home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 663 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100240 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1395: 03 Apr 2012, 19:27 »

Ja, Søgaard og jeg stod og snakkede om at du måske ikke havde spillet så meget op hvis vi ikke var 8 mod 2, men det fik du da modbevist senere da du provokerede 3 store bøffer alene senere Opstemt Altså, du er ikke just en høj, pumpet fyr, det må du da indrømme Tunge

Naturligvis, ret skal være ret, men jeg ville da ikke selv sige, at jeg er lille.. Men jeg havde også VK med, ellers havde jeg nok været prisgivet i situationen  Grin

I øvrigt til nomineringer: Som jeg også sagde, synes jeg ikke, at jeg havde fortjent kampens spiller, men derimod min forsvarsmakker David (som jeg ikke ved, hvad hedder herinde) som oftest fik mig til at se bedre ud end jeg var..  crazy og så burde målet i sig selv næsten også være nok til at vinde. Ellers synes jeg også sagtens, at man kunne argumentere for Neymar, Swizz og Jakob E som jeg allesammen synes spillede gode kampe! Det er lige ved at N17 også fortjente den, selvom at jeg jo som bekendt skræmte dig så meget inden du skulle til at udfordre mig til at udgå  Djævel
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 20:03 af Riis » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1396: 03 Apr 2012, 19:29 »

True shit.

Men som du selv siger, bliver ens smidighed øget, hvilket gør at dine muskler så oftest kan holde til lidt mere. Ellers har jeg da også bare erfaringer med, at lidt udstrækning (og ordentligt opvarmning!) hjælper på det. Wink

Jeg aner ikke hvad Pluto snakker om, jeg ved bare at jeg er langt mindre øm dagen efter en kamp, hvis jeg har strukket ordentligt ud efter kampen. At jeg så ikke gjorde det i går, betaler jeg så for i dag. Hold kæft jeg kunne mærke det når jeg en sjælden engang imellem skulle skifte gear og løfte benet over på koblingen. Damn.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1397: 03 Apr 2012, 19:32 »

Jeg kunne godt spille en kamp til i dag.

Men ellers en fed fed kamp og bytur med El Jefe, Neymar, Ashti, VK, Gazlgor, Riis og Søgaard. Det må gentages!

Desuden var automat-drengene også rimelig trælse at se på. Det skal du sgu have Riis. Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1398: 03 Apr 2012, 19:37 »

I øvrigt er jeg glad for at du meldte fra, Milan, ellers havde jeg nok trukket et enkelt kort mod Jakob Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1399: 03 Apr 2012, 19:41 »

I øvrigt er jeg glad for at du meldte fra, Milan, ellers havde jeg nok trukket et enkelt kort mod Jakob Opstemt
Da du lige tog benene på ham?  Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1400: 03 Apr 2012, 19:48 »

Da du lige tog benene på ham?  Tunge

Ja, den havde nok kostet et kort hvis der var dommer på. Men knægten blev jo ved med at fare rundt på banen, det var jo pisse provokerende Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1401: 03 Apr 2012, 19:49 »

Ja, den havde nok kostet et kort hvis der var dommer på. Men knægten blev jo ved med at fare rundt på banen, det var jo pisse provokerende Opstemt
Haha!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1402: 03 Apr 2012, 19:53 »

Synes Jakob lavede overraskende lidt.... Altså han var jo stort set aldrig på midten, når jeg ville aflevere derind... Så måtte jeg aflevere til Pluto, Joachim, Søgaard eller en anden boldmongol...

Ej, han var der sgu altid, ligesom Søgaard i øvrigt ofte var Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1403: 03 Apr 2012, 19:54 »

Der kunne argumenteres for rødt xD

Du var ikke I NÆRHEDEN af bolden, og tager hans bagerste ben crazy

Men ja, det var nok blevet et gult, hvis vi havde haft en dommer med. For Jakob var jo ikke ligefrem i fare for at miste førligheden. Men det var SÅ tydeligt at det var manden du gik efter Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1404: 03 Apr 2012, 19:59 »

Der kunne argumenteres for rødt xD

Du var ikke I NÆRHEDEN af bolden, og tager hans bagerste ben crazy

Men ja, det var nok blevet et gult, hvis vi havde haft en dommer med. For Jakob var jo ikke ligefrem i fare for at miste førligheden. Men det var SÅ tydeligt at det var manden du gik efter Grin

Arh, rødt var det nu ikke til Tunge Det kan godt ske at jeg tydeligt gik efter manden, men det var jo bare et professionelt frispark uden fare for hans førlighed som du siger Opstemt Hvis jeg var kommet med strakt ben eller stempling, var det til rødt. Det her var bare til klart gult Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1405: 03 Apr 2012, 20:00 »

Synes Hawk skulle have haft 10 minutter på sidelinjen... Det ville nok også have været godt for ham på det tidspunkt Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1406: 03 Apr 2012, 20:00 »

Synes Jakob lavede overraskende lidt.... Altså han var jo stort set aldrig på midten, når jeg ville aflevere derind... Så måtte jeg aflevere til Pluto, Joachim, Søgaard eller en anden boldmongol...

Ej, han var der sgu altid, ligesom Søgaard i øvrigt ofte var Wink
Det er jeg skam glad for, at du synes, jeg var. Men ja, Søgaard skal i den grad også have ros for sin indsats.

Men med hensyn til Gazlgor tackling så er det jo, hvad der kan ske. Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1407: 03 Apr 2012, 20:01 »

Det var så også den første og hidtil eneste tackling af den art vi har haft i sommerbold crazy

Det kan godt være at nogle går mere til stålet end andre (sorry Ashti!), men ALDRIG har vi oplevet sådan en 'gå efter manden'-tackling Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1408: 03 Apr 2012, 20:01 »

Det lyder jo til i har haft det skægt.
Jeg bliver jo næsten nødt til at deltage i Jydebold nu.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1409: 03 Apr 2012, 20:03 »

Det var så også den første og hidtil eneste tackling af den art vi har haft i sommerbold crazy

Det kan godt være at nogle går mere til stålet end andre (sorry Ashti!), men ALDRIG har vi oplevet sådan en 'gå efter manden'-tackling Opstemt

Pluto - husk på, at Hawk ALDRIG ville kunne nå Jakob på andre måder, så vi må lige tænke over hvem det var som kom for sent.... Det må man også have med i vurderingen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010