home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 102 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 118736 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #705: 22 Mar 2012, 10:00 »

Nej det har det ikke.
Men havde et spørgsmål til dem der var i større klubber, som spillede på den måde Smiley

OK, så misforstod jeg nok bare dit ærinde her i tråden Smiley
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #706: 22 Mar 2012, 10:06 »

OK, så misforstod jeg nok bare dit ærinde her i tråden Smiley
Yeah, det virker til at være et lidt mere generelt problem end noget med Lutzen at gøre.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #707: 22 Mar 2012, 14:37 »

Så blev jeg færdig med min 3. sæson i spillet og 1. sæson i brønshøj! Smiley
blev ansat som amatør og har lige forlænget min kontrakt med 1 år, og nu på en fuldtids kontrakt Smiley
brønshøj var nedrykker og målet var selvfølgelig at få dem tilbage i 1. division, men det glippede desværre!
efter de 30 kampe ligger jeg blot nummer 4 og må se Lolland Falster Alliancen tage 1. pladsen og derned oprykningen til 1. division, kun 11 point fra den 1. plads! Skuffet
men nu må vi se hvad der sker, håber lidt på at komme væk, men hvis ikke jeg bliver tilbudt noget tager jeg nok lige et år mere og ser om det ikke lykkes i 2. forsøg! Opstemt
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #708: 27 Mar 2012, 12:11 »

Holder FM pause .. Deraf manglende aktivitet på Fmfreaks og i denne tråd. Vender tilbage i Juni.

/Mamboen.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #709: 27 Mar 2012, 12:56 »

OMG!
Sikke en hetz i kører op om det.
Spiller bare med en større klub med de regler om at gøre spillet mere realistisk. Og det er faktisk også sjovt, i forhold til hvordan man ellers spiller en en klub fra de større rækker!

Nu er der vist ikke nogen der kører en hetz mod dig Smiley - LLM er i min verden realisme, men som g00n også siger handler det faktisk om at starte i en lavere liga! Dog er der jo ikke noget problem i at overfører alle de andre regler til sit spil i en topliga, for lige præcis der er jeg helt enig med dig i at det bare gør det mere realistisk!

Så fedt du prøver med det!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #710: 04 Apr 2012, 21:26 »

Skive Idrætsklub | 17.Juni 2018
Min første sæson 2017/2018 i Skive er  slut og sæsonen sluttede med en sejr på 3:1 over FC Vestsjælland. Det betød at jeg endte bedre end medierne havde forventet, da de tippede mig til en 10.plads, men på en god slutspurt med 7 point i 4 kampe fik jeg en 8.plads med 40 point kun 1 mål dårligere end FC Roskilde og 1 point dårligere en HB Køge på henholdsvis 7. og 6. pladsen.

Egentlig var mit mål at få 30 point, da jeg forventede at det var antallet der skulle til for at overleve, men med en nogenlunde sæsonstart med 9 point i de første 7 kampe, for derefter at slutte efteråret af med 12 point for 5 kampe troede jeg på noget større, da jeg lå på 4 pladsen i vinterpausen. Jeg troede virkelig på det efter en sejr i den første kamp i forårssæsonen og dermed en 3. plads. MEN...

... om det var succesen der steg holdet til hovedet ved jeg ikke, for sejren blev efterfulgt af 6 nederlag på stribe dumpede holdet helt ned på en 8. plads! Det blev efterfulgt af 6 point på 3 kampe og sikrede mig lidt i tabellen, inden yderligere 4 slag med den våde avis blev tildelt Skive. Jeg fik stabiliseret holdet med lidt mindre rotation (i et meget stramt kampprogram) hvilket gav 10 point i de sidste 6 kampe, og det sluttede overraskende godt af med 2 sejre og en målscore på 8:1.

Allerede i Vinterpausen var der tale om at skive skulle overtages først af fansene, men senere et konsortium, hvilket så er sket præcis et år efter min tiltrædelse i klubben. Her bliver jeg så en personlig henvendelse fra den nye Chariman at det er planen at en ny manager skal udnævnes efter overtagelsen og jeg må væbne mig med tålmodighed inden de finder ud af om det er mig der skal fortsætte eller de vil have en ny manager.

De største spillerpræstationer i året er at finde fra min rutinerede italienske angriber Samuel Di Carmine, som har scoret hele 19 basser, det er 11 mere end min næst mest scorende spiller, højre kanten Christian Sørensen. Min assistkonge blev min venstre kan Vitus Hammersøy-Misrati med 10 assists, ham havde jeg også som en del af min amatør trup i de glade dage i BGA (2012-2014) hvor han var på kontrakt i en halv sæson.

Det mest imponerende har dog været min 20 årige midterforsvarer Mads Larsen, som ikke bare spillede flest kampe i sæsonen 35(1), men også havde den fantastisk flotte gennemsnits rating på 7,08 og scorede hele 5 mål. Han har heldigvis stadig 2 år tilbage af sin kontrakt, og med min skrantende økonomi, er der nok ikke de store penge til en forlængelse.

Nu venter jeg bare på Romero Juníors beslutning om min fremtid... stay tuned...
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 00:58 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #711: 04 Apr 2012, 23:29 »

Uden klub | 27 Juni 2018
Ja - Der gik lige præcis 10 dage, så kom fyringen. Det er jeg faktisk vældig skuffet over, da jeg egentlig havde glæder mig til at bygge Skive IK op til en superligaklub. Men det er jo derimod lige efter TLP challengens ånd, så nu går jeg på ferie og ser hvilken klub der dukker op!

Min karriere ser således ud pt:

2011: FC Baranovichi (Hviderusland) | 2011 - 2012 African Warriors (Sydafrika) | 2012 - 2014 Boldklubben Glostrup Albertslund | 2014 - 2017 TUKS (University of pretoria | 2017 - 2018 Skive IK

Mine stats:
Kampe spillet - 247
Vundet - 94 (38.1 %) | Uafgjorte - 45 (18.2 %) | Tabt - 108 (43.7 %)
Målscore 348 : 397 (-49)
Gennemsnitlig antal scorede mål - 1.41 pr. kamp
Gennemsnitlig antal mål imod - 1.61 pr. kamp

Managertitler:
Manager of the season - Tuks (2015/16)

Klubtitler:
Vinder af South African first division cup (2015/16)

Nu venter jeg bare på job! Favoritten er at fortsætte i den danske 1. division, der er desværre ingen ledige klubber pt, og jeg er ikke så glad for at skulle tilbage i 2. division, så ellers håber jeg på at blive tilbudt job i en engelsk klub, det er drømmen at komme til de britiske ø'er i hvert fald. Ellers har jeg en hed drøm om at ende i Finland!
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 00:57 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #712: 05 Apr 2012, 00:56 »

Vanløse IF | 5 Juli 2018
På trods af jeg på forhånd havde sagt jeg ikke vil tilbage i 2. Division, kunne jeg ikke lade være med at sige ja, da en af mine hjerteklubber tilbød jobbet som manager. Vanløse IF, en klub jeg har spillet 4-6 sæsoner i som aktiv, blev den næste klub som får æren af mine træner evner!

Jeg fik følgende penge sat til rådighed:

Transfer Budget: €0
Wage Budget: €17.25K pr md.
Current player wage Total: €7.13K pr md.

Så der er plads til at udvide truppen lidt. Dog er det min plan for en gang skyld at forsøge at overholde mit transferbudget! Det har jeg været dårlig til tidligere, så det bliver virkelig et sted jeg vil lægge mit fokus. Jeg har fået en 1 års kontrakt med klubben, men satser stærkt på at den forlænges om et år.

De sidste par år har klubben ligget som den bløde mellemvarer i 2. division og klarede med nød og næppe skærerne i sæsonen 2011/12 og 1012/13. Klubben er kommende sæson af medierne tippet til en 16. plads, dvs. jeg skal kæmpe stærkt mod nedrykningen! Der er forresten hele 17 sæsonkort holdere!

Derudover kan det nævnes at jeg kan få lov at scoute spillere i skandinavien og .... Belgien?

Lidt af en udfordring at tage op her, hvor jeg egentlig var i gang med at komme op igennem rækkerne, nu håber jeg at min Regional status alligevel kan hjælpe med at trække flere spillere til!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #713: 06 Apr 2012, 11:39 »

Stærkt du holder lidt gang i den Hcan! Jeg er taget på påske ferie, så lidt tid til at spille også - snart færdig med den første sæson i Madrid, og  titlen er allerede hjemme - så bliver sikkert en ny klub efter sommerferien, selvom det var meget sjovt at bruge 5 mia kroner, så bliver det også hurtigt kedeligt Smiley Kommer lige med en større update også
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #714: 06 Apr 2012, 19:15 »

Nå, det bliver lige noget kort også...

Efter at have brugt 4.8 milliarder danske kroner på transfers (Dog 700 mio af dem i vinterens transfervindue). Samt solgt for ca. 600 mio kr.

Kunne jeg hive 3 titler hjem til Madrid. Supercopa de españa, la liga og CL 2023/2024. Dermed har jeg også lavet et hattrick, nemlig har jeg vundet CL 3 gange i streg (2xChelsea 1xMadrid).

Desværre røg jeg ud til Villarreal i Copa del rey, 4-4, men med en hjemmebane sejr på 4-1 og et udebane nederlag på 3-0 måtte vi se os besejret. Før og efter denne kamp hedder sejrs stimerne 22 sejre.

Dog var meget af sæsonen spillet med et amputeret angreb, hvor jeg hele tiden har været nødsaget til at spille med reservespillere, trods rigeligt med førsteholds spillere.

En af mine topspillere nåede kun 24 kampe i sæsonen, men kunne samtidig kvitterer med 22 scoringer og 11 assists, rimelig imponerende, trods hans meget korte tid i klubben.

En smule kedeligt har det da været....Men alligevel for trist for mig at forlade Madrid uden en sejr i Copa Del Rey, og jeg føler derfor ikke jeg kan ligge Spanien bag mig, før jeg har opnået dette trofæ. Derfor har jeg også besluttet at tage endnu en tørn i Madrid, hvor min kontrakt udløber i 2028.

Pt. er mit mål med challengen at vinde de største ligaer, samt hjemlige turneringer. Mit spil er langt, men det bliver længere! Derfor føler jeg også godt jeg kan tillade mig at gå efter Copa Del Rey og blive i Madrid.

Mit næste ønske hedder Tyskland, Italien, Frankrig i nævnt rækkefølge. Derefter regner jeg pt. med evt. at forlade Europa, men der er nok lang tid til - og meget kan ændre sig Smiley

« Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 19:17 af NAsMaR » Logged


Mattsson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #715: 07 Apr 2012, 22:32 »

Sæsonen 12/13 i 2. div vest er overstået...
Det med økonomien var lidt et bluff.. man brugte for mange penge så jeg fik stille og roligt barberet budgettet ned.
Heldigvis fik det ikke nogen konsekvenser for det sportslige da Skive kun tabte 3 kampe i sæsonen incl pokalkampe, og med 5 uafgjorte var der oprykning på programmet.
Det magtede sig således at inden sidste spillerunde var Skive 1 point foran Blokhus og i en finale på SParbank Arena i Skive vandt man og sikrede sig oprykningen.
Da klubbens økonomi stadig er miserabel og scouts ikke rigtig kommer med nogle gode emner, så forventer jeg et hårdt år i 1. div. med mindre jeg pakker mine ting og siger op.

En lille sød detalje er at jeg i den kommende sæson 13/14 skal et smut til Pandora Park, aka Brøndby Stadion eftersom BIF ikke formåede at holde sig oppe i Superligaen

Mattsson #1988

Nå men min anden sæson i Skive (13/14) skulle foregår i 1. div, og det gik faktisk ganske fornuftigt på trods af at der ingen penge var til rådighed, men jeg havde held til at holde på det meste af min 1. holds stamme.
Efter 6 runder var jeg top 4, hvilket jeg forblev resten af sæsonen...more to come.
Jeg var enda oppe og have 2. pladsen (oprykning til superliga) inden jeg fandt min plads efter BIF og Esbjerg der begge kom stærkt igen efter tøvende starter af begge hold.
(Bifs træner (Martin Jørgensen) gør det fint. FCM blev DM i 2014med 71 point.. 2 mere end FCK & OB og GF på 4 plads med 51 point.
Kan nævne at efter MOrten Olsen gik på pension 28.12.12 overtog Henrik Jensen landtrænerrollen... men han "fik andre opgaver i klubben.. øøøhh landet.. eller noget" efter et års tid med svigtende resultater. Pt er det Henrik Clausen.. den nu afgåede OB træner der er landstræner i mit spil.)

Klubben havde tilbudt mig forlængelse efter 23/24 runde ud af 33 men jeg fik delayed den til efter sæsonen, da jeg godt ville vide.. og efter 25 runder meldte Portadown fra Nord Irland sig på banen med en 2 årig kontrakt til 26.000 kr / mdr.. hvlket er en pæn lønstigning iforhold til Skive. Jeg skiftede med det samme, så hvordan Skive klarer sig, må jeg ind og snuse til senere, men lige nu skal jeg have undersøgt mit nye hold sammensætning og set på lidt generel udrensning i klubben.
Men 3 sæsoner spillet i denne challenge og 2 oprykninger er sikret.. det er ikke så tosset.

Mattsson
« Seneste Redigering: 07 Apr 2012, 22:36 af Mattsson » Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #716: 13 Apr 2012, 18:14 »

Jeg rykkede op med Witbank Spurs i den bedste liga i Sydafrika. Jeg fik så tilbud fra Black Leopards, som også ligger i den bedste liga i Sydafrika, så det sagde jeg ja til. De er et mere stabilt hold, hvor Witbank nok er det dårligste hold i ligaen. Jeg har spillet 9 kampe og er på 6. pladsen - med en kamp mindre end de fleste hold. Datoen er november 2016 Smiley

Jeg overtog Black Leopards og fik en 7. plads. Det var åbenbart ikke tilfredsstillende nok, så blev fyret. Jeg er nu stadig i Sydafrika, men i Maritzburg Utd. Samtidig er jeg blevet landsholdstræner for Nigeria.
Mit mål for Maritzburg Utd. er bare at overleve i den sydafrikanske Premier League.
Jeg har spillet min første kamp mod et oprykkerhold, hvor jeg vandt 1-0. Jeg er i august 2017 Smiley
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #717: 22 Apr 2012, 12:30 »

Er meget tilfreds med min karriere indtil videre:
http://gratisupload.dk/vis_billede/678182/
Ud over det skal det også nævnes at jeg har været favorit til at overtage mange job i andre klubben. Herunder Duisburg, AGF, VVV Venlo, Orlando Pirates og selveste Fulham i Premier League Opstemt
Er meget overasket over hvor hurtigt min karriere er gået.
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #718: 22 Apr 2012, 12:37 »

Er meget tilfreds med min karriere indtil videre:
http://gratisupload.dk/vis_billede/678182/
Ud over det skal det også nævnes at jeg har været favorit til at overtage mange job i andre klubben. Herunder Duisburg, AGF, VVV Venlo, Orlando Pirates og selveste Fulham i Premier League Opstemt
Er meget overasket over hvor hurtigt min karriere er gået.
Hold da op  Thumbs Up

Havde du egentligt husket at starte med Serie 6 spiller, som erfaring?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #719: 22 Apr 2012, 13:13 »

Ja?
...

Det skal lige siges at mit omdømme faldt da jeg skiftede til Derby Wink
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010