Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
1 Bruger, 613 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 67876 gange)
zakii
Gæst
Sv: Crewe Alexandra... Nu FCK!
«
Svar #165:
11 Dec 2005, 16:11 »
okay
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #166:
11 Dec 2005, 21:24 »
Friendlies
Næstved – FC København 1-3 (Rilke 10, Torghelle 51, 55). Kampens spiller: Silberbauer
Helsingør – FC København 2-5 (Torghelle 2, Lindström 68, Álvaro 70, Røll 74, Smedjegåarden (87). Kampens spiller: Røll
FC Roskilde – FC København 1-3 (Romagnoli 23, Rilke 41, Ijeh 82)
Signings
I mellemtiden har jeg hentet et par målmandstalenter, som dog ikke er set til at overtage Jesper Christiansens plads lige foreløbig. Det drejer sig om Jan Koprivec og Armin Mujdzic som begge er 19 år, men som, med den rette udvikling, nok kan blive store.
09/02-08
Royal League, Gruppe B, 4. runde
Brann (Norge) – FC København (Danmark)
Bookmakers odds:
1
3.25
X
3.25
2
2.00
Oddsene er på vores side, og jeg forventer også en sejr i vores 4. møde. En sejr vil bringe os videre fra gruppen, og dermed kan vi slappe af i de sidste 2 kampe. Jeg giver debut til en del spillere i denne kamp. Lars Jacobsen er skadet, så derfor ryger Smedjegården over på hans højre back, og så får Zuk debut på venstre back. Som reservemålmand har jeg taget Koprivec med, og så er Romagnoli på venstre fløj, mens Silberbauer beholder sin højre fløj. På midten er Jørgensen og Linderoth som sædvanlig, og så er Álvaro skadet i angrebet, så her danner Berg duo med Torghelle. Desuden er der mulighed for debut til Arenas, som sidder på bænken
2-0
FCK: Berg (45), Torghelle (65)
Det var en klart fortjent sejr til FCK, der kunne have været større, hvis det ikke var for en godt spillende Morten Paulsen i Brann målet. Vores forsvar stod utrolig godt, og lod dem ikke komme i nærheden af noget, og vi burde måske have vundet større. Torghelle fik en fabelagtig debut, da han lagde op til 1-0 målet, og selv scorede det andet mål, og var tæt på at score flere. Romagnoli leverede en middelindsats, mens Zuk stod godt i forsvaret. Arenas blev på bænken med Koprivec. Med 2 kampe igen er vi 5 point foran Malmö, og dermed sikret videre avancement, og er næsten sikker på 1. pladsen.
Kampens spiller:
Gravgaard
(DC, FCK)
14/02-08
Royal League, Gruppe B, 5. runde
FC København (Danmark) – IFK Göteborg (Sverige)
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Vi skal helt klar have en sejr, når vi på hjemmebane møder gruppens bundprop Göteborg, som har tabt alle deres 4 kampe. Jeg prøver i denne kamp Lindström på højre fløj, og har derfor rykket Silberbauer ind på midten, og smidt Jørgensen på bænken. I angrebet får Ijeh chancen med Torghelle. Ellers ingen ændringer, og vi går til kampen på jagt efter sejr, og dermed for at få sikret gruppens 1. plads
0-2
Göteborg: Andersson (42), Claesson (90)
Sikke et nederlag… Vi spillede en god kamp, og kunne have været kommet foran mange gange, og i stedet slår de kontra, og scorer på deres eneste skud på mål i de første 92 minutter… Vi presser på hele kampen igennem og prøver virkelig hårdt på at få scoret, bl.a. ryger Gravgaard frem i et sidste desperat forsøg, og så slår de selvfølgelig kontra efter 94, og scorer til 0-2. Et pinligt nederlag til klubben, men vi må prøve at holde modet oppe, og vinde vores sidste kamp.
