home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100426 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1200: 31 Mar 2012, 13:06 »

Hov, om aftenen selvfølgelig Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1201: 31 Mar 2012, 13:23 »

Yay, så bliver det ligefrem en gevinst for mig at få en puster når jeg slagter JS for 3. gang Opstemt

Troede vi skulle hygge os i midtercirklen Smiley

@FCK88: Jeg kan godt skaffe en fløjte, men så skal jeg kraftedme loves, at selvom jeg slagter Hawk, så er der ingen gule kort... Og hvis jeg skal have gult, så skal det mindst give 15 minutters pause Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1202: 31 Mar 2012, 13:27 »

Altså, som sagt tidligere, så bliver vi Aalborg folk i hvert fald i Kbh og får noget at æde og finder på noget at lave og tager i byen om aftenen, så du skal da være velkommen til at hægte dig på os Smiley

Jeg regner med, at I kokkererer en gourmet middag til mig, når jeg skal lægge lejlighed til jeres korpusser.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1203: 31 Mar 2012, 13:28 »

Skal under ingen omstændigheder have gourmet, når jeg kan få en dejlig slasket fyldt pizza fra den lokale pizzamand Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1204: 31 Mar 2012, 13:42 »

Bare lige for nysgerrighedens skyld, hvad er det så for en bold, vi skal spille med og hvem sørger for den? :-)
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1205: 31 Mar 2012, 13:46 »

Jeg kan se at vi stadig mangler at finde en sidste deltager. Er der nogen på trapperne, Pluto, eller skal vi til at ud at lede? I så fald kan jeg godt sætte en søgning i gang på kollegiet, da vi jo kun bor 10 minutter væk på cykel Smiley Der er i hvert fald et helt fodboldhold at tage af Smiley

Jeg har lige fået bekræftet, at vi får selskab af en gammel kending! Den sidste plads er blevet overtaget af en af de rigtig erfarne Sommerbold-deltagere. En lille spinkel gut med hang til at mobbe bjørnen. Ingen ringere end the Drunken Warrior Daniel Steeval!

Så den sidste plads er hermed lukket!

Bare lige for nysgerrighedens skyld, hvad er det så for en bold, vi skal spille med og hvem sørger for den? :-)

Jeg ved ikke om Daniel Nordentoft har valgt at købe en kampbold for præmiepuljen, og jeg vil heller ikke vide det, da den så ville være en del af præmierne, og jeg vil ikke kende til præmierne på forhånd crazy

Men jeg tager en bold med som har en rigtig dejlig vægt og som næsten ikke er blevet brugt. Vi brugte en magen til ved Efterårsbold 2010 (en sort Adidas). Så jeg har en bold med Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1206: 31 Mar 2012, 13:50 »

Jeg har lige fået bekræftet, at vi får selskab af en gammel kending! Den sidste plads er blevet overtaget af en af de rigtig erfarne Sommerbold-deltagere. En lille spinkel gut med hang til at mobbe bjørnen. Ingen ringere end the Drunken Warrior Daniel Steeval!

Så den sidste plads er hermed lukket!

Jeg ved ikke om Daniel Nordentoft har valgt at købe en kampbold for præmiepuljen, og jeg vil heller ikke vide det, da den så ville være en del af præmierne, og jeg vil ikke kende til præmierne på forhånd crazy

Men jeg tager en bold med som har en rigtig dejlig vægt og som næsten ikke er blevet brugt. Vi brugte en magen til ved Efterårsbold 2010 (en sort Adidas). Så jeg har en bold med Smiley
Cool med Steeval! Det bliver da et glædeligt gensyn. Wink

Og okay det lyder fint, ellers kan jeg også godt tage en god Select med, hvis der så bare er en der medbringer en pumpe. Ellers er der nok en det i Jægersborg-klub. Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1207: 31 Mar 2012, 13:52 »

Jeg tager skam boldpumpe med Wink

Men du er velkommen til at tage en bold med! Så har vi også en ekstra til lidt let opvarmning!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1208: 31 Mar 2012, 14:16 »

Wuhu, har skaffet en hvid og en sort t-shirt nu.

Kom bare lige i tanke om, at det måske bliver småkøligt at spille i t-shirt i morgen, hvis det er lige så koldt og blæser lige så meget som i dag Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1209: 31 Mar 2012, 14:20 »

Wuhu, har skaffet en hvid og en sort t-shirt nu.

Kom bare lige i tanke om, at det måske bliver småkøligt at spille i t-shirt i morgen, hvis det er lige så koldt og blæser lige så meget som i dag Grin
Hvem skal du spille med i morgen, Nicklas?  crazy
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1210: 31 Mar 2012, 14:24 »

@FCK88: Jeg kan godt skaffe en fløjte, men så skal jeg kraftedme loves, at selvom jeg slagter Hawk, så er der ingen gule kort... Og hvis jeg skal have gult, så skal det mindst give 15 minutters pause Opstemt

Det hverken KAN eller VIL jeg love crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1211: 31 Mar 2012, 15:38 »

Hvem skal du spille med i morgen, Nicklas?  crazy

Lyngby!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1212: 31 Mar 2012, 15:55 »

Troede vi skulle hygge os i midtercirklen Smiley

@FCK88: Jeg kan godt skaffe en fløjte, men så skal jeg kraftedme loves, at selvom jeg slagter Hawk, så er der ingen gule kort... Og hvis jeg skal have gult, så skal det mindst give 15 minutters pause Opstemt

Haha, han vil da ikke støtte en Sp*rs fan på nogen måde Tunge Dog enig i at et gult skal give mindst et kvarters pause Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1213: 31 Mar 2012, 18:13 »

Så ankommer jeg til Greve her til aften, kigger ned i sportstasken for at sikre mig at alt er med oooooog.... så har jeg fandeme glemt mine fodboldstøvler!! Skuffet

Er der mon en der har et ekstra par i str. 45 jeg kan låne på dagen? Smiley

EDIT: Fløjte, kort og dommerbog samt svedbånd er fandeme OGSÅ glemt.. NUIJ! ticked off
Jeg har ganske rigtigt, som det tidligere er pointeret et par støvler i 44,5, som jeg gerne skal tage med, hvis du kan presse fødderne ned i dem?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1214: 31 Mar 2012, 19:13 »

Hvad har du så husket, FCK?
Logged

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010