Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23493
1 Bruger, 811 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
hazelmartin
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Lower League Management
The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
27
28
[
29
]
30
31
...
50
Forfatter
Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden (Læst 129919 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
«
Svar #420:
04 Jan 2012, 20:14 »
Selangor PKNS - 2017
I får lige endnu en update fra 2017, da jeg har besluttet mig for at fortælle om pokalturneringerne i det år de egentlig hører til, selvom op- og nedrykninger, bestyrelsens forventninger, transferbudget osv. er opdateret for længst.
Malaysian FA Cup
Som nævnt i sidste update fik vi i semifinalen endelig en modstander fra samme række, og mod alle forventninger lykkedes det os også at overvinde dem. Efter 4-2 på hjemmebane var 1-1 på udebane nok til at vi nu stod i min første finale nogensinde. Her viste Kedah, mangedobbelte vindere af samtlige turneringer i Malaysia, sig desværre at være os overlegne. Selvom vi gjorde en god figur udnyttede Kedah deres chancer, og så sluttede det hele med et lidt for stort nederlag på 4-0. Så tæt på mit første trofæ...
Malaysia Cup
I denne pokalturnering gik det også over al forventning, og efter de første 5 gruppekampe havde vi med 4 sejre skrabet 12 point sammen, og lå nr. 2 i puljen. De sidste 5 kampe gik knap så godt, men pointtotalen endte alligevel på flotte 17, og dermed gik vi for første gang videre som en af de bedste 3. pladser. I kvartfinalen er vi for en gangs skyld heldige, og skal møde det eneste tilbageværende hold fra Premier League udover os selv. I udekampen må vi nøjes med 4-4, selvom vi er foran både 2-0, 3-1 og 4-2, men via 1-0 på hjemmebane sikrer vi os adgang til semifinalen. Her møder vi N. Sembilan, som vi faktisk tidligere har haft et godt tag på, selvom de ligger en række højere. Denne gang bliver det dog ikke til videre avancement, da både hjemmekampen (2-3) og udekampen (0-1) bliver tabt. Uanset hvad, må det siges at have været en utrolig succesfuld færd i begge pokalturneringer i år.
trippen
Førsteholdsspiller
«
Svar #421:
05 Jan 2012, 17:35 »
African Wanderers mareridtet slut....
Jim Magilton har ligget søvnløs flere nætter og kommet frem til følgende : "Jeg vil til Europa!"
Det blev aldrig rigtig til noget med oprykkerne African Wanderers og bare fire måneder efter sin ansættelse, har Magilton valgt at sige op. Han efterlader holdet lige under nedrykningsstregen og ude af begge pokalturneringer og med følgende statistik i ligaen :
17 kampe - 4 sejre - 2 uafgjorte - 11 nederlag og en målscore på 21-27
Det kom aldrig rigtigt til at fungere for klubben og Magilton. At hente tretten nye spillere ind gjorde holdet og spillet usammenhængende og økonomien blev lagt i ruiner. At ikke kunne sproget, lagde også en dæmper på Jim Magiltons glæde over at være kommet til Sydafrika. For Jim Magilton skal næste scene være Europa....
Og bare en måneder senere står den belgiske 3. divisionsklub RFC Tournai klar med en kontrakt til manden fra Irland. Holdet ligger i øjeblikket på en 11. plads og Jim Magilton får £1000 om ugen indtil sæsonen slutter om et halvt år. Lønbudgettet tillader at bruge £4100, men der bliver i øjeblikket realiseret for £4500 om ugen. Magilton glæder sig til en ny udfordring , denne gang på et kontinent han kender noget bedre end de tidligere.
Deerde Klasse A
Szczesny
Manager
«
Svar #422:
05 Jan 2012, 18:10 »
Citat af: trippen 05 Jan 2012, 17:35
Det kom aldrig rigtigt til at fungere for klubben og Magilton. At hente tretten nye spillere ind gjorde holdet og spillet usammenhængende og økonomien blev lagt i ruiner.
At ikke kunne sproget
, lagde også en dæmper på Jim Magiltons glæde over at være kommet til Sydafrika. For Jim Magilton skal næste scene være Europa....
Og bare en måneder senere står den belgiske 3. divisionsklub RFC Tournai klar med en kontrakt til
manden fra Irland
.
Kommer du fra Irland uden at kunne engelsk?