Kampens spiller:
Gustafsson
(DR, Göteborg)
21/02-08
Royal League, Gruppe B, 6. runde
FC København (Danmark) – Malmö FF (Sverige)
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Romagnoli har allerede været ude og brokke sig til pressen, da han hellere vil spille offensiv midt, end offensiv fløj. Det eneste problem, er sådan set at jeg vil spille ham som offensiv fløj! MEN! I dag får han hans vilje, hvilket betyder at Silberbauer igen er på højre fløj, Røll får comeback på venstre, og så er Romagnoli på midten med Linderoth… Så har han bare om at imponere mig…Jeg har ikke flere ændringer i truppen, så lad os bare komme i gang, og VINDE kampen!
3-1
FCK: Berg (16), Torghelle (66), Linderoth (81)
Malmö: Andersson (60)
Ikke just en tæt kamp. 25-4 var skudstatistikken, så vi burde faktisk have vundet med et par mål mere. Men en sejr er en sejr. Omtalte Romagnoli fik chancen som AMC i slutningen af 2. halvleg, da vi fik indskiftede Rilke skadet, 5 min efter at han var kommet ind, og måtte spille med 10 mand. Men det slog os ikke ligefrem ud, og Romagnoli fik lagt op til Linderoths mål. Vi fortsatte med at dominere, og kunne have vundet større.
Kampens spiller:
Berg
(ST, FCK)
FCK møder Helsingborg i kvartfinalen
Samme dag blev der trukket lod til kvartfinalen i Royal League. FCK, der har vundet turneringen de forgående og eneste 3 gange den har eksisteret, skal i første kamp til Helsingborg i Sverige. Vinderen af den kamp, møder vinderen af Rosenborg – FCN i semifinalen… Kvartfinalen bliver spillet d. 6 marts 08.
06/03-08
Royal League, Kvartfinale
Helsingborg (Sverige) – FC København (Danmark)
Jeg har mine skadede spillere tilbage, og derfor sidder Álvaro nu på bænken, i stedet for Rilke. Også Jakobssen er tilbage, og spiller i dag højre back, hvilket betyder at Smedjegården er på bænken. Desuden har jeg byttet lidt rundt på midten, så Romagnoli igen er på venstre fløj, og Jørgensen er på midten i stedet for Røll. Arenas er røget helt ud af truppen, da Smedjegården indtager hans plads på bænken.
1-2
Helsingborg: Karekezi (24)
FCK: Romagnoli (3), Álvaro (77)
En fortjent og sikker sejr. Álvaro fik comeback efter sin skade, da han kom ind i 72. minut, og blot 5 minutter efter, satte han pandebrasken på, og scorede sejrsmålet. Deres udligningsmål havde været et flot langskud i hjørnet, uden chance for hverken forsvar eller målmand. Ellers var det en meget middelmådig indsats, men vi fik sejren på udebane, så nu burde vi køre den sikkert hjem i returopgøret.
Kampens spiller:
Silberbauer
(AMR, FCK)
Læs med i den næste spændende update, hvor vi igen begynder på ligaen, og fortsætter vores togt i Royal League
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
zakii
Gæst
«
Svar #167:
11 Dec 2005, 21:49 »
er det ikke for let??
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #168:
11 Dec 2005, 21:51 »
Citat af: zakii 11 Dec 2005, 21:49
er det ikke for let??
Jo, Royal League er da indtil videre.. Jeg overvejer også til tider at spille med et lidt reservespækket hold, da de andre hold åbenbart er mega svage.. Ligaen regner jeg heller ikke med giver de store problemer, men tilgengæld SKAL vi bare klare os godt i Europa, det er det der tæller for mig. Skide være med ligaen og Royal League
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #169:
12 Dec 2005, 12:38 »
Bare se hvad de stiller med i Royal League allerede nu.. Er flere hold der stiller med reserverne
R O T R
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #170:
12 Dec 2005, 13:30 »
Glæder mig til næste update med masser af liga kampe, som du helst skulle vinde
Det ser ud som om det kører meget godt indtil videre og at Torghelle spiller suverænt
Hvor kom Berg og de andre fra, før de kom til FCK
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #171:
12 Dec 2005, 14:40 »
Sikke en fed Blog, har lige læst alle 12 sider, pyha det tog sin tid.
