home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 144029 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #15: 21 Nov 2011, 18:49 »

Hcan, dit 'Slustilling'-link i sidste update er blot et billede af et stadion Smiley

Tak - rettet  Thumbs Up

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 21 Nov 2011, 19:33 »

Mit hold såvel som lotto-kupon er nu begyndt at vise tænder. Med 9 P i de seneste 3 kampe(9p 6k total) er Krymteplyska begyndt at leve op til forventningerne. Det viser sig nemlig at holdet sidste år kiksede oprykning i de sidste par runder og det giver selvfølgelig et hvis pres på Don Mambo's skuldre. Opstillingen er en 42-2-2 med wings som nok må se sig inspireret en anelse af tidligere taktikker - ikke at det sikre succes.

På scout siden er det interessant at stort set samtlige spillere jeg scouter er bedre end dem jeg har i forvejen. Økonomisk står den på underskud. Abuda har bare at scorer mål for han er dælme ikke gratis i mit budget.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #17: 21 Nov 2011, 19:50 »

DINAMO ZAGREB

LIGAAFSLUTNING. Inter Zapresic fører med 2 point foran mig før sidste kamp. De skal tabe da de vil vinde ved samme pointantal.
LIVE opdatering:
0’ Dinamo – Varazdin (nr. 8 i ligaen) 0-0  og Inter Zapresic – Split (nr. 6 i ligaen) 0-0
1’ 30 sekunder spillet og jeg rammer stolpen! Stadigvæk 0-0!
2’ Inter Zapresic bringer sig foran. 
4’ Split udligner! Håb endnu!
23’ Jeg scorer til 1-0! Nundwe! Samme antal point som Inter Zapresic nu, men grundet mine forfærdelige resultater mod dem, skal de tabe!
44’ Inter Zapresic på 2-1 – ser svært ud nu!
Halvleg!
62’Et minut der bød på blandet nyt. Bozic bringer mig foran 2-0 men desværre sikrer Inter Zapresic sig nok mesterskabet med målet til 3-1.

Desværre ender kampene uden yderligere scoringer og derfor  ender jeg på en 2. plads. Dette er anden gang hvor jeg kunne have vundet mesterskabet  i sidste spillerunde, men uden held nogen af gangene. Den første gang var med Maritzburg City.

POKALFINALE
Nu til 1. kamp af pokalfinalen. Jeg møder Radnik Sesveste som faktisk er en af mine feeder klubs, så ville være ualmindelig pinligt hvis jeg ikke vandt over dem samlet.
Kick off
21’ Jeg får annulleret et mål da dommeren mener at vi begår frispark efter et hjørnespark.
Halvleg – jeg dominerer rent chancemæssigt. 9 chancer hvoraf 5 af dem er halve chancer, men kun ramt målet en gang. De har ikke haft nogen skud endnu.
0-0   ender første kamp.  Jeg har 17 chancer i alt, rammer målet 6 gange. 1 Clear Cut Chance og 9 halve chancer og de havde blot 3 øvrige chancer. Så alt i alt havde jeg fortjent at vinde men jeg kan nu afgøre det hele på hjemmebane.
Nu til returopgøret på hjemmebane. Her skal en sejr i hus!
Kick off. Arben Pashaj er lige kommet tilbage efter at have været ude i 3 måneder med en skade. Forhåbentligt holder han hele kampen!
1’ 43 sekunder spillet og Bozic bringer os foran 1-0. Drømmestart!
14’ Pashaj scorer men han står desværre i en offside position, så stadigvæk 1-0!
Halvleg – samme mønster som i 1. kamp, men vi formår desværre ikke at lukke kampen selvom vi har stort overtag i chancer.
65’ Nundwe til 2-0! Nu skulle den gerne være i hus, kan ikke se Radnik Sesvete komme tilbage i kampen da jeg stadigvæk sidder fuldstændig på kampen!

FT! Jeg vinder mit første trofæ som giver point til Hall of Fame stillingen! 11 point får jeg ud af anstrengelserne.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 20:35 af WayneGretzky » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #18: 21 Nov 2011, 20:17 »

Jeg er med - så snart jeg får FM12...!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 21 Nov 2011, 20:22 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 21 Nov 2011, 20:23 »

Jeg er med - så snart jeg får FM12...!

