home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 924 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 130020 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #195: 09 Dec 2011, 14:30 »

Jeg tror at det er først når man er nået halvgode hold. Jeg fik først tilbud da jeg vandt den danske 1. division og så da jeg var i Dinamo Zagreb!
Tålmodighed er en dyd! Og i forbindelse med national reputation er det vel kun i forhold til dit eget land og/eller de lande du har været i?

Det kan meget vel være, men det er stadig kun nyoprykkede klubber som aldrig har været i ligasystemet før, som gider have mig. Havde håbet på i det mindste lidt mere etablerede hold i de pågældende lande Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #196: 09 Dec 2011, 15:10 »

Hvor hurtigt er I "steget i graderne", når det kommer til reputation? Jeg kan se, at jeg efter blot ét halvt år er kendt nationalt, hvilket jeg er overrasket over. Af mere spøjse ting kan jeg se, at de managers der har de værste meninger om mig er min assistent og selveste Jose Mourinho... BUM

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #197: 09 Dec 2011, 15:25 »

Jeg er også kendt nationalt efter ca. 1 års træner gerning.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #198: 09 Dec 2011, 15:33 »

Jeg ved ikke hvornår jeg blev 'National', men det er jeg stadig. In other news, har jeg rent faktisk fået ansat 2 scouts som har hhv. 17/8 og 16/10 i Judging Player Ability/Potential. Klart de bedste scouts jeg har haft indtil videre, så forhåbentlig giver det resultater - selvom jeg stadig kun kan scoute i Hong Kong.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #199: 09 Dec 2011, 15:39 »

Vildt  Opstemt - med mit hold Newtown var min eneste scout 2/2 i A/P og jeg har fået ansat én ekstra med 9/10 - begge har dog kun kendskab til Wales - men 17 i judging player ability er da vildt godt.  Thumbs Up

Swizz CataR
Manager

« Svar #200: 09 Dec 2011, 15:58 »

Jeg tror jeg må have været meget heldig med klubben. Selv om jeg spiller i den nederste argentinske række, så kan jeg scoute hele Sydamerika, have 6 talentspejdere samt en mængde trænere...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #201: 09 Dec 2011, 16:23 »

Jeg har kun nået at signe én enkelt spiller inden ligaen starter, og vi skal tilfældigvis møde de forsvarende mestre Sun Hei på udebane - som har en helt vanvittigt godt trup, som indbefatter hele 8 brasilianere. Vi taber kun med 3-2, og tillader os endda at brænde et straffespark undervejs.

Jeg er optimist.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #202: 09 Dec 2011, 21:18 »

Jeg har nappet 2.pladsen i suppen med Randers FC - 4p efter FCK - 10 runder tilbage. Nærmere update følger i morgen - men Ronnie Schwartz bomber helt utroligt.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #203: 09 Dec 2011, 21:21 »

Okay... denne her liga bliver mere og mere interessant - efter 22 kampe blev ligaen delt i to dele, med de 6 dårligste til at slås om to nedrykningspladser over yderligere 10 kampe. De er nu overstået og efter 32 kampe endte mit hold Newtown på 7. pladsen... og så troede jeg så at det var slut - men nej - nu fik jeg beskeden om at jeg skal spille mod ligaens nr. 6 i kvartfinalen i noget der hedder European Places Playoff Quarter Final - dvs. det ser ud til at jeg får chancen for at kæmpe om en tur i Europa på trods af at jeg kun endte som nr. 7

Det er godt nok crazy det her  Opstemt - men jeg siger da ikke nej til muligheden for at kæmpe mig til Europa  Thumbs Up

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #204: 09 Dec 2011, 21:38 »

Slog Port Talbot 3-1 i European Places Playoff Quarter Final....  Opstemt Opstemt

Betyder det så semifinale??  Opstemt

Jep - har lige fået indkaldelsen - skal spille den 11. maj 2012 mod Aberystwyth (sluttede 3'er, så den bliver svær)
« Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 21:40 af mama99ai » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #205: 09 Dec 2011, 21:55 »

Med en mand udvist og nede 1-0 på straffe har min angriber Pike lige udlignet til 1-1. Der er spillet 80.16  Opstemt

Det bliver spændende 10 sidste minutter

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #206: 09 Dec 2011, 21:59 »

Okay - træerne vokser ikke ind i himlen - tabte 2-1..  Græder   de fik lige listet et mål ind et par minutter før tid. Der røg muligheden for finalen og en potentiel plads i Europa... men det må blive næste år- og mit hold er jo slet slet ikke godt nok til Europa heller, så det er nok meget godt.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #207: 10 Dec 2011, 00:11 »

Så er jeg nået igennem grundspillet i den bedste belgiske række, det blev vundet med hele 8 point ned til Standard Liege, desværre får man kun visse point med over i slutspillet, og derfor er jeg fra starten af dette kun 3 point foran Standard liege, før de 10 afgørende kampe.

Noget af et nossespark at få.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #208: 10 Dec 2011, 01:22 »

alle hold pånær de 2 nedrykkere, som så ikke helt er nedrykkere for de får også en ekstra chance i en play off gruppe, hvor de møder hinanden indbyrdes 5 gange ?!?!?!?. Men nr 1-6 spiller så om mesterskabet mens nr 6-14 er delt op i to grupper af 4 som så spiller euro cup play off.
og taberen blandt de 2 sidste hold er så helt ude imens vinderen så må få nogle play off kampe mod et af 2 hold der har vundet 5 play off kampe mod et andet hold i næste bedste række
de har været på stoffer da de udtænkte det her system.
Man kan tabe 30 kampe i streg for så at vinde 3 gange over 2 forskellige hold også sikre sig en ny sæson

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #209: 10 Dec 2011, 01:22 »

Det her er bare verdensklasse, og gør mig bare endnu mere fortrøstningsfuld mht. holdets fremtid:

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010