Så får du det sgu nok svært de fleste steder ;-)
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
«
Svar #423:
05 Jan 2012, 18:53 »
Det er ikke England, men derimod Sydafrika
EDIT: Vidste ikke man også talte engelsk i sydafrika
«
Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 19:24 af SkjoldManden
»
trippen
Førsteholdsspiller
«
Svar #424:
05 Jan 2012, 18:55 »
Citat af: Szczesny 05 Jan 2012, 18:10
Kommer du fra Irland uden at kunne engelsk?
Så får du det sgu nok svært de fleste steder ;-)
Jim Magilton er stum....
Tanketorsk fra min side...tænkte ikke lige over at et af sprogene der bliver talt i Sydafrika er engelsk. Den tager jeg på min kappe..
elhof
Ynglingespiller
«
Svar #425:
05 Jan 2012, 20:07 »
Så fik jeg færdiggjort min anden sæson, og efter at have haft brugt den første sæson i eksotiske Indonesien, fik jeg tilbudt at rykke teltpælene tilbage til Danmark, og det knapt så eksotiske Hobro. Klubben, som er stiftet i 1913, var i den foregående sæson rykket ned fra 1. division, hvorfor jeg skulle forsøge at hjælpe klubben tilbage til den næstbedste række. Det skulle vise sig at blive en spændende opgave.
Økonomien i klubben var helt til rotterne, hvorfor det var svært både at forlænge kontrakterne med spillerne i truppen, for slet ikke at tale om at hente nye spillere til.
Alligevel lykkedes det at hente et par fine talentfulde spillere til, på amatørkontrakter.
Selvom truppen ikke var den bredeste i divisionen, var jeg heldig med, at holde truppen skadesfri, og med en brandvarm Danilo Arrieta, lå jeg hele sæsonen lige i hælene på førerholdet FC Fyn. Men den dårlige økonomi i klubben gjorde, at Arrieta valgte at forlade Hobro til fordel for FC Roskilde i 1. division ved vinterpausen.
Gode råd var dyre, men det lykkedes mig at hente nordmanden Mergim Hereqi, der gerne ville spille som amatør. Han bankede 11 mål ind i foråret, og hjalp mig med at holde trit med fynboerne.
Da sæsonafslutningen nærmede sig, blev det mere og mere spændende, da kun et hold rykker op i 1. division, og efter 29 af de 30 spillerunder var stillingen i 2. division Vest således:
Både FC Fyn og Hobro havde begge 67 point og en målscore på +46, hvorfor målet for sæsonens sidste kamp blot skulle være, at vinde min kamp større end FC Fyn, der skulle spille mod nummer 3, Thisted.
Missionen lykkedes. Jeg vandt min udekamp mod Kjellerup, og samtidig fik jeg hjælp af Thisted, der vandt over FC Fyn. Dermed var mit mål for sæsonen mere end opfyldt, og Hobro kunne vende tilbage til 1. division.
Jeg valgte dog alligevel at lade min kontrakt med klubben løbe ud, da udsigten til en sæson i 1. division uden penge til indkøb, og med et lønbudget der var mindre end forrige sæson, var mere end jeg kunne overskue.
Edit:
Og efter en måneds tid hos Jobcenteret, er jeg nu igen på vej til Østen, nærmere bestemt Kina, hvor klubben Changchun Yatai har tilbudt mig en korttidskontrakt til december måned 2013. Målet er nu at redde klubben fra nedrykning. 15 hårde kampe venter forude...
«
Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 20:27 af elhof
»
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #426:
05 Jan 2012, 22:28 »
År 1
Når, så må jeg også hellere komme i gang med at beskrive min rejse, ud i det uendelige. Som beskrevet tidligere har jeg valgt en lidt anden tilgang til spillet. Da min com, heller ikke har den største ydeevne, lagde jeg mine tanker i blød med hensyn til mit spil. Som alle andre, har jeg jo også en yndlingsliga at spille i nemlig England. Derfor som tidligere beskrevet, har jeg taget udgangspunkt i The Commonwealth of Nations, hvor jeg som personligt mål, har at vinde det engelske mesterskab. Derfor har jeg også sammenlignet The Commonwealth of Nations contra dem man kan være i FM. Det er kommet til udtryk i at jeg har valgt disse ligaer: Australien, Hong Kong, England, Indien, Irland (som egentlig ikke er med), Nord Irland, Singapore, Skotland, Sydafrika, USA og Wales. Derudover har jeg selvfølgelig valgt alle ligaer i de respektive lande.
