home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100118 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1380: 03 Apr 2012, 17:58 »

Riis <3

Hvor var det sjovt!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1381: 03 Apr 2012, 18:25 »

Så er jeg også endelig nået hjem!

Tak til jer alle for nogle rigtig fede dage! Det var lækkert at spille fodbold, selvom kondien ikke rakte til hele kampen, men det gjorde den jo ikke rigtig ved nogen af jer Wink Og fedt at få scoret det første mål, jeg er bare lidt ærgerlig over at jeg ikke scorede på det saksespark, så havde der været en kandidat til årets detalje der også. Men 3 vellykkede hælafleveringer var også fint Opstemt

Og rigtig hyggelig aften hjemme ved Geden også, det må gentages når vi indtager Aalborg til jydebold!

Nu skal der bare slappes af og hviles benerne resten af aftenen Smiley

PS: Riis, du er satme en klaphat!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1382: 03 Apr 2012, 18:43 »

Mit bentøj er lidt ømt i dag, må jeg indrømme. Måske jeg skulle have opvarmet lidt seriøst og strukket ud efter kampen, eller måske bare lette røven og få min gode form tilbage. Tunge

Tusinde tak for en nice dag med jer allesammen! Synes den var meget vellykket, til trods for at mit hold tabte! Skuffet

Ud fra videoen at se, er jeg glad for, at min ven og jeg tog hjem tidligt, så vi ikke var en del af pølsemix'en. Peace

Havde I, som var med, ellers en fed bytur? Og så kunne jeg samtidig godt tænke mig, at høre hvad det var for noget med Riis' udtalelse. Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 18:47 af Daniel Nordentoft » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1383: 03 Apr 2012, 18:57 »

Havde I, som var med, ellers en fed bytur? Og så kunne jeg samtidig godt tænke mig, at høre hvad det var for noget med Riis' udtalelse. Opstemt

Ja det var fedt, selvom mig og Søgaard måtte tage hjem kl. 3 med Riis der gik fuldstændig død, men det var vist fint nok mht. at jeg skulle køre os hjem i dag. Det med hans udtalelser var bare at han åbenbart har tendens til at spille alt for meget op til slagsmål når han bliver stiv. Det første han gjorde da vi kom i byen var at begynde at disse nogle tilfældige gutter som havde taget indendørssko på i byen. Senere måtte VK så redde ham fra en røvfuld da han spillede op til 3 FCK fans på toiletterne og var ved at få tæv. Så det var vist fint at han gik kold før han blev hugget ned Opstemt

Vi havde dog håbet på at flere ville komme med, så det var lidt ærgerligt at vi kun var 8 i byen. Håber på flere til jydebold Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1384: 03 Apr 2012, 19:06 »

Ja det var fedt, selvom mig og Søgaard måtte tage hjem kl. 3 med Riis der gik fuldstændig død, men det var vist fint nok mht. at jeg skulle køre os hjem i dag. Det med hans udtalelser var bare at han åbenbart har tendens til at spille alt for meget op til slagsmål når han bliver stiv. Det første han gjorde da vi kom i byen var at begynde at disse nogle tilfældige gutter som havde taget indendørssko på i byen. Senere måtte VK så redde ham fra en røvfuld da han spillede op til 3 FCK fans på toiletterne og var ved at få tæv. Så det var vist fint at han gik kold før han blev hugget ned Opstemt

Vi havde dog håbet på at flere ville komme med, så det var lidt ærgerligt at vi kun var 8 i byen. Håber på flere til jydebold Wink

Stop lige!
VK var ikke klar på at slås med FCK fans?
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1385: 03 Apr 2012, 19:08 »

Stop lige!
VK var ikke klar på at slås med FCK fans?

Jo, men VK var ikke klar på at Riis fik tæv af FCK fans. Har du set hvor lille knægten er? Men ja, utroligt nok så var det faktisk VK der var den fornuftige i forholdet Riis/VK
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1386: 03 Apr 2012, 19:09 »

Ja det var fedt, selvom mig og Søgaard måtte tage hjem kl. 3 med Riis der gik fuldstændig død, men det var vist fint nok mht. at jeg skulle køre os hjem i dag. Det med hans udtalelser var bare at han åbenbart har tendens til at spille alt for meget op til slagsmål når han bliver stiv. Det første han gjorde da vi kom i byen var at begynde at disse nogle tilfældige gutter som havde taget indendørssko på i byen. Senere måtte VK så redde ham fra en røvfuld da han spillede op til 3 FCK fans på toiletterne og var ved at få tæv. Så det var vist fint at han gik kold før han blev hugget ned Opstemt

Vi havde dog håbet på at flere ville komme med, så det var lidt ærgerligt at vi kun var 8 i byen. Håber på flere til jydebold Wink
Haha, lyder som en fed bytur! Og det var sgu nok meget godt, at I fik ham hevet hjem, inden det gik galt. Jeg ville sgu også gerne være taget med, men havde en gammel aftale med nogle venner om aftenen. Men det var da godt, at I hyggede jer.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1387: 03 Apr 2012, 19:15 »

Mit bentøj er lidt ømt i dag, må jeg indrømme. Måske jeg skulle have opvarmet lidt seriøst og strukket ud efter kampen, eller måske bare lette røven og få min gode form tilbage. Tunge


Det er så her jeg bliver nederen og siger, at der ikke er nogen videnskabelig dokumentation for at udstrækninger hjælper på ømhed dagen derpå Wink

Man strækker ud for at opbygge noget smidighed i musklerne, og det skal helst gøres når musklerne er varme. Det er bare blevet folketro at det gør det. Smidige muskler og led har mindre tendens til skader, mens mere stive muskler og led er mere eksplosive.

