home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  2 Brugere, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129401 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #675: 02 Mar 2012, 11:23 »

Jeg valgte så at tage til Tyrkiet, nærmere betegnet Trabzonspor - men samtidig valgte Mourinho at bytte Madrid ud med Manchester (City) og Real Madrid tilbød mig en kontrakt, som består af ikke mindre end 5.57 mia kroner i transferbudget og 42.5 mio i wagebudget (nuværende 13.3), det skal nok blive sjovt at hive en titel hjem i Spanien - regner med dette bliver en enkelt sæsons spending spree Opstemt

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #676: 02 Mar 2012, 14:25 »

Jeg valgte så at tage til Tyrkiet, nærmere betegnet Trabzonspor - men samtidig valgte Mourinho at bytte Madrid ud med Manchester (City) og Real Madrid tilbød mig en kontrakt, som består af ikke mindre end 5.57 mia kroner i transferbudget og 42.5 mio i wagebudget (nuværende 13.3), det skal nok blive sjovt at hive en titel hjem i Spanien - regner med dette bliver en enkelt sæsons spending spree Opstemt

Hehe.. Jeg byttede også job med Inter træneren efter Man utd.. Men er godt tilfreds med Sevilla pt.. EL+Pokal finale i vente - og tæt på at sikre 3.plads i ligaen Smiley

Sejt med 5,57 mia.... Brug dem alle!

NiklasV
Gæst

« Svar #677: 02 Mar 2012, 14:38 »

Må vi få et SS af Real Madrids Økonomi?  Peace

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #678: 02 Mar 2012, 14:40 »

Pt. irriterer det mig lidt jeg ikke har flere ligaer med uden for europa, men så må jeg jo benytte mig af dem jeg har!

Du kan jo altid gå ind i indstillinger og så tilføje flere ligaer til dit spil? Smiley
de kommer desværre bare først til sommer engang Opstemt

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #679: 02 Mar 2012, 15:08 »

Du kan jo altid gå ind i indstillinger og så tilføje flere ligaer til dit spil? Smiley
de kommer desværre bare først til sommer engang Opstemt

Cool kunne jeg da lige prøve.

Må vi få et SS af Real Madrids Økonomi?  Peace

Lad os bare sige at 1 mia i TV licens og mere i sponsor penge er med til at gavne Peace

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #680: 02 Mar 2012, 15:49 »

Slutter på 3.pladsen med a point med Real Madrid på 2 pladsen.. Bittert at jeg tabte til Deportivo i næst sidste runde..(nr 4 i tabellen).

NiklasV
Gæst

« Svar #681: 02 Mar 2012, 17:04 »

Cool kunne jeg da lige prøve.

Lad os bare sige at 1 mia i TV licens og mere i sponsor penge er med til at gavne Peace
Må jeg ikke se et SS af ren interesse alligevel? Smiley

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #682: 02 Mar 2012, 18:31 »

Kontinentalt omdømme efter et halvanden års "Lutz-liv" Wink
Begynder at få en følelse for det her Tunge

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #683: 02 Mar 2012, 19:00 »

Kontinentalt omdømme efter et halvanden års "Lutz-liv" Wink
Begynder at få en følelse for det her Tunge

Er du sikker på du startede som sunday footballer? Har nu spillet i 7 år og mit har ikke rykket sig en skid, selvom jeg har haft succes i malaysia og lidt i England.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #684: 02 Mar 2012, 19:34 »

Er du sikker på du startede som sunday footballer? Har nu spillet i 7 år og mit har ikke rykket sig en skid, selvom jeg har haft succes i malaysia og lidt i England.
100 % sikker. Fik job i den sydafrikanske 1. division cup, og har indtil videre vundet 5 trofæer på et halvandet år;)

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #685: 02 Mar 2012, 19:39 »

100 % sikker. Fik job i den sydafrikanske 1. division cup, og har indtil videre vundet 5 trofæer på et halvandet år;)

Det er også rigtig godt, dog tænkte at man kunne stige så kraftigt også hurtigt da det "bare" er Sydafrika.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #686: 02 Mar 2012, 19:57 »

Problemet er nok for mange år i Malaysia.. Det tog mig 5 år at nå fra bunden af Hviderusland over belgien, superligaen,Dinamo og til Brasilien. Herefter holland(2018) og så de store ligaer

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #687: 02 Mar 2012, 20:32 »

Min "information":

« Seneste Redigering: 02 Mar 2012, 20:35 af Wulff » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #688: 02 Mar 2012, 20:43 »

Kort update inden byen kalder: Vandt EL med 3-1 over Arsenal og pokalen over At. Madrid efter forlænget spilletid.

Får dog ikke lov at føre Sevilla i CL(grundet min liga 3 plads) og dermed heller ikke lov til at bruge de mange spændende spillere jeg har hentet fra sommer idet Man Utd har headhuntet mig tilbage.

Klubben har haft en elendig sæson og er sluttet 5'er.. med EL tilfølge. Jeg har fået en 5 årig kontrakt.

Og spillets medier viser sig fra sin sædvanlige håbløse vinkel hvor de slet ikke fatter at jeg vender tilbage til klubben. Get it fixed SI-G.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2012, 21:00 af DonMambo » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #689: 09 Mar 2012, 21:04 »

Nu da jeg står først i 1. indlæg så må jeg hellere lige opdatere det lidt Opstemt

Har startet et nyt spil så at jeg er F.C.A.K passer slet ikke mere Opstemt

Startede med at komme til Gimnasia (J) i den anden bedste række i Argentina, her fik jeg lov til at spille hele første sæson, det endte med at jeg sluttede på en 16. plads i ligaen, to pladser fra nedrykning og blev derfor den 29.4.2012 fyret!
små 2 uger senere rykkede jeg til Belgien hvor jeg blev manager for WS Woluwé som netop var rykket ned! her blev det til en en delt førsteplads med 2 andre, min "3. plads" fik mig kvalificeret til Oprykningsspillet hvor jeg tabte allerede i kvartfinalen! så kom der et tilbud fra Brønshøj der lige var rykket ned fra 1. division, og kunne jo kun sige ja, hvilket ikke gør mig noget da jeg ikke ville blive i Belgien pga. den missede oprykning Smiley
Nu står den så på 2. division i Danmark og målet er selvfølgelig at få Brønshøj tilbage til 1. division Opstemt

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010