home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100519 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1140: 30 Mar 2012, 09:16 »

Eftersom jeg har rørt en bold en enkelt dag siden vinteren, så ville jeg i hvert fald foretrække at få en anelse boldføling før vi gik i gang.. Tunge Og samtidig tror jeg at mine skanker har brug for en opvarmning Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1141: 30 Mar 2012, 09:22 »

Kampstart har hele tiden været planlagt klokken 13:00 jo - Hvis man så vil bruge en halv time på opvarmning, så må man jo tage afsted en halv time før. Det jo ikke fordi vi lige har sagt at kampen begynder kl 13, det har hele tiden været meningen.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1142: 30 Mar 2012, 09:27 »

Meget muligt, vi kører også til at være der en time før kampstart, men det er jo umuligt at beregne trafik og benzinpåfyldning osv., så det er muligt at den bliver 13 eller lidt over når vi kommer. Det er jo også voldsomt tidligt at sætte det, hvis man tænker på at vi kører helt fra Nordjylland. Det er jo ikke svært for københavnere at tage det kl 14 i stedet. Ikke at man skal ændre tidspunktet, vi satser stadig på at nå det, men hvis man regner med at samle folk fra hele landet, kunne man måske sætte tidspunktet en anelse senere, så folk har mulighed for at komme langt fra, uden at skulle stå op midt om natten.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1143: 30 Mar 2012, 11:16 »

Lad os nu bare tage det som det kommer. Jeg tvivler stærkt på at der bliver nogle problemer. For N17's tilfælde, så skal kampen jo reelt set bare startes senest 13:30. Bliver han nødt til at gå 5 min før gør det næppe det store, og hvis det er det der gør forskellen på, om vi alle hygger os, eller om nogle skal stresse unaturlig meget, så håber jeg det er ok med N17 Smiley

Det skal nu nok gå alt sammen Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1144: 30 Mar 2012, 11:22 »

Det er jo så en helt anden ting Hawk. Forsinkelser er ikke noget vi som sådan kan regne med, og hvis det skulle ske så venter vi selvfølgelig. Det ligesom med dem jeg henter på Hovedbanen. Skulle en af deres toge blive forsinket, jamen så venter jeg da på dem derinde.

Det var ment hvis man bevidst valgte først at komme kl 13, og så stadigvæk også ville opvarme. Så måtte man lige komme lidt før :-)

Og angående tidspunktet så har du som sådan ret, men det er jo ikke noget vi kan gøre ved nu, som du også selv siger :-)
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1145: 30 Mar 2012, 11:31 »

Lad mig sige det sådan, så siger bitre erfaringer, at hvis man aftaler at mødes klokken 13 til sådan nogle arrangementer, så er man sjældent fuldtallige og klar til at gå i gang før klokken 13.30 Smiley

Der er ALTID nogen der kommer for sent (og det er fair nok! Man kan ikke altid selv være herre over det), og der er ALTID hyggesnak før kampstart (hvilket der skal være plads til!). Derfor tror jeg ikke at du skal være nervøs for det, Hawk Smiley

Planen er kampstart klokken 13, men det er jo ikke fordi der er live transmittering af kampen, så der er naturligvis plads til forsinkelser. Men det ændrer ikke på at planen hedder 13.00 og ikke 13.30. Vi kan jo heller ikke gå i gang hvis der kun er dukket 18 af de 25 tilmeldte op Tunge

(der er forresten stadig en ledig plads!!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1146: 30 Mar 2012, 11:32 »

Det er forståeligt nok Smiley Jeg håber stærkt på at vi kan være der et stykke tid før 13 (jeg må hellere skynde lidt på Jakob og Riis når de er inde på pigetoiletterne) Smiley

Skuffende at der ikke er live transmittering dog .. Det må I arbejde på til næste gang!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1147: 30 Mar 2012, 11:34 »

Ja, men de der kameratårne koster K-A-S-S-E-N!! Skuffet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1148: 30 Mar 2012, 11:35 »

Kan vi ikke bare oppe puljen til 40kr?

Ellers må du vel kende 3-9 lækre damer der læser mediologi eller sådan noget, som er friske på en kulturel og social tur som også giver noget fagligt i bagagen!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1149: 30 Mar 2012, 11:36 »

Jeg kender agronomer, dyrlæger, biotechere, landskabsarkitekter og foodscience Tunge

Der er sgu ikke nogen der har adgang til tv-kameraer crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1150: 30 Mar 2012, 11:37 »

Det er forståeligt nok Smiley Jeg håber stærkt på at vi kan være der et stykke tid før 13 (jeg må hellere skynde lidt på Jakob og Riis når de er inde på pigetoiletterne) Smiley

Skuffende at der ikke er live transmittering dog .. Det må I arbejde på til næste gang!
Vi regner med at bruge Nordjyske Arena til arrangementet i Aalborg, hvor der selvfølgelig vil være live transmission af kampen og Luna vil stå efter kampen og kræve interviews  crazy

Jeg regner også stærkt med at vi kan undgå morgentrafikken ved diverse knudepunkter på motorvejen. Med mindre Hawken giver Alto alt hvad den kan frem mod Aarhus, så burde det ikke umiddelbart være et problem. Der kan selvfølgelig være problemer, grundet alt muligt andet tilfældigt, som vejarbejde osv. Men lad os håbe, at Alto sætter turboen til og vi er der lynhurtigt Tunge

Så bliver de eneste stop, når Riis og Jakob skal tisse, grundet de mange øl, som de kyler ned på vejen derover Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1151: 30 Mar 2012, 11:41 »

Vi regner med at bruge Nordjyske Arena til arrangementet i Aalborg, hvor der selvfølgelig vil være live transmission af kampen og Luna vil stå efter kampen og kræve interviews  crazy

Jeg regner også stærkt med at vi kan undgå morgentrafikken ved diverse knudepunkter på motorvejen. Med mindre Hawken giver Alto alt hvad den kan frem mod Aarhus, så burde det ikke umiddelbart være et problem. Der kan selvfølgelig være problemer, grundet alt muligt andet tilfældigt, som vejarbejde osv. Men lad os håbe, at Alto sætter turboen til og vi er der lynhurtigt Tunge

Så bliver de eneste stop, når Riis og Jakob skal tisse, grundet de mange øl, som de kyler ned på vejen derover Tunge

Det er klart. Jeg ved at du er tæt med Lynges datter (26), så du må lige trække i nogle tråde og trusser der!

Men jeg forventer nu heller ikke problemer. Jeg ved bare at der næsten altid er kø på Vejle Fjord broen når jeg skal over, og i påsketrafikken bliver det nok ikke nemmere. Men mon ikke Altoen lige kan suse imellem bilerne?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1152: 30 Mar 2012, 11:44 »

Det er klart. Jeg ved at du er tæt med Lynges datter (26), så du må lige trække i nogle tråde og trusser der!

Men jeg forventer nu heller ikke problemer. Jeg ved bare at der næsten altid er kø på Vejle Fjord broen når jeg skal over, og i påsketrafikken bliver det nok ikke nemmere. Men mon ikke Altoen lige kan suse imellem bilerne?
Præcis. Ellers er AaB vist glade for hver en krone de kan skrabe sammen, så hvis vi hver giver en krone, så burde det være nok til at leje pløjemarken til 1½ times fodbold!

Jeg tror vi undgår det meste af påsketrafikken, da det vel er værst i weekenden, hvor folk, som har fri mandag, tirsdag, onsdag tager afsted, mens det igen bliver slemt torsdag, hvor dem, som ikke havde ferie de første tre dage tager afsted.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1153: 30 Mar 2012, 11:47 »

Nu hvor i siger det, så kender jeg en del som er i gang med at uddanne sig til det....... Det kunne i godt havde mindet mig om noget før! Så kunne vi havde haft kampen optaget :-P
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1154: 30 Mar 2012, 11:47 »

Er det for sent at trække i tråde? Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010