home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  1 Bruger, 828 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 130081 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #30: 21 Nov 2011, 23:09 »

Ja okay, minuttet efter at jeg postede får jeg så et jobtilbud, dog fra et helt 3. hold. Jeg forlader kroatiske Dinamo Zagreb efter blot en sæson til fordel for argentinske Independiente!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 21 Nov 2011, 23:11 »

Krymteplytsya Molodizhne:

Jeg er kommet til Nov. 15 kampe spillet = 10 sejre 5 nederlag. Pt 3 plads med 6-7P til 1.plads.. men kun et enkelt til 2.pladsen.. Bliver spændende 15-16 kampe der er tilbage - hvis klubben da ikke "går konkurs" inden.. Vi taber ca 75.000 pr måned pt og jeg kan ikke umiddelbart finde steder at spare.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #32: 21 Nov 2011, 23:43 »

#3 – Kontrakt i Danmark! (BGA)

Der var stadig få kampe tilbage af første sæson, da jeg trådte ind af døren hos Boldklubberne Glostrup Albertslund den 19. April 2012. På dette tidspunkt lå klubben lige over nedrykningsstregen, dog med stor fare for at rykke ud af 2. Division Øst. Det altoverskyggende mål var derfor at have sikret overlevelsen når de sidste 11 kampe var spillet.

Starten gik engentlig meget godt, da både Nordvest FC (4:0), Elite 3000(2:1) og Birkerød(3:2) blev besejret inden for de første 4 kampe. Luften gik desværre ud af ballonen og med 3 nederlag på stribe lå BGA pludselig under stregen. Et holdmøde satte skub i tingene og de næste 3 kampe gav 7 point, da først Avarta (0:0) måtte afgive et point og derefter B 93 og svebølle måtte se sig besejret af BGA.

Boldklubberne Glostrup Albertslund – Hvidovre
Trup: L. Andersen; M. Andersen, M. Nielsen, K.Nielsen, P. Kongsted; J Bhuyan, M. Falck, A. Syberg; T. Meldgaard, O. Chimezie; M. Hjort.

Med disse resultaterne skulle det hele afgøres i sidste kamp, hvor ligaens første plads Hvidovre kom på besøg på Glostrup Stadion. Med 7 point i de forrige 3 kampe, var der god moral i truppen og der var stor tiltro til at vi nok skulle klare overlevelse! Ikke bare fordi Højrebacken Michael Andersen fik rødt efter 30 minutter, men også fordi Hvidovre viste sig dog som det tophold de var, så det svært ud, da BGA efter 33 minutter kom bagud 1:0.

I den første sæson med BGA blev topscoren på 11 kampe Mark Hjort, som scorede hele 6 mål og var en stor del af grunden til at jeg kunne sikre overlevelsen for vestegnsklubben. Han var da også manden som kun 4 minutter efter Hvidovres førings mål bragte balance i stillingen og sikrede Hvidovre ved pausen lå over stregen.
Efter pausen havde jeg ikke meget spil, men så længe kampen stod uafgjort forblev BGA et divisionshold. Det håb blev dog tydeligt slukket med sølle 11 minutter tilbage af kampen, da Hvidovre endnu engang kunne bringe sig foran i Glostrup. Denne gang var det legenden i 2. division Thomas Jari Jørgensen, som sendte BGA under stregen.
Alt håb så ud til at være ude, da Ismail Lawal dukkede op på med hovedet på et perfekt sparket frispark og sendte BGA tilbage på den rigtige side af stregen! – En ny sæson i 2. division var reddet for BGA.

Resultat 2:2
BGA: Mark Hjort (37), Ismail Lawal (89) - HF: Mads Jallow (33), Thomas Jari (79)
Skud: 10 - 15
On Target: 2 - 2
Possession: 45% - 55%
Attendance: 185

Slutstilling

Da klubben er en amatørklub er det svært at holde på spillerne, hvorfor en række stærke spillere blev fisket af andre klubber:

27/6 Mads Falck (MC) til FC Hjørring
1/7 Steffen Nielsen (GK) til FC Djursland (30 kampe i 11/12)
6/7 Kim Bo Andersen (GK) til B1908 (1 kamp i 2011/12)
7/7 Liam Douglas (MC) til Darlingston (35 kampe, 2 mål, 1 assists i 2011/12)
12/7 Mark Hjort (SC) til HB Køge (15 kampe, 7 mål, 3 assists i 2011/12)
18/8 Brian Ulstrup (GK) til Skovbakken (18 kampe i 11/12)

Dette gjorde at optakten til sæson 2012/2013 bød på en masse signs af unge urutinerede spillere samt fluefiskeri i de andre amatør klubber, hvilket gav nogle enkelte gode signs.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 22 Nov 2011, 19:10 »

Sæsonens store højdepunkt: En 3 runde kamp i pokalen hvor jeg mødte Metalurg D fra den bedste række. Mange positive ting kunne[b] Krymteplytsya Molodizhne[/b] tage med fra denne kamp. I ordinær var der sågar fest på hjemmebane tribunen da den israelske ]kantspiller Alon Yaysberg bragte undertippede Krym foran med 3-1. Glæden skulle dog vare kort og inden længe måtte man sande at føringen var sat over styr.

Kampen endte i forlænget spilletid hvor der igen udbrød jubel blandt hjemmebandet publikumet. Denne gang var det Sginukhin der med sit andet mål i kampen bragte Krym på 4-3. Igen måtte man dog sande at føringen ikke holdt og i stedet skulle det hele afgøres på straffe.

Her trak storholdet Metalurg alligevel loddet og sendte de undertippede værter ud i mørket.

Et mentalt 0.punkt der også viste sig i følgende Ligakamp mod Odessa. Trods spilovertag måtte man se sig slået med 0-1 på hjemmebane og med 8p til 2 pladsen synes oprykning langt langt væk.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 19:47 af DonMambo » Logged

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #34: 22 Nov 2011, 22:59 »

20. juni, 2012 - Luverdense EC
Jeg har spillet seks kampe i 2. divison, men jeg vil lige kort fortælle om statsmesterskabet, som var en rimelig stor succes.
Gruppespillet endte med ti sejre i ti kampe. To hold sluttede med 16 point, hvilket jo viser styrkeforskellen meget godt. Scoringsgennemsnit var 3 mål pr. kamp. Kun to mål blev lukket ind.

Alle finalerne blev spillet over to kampe, men jeg har kun skrevet samlet resultat ind.
Kvartfinale:
Cacerense 0-6 Luverdense
Semifinale:
Cuiaá 0-2 Luverdense
Finale:
Luverdense 3-1 Mixto (MT)

Og så til 2. division. Der er spillet seks kampe, og det går vel egentlig ikke så godt. 1 sejr og 5 nederlag, men som oprykkerhold, kan jeg jo heller ikke forvente, at hænge fast med det samme. Der er heldigvis 32 kampe tilbage, og tre point op til stregen. Ligger på 18. pladsen.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 23 Nov 2011, 01:22 »

22 april med 7 kampe igen og tæt på umuligt at kæmpe med om oprykning, når Mambo's lyst til at træne Krymteplytsya under 0.punktet. En øjeblikkelig 7.plads bliver det sidste indtryk mens tingene samles og pakkes. Klubben skrantende økonomi figurerer stadig et sted i baghovedet men det er ren lettelse at kunne skyde ansvaret fra sig. Nu er det tid til ferie.. og håbet om at en ny klub melder sig.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 23 Nov 2011, 14:38 »

Så er første sæson i den Sydafrikanske 1. division færdig spillet.
Kom desværre alt for sent i gang med at få mine sejre, så endte på en 5. plads i ligaen. Det er nu helt godt efter som af medieprognosen sagde 12 ud af 16 hold, men stadig lidt skuffende når det er top 4 der skal spille om oprykning Opstemt
Ud over det så er min økonomi virkelig elendig, er pt. På minus 3 mio. og pengene fosser bare ud, selvom mine lønninger er et godt stykke under lønbudgettet!
Ellers er jeg blevet tilbudt ny kontrakt, men afviste den, for målet er at komme videre til noget nyt efter 2. sæson, ellers kommer jeg aldrig ud og oplever noget nyt! Opstemt
Sidst men ikke mindst så har jeg lige et SS fra en af mine kampe som jeg syntes var lidt stort Opstemt

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #37: 23 Nov 2011, 15:50 »

Så er første sæson i den Sydafrikanske 1. division færdig spillet.
Kom desværre alt for sent i gang med at få mine sejre, så endte på en 5. plads i ligaen. Det er nu helt godt efter som af medieprognosen sagde 12 ud af 16 hold, men stadig lidt skuffende når det er top 4 der skal spille om oprykning Opstemt
Ud over det så er min økonomi virkelig elendig, er pt. På minus 3 mio. og pengene fosser bare ud, selvom mine lønninger er et godt stykke under lønbudgettet!
Ellers er jeg blevet tilbudt ny kontrakt, men afviste den, for målet er at komme videre til noget nyt efter 2. sæson, ellers kommer jeg aldrig ud og oplever noget nyt! Opstemt
Sidst men ikke mindst så har jeg lige et SS fra en af mine kampe som jeg syntes var lidt stort Opstemt

Det er sq god lir! Man har meget tæt på toppen når Diego ser ens kampe!! :-)

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #38: 23 Nov 2011, 21:39 »

jeg er så stadig i gang med mit første job som er i sydafrikanske F.C.A.K, hvor jeg efter 17 kampe har en oversigt der hedder 7-1-9 og en målscore der hedder 22-23, jeg ligger på en 10. plads har været i den dårlig stime på det sidste hvor jeg tabte 4 i træk, efter jeg havde været helt oppe på en 3. plads men nu ser det ud til at heldet har vendt lidt igen, en anden god nyhed er at jeg har fået lavet en rekord i klubben og det er min topscore N'da Jacques Yoboue har lavet 6 ligamål for klubben som er et mere end den tidligere rekord

SS af ligaen: http://imageshack.us/photo/my-images/822/nationalfirstdivisionov.png/

SS af Yoboue: http://imageshack.us/photo/my-images/521/ndajacquesyoboueoversig.png/

Tidligere: Baloo38

Mattsson
Lilleputspiller
*

« Svar #39: 23 Nov 2011, 23:03 »

Har igennem de sidste mange år kun spillet LLM, dog ikke helt efter reglerne men har dog alligevel forsøgt at føre det ene håbløse Blue Square n/S hold efter det andet op i de engelske divisioner.

Nu blev tiden så til at denne udfordring skal prøves, og efter at have valgt ligaer og ca. 137.000 spillere..vælger jeg at apply på alle ledige stillinger (her er jeg faktisk i tvivl om det er korrekt, eller om jeg burde vente indtil nogen fandt mig??) men første job offer blev i Indonesien i klubben PSAP Sigli i den indonesiske Premier League som er lige under Super League. Kan notere at vores største rivaler er PSLB, PSBL & PSSB  skal nok blive morsomt...  Opstemt

Klubben er spået en 1. plads og jeg har 38 dkr at gøre godt med i transfers og et lønbudget på 152 tkr. og truppen får pt. 77 tkr.
Min egen løn er 29 tkr. pr mdr.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #40: 24 Nov 2011, 13:23 »

#4 – Opreration Survival!

Sæsonen 2012/2013 var ikke værd at skrive hjem om, sæsonen gav i alt 39 point og en sikker 11. pladsen og overlevelsen var sikret ca. 5 kampe før afslutningen på sæsonen. Så målet var nået og overlevelsen sikret! Før sæsonen var Marc Del Hende blevet hentet til klubben og han slog igennem i sæsonen, ikke som sådan på målfronten, men han spillede en god sæson og de 4 mål han scorede var væsentlige for overlevelsen. Det var en sæson, hvor målene blev delt ret ligeligt mellem spillerne, for Simon A. Pedersen scorede 5 kasser, mens Andreas Syberg slog til på midtbanen med hele 5 kasser.

Højst overraskende fik jeg 6 point mod Elite 3000 Helsingør, som jeg klart havde som oprykningskandidat, men jeg har indtil videre haft et godt tag på dem, da jeg i de 3 kampe jeg har spillet mod dem i de 2 sæsoner har vundet alle kampene. Jeg er endvidere overrasket over jeg hentede hele 4 point mod Frem, men skuffet over jeg slet ikke hentede point mod B93, LFA, Nordvest FC(som jeg slog 4:0 forrige sæson) og HIK.

Sæsonen var også den første hvor jeg havde en landsholdsspiller, da jeg havde fået hentet Mustafa Hassan til klubben, men han var ikke god nok til at få kampe og i vinterpausen blev han skippet videre til AGOW fra Holland. Det var et okay transfer vindue, da ingen stamspillere forsvandt og jeg samtidig fik hentet:
- Morten Thomsen fra Fremad Amager, som dog ikke fik plads i førsteholdstruppen i denne sæson.
- Kofi Dakinah fra Birkerød, han kom heller ikke til at spille meget
- Rasmus Petersen, stærk venstre back der gik direkte ind på førsteholdet.
- Jeppe Brinck, 17 årigt talent der fra næste sæson vil være inde omkring førsteholdet.
- Christoffer Remmer, stort 20 årigt talent til højrebacken
- Per Jensen fra Avarta, endnu et stort ungt forsvarstalent.

Dermed var fremtiden sikret i forsvarskæden, hvis jeg formår at holde på disse store talenter i de kommende år.

Jeg har flere gange forsøgt at blive en semi-professionel klub, men desværre er klubben ikke villig til dette, og de modarbejder generelt mit arbejde for at gøre klubben mere professionel.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #41: 24 Nov 2011, 17:25 »

#5 – Efteråret 2013

Op til efterårssæsonen af sæson 2013/14 mistede jeg lidt håbet om at have nogle chancer for oprykningen i den kommende sæson. Jeg mistede Kofi Dakinah (Højre Back, 8K/0M/6.47) til næstved; Jakob Busk (keeper, 14K/6cln/6.81) til FC Roskilde; Jesper Rasmussen (central midtbane, 21K/1M/6.83) til FC Vestsjælland; Marc Del Hende (Angriber, 13K/4M/6.79) til Frem; Lars B Hansen (Angriber, 3K/1M/6.73) til Næstved; Simon A. Pedersen (Angriber, 23K/5M/6.70) til Elite 3000 samt Rasmus Petersen (Venstre Back, 13K/0M/6.72) til HIK. De blev alle tiltrukket af halv eller fuldtidskontrakter, hvorefter mine amatørkontrakter ikke var så meget værd!

Af væsentlige ”køb” kan nævnes at jeg hentede målmand Michael Falkesgaard, Andreas Holm, Benjamin Lee fra næstved, Tomas Adamek og Semere Haile, samtidig vente Jimmi Klitland tilbage til BGA efter et enkelt år væk fra klubben. I løbet af efteråret har jeg derudover hentet Ibrahima Ndiaye (FC), Kristian Bo Andersen (DC), Nicklas Hansen (DC) og Morten Jacobsen (MC) som er kommet ind omkring førsteholdet i løbet af sæsonen.
August
BGA – Søllerød Vedbæk(3rd) 0:2
Ingen mål
Ringsted  - BGA 2:2 (4:3 straffe) (Pokal)
T. Adamek, M. Thomsen
Rishøj(12th) – BGA 2:2
S. Haile, B.Lee
BGA – Elite 3000 Helsingør(7th) 3:1
B. Lee, A. Syberg (Str.), Bhuyan

Efter BGA nåede 32 point i 2011/2012 og jeg selv skaffede 39 point i sæson 2012/2013 var målet for denne sæson af skaffe endnu flere plads og slutte sæsonen over 11. pladsen med flere point end tidligere de 2 forrige sæsoner. Sæsonen startede lidt blandet ud, da August måned startede ud med 2 nederlag, først i ligaen til Søllerød-Vedbæk, men endnu være i pokal turneringen da Ringsted, som ikke engang var divisionsklub slog BGA ud på straffespark. Herefter vendte heldet lidt og med en uafgjort mod Rishøj og derefter 3point mod en stærk modstander som Elite 3000 Helsingør.
September
Fremad Amager(4th) – BGA 0:4
A. Holm, S. Haile, B. Lee, Selvmål
BGA – B93(1st) 1:3
Selvmål
Herlev(14th) – BGA 1:4
B. Lee(2), M. Thomsen, M. Tribler
BGA – HIK(5th) 0:2
Ingen mål
BGA – Birkerød(11th)  1:0
Ndiaye

September måned var sæsonens bedste, da det blev til 3 sejre og 2 nederlag med forventede nederlag til B93 og HIK. Sejren over Fremad Amager var dog mindre forventet og jeg var ganske tilfreds efter jeg havde givet dem et 4-0 nederlag på egen bane!  Desværre fortsatte stimen ikke ind i oktober måned hvor en sejr over Frem blev efterfulgt af en stime på 3 nederlag. Det var i denne periode klubben røg fra at være 3-4 point fra førstepladsen til at være 10 point efter, og i stedet kommer nærmere nedrykningsstregen.
Oktober
Frem(13th) – BGA 0:2
M. Thomsen, I. Lawal
Næstved(8th) – BGA 3:1
B. Lee
LFA(6th) – BGA 4:1
B. Lee
BGA – FC Øresund(16th) 0:1
Ingen mål

På trods af stimen af nederlag fortsatte i november da jeg var på Østerbro og tabe 2-1 til Skjold, endte efteråret nogen lunde, da jeg slog de 2 oprykkere Vanløse og Glostrup og dermed sluttede med 6 point til tabellen. Efterårssæsonen er godkendt da jeg endte på hele 22 point, hvorfor der er mulighed for at få flere end de 39 point fra året før.
November
Skjold(2nd) – BGA 2:1
B. Lee
BGA – Vanløse(15th) 4:2
B. Lee (2), N. Kjergaard, T. Adamek
Greve(10th) – BGA 1:3
B. Lee, M. Jacobsen, N. Kjergaard

Sæsonen bød på et par positive overraskelser, for med 3 stærke angribere som forlod truppen i starten af året blev der selvfølgelig plads til et par nye angribere. Benjamin Lee kom til klubben og er allerede blevet legende, da han på en halvsæson har scoret hele 11 mål for BGA, og dermed er en af hovedmanden bag den klubbens lille succes.

KLUBREKORD

STILLINGEN I 2. DIVISION EFTER 15. RUNDE

De vigtigste spillere i efterårssæsonen:
-   Jamal Bhuyan (MC) 23 år, 15/15 kampe, 1 mål, avr. Rating 6.91
-   Nicolai Kjergaard (AM L) 23 år, 15/15 kampe, 3 mål, avr. Rating 7.14
-   Allan Pedersen (DL) 17 år, 14/15 kampe, 0 mål, avr. Rating 6.81
-   Benjamin Lee (FC) 24 år, 14/15 kampe, 11 mål, avr. Rating 7.44
-   Michael Falkesgaard (GK) 22 år, 12/15 kampe, 3 clean sheets, avr. Rating 6.84

Jamal har været en sikker midtbanespiller, som har været meget stabilt, hvilket har været med til at stabilisere holdet. Han har spillet i klubben siden jeg trådte til! Nicolai Kjergaard hentede jeg i 2011/12, og han har været fast mand i forrige sæson og spiller fuld tid i denne sæson og har i flere transfer vinduer været utrolig eftertragtet, men jeg har formået at holde på ham stadig og jeg håber på at kunne holde ham i klubben endnu nogen sæsoner.
Allan Pedersen blev hentet op til denne sæson og var egentlig tiltænkt at skulle være et stort talent for fremtiden! Det viste sig dog at han var klar på at spille 2. divisionsfodbold og jeg tror han kommer langt i hans karriere, hvor jeg nok ikke bliver ved med at være hans manager særlig længe. Jeg håber dog at holde ham denne sæson og en mere! Men med sine 17 år vil han være en eftertragtet herre.

Michael Falkesgaard (tidl. Brøndby) blev hentet til BGA og hvilket valg, han har bragt sikkerhed i målet efter Jakob Busk (tidl. FCK talent) og stabiliteten har vist sig i midterforsvaret. Som manager sidder man mere roligt på bænken i denne sæson. Spørgsmålet er dog om han er en spiller som jeg får lov at holde på!.
Nu ser jeg frem til vinterpausen, hvor jeg håber at holde på mine vigtigste spillere, men tidligere erfaringer viser at det er svært at holde på dem!
« Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 17:40 af Hcan » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 24 Nov 2011, 17:32 »

Fede updates Hcan, meeeen nu har du vist været i klubben længe nok. Kom videre! Wink

Og så vil jeg da også lige henstille til dig at bruge direkte links til billeder på imageshack... Det er superirriterende at skulle klikke sig igennem for at kunne se det i ordentlig størrelse Tunge

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #43: 24 Nov 2011, 17:38 »

Fede updates Hcan, meeeen nu har du vist været i klubben længe nok. Kom videre! Wink

Og så vil jeg da også lige henstille til dig at bruge direkte links til billeder på imageshack... Det er superirriterende at skulle klikke sig igennem for at kunne se det i ordentlig størrelse Tunge

Det med jeg ikke tager videre er en uoverensstemmelse i regelsættet med min personlige holdning Peace - hvorfor jeg i længden nok poster i forkert tråd Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #44: 24 Nov 2011, 17:40 »

Haha okay - har du tænkt dig at følge reglerne alligevel? I så fald håber jeg du får et jobtilbud snart Wink

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010