home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129593 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #300: 16 Dec 2011, 22:02 »

Jeg har spekuleret over; hvad er det rigtige tidspunkt at sige op på? Får man sin reputation for eksempelvis en oprykning lige efter den er sket, eller først ved sæsonskiftet?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #301: 16 Dec 2011, 23:15 »

Jeg har spekuleret over; hvad er det rigtige tidspunkt at sige op på? Får man sin reputation for eksempelvis en oprykning lige efter den er sket, eller først ved sæsonskiftet?

Min umildbare erfaring er at du får dine point straks du ifølge spillet har vundet noget.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #302: 17 Dec 2011, 06:04 »

Har netop sagt nej til at forlænge med Randers FC trods mesterskab og CHL kval.. Håber håber håber .. at der sker noget spændende..

Nåede en enkelt kamp i den nye sæson.. en 1-1'er mod Aab.. Et del nye spændende spillere er kommet til klubben der møder Partizan i 3.runde CHL kval ... Det bliver dog ikke med mig ved roret..

Dinamo(Kroatien) har henvendt sig.. transfer-budget - 125 mio kr, lønbudget 2,75(2,05 bruges nu)...
« Seneste Redigering: 17 Dec 2011, 07:52 af DonMambo » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #303: 17 Dec 2011, 12:08 »

Har netop sagt nej til at forlænge med Randers FC trods mesterskab og CHL kval.. Håber håber håber .. at der sker noget spændende..

Nåede en enkelt kamp i den nye sæson.. en 1-1'er mod Aab.. Et del nye spændende spillere er kommet til klubben der møder Partizan i 3.runde CHL kval ... Det bliver dog ikke med mig ved roret..

Dinamo(Kroatien) har henvendt sig.. transfer-budget - 125 mio kr, lønbudget 2,75(2,05 bruges nu)...
Det går fremad for dig! Nyd tiden i Dinamo! Min tid der blev desværre alt for kort! Der er meget potentiale i klubben!

Swizz CataR
Manager

« Svar #304: 17 Dec 2011, 12:58 »

Så har jeg skiftet job! Efter den første meget vellykkede sæson hos Gimnasia (J) så jeg at Danmark søgte en ny U/19 træner. Den stilling søgte og fik jeg, hvorefter jeg har valgt at trække stikket i Argentina. Jeg kunne såmænd godt være fortsat, og truppen var da også begyndt at komme på plads forud for den ny sæson, men dels for realismens, dels for min egen overskueligheds skyld, valgte jeg kun at satse på ét job, hvilket blev det nye.

Nu håber jeg så, at jeg gennem gode resultater her gennem en årrække, kan opbygge et ry der gør mig interessant andre steder. Umiddelbart håber jeg dog på ikke at komme til Danmark, da jeg synes det er påfaldende, at ingen af de danske klubber køber danske spillere...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #305: 17 Dec 2011, 15:33 »

Det går fremad for dig! Nyd tiden i Dinamo! Min tid der blev desværre alt for kort! Der er meget potentiale i klubben!

Bestemt et spændende hold. Det overrasker mig dog at mine profiler i Randers såvel som andre suppe-profiler på ingen måde vil til klubben.. Nu er jo ellers lige blevet rig Opstemt

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #306: 17 Dec 2011, 16:59 »

Så er man at finde i Danmark, et af mine mål var at komme til et dansk hold og få dem til at rykke op og nu hvor jeg er næsten i slutningen af sæsonen på 2. Div og er havnet i Hvidovre som er 4 point bag 1. pladsen, med hele 7 kampe tilbage, skulle det da være muligt

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #307: 18 Dec 2011, 03:12 »

Stinker ligefrem...

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #308: 18 Dec 2011, 06:17 »

Men Hvor jeg dog hader FM Manager bugs.. Jeg kan ikke godkende mit hold til videre gruppespil i CHL idet jeg ikke kan fravælge nok spillere til at opnå kravene...   trods at jeg endnu ikke har handlet.. Håbløst...

Blackburn har iøvrigt hentet Andy Carrol på en fri-transfer.. hohoho : )

Og Randers sælger ud af mine profiler.. Har sagt op grundet FM bug...
« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 06:33 af DonMambo » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #309: 18 Dec 2011, 10:28 »

Tja du kunne vel bare gå på ferie en dag, så ville computeren tilmelde dit hold for dig.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #310: 18 Dec 2011, 11:42 »

Det må jeg sgu sige flot klaret. Shockeret

jeg er selv 8 kampe inde i den nye sæson med alta og jeg ligger på en 4 plads- med en måslcore lydene 32-9 vandt b.a 8-2 over en af oprykkerne Grin

Hehe, jeg fortæller så heller ikke hele sandheden. Jeg havde været så ekstrem heldig at få en frisparkstager med 17 i frispark fra brasilien (Tilbudt af en agent), scorede med en CB på mange hjørne og frispark (bestheader/near post, CB der og CB på keeper). Derudover havde jeg fået hentet en nigerianer der scorede ret meget også.

Men lidt heldig skal man vel have lov at værre Smiley Ham frisparkstageren var ihvertfald lidt for vild til adeccoligaen  Thumbs Up

http://cloud.steampowered.com/ugc/595831282341738824/F9463B9819A950C3369BDEA2DBB52E4F7F31FA95/

Latterligt Opstemt
« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 11:47 af NAsMaR » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #311: 18 Dec 2011, 13:36 »

Selangor PKNS - 2014

Malaysian Premier League

Overraskende god sæson. Medieprognosen spåede os til en 11. plads, lige over nedrykningsstregen, men det stod hurtigt klart at vi ville spille med i toppen i stedet. Jeg fik hentet en god angriber som stod for hovedparten af mine mål, og derudover en kenyansk central midtbanemand, som absolut er stjernen og omdrejningspunktet på holdet. Der var dog aldrig nogen tvivl om, hvilke 2 hold som skulle rykke op, dertil var Johor og Kuala Lumpur simpelthen for stærke. Jeg er dog ovenud tilfreds med en 3. plads, og med lidt forstærkninger til forsvaret bør vi kunne spille med på samme niveau igen i næste sæson.

Malaysian FA Cup

Den malaysiske pokalturnering spilles over 2 kampe i alle runder, og med 2 sejre på 1-0 i 2. runde fik vi fornøjelsen af at møde et af topholdene fra den bedste række i næste runde. Vi slipper af sted fra udekampen med et nederlag på 3-1, og giver faktisk god kamp til stregen i returkampen. Vi nøjes dog med en sejr på 2-1, og er dermed ude af årets turnering efter en ellers flot indsats.

« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 13:43 af g00n » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #312: 18 Dec 2011, 19:12 »

Så fik jeg fuldført min første sæson i Fulham klubben, Chelsea.

Sæsonen bød på både op og nedture, allerede i sæsonens 3 kamp gik det helt galt, 2-5 hjemme mod West Ham efter 0-3 ved pausen.
Efterfølgende blev en smal sejr hevet hjem over Burnley, inden Leeds sendte os ud af Liga Cuppen. Jeg var meget bekymret for trup sammensætningen der, nåede kun at hente en mand ind i sommer vinduet og måtte derfor spille med kun 2 fløje i truppen indtil vinterpauen, samtidig med jeg havde en 10-12 uønskede spillere placeret på 2 holdet.

Efter exitet i liga cuppen gik det slag i slag mod vinterpauen, CL gruppen blev vundet foran Barcelona og vi gik ind til juleprogrammet 6 point foran Manchester United og Stoke.

Men så løb vi ind i det jeg må betegne som karrierens hidtil største nedturs periode. Fra den 26 December igennem hele Januar blev blot 5 ud af 21 point hentet. Perioden bød på nederlag til 2 af de 3 hold under stregen, samt et kryds mod et andet hold i kamp om overlevelse.

Men så skiftede kalenderbladet til feburar. Og derefter gik det ellers bare slag i slag sejrene blev høstet i stor stil, Charlton, Liverpool Arsenal og Manchester United blev slået på vejen til FA Cup Finalen. I Champions League blev Schalke og Manchester City sendt ud, før et klodset selvmål og mange brændte chancer betød at vi røg ud med samlet 2-1 til Real Madrid i semi finalen.

I ligaen blev 13 ud af de 15 kampe efter 1 feburar vundet, det første nederlag var i topkampen ude mod Manchester United, vi var på daværende tidspunkt 2 point efter dem. Men da de var langt mere ustabile op igennem foråret end os, blev en noget overraskende liga triumf hjemtaget i den sidste kamp nogensinde på Stamford Bridge mod Liverpool i næste sidste runde.  Til den nye sæson spilles kampene på Drogba Stadium.
Dermed høstede Chelsea også sit første mesterskab siden 2010, ja faktisk også første pokal siden dengang.

Blot 3 dage efter lagde Wembley græs til et drama af historiske dimensioner. Pokale finalen mod Aston Villa, vi kom planmæssigt i front og pressede dem i bund, men med 25 mins igen af anden halvleg udnyttede de en sjælden forsvars blunder til at udligne. Efterfølgende pressede de os i bund i resten af den ordinære spilletid, samt store dele af den forlængede. Vi formåede dog at holde stand og kampen måtte derfor ud i straffesparks konkurrence.
Aston Villa scorede på de første 2 alt imens vi brændte dem. Men de efterfølgende 3 Villa spark blev misbrugt og da vi derimod udnyttede vores sidste 3 blev The Double en kendsgerning.

« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 19:16 af Sunbao » Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #313: 18 Dec 2011, 20:10 »

Så blev min første sæson i Blokhus også færdigspillet. Vi var seedet til at blive 3'er, men jeg havde en lille drøm om oprykning inden sæsonen gik igang. Kun førstepladsen af de seksten hold i anden division vest rykker op.

Hele efteråret var en blandet fornøjelse. Alt for mange kampe blev spillet uafgjort, så selvom det kun blev til tre nederlag, lagde vi på en ottende plads da vi gik på vinterferie.

Vinterferien blev brugt til at hente en del nye spillere. Der blev kigget mod Skandinavien, hvor min scout kunne finde spillere! Der blev hentet en 5-6 spillere ind til starteren i januar måned.

Foråret var helt anderledes end efteråret. Et enkelt nederlag, og kun to(mener jeg) uafgjorte kampe gjorde at der kom spænding til sidst. Vi lagde med tre kampe igen a point med tredje og fjerdepladsen, hvor vi dog førte på bedre målscore, med blot et enkelt point op til første og andenpladsen. Da begge de to øverste valgte at tabe, kunne vi altså tage førstepladsen med to kampe igen. Vi spildte dog den chance, og Svendborg lagde sig alene i toppen, jeg var to point efter, på fjerdepladsen.

I næstsidste runde, var det kun Svendborg og os, der vandt blandt topholdene, de andre hold kunne dog stadig nå os i sidste runde. Jeg havde to point op til Svendborg. Jeg havde en af nedrykkerne i sidste kamp, mens Svendborg havde et hold omkring 6 - 8 pladsen.

Efter 70 minutter bringer en af vores nye centerforsvarer os foran, efter vi ikke har kunnet prikke bolden ind hele kampen! Otte minutter senere gjorde vores anden centerforsvarer det til 2 - 0 og Svendborg skulle nu bare tabe point og vi ville rykke op! Efter kampen så jeg til mit store held at Svenborg havde tabt, og oprykningen var vores !

Så efter en svingende sæson endte jeg med at sikre at Blokhus rykkede direkte tilbage til Danmarks næstbedste række. Mine store helt, var min nye målmand der blev hentet i løbet af Januar, der sikrede mig en del point i foråret. Mine to midterforsvarer, hvor den ene blev hentet i Januar der også sikrede en del point! Derudover havde jeg en Daniel Kristensen på CM, der er rykket videre til AB, efter en fantastisk sæson! En amerikaner ved navn Alex Nimo, der var i klubben, da jeg kom til gjorde det godt på den offensive midtbane, med hele sytten assists ! Mine ene angriber Nikolaj Thomsen, blev topscorer i klubben og er nu også taget videre til en større klub i første division!

Har spillet en enkelt kamp i første division, hvor jeg efter blot 21 sekunder bragte mig foran mod VFF, og efter 55 minutter udbyggede jeg føringen. Razak Pimpong gjorde dog det onde ved Blokhus, ved at score to gange, og til sidst scorede en anden tilfældig viborgenser og jeg tabte dermed første kamp i første division.

Mit reputation er nu steget til national!

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #314: 18 Dec 2011, 21:16 »

Tja du kunne vel bare gå på ferie en dag, så ville computeren tilmelde dit hold for dig.

Perfekt. Tak - Havde glemt den mulighed.. og heldigvis lavet et ekstra savegame..

Utroligt svært at handle i Dinamo  - virkelig få af de tilbudte spillere der rent faktisk vil til klubben. Jeg har måtte hente 2 nye talentspejdere ind til at hjælpe. Den ene havde dog allerede en del gode reporter.

Netop slået Galatasaray.. ud af CHL kval.. Møder dog Olym. Marseille i den sidste kval kamp.. av av..
« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 23:30 af DonMambo » Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010