Et eksempel der muligvis bekræfter ovenstående er faktisk Ryan Giggs, der giver yoga en stor del af skylden for at han stadig kan spille fodbold uden at gennemleve et skadeshelvede, som ellers ofte rammer 'ældre spillere'.

Aaaanyway, så er muskelømhed et tegn på at dine muskler er blevet presset til et niveau, hvor de har brug for en genopbygning, som igen vil gøre musklerne stærkere, så de bliver bedre til at håndtere en lignende kraftanstrengelse næste gang Peace

Jo, men VK var ikke klar på at Riis fik tæv af FCK fans. Har du set hvor lille knægten er? Men ja, utroligt nok så var det faktisk VK der var den fornuftige i forholdet Riis/VK

VK er trods alt ikke en lille knægt mere crazy
Selv han bliver ældre! Selvom en landskamp mod Sverige kan forvandle ham til en utilpasset 15-årig på rekordtid xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1388: 03 Apr 2012, 19:17 »

Jo, men VK var ikke klar på at Riis fik tæv af FCK fans. Har du set hvor lille knægten er? Men ja, utroligt nok så var det faktisk VK der var den fornuftige i forholdet Riis/VK

Nej jeg har aldrig set ham Smiley
Men godt VK er fornuftig.
Gad vide om han havde været det hvis Brøndby stadig var i total nedtur crazy
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1389: 03 Apr 2012, 19:18 »

Hov hov... Sådan som jeg husker det var det dem som provokerede mig, men realiteten er nok at det er sådan som Gazlgor udgiver det. Men tror da at det var sjovt nok og mig og VK blev da også enige om, at en god bytur bare bliver endnu bedre med nogle intriger..  Grin Og de der to knægte i Adidas-skoene var da så forfærdelige at jeg ikke kunne nænne at kommentere på dem efter et par øl eller ret mange. Og det ved jeg da at der også var en herindefra som heller ikke kunne  Opstemt Og jeg er da ikke lille Hawk? Skuffet

Men sjovt var der så længe det varede.  Grin

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1390: 03 Apr 2012, 19:20 »

Fuck this shit!
Jeg skal i byen med Riis!!!
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1391: 03 Apr 2012, 19:23 »

Hov hov... Sådan som jeg husker det var det dem som provokerede mig, men realiteten er nok at det er sådan som Gazlgor udgiver det. Men tror da at det var sjovt nok og mig og VK blev da også enige om, at en god bytur bare bliver endnu bedre med nogle intriger..  Grin Og de der to knægte i Adidas-skoene var da så forfærdelige at jeg ikke kunne nænne at kommentere på dem efter et par øl eller ret mange. Og det ved jeg da at der også var en herindefra som heller ikke kunne  Opstemt Og jeg er da ikke lille Hawk? Skuffet

Men sjovt var der så længe det varede.  Grin

Ja, Søgaard og jeg stod og snakkede om at du måske ikke havde spillet så meget op hvis vi ikke var 8 mod 2, men det fik du da modbevist senere da du provokerede 3 store bøffer alene senere Opstemt Altså, du er ikke just en høj, pumpet fyr, det må du da indrømme Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1392: 03 Apr 2012, 19:23 »

Det er så her jeg bliver nederen og siger, at der ikke er nogen videnskabelig dokumentation for at udstrækninger hjælper på ømhed dagen derpå Wink

Man strækker ud for at opbygge noget smidighed i musklerne, og det skal helst gøres når musklerne er varme. Det er bare blevet folketro at det gør det. Smidige muskler og led har mindre tendens til skader, mens mere stive muskler og led er mere eksplosive.

Et eksempel der muligvis bekræfter ovenstående er faktisk Ryan Giggs, der giver yoga en stor del af skylden for at han stadig kan spille fodbold uden at gennemleve et skadeshelvede, som ellers ofte rammer 'ældre spillere'.

Aaaanyway, så er muskelømhed et tegn på at dine muskler er blevet presset til et niveau, hvor de har brug for en genopbygning, som igen vil gøre musklerne stærkere, så de bliver bedre til at håndtere en lignende kraftanstrengelse næste gang Peace
True shit.

Men som du selv siger, bliver ens smidighed øget, hvilket gør at dine muskler så oftest kan holde til lidt mere. Ellers har jeg da også bare erfaringer med, at lidt udstrækning (og ordentligt opvarmning!) hjælper på det. Wink
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1393: 03 Apr 2012, 19:25 »

Fuck this shit!
Jeg skal i byen med Riis!!!
Hvis Riis går efter folk med fjollede sko, så er det nok bedst du undlader at tage i byen med ham, med tanke på dine sko-issues i byen.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1394: 03 Apr 2012, 19:27 »

Hvis Riis går efter folk med fjollede sko, så er det nok bedst du undlader at tage i byen med ham, med tanke på dine sko-issues i byen.

Pas nu på Bave.
Jeg er stor fan af dig, og det skulle jeg gerne blive ved med at være, ikke sandt?
Logged


Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010