Det er ingen hindring ikke at have FM12 - jeg kører stilen med FM08!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #21: 21 Nov 2011, 20:25 »

Det er ingen hindring ikke at have FM12 - jeg kører stilen med FM08!

Mjo, jeg regner jo med at få FM12 senest til d. 24. december, så jeg gider ikke begynde med en tidligere version Wink

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 21 Nov 2011, 20:30 »

Krymteplytsya Molodizhne - Ukraine 1.div:
Efter endnu en herlig sejr(og endnu et straffespark) har jeg netop skrevet kontakt med en ny spændende spiller. Det drejer sig om den nord-koreanske Hong Yong-Jo med 73 landskampe og 22 Mål på sit CV. Yong-Jo er offensiv midtbanespiller men må i Krym* affinde sig med at blive omskolet til midtbanen. Han har de seneste 3 sæsoner spillet i russiske FC Rostov.

Det viser sig desuden at en ung angriber i klubben er vuderet til utrolig 4,5mio!.. Det er mere end resten af spillertruppen tilsammen!

7 Kampe uden nederlag - 4p efter nr 1.. Efter den håbløse start spiller jeg over al forventning. Spændende hvor længe det holder. Altid har en ende. I denne omgang blev det Zirka - med en 2-0 sejr.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 21:30 af DonMambo » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #23: 21 Nov 2011, 20:34 »

Jeg har en ide :-D Hver gang vi skriver en update, så kan vi lige skrive hvem vi er? :-)

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 21 Nov 2011, 20:47 »

WayneGretzky: Du tvinger mig næsten til at sige op.. hvis jeg skal skrive det navn hver gang..  Grin

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #25: 21 Nov 2011, 20:49 »

Så kom jeg også i gang :-)

Efter 3 ugers søgen, kom der et tilbud ind af døren fra Sports Boys i Peru. De ligger på overtagelsesdatoen 5 over nedrykningsstregen, hvilket jeg bestemt regner med skal ændres. Jeg har fået et, ifølge mig selv, godt transferbudget på 3 millioner danske kroner, og et lønningsbudget som helt sikkert kan tiltrække nogle fine spillere. Truppen ser faktisk okay ud, med et godt mix af unge og gamle spillere.

I vil høre fra mig!
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 21:03 af Mads FP » Logged

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 21 Nov 2011, 20:51 »

Efter 3 ugers søgen, kom der et tilbud ind af døren fra Sports Boys i Peru. De ligger på overtagelsesdatoen 5 over nedrykningsstregen, hvilket jeg bestemt regner med skal ændres. Jeg har fået et, ifølge mig selv, et godt transferbudget på 3 millioner danske kroner, og et lønningsbudget som helt sikkert kan tiltrække nogle fine spillere. Truppen ser faktisk okay ud, med et godt mix af unge og gamle spillere.

I vil høre fra mig!

Ja det stikker unægteligt de 8.500 kr jeg fik stillet..

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #27: 21 Nov 2011, 21:02 »

Ja det stikker unægteligt de 8.500 kr jeg fik stillet..

Lige præcis. Kan læse mig til, at jeg overordnet er godt økonomisk stillet, kontra jer andre.

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 21 Nov 2011, 21:03 »

Efter 3 ugers søgen, kom der et tilbud ind af døren fra Sports Boys i Peru. De ligger på overtagelsesdatoen 5 over nedrykningsstregen, hvilket jeg bestemt regner med skal ændres. Jeg har fået et, ifølge mig selv, et godt transferbudget på 3 millioner danske kroner, og et lønningsbudget som helt sikkert kan tiltrække nogle fine spillere. Truppen ser faktisk okay ud, med et godt mix af unge og gamle spillere.

I vil høre fra mig!

Haha, Sport Boys havde jeg er kortvarigt spil med i FM11 - det gik ikke så godt Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 22:53 af g00n » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #29: 21 Nov 2011, 23:07 »

Kan sige at jeg har været favorit til at overtage den ledige managerstilling i både Anderlecht og Palmerias, men håber egentligt på at blive i Dinamo et år mere og forhåbentligt både vinde mesterskabet og få lidt succes i Europa.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010