Jeg startede min jobsøgning, med spænding og bange anelser, om hvor jeg ville ende henne i verden. Jobbet der blev tilbudt mig, kom fra Malaysia. Det var den malaysiske 2. divisions klub Johor MBJB, der tilbød mig førertrøjen. Førstehåndsindtrykk
et af klubben var, at den var blevet dannet 2007, havde plads til 2000 tilskuere og havde en medieprognose der hed en 12. plads ud af 12 hold. Det positive var dog, af de havde et fuldt prof. hold, en talentspejder og et par trænere. Desuden kunne de ikke tilbyde mig nogen penge til spillerindkøb, men de havde til gengæld et lønbudget på 35k, hvor der kun var brugt de 7k. Derfor var jeg fortrøstningsfuld, da jeg takkede ja til tilbuddet og begyndte at forme holdet. Til min store overraskelse og glæde, fandt jeg ud af at lønningerne i malaysiske fodbold var på et niveau, der gjorde, at jeg kunne hente et helt hold ind plus stab og stadig holde mig under mit tildelte lønbudget. Så det gjorde jeg så.
Turneringen i den malaysiske 2. division, starter først januar måned og slutter det samme år i Juli, samtidig med der også er pokalturnering i denne periode. Det resultere i at truppen skal være stor, da der er et presset kampprogram. Dog gjorde det også, at jeg havde et halvt år, til at forberede mig i, inden løbet for alvor gik i gang.
Selvom bestyrelsesformande
n var glad for klubben, prøvede han det første halve år, jeg var der, at sælge klubben. Dog gik det ikke udover mit arbejde og selvom overtagelses i første omgang glippede, resulterede det alligevel i at jeg blev tilbudt en 2-årsforlængelse i december måned, selvom jeg ikke havde stået i spidsen for holdet i en eneste kamp. Det takkede jeg selvfølgelig ja til, da det kun gjorde mit arbejde lettere. Klubben endte med at blive overtaget midt i marts af et konsortium, hvor jeg var heldig at få lov at blive. Desuden har den nye bestyrelsesmand allerede smidt to gange 220k i kassen, så det lune gevaldigt.
Omkring vores præstationer i ligaen var der både meget godt, men også lidt skidt. Turneringen i sig selv klarede vi over alt forventning, hvor vi var blandt toppen igennem hele sæsonen. Det var så spændende at i sidst spillerunde lå vi nummer 2, og kunne rykke op, med et point ned til nummer 3. Det vil sige, at vi selv kunne afgøre det hele med en sejr. Desværre havde vi gummi ben, og selvom Pahang også tabte, overhalede Johor os begge indenom, vandt og endte som 2, imens vi måtte tage til takke med 3. pladsen
Selve pokalturneringen røg vi ud i anden runde, hvilket var tilfredsstillende, da vi kun mødte hold fra den bedste malaysiske række. I første runde slog vi Selagnor ud, som endte nr. 4 i første division og senere røg vi ud til selve Terengganu, som dog ikke vandt pokalturneringen, men blev mestre i første division.
Så alt i alt, havde det været en god første sæson. Så selvom den skuffede til sidst med manglende oprykning, har jeg valgt at blive og tage kampen op endnu en sæson.
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
DonMambo
Reserveholdsspiller
«
Svar #427:
05 Jan 2012, 23:48 »
Nappede også Liga Cuppen efter finalesejr over Villa. Med 6p til nr 2 i PRL og 1-2 i første CHL 1/8 kamp ude mod Fiorentina - Såvel som 6.runde i FA-Cuppen(Liverpool) går sæsonen over al forventning. Mit eneste sæson-indkøb Niang har siden sæsonstart stået for intet mindre end 40 mål.. Det er er de bedste 310 mio jeg endnu har betalt!
NAsMaR
Førsteholdsspiller
«
Svar #428:
06 Jan 2012, 12:25 »
Hmm, Donmambo hvilken Niang er der tale om? En regen eller Mbaye Niang eller hvem?
Synes ikke du skrev det før heller!
Lutz Pfannenstiel challenge 2022
Szczesny
Manager
«
Svar #429:
06 Jan 2012, 13:30 »
Citat af: DonMambo 05 Jan 2012, 23:48
Nappede også Liga Cuppen efter finalesejr over Villa. Med 6p til nr 2 i PRL og 1-2 i første CHL 1/8 kamp ude mod Fiorentina - Såvel som 6.runde i FA-Cuppen(Liverpool) går sæsonen over al forventning. Mit eneste sæson-indkøb Niang har siden sæsonstart stået for intet mindre end 40 mål.. Det er er de bedste 310 mio jeg endnu har betalt!