Men rigtig spændene læsning, er heller ikke helt tilfreds med skiftet, da jeg synes du havde fået godt gang i Crewe.
Det er jo startet godt i FCK, spændende, glæder mig til at læse mere.
Keep up the good work
Wolverhampton - Klubben i England
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #172:
12 Dec 2005, 17:08 »
Citat af: Mads 12 Dec 2005, 13:30
Glæder mig til næste update med masser af liga kampe, som du helst skulle vinde
Det ser ud som om det kører meget godt indtil videre og at Torghelle spiller suverænt
Hvor kom Berg og de andre fra, før de kom til FCK
Ja, det er efterhånden lidt for let i Royal League. Men nu ser vi, efterhånden som jeg kommer videre i turneringen, og spiller mod nogle sværere hold.
Berg kom fra IFK Göteborg i 2005 for £230k kan jeg se...
Jørgensen kom fra FCN i 2005/2006 for £325k
Og Smedjegården kom fra Djurgården i 2005 for £275k.
Og jeg kan oplyse om at der kommer en ny opdatering i aften...
Lækkert b0nb0n, som du dog har læst
Velkommen til bloggen, og tak for rosen.
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe -> FCK
«
Svar #173:
12 Dec 2005, 20:02 »
09/03-08
SAS Ligaen 18. runde
AGF (6. plads) – FC København (1. plads)
Bookmakers odds:
1
5.50
X
3.60
2
1.50
Utroligt nok er Åkeby stadig i AGF, selvom de ikke har vundet ligaen endnu… Vi har alle folk klar, og stiller derfor selvfølgelig i stærkeste opstilling. Lars Jacobsen er dog lidt træt, men det svækker ikke holdet, da jeg bare bruger Zuk på venstre, og Smedjegården på højrekanten i stedet. På midtbanen har jeg valgt Jørgensen og Linderoth på midten, og Romagnoli og Silberbauer på fløjen. Angrebet bliver formet af Torghelle og Álvaro, og så er Berg på bænken.
4-4
AGF: Rasmussen (5, 58, 78), van Heerden (53)
FCK: Torghelle (1), Berg (21), Álvaro (73, 90)
Sikke en kamp! Vi blev budt på ikke færre end 33 skud, heraf 1/3 til AGF, og 2/3 til FCK. Vores forsvar fejlede komplet i dag, og utrolig gode afslutninger fra AGF, gav dem altså 4 mål, og vi fik med nød og næppe reddet os det ene point. Det startede ellers godt, da Torghelle scorede hans første ligamål efter kun 15 sekunder af kampen, men da han så blev skadet et kvarter efter, måtte jeg udskifte ham med Berg, som så scorede 6 minutter efter hans indskiftning. Kampen bølgede frem og tilbage, og Steffen Rasmussen i AGF’s mål, forhindrede os i at score mange gange. I stedet måtte vi hele tiden kæmpe efter at være bagud, men det endte som sagt med det ene point. Torghelle har skadet sin ankel, og er ude i 3 uger til 2 måneder, men vi håber på at han hurtigt er tilbage!
Kampens spiller:
Rasmussen
(ST, AGF)
Jesper Christiansen skadet!
Endnu en dårlig nyhed fik FCK, efter at Torghelle blev skadet i dagens kamp mod AGF. Træningen dagen efter, bød nemlig på endnu en skade! Jesper Christiansen røg ned med en skade, hvilket senere viste sig at være en brækket hofte. Skaden holder ham ude i 3 til 6 måneder, hvilket vil sige resten af sæsonen! Udset til at erstatte ham, er den kun 19 årige Jan Koprivec som kom til FCK i vinterpausen. FCK’s normale 3. målmand er også skadet, men forventes dog tilbage i løbet af en uges tid. Imens overtager Armin Mujdzic pladsen som reservekeeper.
13/03-08
Royal League, Kvartfinale, Returkamp
FC København – Helsingborg
Første kamp: 1-2 til FCK
Vi mangler som sagt Torghelle og Christiansen til kampen, og i stedet får Koprivec chancen fra start, mens Mujdzic er på bænken. Jeg mangler virkelig en god reservekeeper…
I angrebet er Torghelle erstattet af Berg, så Ijeh og Rilke er med på bænken. Og så har jeg taget Smedjegården, der spillede forfærdeligt i sidste kamp, ud, og erstattet ham med Jacobsen.
4-4
(6-5 samlet)
FCK: Álvaro (2, 30), Berg (4, 16)
Helsingborg: Jørgensen own goal (11), Rosén (14), Karekezi (40, 70)
Det var da utroligt.. Endnu en 4-4 kamp, med alt for mange chancer, og alt for let at komme igennem vores forsvar! Før pausen spillede både Thomassen og Gravgaard til 5, hvor jeg begge var sure på dem. Thomassen hev det op på et 6 tal efter pausen, men Gravgaard blev på 5, hvilket SLET ikke er godt nok. At lade 4 mål gå ind på hjemmebane er utroligt pinligt, og det SKAL ændres! Eneste lyspunkt var de to angribere, der begge lynede to gange, i Torghelles fravær
Kampens spiller:
Mngomeni
(ML, Helsingborg)
FCK møder Rosenborg i semifinalen
Rosenborg fik i dag 0-0 ude mod FCN, og efter deres 1-0 sejr på hjemmebane, er de samlet videre til semifinalen, hvor de skal op imod os. Den første kamp er på udebane, og bliver spillet d. 20/03-08, hvilket vil sige om en uge..
16/03-08
SAS Ligaen 19. runde
FC København (2. plads) – Aab (9. plads)
Bookmakers odds:
1
1.80
X
3.00
2
4.00
Jørgensen er skadet, men til gengæld er Linderoth tilbage. Han er derfor på midten, mens Romagnoli får chancen på midten med ham. Silberbauer er derfor på højre fløj, og Røll får chancen på venstre. Jacobsen er endnu engang super træt, så derfor får Smedjegården igen chancen på højre back.
0-1
Aab: Lawan (62)
AAAAARGH… det går bare af p*s lige nu! 15-5 i skud, men alligevel kun 3-2 on target, hvilket gav dem en 0-1 sejr! Det er ufatteligt så svært det åbenbart er at score! Jeg ved ikke hvad jeg mere kan sige… Esbjerg vandt igen, og jeg er nu 4 point efter i ligaen, hvilket jo er noget møg! Nu skal der se at komme gang i målscoringen, hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om at vinde titlen i år!
20/03-08
Royal League Semifinale, 1. kamp
Rosenborg (Norge) – FC København (Danmark)
Der SKAL ske noget angrebsmæssigt, og derfor har jeg valgt at pille Berg ud, og prøve Lasse Qvist i hans første kamp i denne sæson. Også Røll ryger på bænken, så Romagnoli er på venstre fløj, og så kommer Lindstrøm ind på højre, og Linderoth og Silberbauer i midten. Ellers ikke flere ændringer, bortset fra en taktisk. Lad os så få et godt resultat til returkampen.
2-3
Rosenborg: Murcy (10), Hansen (79)
FCK: Ijeh (60), Berg (82, 90)
Puha.. En sejr blev det til, men det holdte hårdt! Vi lagde vanligt ud med at kæmpe godt og få mange chancer, men brænde dem på stribe, hvorefter vi kommer bagud. Heldigvis satte jeg Ijeh og Berg ind i stedet for Álvaro og Qvist i pausen, og det hjalp da åbenbart, for de stod for alle 3 mål i 2. halvleg, og dermed sejren. Nu skal vi bare køre den hjem på hjemmebane…
Kampens spiller:
Berg
(ST, FCK)
23/03-08
SAS Ligaen, 20. runde
FC København (3. plads) – Randers FC (6. plads)
Bookmakers odds:
1
1.25
X
5.00
2
10.00
Høje odds til Randers, på trods af vores dårlige formkurve. Endnu engang prøver jeg en ny konstellation på midten. I dag får Arenas lov til at starte på den centrale midtbane med Linderoth, og så har han Silberbauer på højre, og Romagnoli på venstre fløj. I angrebet er Berg med i stedet for Qvist som sidder på bænken. Ijeh er helt ude af truppen, ligesom Lindström, der endnu en gang er træt.
4-0
FCK: Berg (28, 45), Smedjegården (58), Røll (88)
SÅDAN! Endelig kom den store, fortjente sejr, som jeg har hungret efter de sidste 5 kampe! Vi spillede slet ikke specielt godt, men sejren var fortjent, og det var lækkert at se effektiviteten i angriberne! Måske har min opsang fra de sidste par kampe, hjulpet lidt…
Kampens spiller:
Thomassen
(DC, FCK)
27/03-08
Royal League, Semifinale, Returkamp
FC København (Danmark) – Rosenborg (Norge)
Første kamp: 2-3 til FCK
Bookmakers odds:
1
2.00
X
3.25
2
3.25
Vi er desværre uden Arenas i denne kamp, som ellers gjorde en god figur i sidste kamp. I stedet er Silberbauer flyttet ind på midten, og så er Lindström med på højre fløj. Startopstillingen er ellers den samme som mod Randers. Der er en enkelt ændring på bænken, da Ulrich Vinzents er med i stedet for en skadet Lars Jacobsen.
2-1
FCK: Álvaro (50), Qvist (80)
Rosenborg: Hansen (77)
Samlet 5-3
Udvisning: Ravnår (Rosenborg, 55)
En let sejr, som sagtens kunne have været på meget større margin. Vi styrede kampen fra start til slut, og kom faktisk til flere åbne chancer før de fik en mand udvist. Berg kunne man have ondet et mål, da han spillede en rigtig flot kamp, og kunne have scoret adskillige. I stedet snuppede hans afløser Qvist opmærksomheden, da han scorede hans første mål i klubben, efter at have været indskiftet i det 69. minut. Sejren bringer os til finalen, hvor vi skal møde Brøndby i Parken d. 22/05-08
Kampens spiller: Silberbauer (MC, FCK)
30/03-08
SAS Ligaen 21. runde
Viborg (8. plads) – FCK (2. plads)
Bookmakers odds:
1
4.50
X
3.25
2
1.67
Igen er Jørgensen tilbage, og tager pladsen på den centrale midtbane, i stedet for Arenas. På venstre back prøver jeg i dag Smedjegården, og så får Vinzents chancen fra start, på højre back. Zuk bliver hvilet… Ellers er startopstillingen den samme, og jeg skal have 3 point i aften, for at holde trit med Esbjerg, der nu er 2 point foran, med en kamp mere.
1-0
Viborg: Ogunsoto (12)
En meget lige og kedelig kamp, endte allerede efter 12 minutter, da Viborg fik det mål de havde brug for, og spillede derefter Chelsea defensivt. Vi havde desværre ikke fantasien til at bryde igennem det tætte forsvar, så sejren var egentlig fortjent nok.
Kampens spiller:
Ogunsoto
(ST, Viborg)
Dermed dagens første og sidste update
Herefter venter der et måltid mad, og sofakigning resten af aften. Til slut følger et par facts
Nuværende skader:
Jesper Christiansen ude i 4 uger - 2 måneder
Lars Jacobsen ude i 1 uge - 4 uger
Michael Silberbauer ude i 2 uger - 1 måned
Leandro Romagnoli ude i 2 uger - 1 måned
Sándor Torghelle ude i 3 dage - 1 måned
Ligaen:
«
Seneste Redigering: 12 Dec 2005, 20:15 af Hawk1nZ
»
NooNoo
Landsholdsspiller
«
Svar #174:
12 Dec 2005, 20:37 »
Sikke nogle skader der har ramt dig der
R O T R
zakii
Gæst
«
Svar #175:
13 Dec 2005, 19:50 »
Ja grimme skader! men måske er det ikke så let alligevel
Champion
Gæst
«
Svar #176:
13 Dec 2005, 21:28 »
Ja nogle grimme skader men du ligger godt til i ligaen.
Fortsat god blog.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #177:
13 Dec 2005, 23:04 »
02/04-08
SAS Ligaen 22. runde
FC Midtjylland – FC København
Bookmakers odds:
1
2.75
X
3.20
2
2.25
Skadesliste: Christiansen, Jacobsen, Silberbauer, Romagnoli, Torghelle
International: Arenas
Vi har Arenas på midten i stedet for Silberbauer, og så er Røll på venstre i stedet for Romagnoli. FCM ligger på en flot 5. plads, 7 point efter os. Dette er vores kamp i baghånden, så lad os få 3 point her, og overtage 1. pladsen.
0-5
FCK: Thomassen (10), Berg (43, 48, pen 90), Álvaro (61)
Udsvisning: K. Bak Nielsen (FCM, 90)
Sådan! En flot og fortjent sejr som gav en masse høje ratings, og en masse selvtillid. Vi var kliniske i vores afslutninger, og endelig slog taktikken til for alvor! Vi kom på første pladsen med sejren, og samtidig slog vi et par rekorder! Álvaro nåede nemlig op på 19 mål i denne sæson, hvilket er klubrekord. Samtidig nåede han op på 8 assists, hvilket også er klubrekord! Så sikke en dag for FCK!
Kampens spiller:
Berg
(ST, FCK)
06/04-08
SAS Ligaen 23. runde
FC København (1. plads) – Brøndby IF (4. plads)
Bookmakers odds:
1
2.50
X
3.00
2
2.63
Vi har fået Arenas tilbage, så han er med på bænken til dagens kamp. Jeg har derudover taget Pimpong med igen, da han blev hevet op fra reserverne til gårsdagens kamp, blev skiftet ind, og spillede til et 9 tal. Han er dog også på bænken i dag.
4-1
FCK: Álvaro (13, 40), Berg (16, 26)
Brøndby: Avalos (41)
Vi fortsatte sidste kamps flotte spil til fulde, og vandt en helt sikker og fortjent 4-1 sejr over ærkerivalerne fra Brøndby. 2 mål fra de to angribere lagde grundlag, og sejren kom aldrig i fare. Røll og Linderoth skuffede lidt, og blev skiftet ud i pausen, men heller ikke deres erstatninger Arenas og Pimpong formåede at imponere. Ellers var det flot over hele linien, og især Lindström overraskede positivt, da han virkelig har fået sit spil op og køre nu!
Kampens spiller:
Lindström
(AMR, FCK)
09/04-08
SAS Ligaen 24. runde
Silkeborg (3. plads) – FC København (1. plads)
Bookmakers odds:
1
4.50
X
3.25
2
1.67
Så kommer der noget der ligner en topkamp! Vi skal ude op imod Silkeborg, som ligger nr. 3, 4 point efter os. Vi har ingen ændringer i startopstillingen, og eneste udskiftning på bænken er Zuk der er med i stedet for Pimpong. Så lad os tage til kampen med friskt mod, og satse på endnu en flot sejr!
3-2
SIF: Storm (37), Alkhag (51), George (88)
FCK: Álvaro (29, 45)
Brændt straffe: Jørgensen (FCK, 7)
Arrrgghhh…. Vi spiller SÅ meget bedre end SIF, men en dum målmandsfejl da han dribler foran en modstander koster mål, og så smider jeg en ekstra mand i front, så vi spillede 3-4-3.. Og så scorer de selvfølgelig på kontra. Vi har i forvejen haft hele spillet og brændt et straffe på det skammeligste, men ligaen er åbenbart ikke spændende nok!
Kampens spiller:
Alkhag
(ST, Silkeborg)
13/04-08
SAS Ligaen 25. runde
FC København (1. plads) – Esbjerg (3. plads)
Bookmakers odds:
1
1.67
X
3.25
2
4.50
Endnu et topbrag, når vi møder Esbjerg som er på vej ned i formkurven. Kampen bliver spillet hjemme, og vi skal selvfølgelig vinde den! Jeg prøver i dagens anledning talentet Harbuzi i stedet for aldrende Røll. Ellers ingen ændringer i truppen, og 3 point kunne være rart i dag!
0-1
EFB: Berglund (85)
Argh.. Igen styrer vi kampen, men kan dog ikke få smidt den ind! Jeg sad lige og tænkte over at det kunne være så rart at score til sidst, så vi vandt på trods af at vi ikke kunne få den ind. Men efterhånden som kampen skred frem, var jeg faktisk halvtilfreds med 0-0 da vi ville holde afstand til Esbjerg, og de så trods alt ikke havde udlignet til sidst.. Og hvad sker der så?! Typisk! Lorte spil…
Kampens spiller:
Høgh
(DC, Esbjerg)
19/04-08
SAS Ligaen 26. runde
FC Nordsjælland (12. plads) – FC København (1. plads)
Bookmakers odds:
1
5.50
X
3.60
2
1.50
Heldet har ikke just fulgt os i de sidste kampe, og vi er nu 3 hold på 1. pladsen med 43 point. Vi ligger kun nr. 1, fordi vi har bedre målscore… Kampen i dag skal selvfølgelig vindes, og helst stort, for at få lidt selvtillid tilbage i spillerne til den afgørende fase i ligaen.
0-4
FCK: Álvaro (1, 37), Røll (8), Jørgensen (pen 84)
Udvisning: Blavnsfeldt (FCN, 62)
Endelig en fortjent sejr! Vi spillede en udmærket kamp, dog ikke prangende, men vandt alligevel en stor sejr. Alle i startopstillingen + Lindström var 8 eller 9, så det var egentlig meget udmærket. Berg fik desværre reddet et ledbånd over, og er ude i 2-3 mdr… Endnu en træls skade til listen! Desuden er Smedjegården nu ude i en enkelt kamp med karantæne efter 3 gule kort.
Kampens spiller:
Røll
(AML, FCK)
27/04-08
SAS Ligaen 27. runde
FC København (1. plads) Vejle (10. plads)
Bookmakers odds:
1
1.67
X
3.25
2
4.50
Skadesliste: Christiansen, Silberbauer, Romagnoli, Berg
Karantæne: Smedjegården
Vi har Torghelle og Jacobsen tilbage, men de er dog slet ikke kamp fitte. Men grundet manglen af Smedjegården og Berg, får de alligevel begge lov til at starte inde, og så håber jeg at de gør et indtryk på kampen, før jeg føler mig tvunget til at skifte dem ud igen. Efter sidste sejr er vi 3 point efter Silkeborg, men stadig á point med Esbjerg, og derfor skal vi selvfølgelig have en sejr igen i dag.
1-1
FCK: Vinzents (76)
Vejle: Bashir (40)
Puha.. En meget skidt kamp af holdet! Vi spillede skidt over hele linien og manglede fantasi og gåpåmod i angrebsspillet, og det var lige ved at det kostede dyrt. Vi fik dog en 1-1’er med hjem, og da Esbjerg tabte og Silkeborg vandt, er vi nu 1 point foran begge hold, med 5 runder igen. Spææændende afslutning…
Kampens spiller:
Bashir
(ML, Vejle)
04/05-08
SAS Ligaen 28. runde
SønderjyskE (11. plads) – FC København (1. plads)
Bookmakers odds:
1
7.50
X
3.75
2
1.40
Skadesliste: Christiansen, Berg
Så begynder vores skadesliste at være mindre efterhånden… Desværre er Romagnoli helt ude af form, så han er dog ikke med i dag. Kampen er ude mod 2. sidste pladsen, og skal vindes, selvom vi stadig ikke er ved fuld styrke! Torghelle er stadig med fra start, i et forsøg på at få ham i form igen, til den spændende og vigtige afslutning på sæsonen.
1-1
SønderjyskE: Johansen (23)
FCK: Álvaro (5)
Brændt straffe: Jørgensen (FCK, 75)
Jeg gider næsten ikke at kommentere det mere… Det er samme smøre med alt spillet, klasse modstandermålmand og 1 kontra til modstanderholdet. Det irriterer mig noget så grænseløst, og det undrer mig ikke om det koster os titlen i sidste ende! Jeg vil allerede videre til næste udfordring, for FCK er da slet ikke til at spille med… Esbjerg tabte 5-1 til FCN (!), men Silkeborg vandt, og er nu
1 point foran os, og 3 foran Esbjerg, og Brøndby
Kampens spiller:
Johansen
(ST, SønderjyskE)
11/05-08
SAS Ligaen 29. runde
FC København (2. plads) – AGF (8. plads)
Bookmakers odds:
1
1.40
X
3.75
2
7.50
Skadeliste: Christiansen, Berg
De må være skøre de bookmakers, for de tror stadig på en FCK sejr… Jeg tvivler selv, men vi kan jo altid håbe. Sidste kamp mod AGF var et brag der endte 4-4 fordi vi ikke kunne passe på Duncan, men jeg håber selvfølgelig på sejr i dag. Rilke får chancen for at imponere, da han i dag er med fra bænken. Romagnoli er tilbage i kampform, så han er med fra start i dag, mens Arenas indtager højre wing, i stedet for Silberbauer.
3-2
FCK: Arenas (2), Torghelle (33), Álvaro (42)
AGF: Arrieta (62, 74)
Jeg var lige ved at tro at vi ville smide endnu en sejr væk igen i dag, men dog ikke.. Vi holdte ud til sidst, og spillede utroligt kedeligt defensivt, hvilket SLET ikke er min stil, men det virkede da… 3 point kom hjem, og dem havde vi brug for! Esbjerg fik uafgjort, men Silkeborg vandt, så vi er nu 4 foran Brøndby der tabte i midtugen, og Esbjerg, og så 1 point efter Silkeborg.
Kampens spiller:
van Heerden
(MC, AGF)
18/05-08
SAS Ligaen 30. runde
Aab (7. plads) – FC København (2. plads)
Bookmakers odds:
1
4.00
X
3.00
2
1.80
Skadesliste: Christiansen, Berg
Gravgaard har før kampen været ude og gejle spillerne op, så vi kan vinde dette svære udebane opgør mod Aab! Jeg har taget Arenas med på midten og Lindström på fløjen, for at få lidt mere gang i midtbanen. Silkeborg vandt desværre i går, så en sejr i dag er påkrævet!
0-0
Meget kedelig, og meget dårlig kamp af FCK! Vi kom slet ikke til nok chancer, og 0-0 var et fair resultat i et modløst opgør. Vi bliver nødt til at hive noget kampgejst og en stor portion held frem til de sidste par runder, hvis vi skal ende som mestre. Heldigvis har vi en MEGET bedre målscore, så hvis de taber en af deres kampe, og vi vinder vores sidste 3, ender vi på 1… Kryds fingrene!
Kampens spiller:
Thomassen
(DC, FCK)
Nu er det sent, så dagens update er færdig! Følg med i næste update, hvor vi først skal spille Royal League finale mod Brøndby, og derefter hente Silkeborgs 3 point i de resterende 3 runder.. Kom så FCK!
ManUtd7
Gæst
«
Svar #178:
13 Dec 2005, 23:29 »
Fed blog
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #179:
13 Dec 2005, 23:55 »
Som altid er det en fornøjelse at læse din blog
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »