Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23492
1 Bruger, 816 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mahachanok
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Lower League Management
The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
50
Forfatter
Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden (Læst 129880 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
«
Svar #180:
08 Dec 2011, 20:47 »
Citat af: mama99ai 08 Dec 2011, 06:52
Okay... jeg er tilbage i job - men var begyndt at blive lidt bekymret og det var en noget længere sommerferie end jeg havde forestillet mig da jeg sagde op i min tidligere klub, malaysiske Johor MBJB, som jeg netop havde ført til oprykning til den bedste række. Jeg står nu som part-time træner for Waliske Newtown og datoen er 12. december 2011, dvs. det blev til hele 142 dages sommerferie...
Men her lidt om den nye challenge,
Newtown.
fra Wales.
Land:
Wales, England
Status:
Semi-professionel
Liga:
Corbett Sports Welsh Premier League
Nuværende placering:
Nr. 12 ud af 12 (13 point og 5 point op til stregen) - 3 kampe til sæson er slut!!!
Media prediction:
8. plads
Transferbudget:
£ 0
Balance:
-£35.925
Scouting kendskab:
kun Wales (judging player potential / ability er 2/2)
Så er det bare at kaste sig ud i eventyret
Gudskelov for helt særlige regler for denne liga... Jeg sad på det yderste af stolen efter sejre i de første to kampe og én sidste kamp som jeg troede skulle vindes for at undgå nedrykning. Da jeg så vandt den sidste kamp 1-0 ude mod nr. 4 i ligaen var jeg helt vildt glad... lige indtil Prestatyn scorede til 2-1 i det 93' minut og dermed sikrede sig 9. pladsen over stregen... Så var jeg grædefærdig.. men til min store overraskelse kom der ikke et R for relegated ud for mit hold og det fik mig til at læse reglerne for ligaen lidt nærmere... Det viser sig så at reglerne er sådan at de 6. dårligst placerede hold skal spille mod hinanden for at finde de to dårligste, der så rykker ned.
Ligaen splittes således i 2 dele efter 22 kampe og der spilles så yderligere 10 kampe for at finde de to nedrykkere.. - nu er det bare at gøre arbejdet færdig og sikre mig minimum den 9. plads der sikrer et år mere i ligaen
«
Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 12:32 af mama99ai
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #181:
08 Dec 2011, 21:03 »
Den 2. august 2011, efter 4 tilbud fra Glebe Rangers og 3 fra et nyoprykket malaysisk hold, tikkede der endelig et tilbud ind fra et land jeg endnu ikke har været i:
Tai Chung Publisher er netop rykket op i den bedste række i Hong Kong. De har ingen staff, er spået til en 10. plads ud af 10, og har kun 11 spillere i truppen lige nu. Til gengæld har jeg et voldsomt transferbudget på omkring £6K, og der bruges i øjeblikket kun £20 ud af lønbudgettet på £2K. Ligaen starter om en måneds tid, så jeg håber snart jeg kan få ansat et par scouts... Så jeg kan nå at hente et par spillere...
DonMambo
Reserveholdsspiller
«
Svar #182:
08 Dec 2011, 21:18 »
Citat af: mama99ai 08 Dec 2011, 20:47
Gudskelov for helt særlige regler for denne liga... Jeg sad på det yderste af stolen efter sejre i de første to kampe og én sidste kamp som jeg troede skulle vindes for at undgå nedrykning. Da jeg så vandt den sidste kamp 1-0 ude mod nr. 4 i ligaen var jeg helt vildt glad... lige indtil Prestatyn scorede til 2-1 i det 93' minut og dermed sikrede sig 9. pladsen over stregen... Så var jeg grædefærdig.. men til min store overraskelse kom der ikke et R for relegated ud for mit hold og det fik mig til at læse reglerne for ligaen lidt nærmere... Det viser sig så at reglerne er sådan at de 6. dårligst placerede hold skal spille mod hinanden for at finde de to dårligste, der så rykker ned.
