned på et niveau hvor alle har en sjov kamp!

Jeg er generelt rigtig tilfreds med intensiteten i de kampe vi har haft, og sidste gang var faktisk et glimrende eksempel på hvordan det gerne skal være! Jeg er derudover mega stolt over at vi har kunnet samle folk fra så spredte dele af landet! Det er altså en kæmpe succes i sig selv!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #162: 16 Jan 2012, 00:55 »

Nu da jeg kender dig lidt bedre på en fodboldbane end majoriteten af brugerne på siden var jeg nu ikke i tvivl Wink

Der har løbende været brok over Kaviedes, og det vil også blive gjort helt klart næste gang, at selvom det er i orden at gå til den, så kan det ikke være rigtigt at der er en der ALTID er klager over efter kampen. Selvom det ikke er 'over the top' så han flæsker folk, så skal det stadig bringes ned på et niveau hvor alle har en sjov kamp!

Jeg er generelt rigtig tilfreds med intensiteten i de kampe vi har haft, og sidste gang var faktisk et glimrende eksempel på hvordan det gerne skal være! Jeg er derudover mega stolt over at vi har kunnet samle folk fra så spredte dele af landet! Det er altså en kæmpe succes i sig selv!
Godt nok. Nu ved resten af brugerne det også. Men ja, det bliver da en fed kamp, og selvfølgelig skal der ikke komme klager over en spiller efter en kamp. Men jeg tror da på en fed kamp som sidst. Der fik man lov at gå til den uden nogle gik over stregen. Desværre bliver det nok ikke helt sådan en duel, VK, da jeg er ret sikker på, at Newton er striker. Tunge
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #163: 16 Jan 2012, 00:58 »

Nej, vi har i stedet planlagt grusomme ting mod dig.
Bliver da kedeligt for jer, når jeg skal sidde på bænken det meste af kampen.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #164: 16 Jan 2012, 00:58 »

Bliver da kedeligt for jer, når jeg skal sidde på bænken det meste af kampen.
Hvorfor skal du det? Skal du spares?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010