home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 837 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100266 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1410: 03 Apr 2012, 20:05 »

Pluto - husk på, at Hawk ALDRIG ville kunne nå Jakob på andre måder, så vi må lige tænke over hvem det var som kom for sent.... Det må man også have med i vurderingen Opstemt

Sjovt var det i hvert fald, netop fordi tacklingen ikke var voldsom. Den gjorde bare at Jakob faldt Opstemt

I det hele taget synes jeg at det var et godt sommerboldarrangeme nt! Det var jo også det femte, så et halvrundt jubilæum skal jo helst gerne være godt Peace

Også tak til Daniel for at skaffe præmier Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1411: 03 Apr 2012, 20:08 »

Det var så også den første og hidtil eneste tackling af den art vi har haft i sommerbold crazy

Det kan godt være at nogle går mere til stålet end andre (sorry Ashti!), men ALDRIG har vi oplevet sådan en 'gå efter manden'-tackling Opstemt

Altså, jeg skulle jo have slagtet mindst en rivalfan, og nu var Spurs jo stukket af med halen mellem benene, så var det Jakob der var nærmest Opstemt Men han tog det nu også med godt humør, så det var jo fint Smiley

Jeg har det sådan lidt.. Det gør ikke noget at man lige går lidt til den på den måde, det var jo ikke farligt på nogen måde Smiley Og ja, TheX, du skal være med næste gang. Vi snakkede faktisk om det på vejen derned, at det var surt at du ikke kom med, så havde jeg rigtig haft nogen af flække Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 20:10 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1412: 03 Apr 2012, 20:09 »

Det er dog et krav at Bave også skal med hvis jeg skal med! FM scenens sejeste bruger skal jeg møde!

Og VK! Ham vil jeg gerne spille bold mod crazy
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1413: 03 Apr 2012, 20:11 »

Det er dog et krav at Bave også skal med hvis jeg skal med! FM scenens sejeste bruger skal jeg møde!

Og VK! Ham vil jeg gerne spille bold mod crazy

Bave gik desværre ud efter 10 minutter med en tømmermandsskade og kunne ikke mere resten af kampen. I byen så vi ham heller ikke, så jeg håber stærkt at han tager revance til jydebold så man kan se den Bave som man har hørt så meget om Tunge

VK er satme også en sjov fyr Opstemt Men han er mere usikker end Reina i feltet Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1414: 03 Apr 2012, 20:13 »

Altså, jeg skulle jo have slagtet mindst en rivalfan, og nu var Spurs jo stukket af med halen mellem benene, så var det Jakob der var nærmest Opstemt Men han tog det nu også med godt humør, så det var jo fint Smiley

Jeg har det sådan lidt.. Det gør ikke noget at man lige går lidt til den på den måde, det var jo ikke farligt på nogen måde Smiley Og ja, TheX, du skal være med næste gang. Vi snakkede faktisk om det på vejen derned, at det var surt at du ikke kom med, så havde jeg rigtig haft nogen af flække Opstemt

Jeg skal heller ikke gøre det værre end det er, for tacklingen var ufarlig - bare totalt illegal xD

Men du skuffer mig Skuffet
Jeg er United-fan, men får jeg så meget som én nærkampsduel med dig?! Nææææh nej! Det var Kaviedes forundt... Jeg måtte nøjes med at dække Ghert, som var pisseirriterende med hans løbemønstre!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1415: 03 Apr 2012, 20:18 »

Jeg skal heller ikke gøre det værre end det er, for tacklingen var ufarlig - bare totalt illegal xD

Men du skuffer mig Skuffet
Jeg er United-fan, men får jeg så meget som én nærkampsduel med dig?! Nææææh nej! Det var Kaviedes forundt... Jeg måtte nøjes med at dække Ghert, som var pisseirriterende med hans løbemønstre!

Løbemønstre eller mangel på samme Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1416: 03 Apr 2012, 20:26 »

Han blev ved med at tage de der skrå løb, som åbnede op midt i forsvaret! Hvis jeg lod ham slippe ville der være åbent hus, men hvis Hawk havde været bedre til at løbe i hullerne, så havde de splittes os ad Opstemt

Men det var en sjov kamp, hvor jeg for en gangs skyld var tilfreds med mig selv crazy

Fik stoppet mange stikninger Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1417: 03 Apr 2012, 20:28 »

Også tak til Daniel for at skaffe præmier Thumbs Up
Jamen selv tak. Wink

Desuden synes jeg, at det var grænseløst irriterende, at jeg stod overfor så dygtige forsvarsspillere, hvorfor jeg aldrig blev en reel trussel overfor ham 'Bundby-supporteren' imellem stængerne, da vi havde en lille intern duel. Ubeslutsom

Jeg tager revanche mod ham, og der får han ikke et ben til jorden. Han kommer til at ligge totalt indviklet i nettet med et skræmt og forgrædt ansigt! Djævel Hvis jeg ellers bare kunne ramme den forpulede målramme...
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 20:33 af Daniel Nordentoft » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1418: 03 Apr 2012, 20:29 »

Nichlas ligger altid skræmt og forgrædt i sine dynevår når han ser Brøndby og Liverpool spille Wink

Eller okay, det går så okay for hans hold lige nu og her, men de sidste 5 år har været hårde ved den sarte dreng Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1419: 03 Apr 2012, 20:31 »

Nichlas ligger altid skræmt og forgrædt i sine dynevår når han ser Brøndby og Liverpool spille Wink

Eller okay, det går så okay for hans hold lige nu og her, men de sidste 5 år har været hårde ved den sarte dreng Opstemt
Det tror jeg gerne på!  Tunge
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1420: 03 Apr 2012, 20:34 »

Nichlas ligger altid skræmt og forgrædt i sine dynevår når han ser Brøndby og Liverpool spille Wink

Eller okay, det går så okay for hans hold lige nu og her, men de sidste 5 år har været hårde ved den sarte dreng Opstemt

arghhh, at sige det går godt for Liverpool... er det ikke at overdrive lidt Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1421: 03 Apr 2012, 20:35 »

arghhh, at sige det går godt for Liverpool... er det ikke at overdrive lidt Wink

1 ud af 2 er bedre status end VK har oplevet de seneste 5 år Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1422: 03 Apr 2012, 21:18 »

Jeg kunne godt spille en kamp til i dag.

Det er der ingen, der er i tvivl om.
Jeg tror også du løb hjem i dag, nonstop selvfølgelig. Hvor får du den energi og udholdenhed fra? Grin

VK er trods alt ikke en lille knægt mere crazy
Selv han bliver ældre! Selvom en landskamp mod Sverige kan forvandle ham til en utilpasset 15-årig på rekordtid xD

Der skal ikke meget til, før han bliver et lille barn med juleglimt i øjnene. Heldigvis da.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1423: 03 Apr 2012, 22:23 »

Han blev ved med at tage de der skrå løb, som åbnede op midt i forsvaret!

Så er det godt jeg kan tage en spurt på 3/4 af banen i de sidste minutter og redde den på stregen uden lunger Hævet Øjenbryn

Ej, men som jeg sagde så spillede jeg godt nok en hjernedød elendig kamp... I første halvleg kunne jeg allerede helt i starten mærke at jeg godt nok ikke skulle spille på den fløj, for jeg var helt flad fra starten af efter at have levet som et dovendyr i årevis crazy Og min boldføling gider jeg slet ikke kommentere på, for hold da op hvor var den bundelendig. Som sagt nok en af de værste kampe jeg har spillet siden jeg stoppede til fodbold som 9-10 årig... Og i anden halvleg blev jeg sendt ned på backen, hvor jeg sejlede mere end Columbus og mest af alt mindede om Anders Randrup på en dårlig dag. Og stødte knæet sammen med Berendt lige i starten af kampen, det kan godt nok mærkes i dag at det er lidt galt... Ligesom kroppen er død crazy

Det kan sgu kun blive bedre næste gang fra min side, det var godt nok under lavmålet synes jeg...
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 22:24 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1424: 03 Apr 2012, 22:59 »

Jeg kunne godt spille en kamp til i dag.

Men ellers en fed fed kamp og bytur med El Jefe, Neymar, Ashti, VK, Gazlgor, Riis og Søgaard. Det må gentages!

Desuden var automat-drengene også rimelig trælse at se på. Det skal du sgu have Riis. Thumbs Up
Du lignede nu ikke ligefrem en gut, som kunne tage 90 minutter mere, da vi kørte hjemover Tunge

Men fed kamp, selvom mit hold ikke ligefrem spillede sambabold. Min egen indsats blev knap så god, hvilket til dels skyldes at jeg løb rundt og havde ondt i hoften, hvilket også var grunden til at jeg lige tog 5-10 minutter på sidelinjen i starten af kampen. Da den endelig begyndte at føles okay, så havde jeg løbet tilpas meget til at resten af kroppen var træt og øm. Det kan hvert fald kun gå fremad mod Sommerbold i Jylland, hvor min form gerne skulle se lidt bedre ud! Så kan det også være jeg har lært at ramme målet, så jeg ikke er tættere på at ramme hjørneflaget, når jeg trykker af!

Byturen var virkelig fed og nøj, hvor er jeg glad for at jeg lod tequilaen stå, da Geden begyndte at bestille dem i massevis. Det var nok forskellen på at jeg blot var træt i dag eller var virkelig tømmermandsramt. Riis var awesome i byen i går, indtil han satte sig til at sove og vi måtte følge ham hjem Opstemt Det er nok de færreste, som fuldstændig random begynder at svine et par gutter til, som står ved en pengeautomat og som alene disser tre store fyre på et diskotek, uden at få et par på hovedet. Hvis han havde lavet samme nummer i Gaden, så tror jeg ikke, at han var gået hel hjem.

Iøvrigt kan jeg kun anbefale folk at få meldt sig til Sommerbold i Jylland! En hyggelig fodboldkamp og nogle øl bagefter og generelt bare hygge. Ingen siger, at vi behøves at gå i kampdruk, som det endte i denne gang. Det er jo helt op til folk selv, hvor lang tid de hænger ved og tempoet bestemmer man jo selv. Der er ingen, som kræver at man drikker i samme tempo, som Riis gjorde i går Tunge
Logged

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010