Jeg tror du får et job-tilbud i starten af april
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
DonMambo
Reserveholdsspiller
«
Svar #430:
06 Jan 2012, 17:52 »
Citat af: NAsMaR 06 Jan 2012, 12:25
Hmm, Donmambo hvilken Niang er der tale om? En regen eller Mbaye Niang eller hvem?
Synes ikke du skrev det før heller!
Synes der brummes lidt du gamle ? - Det er Mbaye Niang .. er der blevet en ung mand(25 som undertegnede) - Nu 48 kampe - 63 mål, 8.04 i gennemsnit..
Semifinale i FA C,
Semifinale i CHL.. og så godt som sikker på mesterskabet.. Potentielt den mest indbringende FM sæson i rigtig rigtig lang tid..
6 titler ville være vildt..
Finale i FA(CIty), Finale i CHL(efter 3-2 samlet mod O.Lyon.. der ramte stolpen 2-3 gange.. i afgørende 2-2 2.kamp)... 1 P fra mesterskab.. 3 kampe igen.
Chl Finale mod Real M.
Mesterskabet i hus.
«
Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 20:03 af DonMambo
»
DonMambo
Reserveholdsspiller
«
Svar #431:
06 Jan 2012, 17:53 »
Citat af: Szczesny 06 Jan 2012, 13:30
Jeg tror du får et job-tilbud i starten af april
Ingen tilbud so far.. Det skræmmer jo nok - at jeg skal købes fri af dyr kontrakt med Utd
elhof
Ynglingespiller
«
Svar #432:
06 Jan 2012, 20:15 »
Redning - og så videre i verden..
Endnu en gang var jeg rejst til Østen, denne gang verdens folkerigeste land, Folkerepublikken Kina, der med 1,3 mia. mennesker udgør et kæmpe potentiale for gode spillere i fremtiden. Men i første omgang havde jeg dog besluttet mig for at smage lidt på kulturen, med en korttidskontrakt på fem måneder, hvor det gjaldt redning for klubben
Changchun Yatai Football Club
.
Som nævnt i mit tidligere indlæg, lå Changchun blot én placering og ét point over nedrykningsstregen i
Pirelli Chinese Super League
, landets bedste række, da jeg overtog truppen nøjagtig halvvejs i sæsonen.
Som i så mange andre ligaer i Asien, er de enkelte hold bygget meget op omkring udlændinge, og det gjaldt også truppen i Changchun. Men hvor det mange andre steder i Østen er brasilianere der er de store stjerner, er der rigtigt mange afrikanere i den kinesiske liga, bla. kan nævnes den tidligere Brøndbyspiller Chris Katongo.
Men da det kun er tilladt med fem udlændinge i kamptruppen, er det nødvendigt med nogle stærke kinesere også.
Dem havde jeg dog ikke specielt mange af, og især i forsvarskæden kneb det lidt med alternativer, når der kom skader og karantæner. Derfor valgte jeg at køre en meget offensiv taktik, hvor hovedideen var, at smide bolden op til mine afrikanske stjerner i angrebet, og holde bolden væk fra forsvaret.
Det resulterede i nogle aktionfyldte kampe, med masser af mål i begge ender, og langsomt men sikkert fik jeg rykket klubben op i tabellen, og redningen var en kendsgerning et par runder før sæsonafslutningen.
Den endelige stilling i Pirelli Chinese Super League så således ud:
Herefter valgte jeg at tage min afsked, og rettede blikket tilbage mod Europa. Her var der efter nogle uger bid, og jeg har nu fået drømmen om et job i det engelske opfyldt, da Exeter City F.C. i bunden af League Two gerne ansatte mig.
Målet er igen klart; Red klubben fra nedrykning. Jeg har 27 kampe til det. Sæsonen er forresten 2013/14.
«
Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 20:23 af elhof
»
Jonaspetersen93
Manager
«
Svar #433:
06 Jan 2012, 20:16 »
Da et af mine andre save havde gemt over Blokhus var jeg nødt til at gå til en af backups'ne og nu er det Søllerød-Vedbæk der har brug for min hjælp med 7 kampe tilbage af ligaen
Tidligere: Baloo38
DonMambo
Reserveholdsspiller
«
Svar #434:
06 Jan 2012, 20:41 »
Så blev det også til FA-Cup sejr.. Hele 5-1 over City.. Foran med 2 efter 5 min.. Niang lavede 3/5 mål..
Og I CHL finalen mod Real M, skulle Niang bruge 1 min til at sparke bolden i kassen første gang.. 3-1 sejr..
«
Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 21:32 af DonMambo
»
Sider:
1
...
27
28
[
29
]
30
31
...
50
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »