home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129597 gange)
blomvikings
Manager

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #285: 15 Dec 2011, 15:13 »

Nu skal jeg selvfølgelig også sige at jeg ikke kan nævne én spiller fra nogle af holdene.

Men altså 1 sejr i 19 kampe for fx. Blackburn i Sydafrika kan du vel umuligt være tilfreds med? Eller hvad?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #286: 15 Dec 2011, 15:15 »

Selvfølgelig ikke, men tilstandene i Blackburn var også helt forfærdelige - mine scouts kunne kun finde én eneste spiller til mig, så resten af truppen var 16-17-årige "grå" spillere, som jeg var nødt til at tilbyde kontrakt bare for at kunne stille hold. Så er det heller ikke nemt at opnå resultater.

blomvikings
Manager

« Svar #287: 15 Dec 2011, 15:17 »

Selvfølgelig ikke, men tilstandene i Blackburn var også helt forfærdelige - mine scouts kunne kun finde én eneste spiller til mig, så resten af truppen var 16-17-årige "grå" spillere, som jeg var nødt til at tilbyde kontrakt bare for at kunne stille hold. Så er det heller ikke nemt at opnå resultater.

Nej det klart, det lyder ikke ligefrem optimalt...

Men det lyder nu meget sjovt det gøjl i har gang i, det ku være man sku prøve ad Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #288: 15 Dec 2011, 15:42 »

Så blev jeg færdig med endnu en sæson, denne gang med Longford og det endte sådan her:

Og hvilken fantastisk måde at slutte af på. Jeg blev tilbudt en kontrakt forlængelse, men da løn budgettet var gået i minus, kunne jeg ikke forlænge med nogen af mine gode spillere, og ville derfor ikke rigtig have noget hold at rykke op med, så jeg valgte at sige tak for denne gang.. Også skete det her:

Og dette betyder at jeg tager til Danmark!

trippen
Førsteholdsspiller

« Svar #289: 15 Dec 2011, 17:52 »

Så blev sæsonen færdigspillet i Sydkorea og Gangneung City.

Ved ansættelsen lå holdet håbløst sidst med bare syv point, så målet for sæsonen var bare at komme væk fra den nederste plads i ligaen og det lykkedes heldigvis for et meget defensivt og stramt organiseret Gangneung City hold.
Jeg blev ansat i "vinterpausen" og havde derfor en hel måned til sæsonstart, en måned der blev brugt flittigt af mine scouts til at indhente rapporter på diverse spillere og til at udvide min trænerstab med ekstra trænere. Defensiven blev virkelig styrket da hele fire af de seks nyindkøb var defensivt orienterede, hvor en af de centrale forsvarspillere endda blev kåret til årets næstbedste indkøb i ligaen ved årets afslutning.

Med nyindkøbene, alle på fri transfer og en meget stram defensiv organisation endte sæsonens sidste elleve kampe med 6 sejre, 1 uafgjort og 4 nederlag og en målscore på 16-10 og en plads som nummer 11.

Hele truppen tager nu på en 2 måneder lang sommerferie og jeg har fået en ny kontrakt der gælder for endnu en sæson. Jeg forventer at blive i klubben sæsonen ud, for det skulle være muligt at ende i top seks hvilket giver adgang til play-off spillet om en oprykning. Bunden af klubkassen virker til at være slået ud, for pengene fosser ud af kassen og underskuddet nærmer sig nu £70.000 og intet tyder på at næste sæson skal vende den udvikling. Truppen indeholder nu hele 41 spillere og ingen har kontraktudløb og ekstremt mange af spillerne er virkelig talentløse, så tiltrods for ligaens tredjebedste tilskuergennemsnit er udgifterne i klubben for store og enorme.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #290: 15 Dec 2011, 18:04 »

Så blev de 2 første sæsoner i Alta  IF spillet, og hvilke år!

Jeg overtog holdet efter 10 kampe på 16 pladsen(af 16 mulige), vi kæmpede bragt og endte på en fortjent 12 plads, lige over nedrykning pladserne.

Der var mange sjove momenter i løbet af sæsonen der gik, den sjoveste var nok denne mod Bodø/Glimt:

Anden sæson var medier forudsigelserne til en 12 plads, men vi skulle hurtigt vise dem, at det ville gå anerledes.

Allerede efter 5 kampe var vi oppe og snuse til 3 pladsen, og herefter gik det lidt op og ned, indtil kulminationen sidst på sæsonen.

Det endte rigtig tæt, men to vigtige sejre over Strømsgodset og Bryne, gav os luft i den sidste runde og kunne derfor fejre oprykningen til Tippeligaen!

Hvad der nu skal ske, det vil tiden vise, klubben har helt sikkert ikke økonomien til at forblive i tippeligaen, men måske har mine præstationer skabt røre i udlandet, og forhåbentligt kommer der en attraktiv klub med et tilbud.
Ellers må jeg blive og tage kampen op for at undgå nedrykning!

Sjovt har det været.

SkerderG
Juniorspiller
**

« Svar #291: 16 Dec 2011, 13:54 »

Det må jeg sgu sige flot klaret. Shockeret

jeg er selv 8 kampe inde i den nye sæson med alta og jeg ligger på en 4 plads- med en måslcore lydene 32-9 vandt b.a 8-2 over en af oprykkerne Grin

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #292: 16 Dec 2011, 15:53 »

3 Kampe tilbage af suppen...  Mikkel Cramer er gået scoringsamok - og Randers indtager førstepladsen med 1.p til FCK. I de sidste 3 kampe møder jeg - Aab,FCN,SIF - Presserygterne siger desuden at Club Brügge er ude efter mig.. Og en retur til Belgien frister da hvis det er en topklub:)

(April 2016)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #293: 16 Dec 2011, 17:04 »

Må indrømme at jeg overvejer at starte forfra, og så loade alle ligaer i spillet. Jeg har nu været på ferie henover hele sommeren, og det eneste job jeg har fået tilbudt (det har jeg så også fået tilbudt 10 gange nu) er en nyligt oprykket klub i Malaysia - og det nægter jeg simpelthen på nuværende tidspunkt.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #294: 16 Dec 2011, 17:31 »

Må indrømme at jeg overvejer at starte forfra, og så loade alle ligaer i spillet. Jeg har nu været på ferie henover hele sommeren, og det eneste job jeg har fået tilbudt (det har jeg så også fået tilbudt 10 gange nu) er en nyligt oprykket klub i Malaysia - og det nægter jeg simpelthen på nuværende tidspunkt.

Så kan du lige så godt få startet på FM12.. (Det var 09 du spillede ikke?)

22,50 pund inkl porto til dk: http://www.365games.co.uk/pc-games/football-manager-2012-game
« Seneste Redigering: 16 Dec 2011, 17:33 af DonMambo » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #295: 16 Dec 2011, 17:36 »

Jeg spiller 08 lige nu, og er ikke umiddelbart interesseret i at investere i FM12 på nuværende tidspunkt. Tunge

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #296: 16 Dec 2011, 17:52 »

Og så fejres det første mesterskab i en Top-div(Hvis man da vil kalde suppen det!)

Ronnie-drengen topscorer med 20 basser.. og M.Cramer ganske godt med... en 12-13 mål i foråret alene.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #297: 16 Dec 2011, 18:17 »

Og så fejres det første mesterskab i en Top-div(Hvis man da vil kalde suppen det!)

Ronnie-drengen topscorer med 20 basser.. og M.Cramer ganske godt med... en 12-13 mål i foråret alene.
Imponerende! Tillykke!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #298: 16 Dec 2011, 18:25 »

Imponerende! Tillykke!

Jeg nappede FCK 0-4 i parken med 5 kampe igen.. og overtog 1.pladsen runden efter med en 1-0 i overtiden-sejr over Brøndby... Trods 2-0 ude mod FCN holdt jeg heldigvis stand.. SIF 0-3 i sidste kamp Smiley

Nu vil jeg prøve at styre(inden for reglerne hvor jeg kommer hen).. Eks. melder Brøndby interesseret.. men men men.. afvis afvis afvis Smiley

1.pladsen giver adgang til CHL 3.kval runde.. så den er nok tabt på forhånd.. Smiley
« Seneste Redigering: 16 Dec 2011, 18:31 af DonMambo » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #299: 16 Dec 2011, 20:14 »

Nå, efter at have afvist Johor MPM utallige gange (minimum 20) er jeg alligevel endt i Malaysia igen - og for første gang nogensinde er det ikke et nyoprykket hold som har ansat mig! Selangor PKNS endte sidste sæson som nr. 10 ud af 13 i den næstbedste malaysiske række, og har derfor allerede spillere og staff on the books.

Dejligt med lidt forandring for en gangs skyld, så skal det bare blive spændende om jeg kan sørge for at de får flere sæsoner uden at rykke ned. Uanset hvad, regner jeg ikke med at blive her længere end til næste sommer...
« Seneste Redigering: 16 Dec 2011, 20:18 af g00n » Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010