Ligaen splittes således i 2 dele efter 22 kampe og der spilles så yderligere 10 kampe for at finde de to nedrykkere.. - nu er det bare at gøre arbejdet færdig og sikre mig minimum den 9. plads der sikrer et år mere i ligaen
Lige så vanvittigt system som i den belgiske liga hvor man spiller med om europa på en 10 plads
Swizz CataR
Manager
«
Svar #183:
09 Dec 2011, 00:41 »
Så er jeg omsider nået igennem min første halve sæson. Det har taget tid, men det er til gengæld blevet gjort med maner. Jeg kom allerede inden sæsonstart til den argentinske 2.divisionsklub Gimnasia (J), hvor holdet var seedet som 8'er ud af 20. En fin seedning, der dog må skyldes alt andet end holdets renome. Klubben er en af rækkens svageste økonomisk, og lader til at være lillebror i selve Gimnasia. Dette har dog ikke rystet os synderligt.
Efter en fin start, kom vi ind i lidt hårdere kampe, men mod slutningen kørte tingene igen som smurt. Det har ført os op som 1'er her i vinterpausen:
Som nævnt er økonomien ikke den bedste. Klubben har stadig plus på kontoen, men tallene tikker nedad for hver måned. Som I kan se af følgende billede er klubben den i hele ligaen, der bruger færrest penge på lønninger. Dette er selvfølgelig ekstra fedt når nu det går så godt
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #184:
09 Dec 2011, 09:59 »
Er I sikre på at I allesammen kun finder spillere via scouting? Eller er I bare vanvittigt gode til træning/taktikker osv? Jeg synes langt de fleste herinde har relativt meget succes, og er allerede kommet til semigode klubber, mens det for mit vedkommende er megasvært bare at få scoutsene til at finde nogen spillere. Jeg føler mig heldig når jeg vinder eller endda bare får point, og har stadig kun kunnet få job hos nyoprykkede hold i de lavest spilbare ligaer i obskure lande... Jeg sucks nok bare til den her slags spil
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #185:
09 Dec 2011, 10:11 »
Citat af: g00n 09 Dec 2011, 09:59
Er I sikre på at I allesammen kun finder spillere via scouting? Eller er I bare vanvittigt gode til træning/taktikker osv? Jeg synes langt de fleste herinde har relativt meget succes, og er allerede kommet til semigode klubber, mens det for mit vedkommende er megasvært bare at få scoutsene til at finde nogen spillere. Jeg føler mig heldig når jeg vinder eller endda bare får point, og har stadig kun kunnet få job hos nyoprykkede hold i de lavest spilbare ligaer i obskure lande... Jeg sucks nok bare til den her slags spil
De fleste jeg har hentet er folk tilbudt via deres agenter.
NAsMaR
Førsteholdsspiller
«
Svar #186:
09 Dec 2011, 10:29 »
Det handler vel også om at os uden succes, ikke har så meget lyst til at snakke om den
Lutz Pfannenstiel challenge 2022
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #187:
09 Dec 2011, 10:29 »
Jeg tror meget af glæden ved denne udfordring vil gå af hvis man "snyder", så jeg tror ikke folk gør det. Ellers selvfølgelig en appel til ikke at gøre det.
Jeg har selv haft fornuftig succes, med en oprykning til MSL med mit Malaysiske Johor MBJB og er på vej til at redde Newtown i Wales fra nedrykning. Jeg har ikke selv lavet nogen træning og bruger den default træning der er i spillet. Jeg får kun nyheder om mulige spillere når mine scouts anbefaler dem i forbindelse med deres assignments - I mit nuværende spil med Newtown fra Wales har jeg to scouts ansat og de har begge kun kendskab til Wales, så det er begrænset med kvalitetsspillere - derudover har jeg 0 i transferbudget og negativt lønbudget, så min udfordring er mere bare at kunne forlænge med min eksisterende gode spillere...
Det der er årsagen til min "succes" har helt klart været mine taktikker. Jeg har især to taktikker som jeg har meget success med - en defensiv klassisk 4-4-2 med counter som jeg primært bruger på udebane eller hvor jeg er meget underdog samt en 4-3-3 creative som jeg kalder den, hvor jeg spiller med én enkelt angriber på toppen, 2 IF og en control strategy. Derudover har jeg en offensiv 4-2-2-2- strategi til hvor jeg er favorit og på hjemmebane (men den bruger jeg ikke særlig tit). Derudover bruger jeg meget shouts "take a breather" og "retain possesion". Det reducerer antallet af fejl afleveringer og giver flere målchancer.
«
Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 12:34 af mama99ai
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #188:
09 Dec 2011, 10:37 »
Hov, forstå mig ret, det var absolut ikke for at beskylde nogen for at snyde. Det fremgik måske ikke helt tydeligt nok, men det var mere et udtryk for frustration over min egen manglende progression
Nu har jeg i FM08 jo ikke muligheden for at få tilbud spillere fra agenter, så jeg er udelukkende afhængige af mine scouts, og hvad de finder på deres missioner. Det har flere gange være svært nok bare at få fat på scouts via jobannoncer, og når jeg så har nogen, er det som regel meget begrænset hvad de kan finde, når de kun kan scoute i det pågældende lorteland.
Jeg gør heller ikke rigtig noget ud af træning, så meget af min eventuelle succes må afhænge af taktikker, og her failer jeg nok i stor grad. Men via min tid i Chimney Corner fik jeg da mit reputation op på 'National', så havde faktisk håbet på at jeg kunne have taget bare et LILLE skridt op fra udelukkende nyoprykkere til de laveste ligaer. Jeg må vente lidt endnu
Citat af: NAsMaR 09 Dec 2011, 10:29
Det handler vel også om at os uden succes, ikke har så meget lyst til at snakke om den
Good point
Swizz CataR
Manager
«
Svar #189:
09 Dec 2011, 12:15 »
Citat af: g00n 09 Dec 2011, 09:59
Jeg kan jo kun forsikre om min egen "uskyld". Jeg har faktisk kun hentet 2-3 spillere via fri transfer, da begge blev tilbudt via deres agenter. Ingen af dem har dog slået til, og jeg har istedet været heldig med, at klubben selv har lejet gode spillere samt har en vis Luna på holdet, der kunne gøre sig til stjerne i Superligaen via sit spil.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #190:
09 Dec 2011, 12:43 »
Jeg synes også det er super frustrerende at de klubber som jeg godt kunne tænke mig at træne endnu ikke har fået øjnene op for mig, men jeg har kun national reputation, så det er selvfølgelig forståeligt nok
Jeg har forsøgt at finde ud af hvad der skal til for at ens reputation stiger og indtil videre har jeg fundet frem til at det naturligvis gælder om at vinde ting - dvs. trofæer, månedens manager, årets manager, har årets spiller osv. Desuden stiger reputation naturligvis også når du er træner for hold der avancerer i rækkerne..
Ikke ligefrem rocket science
Så er det bare at vente... selvom det kunne være rart at det gik lidt hurtigere
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #191:
09 Dec 2011, 13:28 »
Citat af: mama99ai 09 Dec 2011, 12:43
Jeg synes også det er super frustrerende at de klubber som jeg godt kunne tænke mig at træne endnu ikke har fået øjnene op for mig, men jeg har kun national reputation, så det er selvfølgelig forståeligt nok
Jeg har forsøgt at finde ud af hvad der skal til for at ens reputation stiger og indtil videre har jeg fundet frem til at det naturligvis gælder om at vinde ting - dvs. trofæer, månedens manager, årets manager, har årets spiller osv. Desuden stiger reputation naturligvis også når du er træner for hold der avancerer i rækkerne..
Ikke ligefrem rocket science
Så er det bare at vente... selvom det kunne være rart at det gik lidt hurtigere
Jojo, den er jeg helt med på - tænkte bare at når man nu havde oversteget både Local og Regional, så kunne der måske være andre end udelukkende de allerdårligste hold i hele spillet der vil have en.
Og jeg har da også vundet både den nordirske 1. division og 5 x månedens manager i min karriere! Voldsomme sager
mama99ai
Førsteholdsspiller
«
Svar #192:
09 Dec 2011, 14:00 »
Så kan det ikke vare længe inden Chelsea banker på din dør
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #193:
09 Dec 2011, 14:04 »
Citat af: mama99ai 09 Dec 2011, 14:00
Så kan det ikke vare længe inden Chelsea banker på din dør
Som om jeg gider til Chelsea
Er det i øvrigt tit man i FM12 får jobtilbud mens man er i en klub i forvejen? Det synes jeg mange af jer har fortalt om, men er det først når man er kommet til lidt bedre klubber end de absolutte bundslatter eller er det helt fra starten?
Jeg har på fornemmelsen, at den slags ikke sker så tit i FM08.
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #194:
09 Dec 2011, 14:28 »
Jeg tror at det er først når man er nået halvgode hold. Jeg fik først tilbud da jeg vandt den danske 1. division og så da jeg var i Dinamo Zagreb!
Tålmodighed er en dyd! Og i forbindelse med national reputation er det vel kun i forhold til dit eget land og/eller de lande du har været i?
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
50
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »