home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 608 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101526 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #135: 25 Dec 2011, 22:17 »

Bare ignorer mit indlæg VK!

Men såfrem jeg kommer kan vi da godt allerede nu aftale at Jakob og NH bliver valgt som de to sidste. Så skal i nok få lov at spille mod hinanden Wink Deal Nichlas?
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #136: 25 Dec 2011, 22:20 »

Bare ignorer mit indlæg VK!

Men såfrem jeg kommer kan vi da godt allerede nu aftale at Jakob og NH bliver valgt som de to sidste. Så skal i nok få lov at spille mod hinanden Wink Deal Nichlas?

Synes bare det er lidt synd for Jakob hvis han kommer til at stå som den sidste, men okay, så det er sådan det må være.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #137: 25 Dec 2011, 22:24 »

Synes bare det er lidt synd for Jakob hvis han kommer til at stå som den sidste, men okay, så det er sådan det må være.

Hold kæft jeg glæder mig.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #138: 27 Dec 2011, 15:58 »

Med baloo38's tilmelding (which I dig by the way Thumbs Up) er vi oppe på 25 tilmeldinger! Det giver én ledig. Men det kunne selvfølgelig godt tyde på at Newton er ved at slå sig fast på den?

Anyway, så er det fantastisk at se, at der er så stor tilslutning! Jeg går faktisk allerede nu og leger med ideen om præmier, især fordi det her er 5. gang vi afholder arrangementet!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #139: 27 Dec 2011, 16:15 »

Med baloo38's tilmelding (which I dig by the way Thumbs Up) er vi oppe på 25 tilmeldinger! Det giver én ledig. Men det kunne selvfølgelig godt tyde på at Newton er ved at slå sig fast på den?

Anyway, så er det fantastisk at se, at der er så stor tilslutning! Jeg går faktisk allerede nu og leger med ideen om præmier, især fordi det her er 5. gang vi afholder arrangementet!

Jubilæum Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #140: 27 Dec 2011, 16:21 »

Jubilæum Wink

Precisely Wink

Men jeg ser om jeg kan finde på noget. Kunne også være fedt at bestille trøjer til lejligheden (kan gøres for ca 200 kroner pr mand), men det bør vi nok stryge ret hurtigt. Jeg bestiller ikke af egen lomme i frygt for ikke at få det dækket, og jeg kender nok kun 10 her på siden der ville turde sende mig penge på forskud Tunge

Men der skal i hvert fald nogle gode præmier til de normale awards Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #141: 27 Dec 2011, 16:22 »

Precisely Wink

Men jeg ser om jeg kan finde på noget. Kunne også være fedt at bestille trøjer til lejligheden (kan gøres for ca 200 kroner pr mand), men det bør vi nok stryge ret hurtigt. Jeg bestiller ikke af egen lomme i frygt for ikke at få det dækket, og jeg kender nok kun 10 her på siden der ville turde sende mig penge på forskud Tunge

Men der skal i hvert fald nogle gode præmier til de normale awards Wink

hvis jeg ikke er en af de 10 så kender du 11 Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #142: 27 Dec 2011, 16:25 »

Haha Opstemt

Det hjælper stadig ikke hvis vi skal bestiller 26 trøjer Wink

Jeg ved at jeg ikke ville fuske med pengene, og hvis det ikke blev til noget med trøjer ville pengene selvfølgelig gå tilbage, men når folk ikke har andet ord for det end det jeg skriver her, så kan jeg ikke fortænke folk i at holde på pengene. Det ville jeg jo heller ikke selv turde, hvis jeg ikke kendte den der skulle stå for købet Smiley

Anyway, så tænker jeg om vi skal hæve beløbet til præmiepuljen til 35? Det vil alt andet lige give bedre mulighed for at være kreativ med præmierne!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #143: 27 Dec 2011, 16:32 »

det gør ikke mig det store at det rykkes til 35 kr
Logged

Tidligere: Baloo38

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #144: 27 Dec 2011, 16:48 »

Jeg går ud fra, at jeg er en af de 10, men jeg kan så sige, at jeg i hvert fald ikke gider betale. Tunge

35 kroner er fine by me.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #145: 27 Dec 2011, 17:06 »

Jeg går ud fra, at jeg er en af de 10, men jeg kan så sige, at jeg i hvert fald ikke gider betale. Tunge

Det er jo så næste problem xD

Jamen så synes jeg egentlig vi skal hæve beløbet til præmiepuljen! Det giver altså næsten 50 % oven i puljen, hvilket er virkelig tiltrængt (havde sgu min sag for sidste gang xD)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #146: 16 Jan 2012, 00:07 »

Ej men altså.. Nu har jeg lige glædet mig, og hva læser jeg så til min gru.. At den talentløse, blinde dommer der har Howard Webb som forbillede skal komme og ødelægge vores ellers seværdige, og knaldgode fodboldkamp Skuffet.. Milan puds brillerne, eller expect the worst Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #147: 16 Jan 2012, 00:15 »

Jeg vil sige det sådan, at lever han ikke op til forventningerne, så kan vi jo bare ignorere hans fløjt Wink

Sidste gang ville jeg jo mene at 26-Sorensen-10 skulle have haft et frispark efter jeg laver en clean, men noget hård, skuldertackling på en friløber han fik. Hvis han var af Barcelona-materiale havde han med rette kunnet smide sig og teet sig som var selve jorden gået under Grin

Faktisk synes jeg det plejer at fungere rigtig godt, men sjovt at have en autoriseret dommer med none-the-less Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #148: 16 Jan 2012, 00:20 »

Haha den husker jeg godt, der var saft i den tackling Grin.. Milan havde nok givet rødt. Da han var dommer første kamp, overvejede jeg at spørge om han var Michael Svendsen i forklædning Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #149: 16 Jan 2012, 00:21 »

I den første kamp var han i hvert fald ikke helt skarp Opstemt

Det straffe han gav var jo helt ude i hampen (eller havde han været en tur ud hos hampen?)

Der manglede vi seriøst en linjedommer der kunne fortælle ham at han havde misforstået sin førerhund crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010