home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 130063 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #45: 24 Nov 2011, 17:42 »

Haha okay - har du tænkt dig at følge reglerne alligevel? I så fald håber jeg du får et jobtilbud snart Wink

Får jeg et jobtilbud må jeg  tage stilling til det... men siger ihvertfald ikke bare op for at komme videre Smiley Realisme er stadig en del af mit game og at sige op på den anden måde er ikke realisme i min verden Smiley men får jeg et job tilbud, så skifter jeg nok Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #46: 24 Nov 2011, 17:45 »

Får jeg et jobtilbud må jeg  tage stilling til det... men siger ihvertfald ikke bare op for at komme videre Smiley Realisme er stadig en del af mit game og at sige op på den anden måde er ikke realisme i min verden Smiley men får jeg et job tilbud, så skifter jeg nok Smiley

jeg giver dig ret, jeg vil heller ikke selv sige op, men er klar over at hvis jeg får et tilbud så skal jeg nok sige ja

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #47: 24 Nov 2011, 19:35 »

Så er den malaysiske ligasæson også færdig, og dermed er det blevet tid til første update fra min side.

Malaysia Cup

Jeg lagde ud med at spille denne pokalturnering, hvor man som nævnt tidligere er inddelt i 3 grupper med blandede hold fra de 2 divisioner. Her startede vi flot med 6 nederlag i træk, men da jeg endelig fik fat i en venstre fløj, kunne jeg stille i en normal 4-4-2, i stedet for den noget utraditionelle 4-3-1-2 uden fløje som jeg var nødsaget til at bruge indtil da. Herefter blev det til 7 point i de sidste 4 kampe, men naturligvis alligevel en sikker sidste plads.

FA Cup

Vi indtrådte i FA Cuppens 2. runde, og her var vi så heldige at trække ingen ringere end turneringens forsvarende mestre Terengganu. Efter et respektabelt nederlag på 2-3 på udebane, var vi faktisk sensationelt det bedste hold på hjemmebane. De scorer dog på deres eneste forsøg på mål, og så må vi nøjes med 1-1. Dermed er vi også ude af denne turnering.

Premier League

I ligaen gik det heller ikke specielt godt i starten, men da holdet blev spillet lidt sammen kom der flere gode perioder. Vi var faktisk godt med i langt de fleste kampe, på trods af at være mega-undertippede i dem allesammen, men effektiviteten kunne desværre ikke matche. Kun 3 ud af de 13 nederlag var på mere end ét enkelt mål. Mod slutningen af sæsonen så det ud til at vi skulle redde os i fin stil, men et sandt skadeshelvede betød at flere af mine bedste spillere ikke kunne være med i de sidste par måneder. Dermed røg vi nedad i rækken, og efter 4 nederlag i træk, var den allersidste kamp af afgørende betydning. Her skulle vi møde Selangor Proton, som lå lige under os, 1 point bagefter. Taberen af denne kamp ville rykke ned - og det blev så desværre os. Min brasilianske midterforsvarer Evandro, som ellers normalt blot plejede at få et gult kort i hver kamp, reddede sig denne gang et rødt, og så tabte vi med 0-2. Vi ender derfor som nr. 12 ud af de 13 hold, og rykker ned.

Det betyder også slutningen på min karriere i Malaysia, så nu er jeg på jagt efter en ny klub!

Karrieren i Melaka bød på 36 kampe, 7 sejre, 8 uafgjorte og 21 nederlag.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #48: 24 Nov 2011, 19:42 »

...det første jobtilbud er så fra en nyoprykket klub. I Malaysia Tunge

Nej tak.

EDIT: Ooooog så dukkede tilbuddet selvfølgelig op fra den anden nyoprykkede klub i Malaysia...
« Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 19:46 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #49: 24 Nov 2011, 20:44 »

Efter at være blevet tilbudt de samme to jobs 3 gange, var der endelig en anden klub som henvendte sig. Som flere andre i denne challenge skal jeg nu til Sydafrika, hvor Blackburn Rovers har tilbudt mig jobbet! Ja, det er der åbenbart også en klub i Sydafrika som hedder. De er nyoprykkere i den næstbedste række, så det bliver nok endnu en hård kamp mod nedrykning...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #50: 24 Nov 2011, 23:08 »

Alt tyder på at det bliver en temmelig hård opgave i Blackburn. Efter at have fået skaffet et par scouts, satte jeg dem straks til at scoute Sydafrika, som er det eneste sted jeg må bruge dem. Her 2½ måned senere, har ingen af dem fundet én eneste spiller.

Nu står jeg overfor sæsonstarten, og da jeg kun har et halvt hold, må jeg til at tilbyde kontrakter til de "falske" spillere som er på holdet, bare for at kunne stille hold. Jeg har nu 16 elendige spillere i truppen, hvoraf de ældste blot er 20 år. Truppens gennemsnitsalder er på 15 (!), så det bliver en flok unge negerdrenge som bliver kastet for løverne inden længe...

(Beklager at jeg spammer tråden lige nu, i øvrigt...)

Ariana Grande
Manager

« Svar #51: 24 Nov 2011, 23:16 »

Det er sgu helt i orden g00n.
Du stinker så meget til det her, at det er en fornøjelse at læse Grin

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #52: 24 Nov 2011, 23:21 »

Nu er det jo ikke ligefrem min skyld at mine scouts ikke gider finde nogen spillere - overhovedet Tunge

Ariana Grande
Manager

« Svar #53: 24 Nov 2011, 23:24 »

Nu er det jo ikke ligefrem min skyld at mine scouts ikke gider finde nogen spillere - overhovedet Tunge

Stop med at ødelægge de få glæder jeg får  ticked off

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #54: 24 Nov 2011, 23:30 »

Well, jeg kan trøste dig med at jeg lige har spillet den første betydende kamp: Tabte 1-9 i First Division Cup. På hjemmebane. Mod et hold fra min egen division. Og Giovanni Rector scorede hattrick. Jeps, DEN Giovanni Rector.

Ariana Grande
Manager

« Svar #55: 24 Nov 2011, 23:31 »

Har lige tjekket ham ud.
Han er syg nok!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 25 Nov 2011, 02:10 »

Efter Krymteplytsya var det svært at finde spændende managerjob. Også jeg fik de utallige syd-afrikanske tilbud. I stedet og i mangel på bedre valgte jeg dog SlVICH Minsk - nu havde jeg jo allerede lært basis russisk. Håbløsheden fra mit job i Ukraine blev dog hængende.. og efter 11 dage drog jeg som en anden nomade videre.

PT er jeg i Okt 2012 - og er netop blevet ansat på en deltids-kontrakt i den belgiske 2.div's klub VC Eendracht Aalst 2002 bedre kendt som Aalst. Jeg overtager jobbet på en øjeblikkelig 11.plads efter 9 kampe.

Et spring op - skulle jeg mene.. Samme div. som bla. Zulte Waregem(Brian Hamalainen)
« Seneste Redigering: 25 Nov 2011, 02:19 af DonMambo » Logged

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 25 Nov 2011, 02:38 »

Kan vi ikke få reglerne op for den her challenge, for synes ikke jeg kan finde dem på nettet nogen steder?  Huh

Ariana Grande
Manager

« Svar #58: 25 Nov 2011, 02:39 »

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 25 Nov 2011, 02:41 »

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010