home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129592 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #390: 29 Dec 2011, 09:16 »

FC Twente Okt 2018
Efter næsten at have opnået fuld økonomisk stabilitet på min managerprofil er jeg nu tilbage i Harry Redknapp mode - Dvs: køb af bla. M. Bangura og Modibo Maiga - plus fritransfer(fra rare agenter) Bojan(Barca) og Thibaut Courtois..(4,5 stjerne, 4 årig kontrakt uden releasefee).. Derudover en række andre regens eller mere ukendte forstærkninger.

Det kommer til at kunne mærkes på lønninger..

Bojan er for vild i oplægger rollen og Bangura og Maiga sikre skarpretter.. Det bliver en mesterskabssæson.. Ikke mindst med den helt igennem sikre skanse Courtois holder. Perfekt.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 18:37 af DonMambo » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #391: 29 Dec 2011, 17:10 »

Så fik jeg købt og installeret FM 2012, så droppede mit FM 2009 forsøg. Fik kørt spillet på computeren, med en eller anden vindue metode. Men, med et anbefalet spillerantal på 20.000 spillere, så tror jeg det kommer til at gå super langsomt, men det ændrer alligevel ikke på mit forsøg!

Jeg valgte disse lande til at starte med: Argentina, Bulgarien, Chile, Hong Kong, Hviderusland, Israel, Kroatien, Malaysia, Mexico, Polen, Rusland, Skotland, Spanien, Sydafrika, Sydkorea, Ukraine, Uruguay og valgte at starte i Februar 2012. Havde muligheden for det, da jeg valgte Hviderusland.

Men da jeg kom igang valgte jeg at fjerne: Spanien, Skotland, Rusland og Uruguay og tilføjede Danmark.

Samtidigt så har jeg et problem når jeg starter. Jeg har ikke mulighed for at ændre min tidligere erfaring, den sidder fast på automatisk, så kan ikke ændre den til det værste, da min skærm er for lille -.-'

Men det ændrer alligevel ikke på at jeg har haft sindssyg meget lyst til at gå i gang med denne challenge i lang tid.

Efter 2 dage på ferie, så fik jeg et jobtilbud fra Sydafrikas 1. divisions klub MP Black Aces, der har en medieprognose på en 2. plads og ligger på en 6. plads lige nu. Efter et hurtigt kig på truppen, skal det nok blive sjovt. Jeg har 25 spillere, hvoraf jeg har 1 målmand, 5 venstre forsvar, 2 højre backs, 5 central forsvarere. 3 defensive midtbanespillere, 3 centrale midtbanespillere og 4 boksspillere. Så det skal nok blive interresant. Jeg fik tilbudt et transferbudget på 103,046 Euro, og et lønbudget på 12,762 per uge. Hvor klubben bruger 17,000.

Jeg har 1 talentspejder og har mulighed for at scoute i Angola, Cameroun, Ghana, Elfenbenskysten, Sydafrika og Sudan. Men da jeg er i slutningen af Februar, så er næste transfervindue jo til sommer.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #392: 29 Dec 2011, 20:53 »

15 Kampe inde i sæsonen - målscorer på 50-6 41p, M. Bangura 22 mål, 8.27 rate. Bojan 8.18 , 4 mål 9 assist, Courtais 7,25, og Bryan Rabello: 3 mål,14 assist..

Virkelig et klassehold jeg har fået skabt i Twente.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #393: 29 Dec 2011, 20:59 »

Det hjælper åbenbar at kalde sin spiller uduelig.

Jeg var bagud 1-0 i pausen mod Dynamos i Sydafrikas 1. division. Jeg kaldte en af mine spillere for dårlig, osv. Fordi han havde spillet af helvedes til i hele kampen, men så skete der noget i 2. halvleg. Han scorede 2 mål og blev kampens spiller med en karakter på 8.1. I pausen havde han 6.1. Vandt kampen 2-1.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 21:03 af Tuxtla » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #394: 29 Dec 2011, 21:19 »

Jeg har endelig fået flyttet deltagerlisten herind.

Jeg har nederst af den smidt en top 4 ind over hvem der er nået længst. Kunne vel også være spændende hvis vi skrev Hall of Fame point på? Har I ellers nogle ideer til "ranglister"? Smiley

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #395: 29 Dec 2011, 21:26 »

106 P på Hall of Fame. iøvrigt 18/19
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 22:13 af DonMambo » Logged

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #396: 29 Dec 2011, 21:31 »

Jeg har nederst af den smidt en top 4 ind over hvem der er nået længst. Kunne vel også være spændende hvis vi skrev Hall of Fame point på? Har I ellers nogle ideer til "ranglister"? Smiley

jeg opdatere min sig. om Lutz hver gang jeg skifter klub så er i Blokhus i 2018

Tidligere: Baloo38

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #397: 29 Dec 2011, 21:38 »

Okay. Forvent dog ikke at jeg tjekker din signatur ofte, så du må gerne lige sige til når du vil have opdateret din status. Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #398: 29 Dec 2011, 21:57 »

Okay. Forvent dog ikke at jeg tjekker din signatur ofte, så du må gerne lige sige til når du vil have opdateret din status. Smiley

Det kan vel passende gøres, samtidig med man kommer med en lille update af ens spil Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #399: 29 Dec 2011, 22:06 »

Jeg er netop startet på sæson 2017 i Malaysia, og da jeg spiller FM08 er det min 10. sæson - dermed er jeg vist også en af dem som er nået længst tidsmæssigt Wink

Szczesny
Manager

« Svar #400: 29 Dec 2011, 22:12 »

Eftersom det gælder om at betræde samtlige spilbare kontinenter, så kunne en "rangliste" om dette også være interessant.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #401: 29 Dec 2011, 22:18 »

Syd-Amerika og Europa

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #402: 29 Dec 2011, 22:21 »

Eftersom det gælder om at betræde samtlige spilbare kontinenter, så kunne en "rangliste" om dette også være interessant.
Det lyder som en fin ide!

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #403: 29 Dec 2011, 22:30 »

Hvad med en liste over hvem der har været i klubber med den højeste reputation? Kan ikke lige huske om man kan se den nøjagtige reputation i FM, men kunne ellers være meget fedt Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #404: 29 Dec 2011, 22:35 »

Hvad med en liste over hvem der har været i klubber med den højeste reputation? Kan ikke lige huske om man kan se den nøjagtige reputation i FM, men kunne ellers være meget fedt Smiley
Det ville være klasse men tror ikke at det er tilgængeligt med mindre man har gang i en real time editor og det er nok et lidt for stort krav at stille til folket. Smiley

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010