home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 898 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 52 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100594 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1155: 30 Mar 2012, 11:48 »

Ja, da de arbejder sammen med mig på Bakken, og har 12-24 vagter mandag :-P
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1156: 30 Mar 2012, 11:49 »

... -.-

Nå, men så må vi jo klare os med hvad vi kan skaffe xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1157: 30 Mar 2012, 11:51 »

Man burde satme kunne leje Energi Nord Arena.. Bare vi havde tilskuerrækkerne, så kunne vi smide en eller anden op et sted på midten og filme det.. Det burde kunne lade sig gøre! Altså, til jyllandsbold. Men jeg tvivler på at det er muligt :/
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1158: 30 Mar 2012, 11:53 »

Jeg tænker faktisk, at selvom det er fint at kalde det Jyllandsbold her første gang, så burde vi vel bare kalde det Sommerbold under selve arrangementet ;P

Bare folk bliver klar over at det foregår i Jylland Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1159: 30 Mar 2012, 11:54 »

Man burde satme kunne leje Energi Nord Arena.. Bare vi havde tilskuerrækkerne, så kunne vi smide en eller anden op et sted på midten og filme det.. Det burde kunne lade sig gøre! Altså, til jyllandsbold. Men jeg tvivler på at det er muligt :/

Du forhører dig bare! Og så skal der selvfølgelig være åbent for tilskuere!
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1160: 30 Mar 2012, 11:54 »

Er det ikke komplet ligegyldigt, pluto? Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1161: 30 Mar 2012, 11:55 »

Er det ikke komplet ligegyldigt? Tunge

Kan bare godt lide tanken om at Jyllandsbold bliver det sjette arrangement vi holder! Så kan man jo se hvor mange events vi kan få stablet sammen under navnet 'FmFreaks Sommerbold' Wink

Før eller siden må det da få presseomtale Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1162: 30 Mar 2012, 11:56 »

Man burde satme kunne leje Energi Nord Arena.. Bare vi havde tilskuerrækkerne, så kunne vi smide en eller anden op et sted på midten og filme det.. Det burde kunne lade sig gøre! Altså, til jyllandsbold. Men jeg tvivler på at det er muligt :/
Altså der er vel tribuner på nogle af de forskellige baner rundt omkring. Hvis det bliver holdt i selve sommerferien, så burde der ikke være det store opsyn med banerne og så burde det kunne lade sig gøre, at tage sådan en bane fremfor en træningsbane og spille på Tunge

Mener desværre ikke Freja har en tribune? (Stedet, hvor vi først og fremmest overvejer at holde Jyllandsbold). Alternativet er at tage B52's baner, hvor vi kan spille i et hul. Så er vi fri for vind og vi kan få fulgeperspektiv på vores optagelser. Så kan man ikke skjule sig for kameraet, når man ikke løber Opstemt
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1163: 30 Mar 2012, 11:58 »

Jeg har aldrig set B52's baner, men det lyder da som en mulighed. Så skulle vi nok kunne finde en eller anden som kunne have lyst til at komme ud og filme Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1164: 30 Mar 2012, 15:03 »

Altså der er vel tribuner på nogle af de forskellige baner rundt omkring. Hvis det bliver holdt i selve sommerferien, så burde der ikke være det store opsyn med banerne og så burde det kunne lade sig gøre, at tage sådan en bane fremfor en træningsbane og spille på Tunge

Mener desværre ikke Freja har en tribune? (Stedet, hvor vi først og fremmest overvejer at holde Jyllandsbold). Alternativet er at tage B52's baner, hvor vi kan spille i et hul. Så er vi fri for vind og vi kan få fulgeperspektiv på vores optagelser. Så kan man ikke skjule sig for kameraet, når man ikke løber Opstemt
Freja har ingen tribune desværre nej. Men vi har den vildeste kampbane! Ellers har Chang en tribune. Tunge
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1165: 30 Mar 2012, 18:56 »

Hvis jeg skal opvarme, kan jeg slet ikke løbe i kampen. Så må hellere lade være Thumbs Up

Så må du joine, JS, Hawk'en og undertegnede i midtercirklen fremfor ude på ene kant.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1166: 30 Mar 2012, 19:06 »

Lader til at der skal være nogle dødbringende dueller på midten af banen så Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1167: 30 Mar 2012, 19:12 »

Lader til at der skal være nogle dødbringende dueller på midten af banen så Grin

Ja, der bliver sgu kamp om bolden må man sige!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1168: 30 Mar 2012, 19:35 »

Jeg har videokamera med... Men altså ikke den store mulighed for de store højder Wink
Har dog stativ med til det, men en skal jo styre det Smiley

Og nej jeg dør ikke af det bliver skudt lidt i starten - omend jeg synes det kunne være fedt med lidt hygge efter selvom det ikke bliver meget fra mig Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1169: 30 Mar 2012, 23:09 »

Så ankommer jeg til Greve her til aften, kigger ned i sportstasken for at sikre mig at alt er med oooooog.... så har jeg fandeme glemt mine fodboldstøvler!! Skuffet

Er der mon en der har et ekstra par i str. 45 jeg kan låne på dagen? Smiley

EDIT: Fløjte, kort og dommerbog samt svedbånd er fandeme OGSÅ glemt.. NUIJ! ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010